Maar je wilt't niet omdat je't niks vindt? (Dat ligt ook aan de jongen, natuurlijk) Tja, het komt idd vaak voor dat de meiden het wel kunnen, maar er misschien toch maar de brui aan geven omdat het ze zelf niks doet. Jammer hoor, maar ja, het zal andersom ook zo af en toe wel zo zijn. (Dat de jongen het beffen ook niks vindt)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 05:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik kan prima pijpen, ik doe het alleen nooit meer![]()
lol - de mens is nu eenmaal een seksueel wezen, dus het is toch niet zo vreemd dat zelfs jij weleens aan seks doet? (hooguit dat het met vrouwen is i.p.v. met mannen, maar laten we geen zout op alle slakken leggen vandaag hequote:Nee, gewoon het feit dat ik hier zit zal mijn bekenden in andere uithoeken van het forum misschien doen schrikken
i.i.g. wel van dit topic ...quote:

Nee, zoals ik al zei, val ik meer op meisjes. Het is niet alleen dat het me niks doet, ik vind het echt niet leuk om te doen en helemaal niet erotisch.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:24 schreef Bright het volgende:
[..]
Maar je wilt't niet omdat je't niks vindt? (Dat ligt ook aan de jongen, natuurlijk) Tja, het komt idd vaak voor dat de meiden het wel kunnen, maar er misschien toch maar de brui aan geven omdat het ze zelf niks doet. Jammer hoor, maar ja, het zal andersom ook zo af en toe wel zo zijn. (Dat de jongen het beffen ook niks vindt)
[..]
lol, ik doe nog helemaal niet aan seks. Ik durf het niet, dat is het probleem. Het lijkt me echt zooo ontzettend eng..quote:lol - de mens is nu eenmaal een seksueel wezen, dus het is toch niet zo vreemd dat zelfs jij weleens aan seks doet? (hooguit dat het met vrouwen is i.p.v. met mannen, maar laten we geen zout op alle slakken leggen vandaag he)
[..]

Als ik dat bedoelde zei ik het welquote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die jou niet willen pijpen bedoel je? Zullen ze dan wel een reden voor hebben![]()

gewone vraag: heb je wel eens iemand gepijpt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:25 schreef sletje-at-live.nl het volgende:
(nog) nooit klachten gehad... pijpen:

quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:04 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
gewone vraag: heb je wel eens iemand gepijpt?

Bij 1 iemand of bij iedereen die in de buurt is?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef ---> sletje <-----at-live.nl het volgende:
[..]
wel eens zegt ie dan
doe het regelmatig
![]()

quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef sletje-at-live.nl het volgende:
[..]
wel eens zegt ie dan
doe het regelmatig
![]()

ergens in het grijze gedeelte tussen 1 iemand en iedereenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij 1 iemand of bij iedereen die in de buurt is?![]()

de nieuwe ijsmeisquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:06 schreef jovink het volgende:
[..]
wat de vliegende neuk ben jij nou voor een kloon !!![]()

Je bent nog jong hè ?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er mensen die dat niet kunnen dan?
Is toch niet echt moeilijk of zo..?

Nog nooit gedaan maar volgens mij is dat keimoeilijkquote:Op maandag 9 juli 2007 06:58 schreef sweetMisery het volgende:
jongens die niet kunnen beffen zijn er volgens mij in grote getalen

zoon smart_ass ben je duidelijk niet,..quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er mensen die dat niet kunnen dan?
Is toch niet echt moeilijk of zo..?

Coolquote:

Super positief nog wel. Je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:51 schreef starkiss het volgende:
ik hou echt van pijpen!
heb ook alleen nog maar super positieve reacties erop gehad.

Fototje in het fotoboek ziet er ook lekker uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Super positief nog wel. Je maakt me nieuwsgierig
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |