Waarschijnlijk door z'n 'vrouwtje' die hij vervolgens nadrukkelijk zegt dat niet meer te doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dan is het me nu duidelijk waar de frustratie vandaan komt.
Echt, hoe kan je je zo storen!
En dan ook 'er wordt me wel eens gevraagd om even kort naar iets te kijken in OUD'.
Eh.... WHY? En door wie in godsnaam?
Zeg. Waar doe jij eigenlijk zo frusti over?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dan is het me nu duidelijk waar de frustratie vandaan komt.
Echt, hoe kan je je zo storen!
En dan ook 'er wordt me wel eens gevraagd om even kort naar iets te kijken in OUD'.
Eh.... WHY? En door wie in godsnaam?
Misschien over het feit dat dit de 600ste keer dat dit onderwerp aangesneden wordt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg. Waar doe jij eigenlijk zo frusti over?
Euh... welk jaar was dat precies?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
RonaldV was toch die jankerd die een jaar niet op Fok geweest was omdat hij gepest werd?
Mannen horen helemaal niet bij die dorpspomp, dus wat doe jij hier? .quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wat is er zo erg aan een virtuele dorpspomp?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mane het volgende:
[..]
Mannen horen helemaal niet bij die dorpspomp, dus wat doe jij hier? .
Ja dahaag, dooddoener hoor,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh... NU kennen we het wel die 'laten we OUD weer eens afzeiken' insteek....
Schei nou toch uit. Of je was modje ofzo en met veel bombarie opgestapt voor de katten-weblog-rel, maar toen niemand je miste na 3 maanden kwam je schoorvoetend weer terug... zoiets was het...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh... welk jaar was dat precies?
wat een republikeinen truc trouwens... discredit him into submission
Ik had dorst.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mane het volgende:
[..]
quote:
Over RonaldV! Duh!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg. Waar doe jij eigenlijk zo frusti over?
iemand moet julie toch die spiegel voorhouden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mane het volgende:
[..]
Klok, klepel en zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schei nou toch uit. Of je was modje ofzo en met veel bombarie opgestapt voor de katten-weblog-rel, maar toen niemand je miste na 3 maanden kwam je schoorvoetend weer terug... zoiets was het...
Maar dan dat penis verlengende gelul in FOT met diafragma's en 'glas' als jargon
Ja graag zelfs, alleen ík voel mij niet aangesproken. Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
iemand moet julie toch die spiegel voorhouden?
Is de OP origineel dan? Ik heb hem godverdomme zelf al minimaal 10 keer geplaatst.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahaag, dooddoener hoor,
ik kan geen enkele post hier meer plaatsen of je wordt daar mee om de oren geslagen.
Tja, en ik vraag me echt wel eens af of die vergeenstijling van FOK! langzamerhand niet een beetje krampachtig wordt.quote:Ik vraag me dit al jaaaaaaaaaaaren af, why?!
Maar goed, geen tegengeluid, dan krijg je heel OUD over je heen
Ik vraag me echt weleens af of vrouwen die hier vroeger postten nog weleens hun posts van toen teruglezen.
Eerlijk gezegd hè? Vind ik dat even zwaar opwegen als je ergeren aan een subforum.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien over het feit dat dit de 600ste keer dat dit onderwerp aangesneden wordt?
Het is net zoiets als een mongooltje laten struikelen. Het is 1 keer leuk, maar daarna alleen nog maar zielig.
Is het niet waar dan?quote:
Nou, gewoon de AT hoor.quote:Het OUD-alarmsysteem werkt prima merk ik
Eh... ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hè? Vind ik dat even zwaar opwegen als je ergeren aan een subforum.
Maar serieus... ik heb geen kinderen en er is er ook niet eentje in de maak.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahaag, dooddoener hoor,
ik kan geen enkele post hier meer plaatsen of je wordt daar mee om de oren geslagen.
Ik vraag me dit al jaaaaaaaaaaaren af, why?!
Maar goed, geen tegengeluid, dan krijg je heel OUD over je heen
Ik vraag me echt weleens af of vrouwen die hier vroeger postten nog weleens hun posts van toen teruglezen.
Lees 'm anders nog drie keer. Misschien begrijp je mijn post dan.quote:
Nee.quote:
Ow, het antwoord op mijn vraag heb ik al. Jouw fout is de aanname dat je de vraag weet.quote:[..]
Nou, gewoon de AT hoor.
Maar weinig inhoudelijks te melden zie ik... typisch.
Hoe dan ook. Je bent niet origineel, je OP is verre van grappig en antwoorden krijg je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |