Van gehoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef oor het volgende:
uhm Tong ooit sex gehad dan?
Zie je onderschriftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef Toryu het volgende:
[..]
Gemiddeld 104 posts per dag....
Heb je nog wel tijd voor sex?
![]()
JA!! LEKKER KNABBELEN!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk die tanden op je eikel.
Meer fans ?
Geslacht: manquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef Swift_Power het volgende:
ik hoor alleen maar hoe t niet moet:S nu eens wat tips dan hehe
profiel is totaal NIET ingevuld, komt 't dan niet in je op dat het standaardgeslacht na registratie altijd man is, tenzij dit gewijzigd wordt?quote:
je bedoelt dit soort dingen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk die tanden op je eikel.
Meer fans ?
quote:
Damnz,.. ik zou er toch even een licht corrigerende tik tegenover stellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oef, dat is inderdaad echt een turn-off
Wat Roellio zegt over meiden die het tot je balzak naar beneden willen sleuren, dat is helemaal erg.. net even kijken hoe ver ie naar beneden kan voordat mn toompje *knapt*.. au..
Ze moet nog wel bij bewustzijn blijven he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
een lichte tik? nou, het liefst toch wel een harde.
zuigzoen is zo 2000quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef zijnernognamenvrij het volgende:
ik heb alleen 't "die-voorhuid-zal-je-buik-raken-no-matter-what" wel eens meegemaaktgelukkig nog nooit tanden of zuigzoenen daar gehad
![]()
Een simpele *auw* is al voldoende hoor.quote:maar ik vind 't dan ook altijd moeilijk om er iets van te zeggen![]()
Nooit aan gedachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
- knip -
Een simpele *auw* is al voldoende hoor.
het kan zo simpel zijn he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef zijnernognamenvrij het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht, dat gaat me plezier bezorgen
![]()
Bij het maken van een bericht heb ik nooit smilies?quote:Off topic: waarom staan er eigenlijk soms wel smilies bij en soms niet bij 't maken van een bericht ?
Van dat schraapendequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef Flurry het volgende:
tanden op je eikel? damn, dan meen je niet
jaa zeker wel, ze staan nu hieronder weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef het.ismij het volgende:
-knip-
Bij het maken van een bericht heb ik nooit smilies?
Ik denk dat je even van de drugs af moet blijven ofzo?
Ooww zo bedoel je.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef zijnernognamenvrij het volgende:
[..]
jaa zeker wel, ze staan nu hieronder weeren ik kan er op klikken zodat ze in het bericht komen, en dat is wel zo handig want aangezien ik nog niet zo lang fok ken ik al die smilies nog niet
en euh, de drugs laat ik inmiddels alweer een ruime maand liggen
(niet dat ik zo'n hard-drugs-junk ben/was maar wiet bedoel ik dan)
Der valt weinig te slikken als ze met der tanden over me eikel ragt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef MdMa98 het volgende:
al kunnen ze niet pijpen.. slikken moeten ze !
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Mannen Jochies die hun meid niet kunnen leren hoe ze moeten pijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |