Maar je wilt't niet omdat je't niks vindt? (Dat ligt ook aan de jongen, natuurlijk) Tja, het komt idd vaak voor dat de meiden het wel kunnen, maar er misschien toch maar de brui aan geven omdat het ze zelf niks doet. Jammer hoor, maar ja, het zal andersom ook zo af en toe wel zo zijn. (Dat de jongen het beffen ook niks vindt)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 05:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik kan prima pijpen, ik doe het alleen nooit meer![]()
lol - de mens is nu eenmaal een seksueel wezen, dus het is toch niet zo vreemd dat zelfs jij weleens aan seks doet? (hooguit dat het met vrouwen is i.p.v. met mannen, maar laten we geen zout op alle slakken leggen vandaag hequote:Nee, gewoon het feit dat ik hier zit zal mijn bekenden in andere uithoeken van het forum misschien doen schrikken
i.i.g. wel van dit topic ...quote:
Nee, zoals ik al zei, val ik meer op meisjes. Het is niet alleen dat het me niks doet, ik vind het echt niet leuk om te doen en helemaal niet erotisch.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:24 schreef Bright het volgende:
[..]
Maar je wilt't niet omdat je't niks vindt? (Dat ligt ook aan de jongen, natuurlijk) Tja, het komt idd vaak voor dat de meiden het wel kunnen, maar er misschien toch maar de brui aan geven omdat het ze zelf niks doet. Jammer hoor, maar ja, het zal andersom ook zo af en toe wel zo zijn. (Dat de jongen het beffen ook niks vindt)
[..]
lol, ik doe nog helemaal niet aan seks. Ik durf het niet, dat is het probleem. Het lijkt me echt zooo ontzettend eng..quote:lol - de mens is nu eenmaal een seksueel wezen, dus het is toch niet zo vreemd dat zelfs jij weleens aan seks doet? (hooguit dat het met vrouwen is i.p.v. met mannen, maar laten we geen zout op alle slakken leggen vandaag he)
[..]
Als ik dat bedoelde zei ik het welquote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die jou niet willen pijpen bedoel je? Zullen ze dan wel een reden voor hebben![]()
gewone vraag: heb je wel eens iemand gepijpt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:25 schreef sletje-at-live.nl het volgende:
(nog) nooit klachten gehad... pijpen:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:04 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
gewone vraag: heb je wel eens iemand gepijpt?
Bij 1 iemand of bij iedereen die in de buurt is?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef ---> sletje <-----at-live.nl het volgende:
[..]
wel eens zegt ie dan
doe het regelmatig
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef sletje-at-live.nl het volgende:
[..]
wel eens zegt ie dan
doe het regelmatig
![]()
ergens in het grijze gedeelte tussen 1 iemand en iedereenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij 1 iemand of bij iedereen die in de buurt is?![]()
de nieuwe ijsmeisquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:06 schreef jovink het volgende:
[..]
wat de vliegende neuk ben jij nou voor een kloon !!![]()
Je bent nog jong hè ?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er mensen die dat niet kunnen dan?
Is toch niet echt moeilijk of zo..?
Nog nooit gedaan maar volgens mij is dat keimoeilijkquote:Op maandag 9 juli 2007 06:58 schreef sweetMisery het volgende:
jongens die niet kunnen beffen zijn er volgens mij in grote getalen
zoon smart_ass ben je duidelijk niet,..quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er mensen die dat niet kunnen dan?
Is toch niet echt moeilijk of zo..?
Coolquote:
Super positief nog wel. Je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:51 schreef starkiss het volgende:
ik hou echt van pijpen!
heb ook alleen nog maar super positieve reacties erop gehad.
Fototje in het fotoboek ziet er ook lekker uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Super positief nog wel. Je maakt me nieuwsgierig
Dank uquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Fototje in het fotoboek ziet er ook lekker uituser
Mannen hebben een 6de zintuig voor het opsporen van dit soort postsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:54 schreef starkiss het volgende:
wowjullie zijn echt snel zeg
![]()
hebben jullie daar vaker last van?
Was over het fotoboek van starkissquote:
Weet ikquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:57 schreef lobotomie het volgende:
fotoboeken kunnen niet pijpen
dat wil ik ook, kan ik t ergens kopenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mannen hebben een 6de zintuig voor het opsporen van dit soort posts![]()
Ik heb er hier nog wel eentje liggen je moet wel betalen in naturaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef starkiss het volgende:
[..]
dat wil ik ook, kan ik t ergens kopen?
Alleen nog maar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:51 schreef starkiss het volgende:
ik hou echt van pijpen!
heb ook alleen nog maar super positieve reacties erop gehad.
Ok, had erger kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:16 schreef starkiss het volgende:
ja miljoenen natuurlijk
nee 3
in 17 jaar dus
Lijkt mij van niet.. maar ja ben meisje hequote:Op maandag 9 juli 2007 21:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan maar volgens mij is dat keimoeilijk![]()
![]()
Jij bent ook nog niet zo oud he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet.. maar ja ben meisje he![]()
Jongens zou je eigenlijk gewoon een routebeschrijving naar de clit moeten gevenje wordt er ook niet vrolijk van als ze hun tong zo ver mogelijk in je proberen te steken
kan best lekker zijn heurquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
je wordt er ook niet vrolijk van als ze hun tong zo ver mogelijk in je proberen te steken
God damnz,..quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef het.ismij het volgende:
[..]
God damnz,..
het wordt nu wel freaky.
Snapte in het begin niet waarom mijn vriendinnetje me aan m'n haren trok.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Jongens zou je eigenlijk gewoon een routebeschrijving naar de clit moeten gevenje wordt er ook niet vrolijk van als ze hun tong zo ver mogelijk in je proberen te steken
de doucheput laat je ten alle tijde door de werkster doen, amateurquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snapte in het begin niet waarom mijn vriendinnetje me aan m'n haren trok.
Zat dat gat maar schoon te likken. Wist ik veel dat ik bij haar klit moest zijn.
Soort handleidingtje zou handig zijn ja + tomtomquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
stille hint dat ze op zoek is wsquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef het.ismij het volgende:
sweet is trouwens wel erg gefrustreerd,.. aangezien dit en een ander post puur om het feit gaat dat haar sexpartners in het verleden allemaal prutsers waren/zijn.
Je moet het feit dat ze het niet goed doen niet verwarren met het idee dat ze niet weten waar ie zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Een week geen sex en ze lopen als een mak lammetje achter je aan hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je moet het feit dat ze het niet goed doen niet verwarren met het idee dat ze niet weten waar ie zit.
Heb je er wel eens aan gedacht dat het ze misschien geen fuck interesseert wat jij er van vindt ?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:23 schreef lilililili het volgende:
[..]
Een week geen sex en ze lopen als een mak lammetje achter je aan hoor![]()
Daar ben ik het wel mee eens. Het moet wel van twee kanten komenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom zouden wij er niet om geven of jullie het ook lekker vinden ?
Lijkt me ook helemaal niet leuk als de ander er niks aan vind ......quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef lilililili het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Het moet wel van twee kanten komen
* het.ismij bied zich aan voor een test.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Gekke_mus het volgende:
lolly of lully zuigen, das toch niet zo een groot verschil...alleen de maat en het materiaal, voor de rest hard, nat, sappig en uiteraard met inhoudLekker toch? En echt niet zo moeilijk!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij bied zich aan voor een test.
Ik was bloedserieus eigenlijk.quote:
Tsja tis toch zo,..quote:
hoe kom je dr bij?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Tsja tis toch zo,..
je stalkt me nog steeds.![]()
Geen idee.quote:
niet helemaal volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:37 schreef MouzurX het volgende:
Ontopicis er nou al gezegd hoe het wel moet?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef Manono het volgende:
[..]
de doucheput laat je ten alle tijde door de werkster doen, amateur![]()
Wat heeft leeftijd ermee te maken? Vind het zo absurd als mensen seks(uele handelingen) gelijk aan een leeftijd koppelen, maar idd ik ben nog niet zo oud maar heb de nodige ervaringquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Jij bent ook nog niet zo oud he?
En een gevoel voor de verkeerde uitkiezen blijkbaar.
Shit die las zag ik over het hoofdquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef het.ismij het volgende:
sweet is trouwens wel erg gefrustreerd,.. aangezien dit en een ander post puur om het feit gaat dat haar sexpartners in het verleden allemaal prutsers waren/zijn.
Das ook zo,..quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:50 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Shit die las zag ik over het hoofdneee niet allemaal prutsers/ten alle tijden prutsers
soms moet je ze even op weg helpen, maarja voor je ze op weg kan helpen moeten ze toch eerst iets fout hebben gedaan![]()
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en op weg helpen is niks mis mee?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:11 schreef Friek_ het volgende:
Nooit meegemaakt, eigenlijk. Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel.![]()
Lees eens goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
een man die niet gepijpt wil worden
![]()
O wacht... ik dachtquote:
Ze had vast gewoon hongerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:57 schreef DemonRage het volgende:
Vrouwen die pijpen als een kwijlende hond die op een stuk bot aant kluiven is.
De meeste mensen zijn hier geloof ik geen gerontofiel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:34 schreef staticdata het volgende:
gewoon vragen of je vriendin d'r kunstgebit uit wilt doen
Briljante intrepetatie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O wacht... ik dacht
Nooit meegemaakt, eigenlijk.( <- ben nooit gepijpt) Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel. (<- wil niet gepijpt worden)
maar het was dus
Nooit meegemaakt, eigenlijk. (<-tanden op zijn eikel)Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel. (<-en dat wilt hij ook niet)
![]()
Zet dan @OP bovenaan je post![]()
![]()
Tong wellicht welquote:Op maandag 16 juli 2007 03:33 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn hier geloof ik geen gerontofiel...
Bij tong heeft het volgens mij alleen een hartslag nodig.quote:
... en dan doorslikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:45 schreef Bright het volgende:
De 1 wil graag een kwakkie in haar mond......
Ja dan moet het eigenlijk wel als laatst anders pijpt zij hem en dan zegt tie ja ik heb mijn pleziertje al gehad je kan de boom in ;Dquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
... en dan doorslikken
Serieus.... het recept voor om alles gedaan te krijgen van de man.
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
... en dan doorslikken
Niet generaliseren svp.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
You're right ... Ik verwees uiteraard naar mezelf.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Niet generaliseren svp.
Even vooropgesteld, ik vind sperma zelf behoorlijk ranzig ruiken. Maar het schijnt (doorgaans) niet ongezond te zijn... en een vrouw die zo graag je zaad wil hebben en dapper genoeg is om dit door te slikken is veel waard!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef sweetMisery het volgende:
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkendus leg jij dat eens uit!
Dat dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef MouzurX het volgende:Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vinden
Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkendus leg jij dat eens uit!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vinden
Slikken is gewenst omdat je dan als man in haar warme mond kan blijven zodat Japie het niet koud krijgt. Simpelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
mannen zijn vreemde wezens, serieus. Ik bedoel; wat moet je er dan mee als je het toch al in je mond hebt?
![]()
Japiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:22 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Slikken is gewenst omdat je dan als man in haar warme mond kan blijven zodat Japie het niet koud krijgt. Simpel![]()
Neeeequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:47 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Vooruit, voor jou zou ik hem best Arnie willen noemen!
Dju!!...een pijnlijke zaakquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:57 schreef Bernard0s het volgende:
Ik heb eens het heilige gevoel mogen hebben dat een meid met een fucking blokjesbeugel mijn eikel per ongeluk 'aanknatste' met haar gebit+beugel.. Ik kon wel janken en had het niet meer, zij dacht dat ik het lekker vond, jammer.
Zeg dat wel ja. Gelukkig geen blijvend letsel ofzo, maar wel blijvend wanvertrouwen in meiden die beetje voor het eerst gaan pijpenquote:
Overal heb je natuurtalenten inquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:03 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Gelukkig geen blijvend letsel ofzo, maar wel blijvend wanvertrouwen in meiden die beetje voor het eerst gaan pijpen.
Gelukkig vindt je dat zelf.quote:
quote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
Logisch,.. om 1 of andere reden steun jij altijd diegene tegenover mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |