ik zou hier graag een reactie op zien dames, en vooral ook, waar komen die ranzige kleffe afkortingen vandaan?quote:Gebruiken jullie “ongi”, “vlos” “FvF” en dat soort rare kreten ook in het echte leven?
Ja, duh, waar denk je dat die views vandaan komen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Jelief het volgende:
Zeg RonaldV, vraagje; hoe weet jij zo goed hoe het er aan toe gaat in oud? volg je alle topics op de voet?
en gewoon intuitie, zelf iets bedenken, proof of the pudding en zo, of moet je alles (of iig veel) eerst elders verifieren, vergelijken, voordat je handelt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef Jelief het volgende:
Ik wou dat het kon, dat ik in een dorpje of buurtje woonde waar er vrouwen zijn aan wie ik advies kan vragen. Helaas is dat niet zo en mijn moeder weet zich nog weinig te herinneren van haar zwangerschappen. Mijn zus wel maar veel wijzer wordt ik ook niet van haar. Hier zitten daarintegen een hoop wijven rond de pomp die van alles hebben meegemaakt. Hier haal ik dus een deel van mijn mee-denk-advies vandaan. Ik gebruik de dames van Fok om met mij mee te denken. Advies dat mij aanstaat wil ik nog wel eens staven aan de kennis van mijn moeder en zus of andere vrouwen in mijn omgeving. En voor de rest ga ik gewoon door met ademen.
Kan ik voor iemand nog een emmertje vullen?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zou hier graag een reactie op zien dames, en vooral ook, waar komen die ranzige kleffe afkortingen vandaan?
Doe me een lol zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Jelief het volgende:
Zeg RonaldV, vraagje; hoe weet jij zo goed hoe het er aan toe gaat in oud? volg je alle topics op de voet?
Wááááát!???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:20 schreef RonaldV het volgende:
Toen de oudste eenmaal geboren was, tijdens een normale -maar vrij snelle- bevalling, pakten we ons leven weer normaal op
Ik kan het me haast niet voorstellen eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wááááát!???
Wat knap zeg!![]()
Wat lijkt me dat heerlijk, als je dat zo maar zonder OUD kunt!
Zo deed je moeder het ook!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wááááát!???
Wat knap zeg!![]()
Wat lijkt me dat heerlijk, als je dat zo maar zonder OUD kunt!
Ah, dan is het me nu duidelijk waar de frustratie vandaan komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
RonaldV was toch die jankerd die een jaar niet op Fok geweest was omdat hij gepest werd?
Waarschijnlijk door z'n 'vrouwtje' die hij vervolgens nadrukkelijk zegt dat niet meer te doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dan is het me nu duidelijk waar de frustratie vandaan komt.
Echt, hoe kan je je zo storen!
En dan ook 'er wordt me wel eens gevraagd om even kort naar iets te kijken in OUD'.
Eh.... WHY? En door wie in godsnaam?
Zeg. Waar doe jij eigenlijk zo frusti over?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dan is het me nu duidelijk waar de frustratie vandaan komt.
Echt, hoe kan je je zo storen!
En dan ook 'er wordt me wel eens gevraagd om even kort naar iets te kijken in OUD'.
Eh.... WHY? En door wie in godsnaam?
Misschien over het feit dat dit de 600ste keer dat dit onderwerp aangesneden wordt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg. Waar doe jij eigenlijk zo frusti over?
Euh... welk jaar was dat precies?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
RonaldV was toch die jankerd die een jaar niet op Fok geweest was omdat hij gepest werd?
Mannen horen helemaal niet bij die dorpspomp, dus wat doe jij hier? .quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wat is er zo erg aan een virtuele dorpspomp?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mane het volgende:
[..]
Mannen horen helemaal niet bij die dorpspomp, dus wat doe jij hier? .
Ja dahaag, dooddoener hoor,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh... NU kennen we het wel die 'laten we OUD weer eens afzeiken' insteek....
Schei nou toch uit. Of je was modje ofzo en met veel bombarie opgestapt voor de katten-weblog-rel, maar toen niemand je miste na 3 maanden kwam je schoorvoetend weer terug... zoiets was het...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh... welk jaar was dat precies?
wat een republikeinen truc trouwens... discredit him into submission
Ik had dorst.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mane het volgende:
[..]
quote:
Over RonaldV! Duh!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg. Waar doe jij eigenlijk zo frusti over?
iemand moet julie toch die spiegel voorhouden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mane het volgende:
[..]
Klok, klepel en zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schei nou toch uit. Of je was modje ofzo en met veel bombarie opgestapt voor de katten-weblog-rel, maar toen niemand je miste na 3 maanden kwam je schoorvoetend weer terug... zoiets was het...
Maar dan dat penis verlengende gelul in FOT met diafragma's en 'glas' als jargon
Ja graag zelfs, alleen ík voel mij niet aangesproken. Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
iemand moet julie toch die spiegel voorhouden?
Is de OP origineel dan? Ik heb hem godverdomme zelf al minimaal 10 keer geplaatst.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahaag, dooddoener hoor,
ik kan geen enkele post hier meer plaatsen of je wordt daar mee om de oren geslagen.
Tja, en ik vraag me echt wel eens af of die vergeenstijling van FOK! langzamerhand niet een beetje krampachtig wordt.quote:Ik vraag me dit al jaaaaaaaaaaaren af, why?!
Maar goed, geen tegengeluid, dan krijg je heel OUD over je heen
Ik vraag me echt weleens af of vrouwen die hier vroeger postten nog weleens hun posts van toen teruglezen.
Eerlijk gezegd hč? Vind ik dat even zwaar opwegen als je ergeren aan een subforum.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien over het feit dat dit de 600ste keer dat dit onderwerp aangesneden wordt?
Het is net zoiets als een mongooltje laten struikelen. Het is 1 keer leuk, maar daarna alleen nog maar zielig.
Is het niet waar dan?quote:
Nou, gewoon de AT hoor.quote:Het OUD-alarmsysteem werkt prima merk ik
Eh... ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hč? Vind ik dat even zwaar opwegen als je ergeren aan een subforum.
Maar serieus... ik heb geen kinderen en er is er ook niet eentje in de maak.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahaag, dooddoener hoor,
ik kan geen enkele post hier meer plaatsen of je wordt daar mee om de oren geslagen.
Ik vraag me dit al jaaaaaaaaaaaren af, why?!
Maar goed, geen tegengeluid, dan krijg je heel OUD over je heen
Ik vraag me echt weleens af of vrouwen die hier vroeger postten nog weleens hun posts van toen teruglezen.
Lees 'm anders nog drie keer. Misschien begrijp je mijn post dan.quote:
Nee.quote:
Ow, het antwoord op mijn vraag heb ik al. Jouw fout is de aanname dat je de vraag weet.quote:[..]
Nou, gewoon de AT hoor.
Maar weinig inhoudelijks te melden zie ik... typisch.
Hoe dan ook. Je bent niet origineel, je OP is verre van grappig en antwoorden krijg je niet.
Ik begrijp alleen de context niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lees 'm anders nog drie keer. Misschien begrijp je mijn post dan.
Je was geen mod?quote:
Misschien moet je hem eens stellen in plaats van een quasi populistische post te plaatsen.quote:Ow, het antwoord op mijn vraag heb ik al. Jouw fout is de aanname dat je de vraag weet.
Nee. Goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen de context niet.
Ach moppie... Je dacht dat ik serieus was?quote:
Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik denk persoonlijk ook dat het aanbod aan cursussen, zweefmantra's, borstvoedings-orgies en wat al niet meer een beetje 'overdaad schaadt' is, maar wie er naar toe wil die gáát, en zo niet, dan niet.
Zeg J, niet álles is voor jouw ogen bestemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Jarno het volgende:
Ik vind dat er juist enorm realistisch gepost wordt in OUD. Openhartig ook. Bijna nergens lees ik zoveel over totaalrapturen, tepelkloven, depressies en weet ik veel wat.
Je ergeren aan een volledig subforum getuigt niet van veel intelligentie aangezien je volledige subfora eenvoudig uit je AT kan slopen dmv een optie in Replique. Individuele users en hun posts negeren kan helaas nog steeds niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Goed.
Het punt is dat ik hieruit opmaak dat iemand zich wél mag ergeren aan een topic met dit onderwerp, maar níét aan het subforum OUD? Klinkt me ietwat onlogisch in de oren. Klein beetje maar, hoor.
Nee, jij bent niet serieus want jij voelt je ook absoluut niet aangesproken. Vandaar dat je iemand ineens 'moppie' gaat noemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach moppie... Je dacht dat ik serieus was?![]()
Sorry, ik was devergeten.
Want OUD is representatief voor heel Nederland? En wat dan nog, ik zei dat net ook al maar niemand heeft het gelezen kennelijk, wat is er mis met vrouwen die elkaar tips geven bij de borstvoeding (om maar wat te noemen?). De generatie die nu kinderen krijgt hebben moeders gehad die in het flessentijdperk moeder zijn geworden: daar hoef je geen hulp te verwachten meestal. En op CB's wordt je vaak ook niet wijzer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef mane het volgende:
[..]
Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?
Het verrassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef mane het volgende:
[..]
Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?
Och, ik word af en toe een beetje moe van dat OUD gebash.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:07 schreef mane het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet serieus want jij voelt je ook absoluut niet aangesproken. Vandaar dat je iemand ineens 'moppie' gaat noemen.
Jawelquote:
Nee, ik ben net zoals mijn collegas geband, en nadrukkelijk NIET opgestapt.quote:Je bent niet opgestapt nav een rel?
Kunnen de post(st)ers in OUD tegen kritiek?quote:[..]
Misschien moet je hem eens stellen in plaats van een quasi populistische post te plaatsen.
HAHAHAHAHA...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Zilverruggen die pissed off zijn.![]()
[afbeelding] Enne, niet in de ogen kijken Ronald, daar worden ze agressief van.
Maak nou eens een punt waar ik wel iets mee kan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je ergeren aan een volledig subforum getuigt niet van veel intelligentie aangezien je volledige subfora eenvoudig uit je AT kan slopen dmv een optie in Replique. Individuele users en hun posts negeren kan helaas nog steeds niet.
Zodat ie net zo kan worden als jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Het verassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.
Beetje bijdehand doen over de jaren 50 toen hij zijn kinderen kreeg tussen de zinken teil en de spruitjes kan iedereen nietwaar. Misschien moet die oude zak gewoon met z'n tijd mee.
Uiteraard mag dat! Want zoals je leest, vind ik het ook nogal overdadig allemaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef mane het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Zilverruggen die pissed off zijn.![]()
[afbeelding] Enne, niet in de ogen kijken Ronald, daar worden ze agressief van.
^quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neenee, even wachten hoor, daar ging je OP dus even níet over he. Je had iets verzonnen met Zwitsalluchtjes (haha) en moeders die voor elke dwarse scheet een topic openen in OUD. Het ging níet over het vermogen tot kritiek incasseren van de posters in OUD.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef RonaldV het volgende:
Kunnen de post(st)ers in OUD tegen kritiek?
Ow mijn god een 'ik ga staken en Danny is de anti-christ' huillie?!!???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Nee, ik ben net zoals mijn collegas geband, en nadrukkelijk NIET opgestapt.
Waarom stel je die vraag dan niet gewoon in plaats van een volledige uitgekauwde herhaling van zetten?quote:Kunnen de post(st)ers in OUD tegen kritiek?
Ow, sorry, ik was vergeten dat alleen jij maar post in dit topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het verrassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.
Beetje bijdehand doen over de jaren 50 toen hij zijn kinderen kreeg tussen de zinken teil en de spruitjes kan iedereen nietwaar. Misschien moet die oude zak gewoon met z'n tijd mee.
Nee, je liet je niet echt gaan. Deed je dat maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef Moonah het volgende:
Och, ik word af en toe een beetje moe van dat OUD gebash.
En ja, dan kan ik beter verstandig zijn (voor zover ik mijn hersencellen niet heb uitgebaard) maar ik liet me even gaan....![]()
Foei toch!
Weer zo'n sterke inhoudelijke post. Nee als een gefrustreerde amateur fotograaf gaan klagen over zwitsal lucht... dat is constructief.quote:
Kut he als niet iedereen het gelijk met je eens is... Misschien moet je gaan stakenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, sorry, ik was vergeten dat alleen jij maar post in dit topic.
Jij bent onze held, Empty6 was jij toch? Jij en ET zouden toch ook nooit meer terugkomen dacht ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schei nou toch uit. Of je was modje ofzo en met veel bombarie opgestapt voor de katten-weblog-rel, maar toen niemand je miste na 3 maanden kwam je schoorvoetend weer terug... zoiets was het...
Aha, je wil erkenningquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is de OP origineel dan? Ik heb hem godverdomme zelf al minimaal 10 keer geplaatst.
Als er iemand jullie afzeikt zijn WIJ het ja... jullie zijn ONZE wijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Moonah het volgende:
Ik ben er trouwens trots op dat onze mannen van OUD het zo voor ons opnemen!![]()
Het is gewoon pertinent onwaar wat (voor de zoveelste keer) verkondingd wordt. Iedereen die meer dan 2 weken in OUD gepost heeft weet dit. Maar goed, op inhoudelijke argumenten wordt toch (weer) niet in gegaan dus het is idd een ouderwets bashtopic. En daar ben ik ook niet vies van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Moonah het volgende:
Ik ben er trouwens trots op dat onze mannen van OUD het zo voor ons opnemen!![]()
Neuh, ik ben een uitgezakte O'Lilydragende moeder.quote:
Volgens Danny niet nee. Ikzelf heb het daar niet over gehad. Maar wacht even... jij weas ook zo'n stakings jankertje toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij bent onze held, Empty6 was jij toch? Jij en ET zouden toch ook nooit meer terugkomen dacht ik?
Nee hoor. Liever niet.quote:Aha, je wil erkenning
Zeg, ga even iemand anders woorden in de mond leggen. Oh nee, dat soort teksten zijn gewoon van jezelf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow mijn god een 'ik ga staken en Danny is de anti-christ' huillie?!!???
Omdat die vraag de volledige uitgekauwde herhaling van antwoorden oplevert.quote:[..]
Waarom stel je die vraag dan niet gewoon in plaats van een volledige uitgekauwde herhaling van zetten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, ga even iemand anders woorden in de mond leggen. Oh nee, dat soort teksten zijn gewoon van jezelf.
Kortom, het is een nutteloos topic.quote:Omdat die vraag de volledige uitgekauwde herhaling van antwoorden oplevert.
Ja, en dat mag dus niet he. Van Ronald. Je moet thuis wegkwijnen, terwijl je man aan het werk is. Twijfelen. Nachten wakker liggen. Je mag NIET weten hoe en wat EN HET VOORAL NIET VRAGEN OP INTERNET.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
^
Eh... nee. Maar ik kan me wel voorstellen dat je in de eerste onzekere tijd wat behoefte hebt aan bevestiging. Zeker als je geen andere (jonge) moeders in je buurt hebt en je eigen familie ook niet om de hoek woont.
Waarom zou het constructief moeten zijn? Staat dat in de reglementen van OUD, of in de ongeschreven regels? Mag je niet gewoon vertellen wat je idee ergens over is? Of een zomaar een post plaatsen waarvan je al op voorhand weet dat iedereen er als vliegen op stroop op af zal vliegen, gewoon: voor de lol?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weer zo'n sterke inhoudelijke post. Nee als een gefrustreerde amateur fotograaf gaan klagen over zwitsal lucht... dat is constructief.
Whhrraaaaoorrgggh!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als er iemand jullie afzeikt zijn WIJ het ja... jullie zijn ONZE wijven
Ik hoop toch echt dat je die dan niet van mij hebt gezien. Ik kan mij ook ergeren aan vragen waarvan ik denk 'dat weet je toch gewoon?' Maarja niet iedereen heeft een zus met kind in huis gehad of werkt met kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef milagro het volgende:
[..]
en gewoon intuitie, zelf iets bedenken, proof of the pudding en zo, of moet je alles (of iig veel) eerst elders verifieren, vergelijken, voordat je handelt?
ik zie vaak vragen staan waarvan ik denk "jezus, doe het gewoon, wat kan er nu helemaal gebeuren dan? je merkt vanzelf wel of het werkt of niet"
En toch trap je er in? Snap je 'em?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]En dat na deze OP
[..]
Kortom, het is een nutteloos topic.
Ssst! Gewoon op doorhameren dat je post wél constructief was!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef mane het volgende:
[..]
Waarom zou het constructief moeten zijn? Staat dat in de reglementen van OUD, of in de ongeschreven regels? Mag je niet gewoon vertellen wat je idee ergens over is? Of een zomaar een post plaatsen waarvan je al op voorhand weet dat iedereen er als vliegen op stroop op af zal vliegen, gewoon: voor de lol?
Ja hoor. Dan kan je ook kritiek terug krijgen he. Waarom doe je daar dan zo verbolgen over?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef mane het volgende:
[..]
Waarom zou het constructief moeten zijn? Staat dat in de reglementen van OUD, of in de ongeschreven regels? Mag je niet gewoon vertellen wat je idee ergens over is? Of een zomaar een post plaatsen waarvan je al op voorhand weet dat iedereen er als vliegen op stroop op af zal vliegen, gewoon: voor de lol?
Ik snap ook niet waarom TS niet ageert tegen LIF posters die met "HELP IK HEB DENK IK EBOLA MOET IK NAAR DE HUISARTS?!?!" paniek lopen te zaaien. Maja. Dit zal wel makkelijker scoren ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat je die dan niet van mij hebt gezien. Ik kan mij ook ergeren aan vragen waarvan ik denk 'dat weet je toch gewoon?' Maarja niet iedereen heeft een zus met kind in huis gehad of werkt met kinderen.
-nu verder lezen gaat-
Maar neem me niet kwalijk: je woont toch niet temidden van alleen maar oude mannen? Je kent toch wel op zijn minst een paar mensen in de buurt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
^
Eh... nee. Maar ik kan me wel voorstellen dat je in de eerste onzekere tijd wat behoefte hebt aan bevestiging. Zeker als je geen andere (jonge) moeders in je buurt hebt en je eigen familie ook niet om de hoek woont.
Hee, de TS was een ouwe zak, weet je nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed... Ga lekker verder onzekere jonge vrouwen in de zeik nemen. Misschien nog een paar ernstige ziektes erdoor en FOK! heeft weer bewezen dat het tegenwoordig heel erg jong snel en wild is.
Nee hoor, daar kom ik ook nog wel een keer. Als iemand me gevraagd heeft om even naar een post van hem of haar te kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom TS niet ageert tegen LIF posters die met "HELP IK HEB DENK IK EBOLA MOET IK NAAR DE HUISARTS?!?!" paniek lopen te zaaien. Maja. Dit zal wel makkelijker scoren ofzo.
Ja en? Waarom zou je het NIET op internet vragen? Nogmaals... wat is er mis met een virtuele dorpspomp? Geef nou eens gewoon antwoord op de vraag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar neem me niet kwalijk: je woont toch niet temidden van alleen maar oude mannen? Je kent toch wel op zijn minst een paar mensen in de buurt?
niet in de laatste plaats door Swets zijn reacties, hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Lois het volgende:
Ik voel een slotje aankomenen dat is NIET omdat we niet tegen kritiek kunnen maar omdat dit meer een ordinair OUD Bash gebeuren aan het worden is.
Ow ja, groot orakel verlos ons van de FOK! nitwits....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor, daar kom ik ook nog wel een keer. Als iemand me gevraagd heeft om even naar een post van hem of haar te kijken.
jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens Danny niet nee. Ikzelf heb het daar niet over gehad. Maar wacht even... jij weas ook zo'n stakings jankertje toch?
Ze zijn doodsbang dat ze anders weer 9 maanden droog staanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Moonah het volgende:
Ja dat zal vast de reden zijn Milagro. Zoek nog even naar JOUW laatste hoogstandje... volgens mij was ik het toen met jou eens. Ik vind alleen RonaldV een stupide lul die weinig recht van spreken heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
niet in de laatste plaats door Swets zijn reacties, hoor
ook daar kon je op wachten natuurlijk, Jarno en Swets , de "onze mannen" die de kastanjes uit het vuur halen voor de dames "laat ons maar ff, dan zit er zo een slot op dat topic"
![]()
Nouja, humor, humor. Er zit natuurlijk een dodelijk ernstige ondertoon in zijn stuk. Maar de reacties zijn hilarisch. Daar ging het om. Wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow het is een GEINTJE van TS?
Vreemd, ik heb hem nog nooit op humor kunnen betrappen.
Volgens mij heb ik toch al een paar inhoudelijke posts geplaatst mét argumenten die totaal genegeerd worden door RonaldV. De rest van OUD heeft volgens mij geeneens zin in wéér zo'n topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ook daar kon je op wachten natuurlijk, Jarno en Swets , de "onze mannen" die de kastanjes uit het vuur halen voor de dames "laat ons maar ff, dan zit er zo een slot op dat topic"
![]()
Nah, die dames zijn gewoon verstandig en laten zich niet uit de tent lokken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Want als je vrouw zwanger is kan je niet neuken ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja
[..]
Ze zijn doodsbang dat ze anders weer 9 maanden droog staan
Noem je mij dom en lomp?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, die dames zijn gewoon verstandig en laten zich niet uit de tent lokken.
Hilarisch? Je komt zeker niet veel buiten ONZ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef mane het volgende:
[..]
Nouja, humor, humor. Er zit natuurlijk een dodelijk ernstige ondertoon in zijn stuk. Maar de reacties zijn hilarisch. Daar ging het om. Wat mij betreft.
"Ouwe zak" is van dezelfde generatie als Swets. Die zelf in dit topic aangeeft dat de vraag volledig legitiem is, aangezien hij hem ook al tien keer gepost heeft. TIEN keer! Dat kan twee dingen betekenen: Swets is blind voor alle antwoorden, of Swets heeft nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen. Ik ga maar uit van het laatste.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef mane het volgende:
[..]
Hee, de TS was een ouwe zak, weet je nog?
En laten we Yvonne niet vergeten. OEPS.
Nee lieve schat. Maar toen mijn eerste geboren werd waren we net verhuisd naar Duitsland, ik sprak de taal nog niet goed en vrienden, bekenden en familie had ik ook niet hier. Maar goed, waarom loop ik me eigenlijk te verdedigen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar neem me niet kwalijk: je woont toch niet temidden van alleen maar oude mannen? Je kent toch wel op zijn minst een paar mensen in de buurt?
Dat is elders al afdoende ontkracht, ontzenuwd en ontallesd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef mane het volgende:
OEPS.
Ach, je kunt altijd nog topics vollullen over Canada ofzo. Heb je geen dorpskroeg ofzo Ronald?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee lieve schat. Maar toen mijn eerste geboren werd waren we net verhuisd naar Duitsland, ik sprak de taal nog niet goed en vrienden, bekenden en familie had ik ook niet hier. Maar goed, waarom loop ik me eigenlijk te verdedigen?
STel jij nooit een vraag op Fok! die je net zo goed aan je buurman zou kunnen stellen? De vraag uit je OP bijvoorbeeld? Het je die weleens IRL aan iemand gesteld?
Nou, ik las laatst nog een topic over beledigende user namen. Iets met kanker enzo (hebben we dat woord ook maar even genoemd). Dat vond ik ook érg hilarisch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hilarisch? Je komt zeker niet veel buiten ONZ?
Huhquote:
Beide fout: Swets is gewoon net zo'n relkonijn als jij, alleen wat hipper.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Ouwe zak" is van dezelfde generatie als Swets. Die zelf in dit topic aangeeft dat de vraag volledig legitiem is, aangezien hij hem ook al tien keer gepost heeft. TIEN keer! Dat kan twee dingen betekenen: Swets is blind voor alle antwoorden, of Swets heeft nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen. Ik ga maar uit van het laatste.
Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van het feit dat je het aan iemand in je direct omgeving vraagt? En waarom is dat dan zoveel beter dan de virtuele dorpspomp op internet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
PI's lezen is ook niet je beste he?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Huh
Nee joh, ik zou niet durven! held!
Overigens reageren in dit topic ook écht alleen maar ouwe wijven (M/V) geloof ik!
RonaldV, dat is het nou net. Zie ook mijn post hierboven (maar ik twijfel of je dat wel leest, want het lijkt hier eerder een haantjesgevecht dan een normale discussie, maar goed).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moe zijn. Van de hormonen, huilende baby's en mannen die zeuren over sex.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, die dames zijn gewoon verstandig en laten zich niet uit de tent lokken.
Pssst ik ben pas 28quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Overigens reageren in dit topic ook écht alleen maar ouwe wijven (M/V) geloof ik!
Jawel, nu staat er eenquote:
Ohja, dát moest ik nog doen vandaag!quote:
Ja nou! BIK-KELS!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Smoezie het volgende:
Ik denk zomaar dat de vrouwen die in OUD posten in het dagelijks leven meer lijken op de 'bikkels van toen' die jij voor ogen hebt hoor, RonaldV.
Ik niet hoor! Ik ben al een oude vrouw van halverwege de dertig die zich nog kan herinneren hoe de wereld eruit zag voor 1999 (toen ging ik voor het eerste online).quote:
Oh, ik stel vragen op verschillende plaatsen op het internet. Technische vooral, en die gaan mijn buurman, die wiskundige is, iets boven de pet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
STel jij nooit een vraag op Fok! die je net zo goed aan je buurman zou kunnen stellen? De vraag uit je OP bijvoorbeeld? Het je die weleens IRL aan iemand gesteld?
quote:
quote:Van de hormonen, huilende baby's en mannen die zeuren over sex.
Ja, ik wacht ook nog op een stuk of drie inhoudelijke tegenargumenten maar dat schijnt lastig te liggen voor TS.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Smoezie het volgende:
Beetje jammer dat TS de moeite neemt om een enorm verhaal te typen, om vervolgens alleen op het gehakketak te reageren en niet op mensen die daadwerkelijk de moeite nemen om op het verhaal in te gaan(Bv Miss Sly). (Ps... ik bedoel geen 'borstvoeding' met bv, maar bijvoorbeeld...)
Zo, jij bent ECHT scherp!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, je kunt altijd nog topics vollullen over Canada ofzo.
neequote:Heb je geen dorpskroeg ofzo Ronald?
Typisch dat je hier dus wel op reageert.quote:
kan mij het nu schelen wanneer we het eens waren en waarover , het gaat nu om dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat zal vast de reden zijn Milagro. Zoek nog even naar JOUW laatste hoogstandje... volgens mij was ik het toen met jou eens. Ik vind alleen RonaldV een stupide lul die weinig recht van spreken heeft.
Misschien kunnen jullie voor 'dit soort topics' een afkorting bedenken, die dan op het woordenlijstje kan.quote:
Ik las GEBUKT.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef mane het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie voor 'dit soort topics' een afkorting bedenken, die dan op het woordenlijstje kan.
Zoiets als: GUKBT: Gemene-Users-die-ons-Komen-Bashen-Topic.
Zullen we doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef mane het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie voor 'dit soort topics' een afkorting bedenken, die dan op het woordenlijstje kan.
Zoiets als: GUKBT: Gemene-Users-die-ons-Komen-Bashen-Topic.
Op de een of andere manier vermoed ik toch dat de door TS zo opgehemelde dorpspomp tot hetzelfde gemiep heeft geleid in het verledenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef milagro het volgende:
[..]
kan mij het nu schelen wanneer we het eens waren en waarover , het gaat nu om dit.
als je zelf zegt dit onderwerp al tig keer aangesneden te hebben, heb je zelf net zo goed geen recht van spreken, hč.... en als in herhaling vallen ergens geoorloofd zou moeten zijn is het wel in OUD... iedere dag weer hetzelfde gemeut tenslotte, iedere keer weer dezelfde ruzietjes en gemiep om drie keer niets "je noemt alle kindjes op, alleen de mijne niet"
Kijk, en nu geef je zelf het antwoord al op je eigen vraag. Het grote voordeel van internet is dat je makkelijk mensen vind die weten waar je het over hebt, die je goed antwoord kunnen geven op je vragen. Echt, vraag maar eens aan je eigen moeder of ze echt op alle vragen die ze had antwoord kreeg bij die befaamde dorpspomp van je..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, ik stel vragen op verschillende plaatsen op het internet. Technische vooral, en die gaan mijn buurman, die wiskundige is, iets boven de pet.En de vraag uit de OP? Waarom zou ik iemand die me IRL een vraag stelt een antwoord geven die over internet gaat?
Kom kom, het gebeurt wel eens maar is zeker geen dagelijkse kost. Maar aan dequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef milagro het volgende:
iedere dag weer hetzelfde gemeut tenslotte, iedere keer weer dezelfde ruzietjes en gemiep om drie keer niets "je noemt alle kindjes op, alleen de mijne niet"
Oooooeeeeh Kozakken, je zei het N-woord!!!quote:
Daar hadden je grootmoeders destijds geen tijd voor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef miss_sly het volgende:
Op de een of andere manier vermoed ik toch dat de door TS zo opgehemelde dorpspomp tot hetzelfde gemiep heeft geleid in het verleden
Omdat je een antwoord van iemand in je directe omgeving beter op waarde kunt schatten. Die persoon ken je immers, je weet wat je aan hem of haar hebt. Op Internet schiet je in het wilde weg, in de hoop dat er iemand terugkomt met iets wat op een antwoord lijkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van het feit dat je het aan iemand in je direct omgeving vraagt? En waarom is dat dan zoveel beter dan de virtuele dorpspomp op internet?
Zeer privé informatie on line te kwakken? Realiseren dames hier dat de hele Nederlandssprekende internetbevolking hun periodes kunnen uittekenen? Dat er van verschillende behoorlijk wat sexuele details open en bloot op het internet staan? Dingen die ze hun moeder niet durven vertellen, maar de rest van de wereld wel?quote:Ik weet niet hou oud je bent (de toon van OP dateert je toch wel echt decennia terug), maar de wereld van nu is voor veel mensen veranderd. Daar is een extra dimensie aan toegevoegd: internet. Een manier om informatie te vinden, mensen te leren kennen, vragen beantwoord te krijgen, steun te vinden, enz.
Niemand hoeft het met mij eens te zijn. Maar dat iemand het op dit punt eens is vind ik dan wel weer een pluspunt.quote:Eerlijk gezegd ben ik het voor een deel wel eens als het gaat over de afkortingen....vooral het woord "ongi"![]()
En je opa zat gewoon strontlazarus in de kroeg z'n weeksalaris uit te geven of was 70 uur per week in de fabriek aan het werk. Wat doe jij hier dus eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:38 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Daar hadden je grootmoeders destijds geen tijd voor.
Ah, kijk! Jij kunt er blijkbaar zélf niet tegen dat de dames hier soms erg openhartig zijn tegen elkaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef RonaldV het volgende:
Zeer privé informatie on line te kwakken? Realiseren dames hier dat de hele Nederlandssprekende internetbevolking hun periodes kunnen uittekenen? Dat er van verschillende behoorlijk wat sexuele details open en bloot op het internet staan? Dingen die ze hun moeder niet durven vertellen, maar de rest van de wereld wel?
Ok, en je hoogst suggestieve zinnetje waarin je oppert dat 'de mannetjes van OUD de vrouwtjes wéér komen redden' is dan een wat... verspreking? Schei toch uit, dat achterbakse gemeut staat je niet, dat doen ze hier wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef milagro het volgende:
[..]
kan mij het nu schelen wanneer we het eens waren en waarover , het gaat nu om dit.
Nogmaals. elke dag hetzelfde jongetje pesten op het schoolplein wordt ook gewoon zielig.quote:als je zelf zegt dit onderwerp al tig keer aangesneden te hebben, heb je zelf net zo goed geen recht van spreken, hč.... en als in herhaling vallen ergens geoorloofd zou moeten zijn is het wel in OUD... iedere dag weer hetzelfde gemeut tenslotte, iedere keer weer dezelfde ruzietjes en gemiep om drie keer niets "je noemt alle kindjes op, alleen de mijne niet"
Het is alleen al 600 keer beantwoord. Wat verwacht je nou? Dat er nog een zinnig antwoord op komt? Als SCH het voor de 500ste keer over jouw hoerige reet op internet heeft ga je toch ook met je hakken in het zand.quote:dat de vorm ms licht provocerend is () maakt de vraag en verwondering niet minder valide.
mijn verbazing in deze is geheel oprecht en wmb ook terecht, maar daar kan dus over gediscussieerd worden, alleen dat schijnt niet te kunnen zonder, ook al is iedere vorm van provocatie achterwege gelaten, meteen eerst op de kast te vliegen.
met het borstvoeden in het openbaar als laatste voorbeeld.
Sorry, ik werd even opgehouden door een enorme hoeveelheid posts. Inmiddels kan ik weer wat reageren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik toch al een paar inhoudelijke posts geplaatst mét argumenten die totaal genegeerd worden door RonaldV. De rest van OUD heeft volgens mij geeneens zin in wéér zo'n topic.. Zķ boeiend is het nou ook weer niet hoor, ik zit ook maar even op de bank de tijd te doden totdat m'n vrouw van de telefoon af is. (Ieks! Telt dat eigenlijk ook als een dorpspomp? Of is dat niet 50-'s genoeg?)
Nou, in de jaren '60 waren de meeste huizen toch wel aangesloten op de waterleiding en waren die dorpspompen niet meer nodig. Ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sorry, ik werd even opgehouden door een enorme hoeveelheid posts. Inmiddels kan ik weer wat reageren.Wat hebben jullie met de 50s eigenlijk?
Nou, in plaats van het te komen melden, kun je het beter doén. Shoot!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sorry, ik werd even opgehouden door een enorme hoeveelheid posts. Inmiddels kan ik weer wat reageren.![]()
Hé, ouwe lurkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Jarno het volgende:
Ah, TS, ter info, je hebt het wel geschopt tot het 'Deze topics mag je niet missen deel 3 miljoen ofzo' topic in OO. En daar staan over het algemeen toch echt alleen de rellerigste topics van het moment in, dus gefeliciteerd!
Laat hem even rustig een uitgebreid antwoord typen op mijn post, johquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, in plaats van het te komen melden, kun je het beter doén. Shoot!
Ik dacht net, verdomd als -ie er niet in zou staan. En ja hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, ouwe lurkerToch nog even een kijkje komen nemen in dat verdoemde forum?
Ik vond het aantal views eigenlijk nog wel meevallen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Jarno het volgende:
Ah, TS, ter info, je hebt het wel geschopt tot het 'Deze topics mag je niet missen deel 3 miljoen ofzo' topic in OO. En daar staan over het algemeen toch echt alleen de rellerigste topics van het moment in, dus gefeliciteerd!
Zoals ik hiervoor al ergens postte: waarom die vraag de wereld inschieten, in de hoop dat er iemand is die je wil antwoorden? Iemand die je niet kent, wiens antwoorden je niet op waarde kunt schatten? Waarom die vraag vullen met de meest intieme details, die je aan je familie/vrienden/buren nog niet durft te stellen, maar aan de hele wereld wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef Smoezie het volgende:
RonaldV, deze is even hartstikke serieus. Misschien dat je daar dan ook even op kunt reageren.
Stel he... je bent een vrouw en je kunt geen kinderen krijgen. Ik zeg 'stel'. Of het gaat allemaal niet zoals je gedacht had. Of je loopt tegen een ander probleem aan. Je hebt geen zin om daar je dagelijkse omgeving elke keer mee suf te praten, omdat zij niets anders kunnen zeggen dan 'rot voor je' omdat zij niet in de materie thuis zijn of wat dan ook.
Dan is het toch HEERLIJK als je in OUD met mensen kunt praten die er wel op zitten te wachten, of daar zelf ook iets over te zeggen hebben, om feedback van te krijgen? Of nog als aanvulling op de feedback in het dagelijks leven? Om je zorgen mee te delen, je blijdschap mee te delen.
Dan is het toch fijn dat er zoiets bestaat als OUD? En als dat betekent dat er naar jouw zin iets te kriebelige woorden langsvliegen, of dat er naar jouw zin teveel onzekerheid bestaat, of dat er naar jouw zin dingen gevraagd worden die 'je toch wel weet???'... wat dan nog?
klussen? Oh God... vertel me alsjeblieft dat je het hebt over het bouwen van een kinderkamerquote:Als nou weer iemand jou vraag 'om even kort iets te bekijken in OUD', doe het dan gewoon niet, laat diegene het lekker zelf doen. Dan hoef je je net meer te storen aan de ongi's, de vlossen en het klussen.
Dat het in jouw wereld allemaal perfect gelopen is, dat je geen problemen met sex, slapen, wat dan ook hebt gehad na het krijgen van je kinderen is je van harte gegund. Maar gun degenen bij wie het niet zo makkelijk gaat een plekje. Meer niet.
Je zou het niet zeggen, maar ik heb nog meer te doen hoor. Als je zegt een serieus topic te openen maar je gaat vervolgens eerst een uur alleen op de persoonlijke en offtopic opmerkingen reageren, tsja, dan past maar één conclusie imho...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Laat hem even rustig een uitgebreid antwoord typen op mijn post, joh![]()
Kijk Mane, hier heb je zo'n moeder die moe is van de hormonen, haar huilende kind en haar vent die maar om sex zeurt.quote:
En die dorpspomp is godverdomme ook leeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kijk Mane, hier heb je zo'n moeder die moe is van de hormonen, haar huilende kind en haar vent die maar om sex zeurt.
Maak je vooral geen zorgen over miijn vermeende rode oortjes. Ik had het meer over de overbuurman, en die trut van 4 huizen verder. Die lezen ook mee namelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, kijk! Jij kunt er blijkbaar zélf niet tegen dat de dames hier soms erg openhartig zijn tegen elkaar?
Nah, ik kan je gerust stellen, hetgeen ik hier heb besproken waar jij rode oortjes van krijgt, weten zowel mijn moeder, mijn zus, en ook een aantal vriendinnen.
So what?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak je vooral geen zorgen over miijn vermeende rode oortjes. Ik had het meer over de overbuurman, en die trut van 4 huizen verder. Die lezen ook mee namelijk.
Oe gossie...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak je vooral geen zorgen over miijn vermeende rode oortjes. Ik had het meer over de overbuurman, en die trut van 4 huizen verder. Die lezen ook mee namelijk.
Met deze insteek kunnen wel heel FOK! wel opdoeken: waarom nog vragen over je aanlopende v-snaar stellen als je deze toch beter in de garage kunt stellen? Waarom vragen over Office stellen als je toch maar beter de MS helpdesk kunt bellen? Ik ken (uitzonderingen daar) nog maar heel weinig mensen op FOK!, maar informatie is informatie. De beoordeling van die informatie, dat doet ieder voor zich en daar kun jij verdomd lastig over oordelen vanachter je beeldscherm.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals ik hiervoor al ergens postte: waarom die vraag de wereld inschieten, in de hoop dat er iemand is die je wil antwoorden? Iemand die je niet kent, wiens antwoorden je niet op waarde kunt schatten? Waarom die vraag vullen met de meest intieme details, die je aan je familie/vrienden/buren nog niet durft te stellen, maar aan de hele wereld wel?
Precies, was even te moe om dat zo te omschrijven, dank Moonah, kusje voor jou!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kijk Mane, hier heb je zo'n moeder die moe is van de hormonen, haar huilende kind en haar vent die maar om sex zeurt.
Te veel eer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Jarno het volgende:
Er zijn tegenwoordig zoveel antwoorden die mogelijk juist zijn, dat het juist prettig kan zijn om op internet niet 1, maar meerdere antwoorden te krijgen op vragen die je hebt als nieuwbakken moeder. Hoewel ik ook van mening ben dat de nieuwe moeders misschien wat vaker op hun gevoel moeten vertrouwen en niet om iedere scheet raad moeten komen vragen, maar datzelfde geldt natuurlijk voor de dorpspomp.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Omdat je een antwoord van iemand in je directe omgeving beter op waarde kunt schatten. Die persoon ken je immers, je weet wat je aan hem of haar hebt. Op Internet schiet je in het wilde weg, in de hoop dat er iemand terugkomt met iets wat op een antwoord lijkt.
Als dit je punt is, kun je een groot deel van Fok! wel gaan opdoeken. En niet alleen Fok!. Mensen delen ook in R&P bijvoorbeeld vele persoonlijke dingen. Ik zie niet wat daar mis mee is. NIemand wordt gedwongen dat te doen, maar kennelijk is er een behoefte waarin wordt voorzien. Niets mis mee, iedereen kan zelf bepalen welke dingen hij wel of niet openbaar wil maken.quote:Zeer privé informatie on line te kwakken? Realiseren dames hier dat de hele Nederlandssprekende internetbevolking hun periodes kunnen uittekenen? Dat er van verschillende behoorlijk wat sexuele details open en bloot op het internet staan? Dingen die ze hun moeder niet durven vertellen, maar de rest van de wereld wel?
Ach kom nou toch. De eerste reactie in dit topic was toch spot-on kennelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat je je nou precies afvraagt, behalve "Waarom stellen jullie een vraag op internet? En waarom gebruiken jullie jargon?"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Te veel eer.k vraag het mezelf namelijk ECHT af. De rel is een leuke bijkomstigheid.
Euh... veel meer viel er niet te regeren hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar ik heb nog meer te doen hoor. Als je zegt een serieus topic te openen maar je gaat vervolgens eerst een uur alleen op de persoonlijke en offtopic opmerkingen reageren, tsja, dan past maar één conclusie imho...
Iiiieeeh, doe eens niet zo openhartig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de jaren 50 werd er nog geheimzinnig gedaan over neuken.
Je wilt het niet begrijpen, lijkt wel. Jammer, en dat meen ik serieus. Je zegt zelf al... de meest intieme details, die je aan je familie/vrienden/buren niet durft te stellen. Dáárom schiet je die vraag de wereld van het internet op! Dan kan je dat soort vragen stellen, zonder dat je met het schaamrood op je kaken bij je buurvrouw aan de keukentafel zit te stamelen. Juist omdat het zo intiem is. En juist omdat 'ze' er hier verstand van hebben, of in elk geval ervaring er mee hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals ik hiervoor al ergens postte: waarom die vraag de wereld inschieten, in de hoop dat er iemand is die je wil antwoorden? Iemand die je niet kent, wiens antwoorden je niet op waarde kunt schatten? Waarom die vraag vullen met de meest intieme details, die je aan je familie/vrienden/buren nog niet durft te stellen, maar aan de hele wereld wel?
Wij neuken nog ook. Ondanks twee kinderen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Iiiieeeh, doe eens niet zo openhartig.
Jij bezigt ook al het N-woord...![]()
Dat is het risico van internet en dan nog wat kan mij het verdomme of ik het tijdens de honden uitlaten met de buurvrouw heb over de reden waarom er nu pas een 2e op komst is of dat ze het kan lezen op internet omdat ik het daar neer heb gezet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat kan ik, omdat ik nog geen kinderen hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Jullie tikken veels te snel
R&P wordt ook regelmatig gebashed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Mensen delen ook in R&P bijvoorbeeld vele persoonlijke dingen.
Nou. Het woord neuken is hier al vaker gevallen dan bij mij thuis de afgelopen 24 uur.quote:
HARDER TYPEN SWETS DIE TRUT VAN 4 HUIZEN VERDER HEEFT HET NIET MEEGEKREGEN!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij neuken nog ook. Ondanks twee kinderen...
JA BUURVROUW IK NEUK AF EN TOE EEN BEETJE!
24 uur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou. Het woord neuken is hier al vaker gevallen dan bij mij thuis de afgelopen 24 uur.
Ja, en wij niet buurvrouw. Want dat lukt nog niet. Maar ik ga daarvoor naar de gyn terug!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij neuken nog ook. Ondanks twee kinderen...
JA BUURVROUW IK NEUK AF EN TOE EEN BEETJE!
Ja, de jongste is al bijna 3 en dan komt je sexleven zo langzamerhand toch weer tot bloeiquote:
NEUKEN!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
HARDER TYPEN SWETS DIE TRUT VAN 4 HUIZEN VERDER HEEFT HET NIET MEEGEKREGEN!!!!
En wij helpen haar daarbij. Zodat ze weer gewit kan worden. Want dat wordt wel weer eens tijd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, en wij niet buurvrouw. Want dat lukt nog niet.
Oh. Dan al.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, de jongste is al bijna 3 en dan komt je sexleven zo langzamerhand toch weer tot bloei![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Smoezie het volgende:
[..]
En wij helpen haar daarbij. Zodat ze weer gewit kan worden. Want dat wordt wel weer eens tijd!
![]()
Vergeet niet over haar tepelkloven te posten he! Scheelt Y een loopje naar de dorpspomp, waar die godbetert ook te vinden mag zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Jarno het volgende:
Ik sla nog even over, Swets. Maar als het zover is open ik er vast een topic over! Zodat jouw buurvrouw het ook weet enzo.
Ja. Snel hč?quote:
Ja, én natuurlijk die topics. Het zal je maar gebeuren. Heb je al zo'n vermoeiend leven, ben je al veranderd in een jostie die alleen nog over tepelkloven en de vlos kan praten, moet je je ook nog door dit soort topics worstelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Buurvrouw, lees je mee? Ohnee, die spreekt helemaal geen Nederlands!
Hangen daar al die scootermarocs omheen ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vergeet niet over haar tepelkloven te posten he! Scheelt Y een loopje naar de dorpspomp, waar die godbetert ook te vinden mag zijn.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef Jarno het volgende:
Kijk, wat nou slap jargon. In OUD moeten vrouwen gewoon nodig flink gewit worden!!.
Gezien de enorme hoeveelheid kids die ze in die subculturen hebben denk ik wel dat die hun sexuele voorlichting bij RonaldV's deskundigen vandaan halenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hangen daar al die scootermarocs omheen ofzo?.
Bijna goed, dat is de plaatselijke speeltuin/park waar je al die gekleurde pinquins vindt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hangen daar al die scootermarocs omheen ofzo?.
Hé, we zijn niet in KEL!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vergeet de pindakaas niet he....
Eh, met of zonder luiers?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vergeet de pindakaas niet he....
Ja, je moet natuurlijk ook wel echt zeuren. Niet alleen maar een beetje sputteren. Maar ook niet teveel hé, want dan wordt ze boos en dan wordt het hélemaal nooit wat.quote:
Nondeju, dit klinkt ingewikkeld. Kunnen we hier geen topic over openen ofzo? Of moeten we dan eerst aan RonaldV vragen of dat wel mag enzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, je moet natuurlijk ook wel echt zeuren. Niet alleen maar een beetje sputteren. Maar ook niet teveel hé, want dan wordt ze boos en dan wordt het hélemaal nooit wat.
Ja, wat is dit trouwens elke keer? Ziet TS zich echt als de topicdokter van FOK! ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Wijst zijn vrouw hem op een interessant topic in OUD dat hij toch echt even moet lezen?
Ja, gezellig he!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Begint het hier teveel op de ouderwetse dorpspomp te lijken?
Nu laat je je kennen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dat wordt me net iets te kinky... de buurvrouw leest mee he...
En waarom post zijn vrouw zelf niet? Of is haar ketting net lang genoeg om aan de andere kant van het aanrecht te komen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, wat is dit trouwens elke keer? Ziet TS zich echt als de topicdokter van FOK! ofzo?.
Ja, dat snap ik juist, daarom ben ik hier ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Smoezie het volgende:
[quote]Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, én natuurlijk die topics. Het zal je maar gebeuren. Heb je al zo'n vermoeiend leven, ben je al veranderd in een jostie die alleen nog over tepelkloven en de vlos kan praten, moet je je ook nog door dit soort topics worstelen..
[/quote
Die topics, dat geeft niet. Dat is waar het leven van de gemiddelde vrouw in OUD uit bestaat.
Ze leven daarvoor. Dat is hun hele beperkte wereld. Snap dat dan, joh.
Kortom, vragen vragen maar antwoorden ho maar!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En waarom post zijn vrouw zelf niet? Of is haar ketting net lang genoeg om aan de andere kant van het aanrecht te komen?
Ja!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef Smoezie het volgende:
Moonah zat net vast met een half oog naar SBS6 te kijken (die volwassen kerels in luiers!)
Oh, wacht, dan hol ik even naar de buurman om te vragen of zij dat ook wel eens doen
Open jij een topic in FOT? Of zullen we Arma opstoken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kortom, vragen vragen maar antwoorden ho maar!.
Jullie hebben weer eens een complot gesmeden tegen alle niet reguliere OUD-posters. Foei.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Waar blijft TS eigenlijk? Begint het hier teveel op de ouderwetse dorpspomp te lijken? Wijst zijn vrouw hem op een interessant topic in OUD dat hij toch echt even moet lezen? Of is hij toch op zoek naar de buurtbewoner bij wie hij zijn technische vragen kwijt kan?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik juist, daarom ben ik hier ook.
Via MSN mag ik hopen?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef mane het volgende:
[..]
Jullie hebben weer eens een complot gesmeden tegen alle niet reguliere OUD-posters. Foei.
FOTquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Open jij een topic in FOT? Of zullen we Arma opstoken?
Haha! Doet me denken aan een Fok!stel dat werkelijk zo communiceerde (via topics...).quote:
Een subforum over 'glas' en 'f-waardes' en ander jargon, waar volwassen mannen kwijlen over een fototoestelletje.quote:
En waar is milagro als je haar nodig hebt. Help!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef Smoezie het volgende:
[..]Oh! Sorry! *kusknuffelkroel*
Wanneer moet jij ongi worden?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Kom, gaan we het even aan de buren vragen.
Zo'n hangplek voor fotonerds die nooit in een fotowinkel komen, of niet bij een foto club durven. Jeweetwel. En dan gaan ze elkaar vragen stellen die ze in het openbaar niet durven stellen. Met allemaal enge termen als 'diafragma' en 'sluitertijd'. Ieeeeeeeuw. Nee, dan vroeger. Dan kocht je als fiere jongeman een fototoestel, een boek en je ging met een stel kornuiten foto's maken. Erop uit. Maar nu? Nu plaatsen ze wat slecht opgepoetste foto's in een topic en gaan ze er met elkaar commentaar op leveren. Virtueel! Dus niet echt! En de buurman weet dus zo welke foto's jij van het weekend gemaakt hebt. Ik zou dat niet durven hoor.quote:
Bron, link?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens ben ik zojuist ook al 'meester-klootzak' genoemd door een modje.
Ik zag dat je vrij 'nieuw' bent op Fok? Of heb je een kloon aangemaakt (net als ik) om lekker mee te kunnen OUD-en?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:13 schreef mane het volgende:
[..]
En waar is milagro als je haar nodig hebt. Help!
Ja maar gelukkig weten we via OUD dat ze op de boot zit. Of er hopelijk alweer vanaf is.quote:
Ah... we hebben een nieuw 'speeltuinbankje'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:18 schreef Smoezie het volgende:
Zullen we hier trouwens een reeks van maken?
Ik vind het wel een succes!
[afbeelding]
Wat?quote:
Precies. Als OUD niet bestond stonden wij nu huilend bij die dorpspomp, murmelend over al het onheil dat Vivi wellicht zou zijn overkomen, want waarom was zij niet aanwezig bij den pomp?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig weten we via OUD dat ze op de boot zit. Of er hopelijk alweer vanaf is.
Ja, jij gebruikt dat 50's woord!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef YPPY het volgende:
Hoe lang duurt deze onzin nog.Straks moet ik de buurman nog vragen de boel hier te witten.
![]()
Zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef YPPY het volgende:
Hoe lang duurt deze onzin nog.Straks moet ik de buurman nog vragen de boel hier te witten.
![]()
Die heeft geen pc. Mijn moeder wel overigens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Smoezie het volgende:
[..]Pas je op dat de buurvrouw hier niet meeleest dan?
OE! en dan gaan we heel kinky groepsklussen (Dat is OUDs voor een geile orgie buurvrouw)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Smoezie het volgende:
[..]Pas je op dat de buurvrouw hier niet meeleest dan?
Overigens, Swets, ik vind dat je wel een punt hebt. Misschien dat 'De Dorpspomp' een meer uitnodigend karakter heeft dan 'Het Speeltuinbankje', zodat alle niet-OUD-posters ook eens durven zeggen wanneer ze ongi zijn!
Ja. Kijk. Nu je dit zegt he... moet ik toch RonaldV gelijk geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef Moonah het volgende:
Oh en Smoes, good idea! Een soort 30'ers reeks.
O ja, dat had ik niet gepost. Mijn eerste ongi was op een week na 10 maanden na de bevalling. Een paar dagen voor we op vakantie gingen. Iemand nog details over klodders en slierten en bonken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Smoezie het volgende:
Overigens, Swets, ik vind dat je wel een punt hebt. Misschien dat 'De Dorpspomp' een meer uitnodigend karakter heeft dan 'Het Speeltuinbankje', zodat alle niet-OUD-posters ook eens durven zeggen wanneer ze ongi zijn!
*voegt toe aan OUD-woordenlijst*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
groepsklussen (Dat is OUDs voor een geile orgie buurvrouw)
Hoe draderig en slijmerig was het precies? En welke kleur? Want dat is heel belangrijk he!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
O ja, dat had ik niet gepost. Mijn eerste ongi was op een week na 10 maanden na de bevalling. Een paar dagen voor we op vakantie gingen. Iemand nog details over klodders en slierten en bonken?![]()
Momentje, eerst even witten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Hoe draderig en slijmerig was het precies? En welke kleur? Want dat is heel belangrijk he!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef Moonah het volgende:
Zeg dames, en heren, het was mij een waar genoegen.
Ik ga nu snel mijn vent onder zijn kin kriebelen, voordat hij om sex gaat zeuren.
Naaaaaah, ik ben ongi en dan vind ik dat vies hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:31 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Naar de buurvrouw?
Dat is de enige ander optie heb ik begrepen!
Ongi staat nu toch op de black list met foute woorden?? ik las net 1 of ander onzin topic over dat het gewoon ongesteld zijn heet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Naaaaaah, ik ben ongi en dan vind ik dat vies hoor![]()
Spuit en nummer elf enzo...quote:
Het is een vreselijk woord. Maar RonaldV hoort het zo graag.quote:
Wāt uiteraard voorkomen had kunnen worden, als zij nog dagelijks bij den dorpspomp stonden te neuzelen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat soort woorden krijg je met die toename van tienermoeders.
Goh, ik wilde het juist gaan insturen naar de "Dikke van Dale". Wat denk je? Heeft het kans van slagen? Zou het er in komen?quote:
Precies, práten bij de pomp in plaats van pompen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:37 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Wāt uiteraard voorkomen had kunnen worden, als zij nog dagelijks bij den dorpspomp stonden te neuzelen!
Zou RonaldV kunnen hebben vermoeden dat hij hele hordes aan het neuken kreeg met zijn topic?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef dutchie het volgende:
Shit, ik krijg zin in sex!
Schat we gaan neuken vanavond!
(hopelijk vertelt de buurman het verder)
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Goh, ik wilde het juist gaan insturen naar de "Dikke van Dale". Wat denk je? Heeft het kans van slagen? Zou het er in komen?
Het is natuurlijk ook gewoon een jankerig kutforum, maar dat laat ik niet door RonaldV of all people zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef dutchie het volgende:
Zou hij geschrokken zijn dat er toch nog mensen zijn hier die HET nog echt doen?
Maarreuh... ik bedank voor het prikkeldraad hoor, brrr...
Maar in eerste instantie had hij wel een punt, ben ik eerlijk in:
Voor mij is de sjeu er ook wel af. Leuk sfeertje voor de meeste OUDers denk ik, maar ik voel me er ook niet echt meer in thuis. Verder niks dramatisch, maar mijn horizon aan het verbreden.
ik probeer het nog wel eens uit te leggen, maar ga nu lekker naar huis
'Geef mij de vaginale afscheiding eens door? Ik heb nog trek!'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:48 schreef m@x het volgende:
Wat ik me nu zit af te vragen: als je van een redelijk normaal woord iets vunzigs maakt (bijv: selleriesalade "vaginale afscheiding" noemen), ben je dan wel stoer?
Ik smeer nog een beetje calve babypoep op mijn sneetje...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef Smoezie het volgende:
[..]
'Geef mij de vaginale afscheiding eens door? Ik heb nog trek!'.
Hmmm...
Ja, ik moest het even op me laten inwerken, maar het heeft wel wat
Open jij er even een topic over?
Toch heb ik het idee dat de 'bevolking' van dit jankerig kutforum meer NEUKT (buuf? let je even op, ja, wil je?) dan de FOT-ersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon een jankerig kutforum, maar dat laat ik niet door RonaldV of all people zeggen
Vast wel, maar het kneuterige taalgebruik van een bepaald groepje is best irrtant. TS zijn radicale ommezwaai van 'noem het beestje bij zijn naampje' naar 'de buren lezen mee' maken het geheel niet geloofwaardiger natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat de 'bevolking' van dit jankerig kutforum meer NEUKT (buuf? let je even op, ja, wil je?) dan de FOT-ers![]()
Ik heb me vanaf het begin mij hier ook erg welkom gevoeld. Zelfs met een kloon die ik ooit had.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef Smoezie het volgende:
Is ook zo. Maar het gezeur erover is vaak nog irritanter dan het daadwerkelijke 'probleem' waarover gezeurd wordt. En dan krijg je dit soort reacties in een topic als deze. Het zal toch niet veranderen, of je dat nou wilt of niet. Leg je er bij neer, doe mee of blijf weg. Posters worden helemaal niet gedwongen hetzelfde taalgebruik te voeren. En dat gemiep over dat je dan niet welkom bent, is onzin, daar ben ik het levende voorbeeld van. Ik Fok! all over the place, dus niet alleen in OUD, maar heb deze kloon speciaal voor OUD. Ik heb geen kinderen en ben niet zwanger, ik 'rammel' (oren dicht, RonaldV) alleen en het is leuk om daarover hier mee te beppen. En ik voel me hartstikke welkom. Het is wat je er zelf van maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |