Oehquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat meot jij toch weten?
Ik uiteraard!!
Eigendunkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat meot jij toch weten?
Ik uiteraard!!
niks mis mee?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
niks mis mee?
Wat ben je in het leven als je niet eens van jezelf houd?
Eigenlijk is het offtopic, dus terug naar pijpen! (Maar het blijft toch een geweldig fout programma!)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:52 schreef Ladyxima het volgende:
vind het wel een behoorlijke stap van pijpen -> pittige tijdenalhoewel, de titel kan nog wel
maar het programma zelf
Uhh als ze het in hun mond willen, snap ik niet waarom ze het dan niet doorslikken nee.. Enige reden om het niet te doen is toch door de smaak? maar ze heeft het al in haar mond dus ze proeft het alquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Natural_Mystic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het offtopic, dus terug naar pijpen! (Maar het blijft toch een geweldig fout programma!)
Wat ik (als meisje zijnde) dus niet snap he...is dat sommige meisjes/vrouwen moeilijk doen over slikken.Gewoon hup, slik, weg...je moet natuurlijk ook niet een half uur lang je gehemelte beroeren met het liefdeszaad van je partner.
als je dan een vrouw hebt die fan is van snowballen....quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Natural_Mystic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het offtopic, dus terug naar pijpen! (Maar het blijft toch een geweldig fout programma!)
Wat ik (als meisje zijnde) dus niet snap he...is dat sommige meisjes/vrouwen moeilijk doen over slikken.Gewoon hup, slik, weg...je moet natuurlijk ook niet een half uur lang je gehemelte beroeren met het liefdeszaad van je partner.
Als het bitter is, dan kan ik mij dat wel voorstellen, want de meste papillen waarmee je bitter proeft zitten achterop je tong. Dus juist met slikken merk je dat het best. (Is wel jammer, trouwensquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhh als ze het in hun mond willen, snap ik niet waarom ze het dan niet doorslikken nee.. Enige reden om het niet te doen is toch door de smaak? maar ze heeft het al in haar mond dus ze proeft het al![]()
Hoe zit dat trouwens met de smaak van je sperma aanpassen door bepaalde dingen te eten/drinken ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:02 schreef Bright het volgende:
[..]
Als het bitter is, dan kan ik mij dat wel voorstellen, want de meste papillen waarmee je bitter proeft zitten achterop je tong. Dus juist met slikken merk je dat het best. (Is wel jammer, trouwens)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Natural_Mystic het volgende:
Lijkt meer dan het is hoor. Enorme verschillen moet je niet verwachten als je anders gaat eten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens met de smaak van je sperma aanpassen door bepaalde dingen te eten/drinken ?![]()
dan zit je net in een lekker warm mondje, ben je net klaargekomenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
De lol is er ook meteen vanaf als ze het weer uitspuugd.![]()
Nee. Als een vrouw jouw sperma uitspuugt na het klaarkomen in haar mond..... is alsof je de muziek en aftiteling van een film binnen 2 seconden afkapt na een spectaculair einde. De hele sfeer is inééns weg en kun je niet meer nagenieten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef LiquidExplosion het volgende:
Elke jongen vind gepijpt waarschijnlijk op een andere manier lekker, gewoon duidelijk maken hoe je het lekker vind en of ze nou wil slikken of niet...als je maar klaar komt toch?
heb je zelf wel eens gesliktquote:Op zondag 29 juli 2007 02:44 schreef Tarot het volgende:
[..]
Nee. Als een vrouw jouw sperma uitspuugt na het klaarkomen in haar mond..... is alsof je de muziek en aftiteling van een film binnen 2 seconden afkapt na een spectaculair einde. De hele sfeer is inééns weg en kun je niet meer nagenieten.
toompje, scheurt, enz.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef Roellio het volgende:
Of tijdens het pijpen je voorhuid richting balzak proberen te trekken.
Zo 'gemakkelijk' is het niet hoor... Als je bijna klaarkomt en ze maakt het dan gelijk met haar handen af, omdat ze 'dat spul' niet in haar mond wilt, dan kom je wel klaar, maar is het ook niet echt bevredigend...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef LiquidExplosion het volgende:
Elke jongen vind gepijpt waarschijnlijk op een andere manier lekker, gewoon duidelijk maken hoe je het lekker vind en of ze nou wil slikken of niet...als je maar klaar komt toch?
Hij heeft gelijk ... Ben jij weleens gebeft en op het moment dat je klaarkomt kapt hij ermee en gaat hij plassen? Wel, dat dus!quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |