Ah... we hebben een nieuw 'speeltuinbankje'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:18 schreef Smoezie het volgende:
Zullen we hier trouwens een reeks van maken?
Ik vind het wel een succes!
[afbeelding]
Wat?quote:
Precies. Als OUD niet bestond stonden wij nu huilend bij die dorpspomp, murmelend over al het onheil dat Vivi wellicht zou zijn overkomen, want waarom was zij niet aanwezig bij den pomp?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig weten we via OUD dat ze op de boot zit. Of er hopelijk alweer vanaf is.
Ja, jij gebruikt dat 50's woord!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef YPPY het volgende:
Hoe lang duurt deze onzin nog.Straks moet ik de buurman nog vragen de boel hier te witten.
![]()
Zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef YPPY het volgende:
Hoe lang duurt deze onzin nog.Straks moet ik de buurman nog vragen de boel hier te witten.
![]()
Die heeft geen pc. Mijn moeder wel overigens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Smoezie het volgende:
[..]Pas je op dat de buurvrouw hier niet meeleest dan?
OE! en dan gaan we heel kinky groepsklussen (Dat is OUDs voor een geile orgie buurvrouw)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Smoezie het volgende:
[..]Pas je op dat de buurvrouw hier niet meeleest dan?
Overigens, Swets, ik vind dat je wel een punt hebt. Misschien dat 'De Dorpspomp' een meer uitnodigend karakter heeft dan 'Het Speeltuinbankje', zodat alle niet-OUD-posters ook eens durven zeggen wanneer ze ongi zijn!
Ja. Kijk. Nu je dit zegt he... moet ik toch RonaldV gelijk geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef Moonah het volgende:
Oh en Smoes, good idea! Een soort 30'ers reeks.
O ja, dat had ik niet gepost. Mijn eerste ongi was op een week na 10 maanden na de bevalling. Een paar dagen voor we op vakantie gingen. Iemand nog details over klodders en slierten en bonken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Smoezie het volgende:
Overigens, Swets, ik vind dat je wel een punt hebt. Misschien dat 'De Dorpspomp' een meer uitnodigend karakter heeft dan 'Het Speeltuinbankje', zodat alle niet-OUD-posters ook eens durven zeggen wanneer ze ongi zijn!
*voegt toe aan OUD-woordenlijst*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
groepsklussen (Dat is OUDs voor een geile orgie buurvrouw)
Hoe draderig en slijmerig was het precies? En welke kleur? Want dat is heel belangrijk he!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
O ja, dat had ik niet gepost. Mijn eerste ongi was op een week na 10 maanden na de bevalling. Een paar dagen voor we op vakantie gingen. Iemand nog details over klodders en slierten en bonken?![]()
Momentje, eerst even witten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Hoe draderig en slijmerig was het precies? En welke kleur? Want dat is heel belangrijk he!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef Moonah het volgende:
Zeg dames, en heren, het was mij een waar genoegen.
Ik ga nu snel mijn vent onder zijn kin kriebelen, voordat hij om sex gaat zeuren.
Naaaaaah, ik ben ongi en dan vind ik dat vies hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:31 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Naar de buurvrouw?
Dat is de enige ander optie heb ik begrepen!
Ongi staat nu toch op de black list met foute woorden?? ik las net 1 of ander onzin topic over dat het gewoon ongesteld zijn heet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Naaaaaah, ik ben ongi en dan vind ik dat vies hoor![]()
Spuit en nummer elf enzo...quote:
Het is een vreselijk woord. Maar RonaldV hoort het zo graag.quote:
Wàt uiteraard voorkomen had kunnen worden, als zij nog dagelijks bij den dorpspomp stonden te neuzelen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat soort woorden krijg je met die toename van tienermoeders.
Goh, ik wilde het juist gaan insturen naar de "Dikke van Dale". Wat denk je? Heeft het kans van slagen? Zou het er in komen?quote:
Precies, práten bij de pomp in plaats van pompen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:37 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Wàt uiteraard voorkomen had kunnen worden, als zij nog dagelijks bij den dorpspomp stonden te neuzelen!
Zou RonaldV kunnen hebben vermoeden dat hij hele hordes aan het neuken kreeg met zijn topic?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef dutchie het volgende:
Shit, ik krijg zin in sex!
Schat we gaan neuken vanavond!
(hopelijk vertelt de buurman het verder)
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Goh, ik wilde het juist gaan insturen naar de "Dikke van Dale". Wat denk je? Heeft het kans van slagen? Zou het er in komen?
Het is natuurlijk ook gewoon een jankerig kutforum, maar dat laat ik niet door RonaldV of all people zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef dutchie het volgende:
Zou hij geschrokken zijn dat er toch nog mensen zijn hier die HET nog echt doen?
Maarreuh... ik bedank voor het prikkeldraad hoor, brrr...
Maar in eerste instantie had hij wel een punt, ben ik eerlijk in:
Voor mij is de sjeu er ook wel af. Leuk sfeertje voor de meeste OUDers denk ik, maar ik voel me er ook niet echt meer in thuis. Verder niks dramatisch, maar mijn horizon aan het verbreden.
ik probeer het nog wel eens uit te leggen, maar ga nu lekker naar huis
'Geef mij de vaginale afscheiding eens door? Ik heb nog trek!'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:48 schreef m@x het volgende:
Wat ik me nu zit af te vragen: als je van een redelijk normaal woord iets vunzigs maakt (bijv: selleriesalade "vaginale afscheiding" noemen), ben je dan wel stoer?
Ik smeer nog een beetje calve babypoep op mijn sneetje...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef Smoezie het volgende:
[..]
'Geef mij de vaginale afscheiding eens door? Ik heb nog trek!'.
Hmmm...
Ja, ik moest het even op me laten inwerken, maar het heeft wel wat
Open jij er even een topic over?
Toch heb ik het idee dat de 'bevolking' van dit jankerig kutforum meer NEUKT (buuf? let je even op, ja, wil je?) dan de FOT-ersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon een jankerig kutforum, maar dat laat ik niet door RonaldV of all people zeggen
Vast wel, maar het kneuterige taalgebruik van een bepaald groepje is best irrtant. TS zijn radicale ommezwaai van 'noem het beestje bij zijn naampje' naar 'de buren lezen mee' maken het geheel niet geloofwaardiger natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat de 'bevolking' van dit jankerig kutforum meer NEUKT (buuf? let je even op, ja, wil je?) dan de FOT-ers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |