abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:20:43 #101
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50871428
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom TS niet ageert tegen LIF posters die met "HELP IK HEB DENK IK EBOLA MOET IK NAAR DE HUISARTS?!?!" paniek lopen te zaaien. Maja. Dit zal wel makkelijker scoren ofzo.
Nee hoor, daar kom ik ook nog wel een keer. Als iemand me gevraagd heeft om even naar een post van hem of haar te kijken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:20:53 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871435
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Maar neem me niet kwalijk: je woont toch niet temidden van alleen maar oude mannen? Je kent toch wel op zijn minst een paar mensen in de buurt?
Ja en? Waarom zou je het NIET op internet vragen? Nogmaals... wat is er mis met een virtuele dorpspomp? Geef nou eens gewoon antwoord op de vraag.
pi_50871436
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Lois het volgende:
Ik voel een slotje aankomen en dat is NIET omdat we niet tegen kritiek kunnen maar omdat dit meer een ordinair OUD Bash gebeuren aan het worden is.
niet in de laatste plaats door Swets zijn reacties, hoor

ook daar kon je op wachten natuurlijk, Jarno en Swets , de "onze mannen" die de kastanjes uit het vuur halen voor de dames "laat ons maar ff, dan zit er zo een slot op dat topic"

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:21:34 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871465
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nee hoor, daar kom ik ook nog wel een keer. Als iemand me gevraagd heeft om even naar een post van hem of haar te kijken.
Ow ja, groot orakel verlos ons van de FOK! nitwits....
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:22:22 #105
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_50871496
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens Danny niet nee. Ikzelf heb het daar niet over gehad. Maar wacht even... jij weas ook zo'n stakings jankertje toch?
ja
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Moonah het volgende:
Ik ben er trouwens trots op dat onze mannen van OUD het zo voor ons opnemen!
Ze zijn doodsbang dat ze anders weer 9 maanden droog staan
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:22:27 #106
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871505
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef milagro het volgende:

[..]

ook daar kon je op wachten natuurlijk, Jarno en Swets , de "onze mannen" die de kastanjes uit het vuur halen voor de dames "laat ons maar ff, dan zit er zo een slot op dat topic"

Ja dat zal vast de reden zijn Milagro. Zoek nog even naar JOUW laatste hoogstandje... volgens mij was ik het toen met jou eens. Ik vind alleen RonaldV een stupide lul die weinig recht van spreken heeft.
pi_50871508
Ik denk zomaar dat de vrouwen die in OUD posten in het dagelijks leven meer lijken op de 'bikkels van toen' die jij voor ogen hebt hoor, RonaldV. Juist omdat dit internet is, kunnen de dames hier juist lekker spuien wat ze bij die dorpspomp van je niet kwijt willen/durven/kunnen. Of dacht jij dat ze om de dag even bij de buurvrouw aanbellen en vragen 'dahag! hoe gaat het met de hechtingen en de tepelkloven?'.
Jouw oma en moeder hadden geen internet om lekker, al dan niet anoniem, over de meest intieme zaken te beppen met andere zwangere/bevallen dames. Gun ze het plezier, zou je goed staan!
pi_50871526
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow het is een GEINTJE van TS?
Vreemd, ik heb hem nog nooit op humor kunnen betrappen.
Nouja, humor, humor. Er zit natuurlijk een dodelijk ernstige ondertoon in zijn stuk. Maar de reacties zijn hilarisch. Daar ging het om. Wat mij betreft.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_50871527
quote:

[..]

Volgens mij heb ik toch al een paar inhoudelijke posts geplaatst mét argumenten die totaal genegeerd worden door RonaldV. De rest van OUD heeft volgens mij geeneens zin in wéér zo'n topic. . Zó boeiend is het nou ook weer niet hoor, ik zit ook maar even op de bank de tijd te doden totdat m'n vrouw van de telefoon af is. (Ieks! Telt dat eigenlijk ook als een dorpspomp? Of is dat niet 50-'s genoeg?)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:23:29 #110
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50871552
quote:

[..]

Nah, die dames zijn gewoon verstandig en laten zich niet uit de tent lokken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:23:35 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871558
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ja
[..]

Ze zijn doodsbang dat ze anders weer 9 maanden droog staan
Want als je vrouw zwanger is kan je niet neuken ofzo?
RonaldV kan je daar vast alles over vertellen met leuke anekdotes uit de jaren 50 en een gescheurd melkvel.
pi_50871584
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

Noem je mij dom en lomp?!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:24:21 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871601
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef mane het volgende:

[..]

Nouja, humor, humor. Er zit natuurlijk een dodelijk ernstige ondertoon in zijn stuk. Maar de reacties zijn hilarisch. Daar ging het om. Wat mij betreft.
Hilarisch? Je komt zeker niet veel buiten ONZ?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:24:22 #114
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50871603
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef mane het volgende:

[..]

Hee, de TS was een ouwe zak, weet je nog?
En laten we Yvonne niet vergeten. OEPS.
"Ouwe zak" is van dezelfde generatie als Swets. Die zelf in dit topic aangeeft dat de vraag volledig legitiem is, aangezien hij hem ook al tien keer gepost heeft. TIEN keer! Dat kan twee dingen betekenen: Swets is blind voor alle antwoorden, of Swets heeft nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen. Ik ga maar uit van het laatste.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:24:27 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_50871608
quote:

[..]

Maar neem me niet kwalijk: je woont toch niet temidden van alleen maar oude mannen? Je kent toch wel op zijn minst een paar mensen in de buurt?
Nee lieve schat. Maar toen mijn eerste geboren werd waren we net verhuisd naar Duitsland, ik sprak de taal nog niet goed en vrienden, bekenden en familie had ik ook niet hier. Maar goed, waarom loop ik me eigenlijk te verdedigen?

STel jij nooit een vraag op Fok! die je net zo goed aan je buurman zou kunnen stellen? De vraag uit je OP bijvoorbeeld? Het je die weleens IRL aan iemand gesteld?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_50871629
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef mane het volgende:
OEPS.
Dat is elders al afdoende ontkracht, ontzenuwd en ontallesd.
pi_50871665
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee lieve schat. Maar toen mijn eerste geboren werd waren we net verhuisd naar Duitsland, ik sprak de taal nog niet goed en vrienden, bekenden en familie had ik ook niet hier. Maar goed, waarom loop ik me eigenlijk te verdedigen?

STel jij nooit een vraag op Fok! die je net zo goed aan je buurman zou kunnen stellen? De vraag uit je OP bijvoorbeeld? Het je die weleens IRL aan iemand gesteld?
Ach, je kunt altijd nog topics vollullen over Canada ofzo. Heb je geen dorpskroeg ofzo Ronald?
pi_50871674
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hilarisch? Je komt zeker niet veel buiten ONZ?
Nou, ik las laatst nog een topic over beledigende user namen. Iets met kanker enzo (hebben we dat woord ook maar even genoemd). Dat vond ik ook érg hilarisch.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:26:33 #119
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50871693
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Noem je mij dom en lomp?!
Huh
Nee joh, ik zou niet durven! held!

Overigens reageren in dit topic ook écht alleen maar ouwe wijven (M/V) geloof ik!
pi_50871695
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef RonaldV het volgende:

[..]

"Ouwe zak" is van dezelfde generatie als Swets. Die zelf in dit topic aangeeft dat de vraag volledig legitiem is, aangezien hij hem ook al tien keer gepost heeft. TIEN keer! Dat kan twee dingen betekenen: Swets is blind voor alle antwoorden, of Swets heeft nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen. Ik ga maar uit van het laatste.
Beide fout: Swets is gewoon net zo'n relkonijn als jij, alleen wat hipper.
  Moderator dinsdag 26 juni 2007 @ 20:26:59 #121
5428 crew  miss_sly
pi_50871712
quote:

[..]

Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van het feit dat je het aan iemand in je direct omgeving vraagt? En waarom is dat dan zoveel beter dan de virtuele dorpspomp op internet?

Ik weet niet hou oud je bent (de toon van OP dateert je toch wel echt decennia terug), maar de wereld van nu is voor veel mensen veranderd. Daar is een extra dimensie aan toegevoegd: internet. Een manier om informatie te vinden, mensen te leren kennen, vragen beantwoord te krijgen, steun te vinden, enz.

Eerlijk gezegd ben ik het voor een deel wel eens als het gaat over de afkortingen....vooral het woord "ongi"
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_50871724
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

Huh
Nee joh, ik zou niet durven! held!

Overigens reageren in dit topic ook écht alleen maar ouwe wijven (M/V) geloof ik!
PI's lezen is ook niet je beste he? .
pi_50871728
quote:

[..]

RonaldV, dat is het nou net. Zie ook mijn post hierboven (maar ik twijfel of je dat wel leest, want het lijkt hier eerder een haantjesgevecht dan een normale discussie, maar goed).
In OUD is het een verzamelplaats van vrouwen die ook net als 'jij' (in het algemeen... ) tegelijkertijd zwanger zijn, borstvoeding geven, struggelen met slapen en dat soort dingen. Zelfs al woon je niet tussen de oude mannen, dan is het nog fijn om niet je buurvrouw of tante met dat soort dingen lastig te hoeven vallen met je vragen. Dat kan gewoon in OUD. Of allebei.
pi_50871764
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik denk dat ze moe zijn. Van de hormonen, huilende baby's en mannen die zeuren over sex.
pi_50871774
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

Pssst ik ben pas 28
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:28:54 #126
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50871804
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

PI's lezen is ook niet je beste he? .
Jawel, nu staat er een en net een maar dan in het geel.

pi_50871806
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef mane het volgende:

mannen die zeuren over sex.
Ohja, dát moest ik nog doen vandaag! .
pi_50871824
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Smoezie het volgende:
Ik denk zomaar dat de vrouwen die in OUD posten in het dagelijks leven meer lijken op de 'bikkels van toen' die jij voor ogen hebt hoor, RonaldV.
Ja nou! BIK-KELS!
KEI en KEI hard.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:29:29 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_50871833
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Pssst ik ben pas 28
Ik niet hoor! Ik ben al een oude vrouw van halverwege de dertig die zich nog kan herinneren hoe de wereld eruit zag voor 1999 (toen ging ik voor het eerste online).
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:30:01 #130
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50871850
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, ik stel vragen op verschillende plaatsen op het internet. Technische vooral, en die gaan mijn buurman, die wiskundige is, iets boven de pet. En de vraag uit de OP? Waarom zou ik iemand die me IRL een vraag stelt een antwoord geven die over internet gaat?
- Privacy Matters
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:30:24 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50871870
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef mane het volgende:

[..]

Ik denk dat ze moe zijn.
quote:
Van de hormonen, huilende baby's en mannen die zeuren over sex.

Van dit soort topics.
pi_50871877
Beetje jammer dat TS de moeite neemt om een enorm verhaal te typen, om vervolgens alleen op het gehakketak te reageren en niet op mensen die daadwerkelijk de moeite nemen om op het verhaal in te gaan (Bv Miss Sly). (Ps... ik bedoel geen 'borstvoeding' met bv, maar bijvoorbeeld...)
pi_50871925
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Smoezie het volgende:
Beetje jammer dat TS de moeite neemt om een enorm verhaal te typen, om vervolgens alleen op het gehakketak te reageren en niet op mensen die daadwerkelijk de moeite nemen om op het verhaal in te gaan (Bv Miss Sly). (Ps... ik bedoel geen 'borstvoeding' met bv, maar bijvoorbeeld...)
Ja, ik wacht ook nog op een stuk of drie inhoudelijke tegenargumenten maar dat schijnt lastig te liggen voor TS.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:32:10 #134
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50871926
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach, je kunt altijd nog topics vollullen over Canada ofzo.
Zo, jij bent ECHT scherp!
quote:
Heb je geen dorpskroeg ofzo Ronald?
nee
- Privacy Matters
pi_50871965
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zo, jij bent ECHT scherp!
[..]

nee
Typisch dat je hier dus wel op reageert.
pi_50871967
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja dat zal vast de reden zijn Milagro. Zoek nog even naar JOUW laatste hoogstandje... volgens mij was ik het toen met jou eens. Ik vind alleen RonaldV een stupide lul die weinig recht van spreken heeft.
kan mij het nu schelen wanneer we het eens waren en waarover , het gaat nu om dit.

als je zelf zegt dit onderwerp al tig keer aangesneden te hebben, heb je zelf net zo goed geen recht van spreken, hè.... en als in herhaling vallen ergens geoorloofd zou moeten zijn is het wel in OUD... iedere dag weer hetzelfde gemeut tenslotte, iedere keer weer dezelfde ruzietjes en gemiep om drie keer niets "je noemt alle kindjes op, alleen de mijne niet"

dat de vorm ms licht provocerend is ( ) maakt de vraag en verwondering niet minder valide.
mijn verbazing in deze is geheel oprecht en wmb ook terecht, maar daar kan dus over gediscussieerd worden, alleen dat schijnt niet te kunnen zonder, ook al is iedere vorm van provocatie achterwege gelaten, meteen eerst op de kast te vliegen.

met het borstvoeden in het openbaar als laatste voorbeeld.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:33:03 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_50871974
Overigens heb ik nu wel een netwerk opgebouwd met gezinnen die in de gelijke levensfase zitten, maar eerlijk gezegd pieker ik er niet over om met hen over (fictief voorbeeld!) uitgezakte baarmoeders ed. te spreken. Tips over niet slapende kinderen wisselen we overigens wel uit.

Probleem met zo'n netwerk is overigens wel dat niet iedereen altijd te bereiken is als ík daar behoefte aan heb, als ík met een vraag rondloop. En internet is er altijd en misschien krijg je nog wel direct antwoord ook. In ieder geval kan je je verhaal even kwijt.
pi_50871987
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Moonah het volgende:

[..]

[..]

Van dit soort topics.
Misschien kunnen jullie voor 'dit soort topics' een afkorting bedenken, die dan op het woordenlijstje kan.
Zoiets als: GUKBT: Gemene-Users-die-ons-Komen-Bashen-Topic.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:33:45 #139
103793 kozakken
Living the life
pi_50872006
En je vindt het gek dat OUD-gedienden hier niet reageren?

Op het moment dat je op bv een verjaardag van wal gaat tegen een bepaalde groepering krijg je toch ook feedback.
Of mensen halen hun schouders op en denken: laat maar kletsen.
Maar ja... een monoloog vereist weinig weerwoord

Of een discussie speelt zich voor de tiende keer af en dan heb je het verhaal ook wel weer genoeg gehoord hoor. Ik vind het allemaal prima. Je doet maar. Maar goed, dat komt mss niet helemaal leuk over voor af-en-toe lezers. Maar ook iemand die ergens anders post wordt ook wel eens lieftallig gewezen op de juiste fora.
Daarnaast... zoals ik ook wel eens vaker heb gepost: ook irl moet je moeite en tijd investeren om reacties te ontvangen. Vriendschappen zijn nu eenmaal ook niet op een nacht ijs gebouwd. -/zenmodus uit-

-en btw: ik spreek irl ook niet over ongi, dus hier ook niet. vlos ligt lekker in de mond en klussen noem ik gewoon neuken Maar mss lees jij dan de verkeerde topics in OUD -
pi_50872014
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef mane het volgende:

[..]

Misschien kunnen jullie voor 'dit soort topics' een afkorting bedenken, die dan op het woordenlijstje kan.
Ik las GEBUKT. .

Toch maar gaan zeuren.
pi_50872054
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef mane het volgende:

[..]

Zullen we doen!
Bedankt voor je allereerste nuttige bijdrage in OUD
pi_50872081
Milagro.
  Moderator dinsdag 26 juni 2007 @ 20:35:45 #143
5428 crew  miss_sly
pi_50872107
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef milagro het volgende:

[..]

kan mij het nu schelen wanneer we het eens waren en waarover , het gaat nu om dit.

als je zelf zegt dit onderwerp al tig keer aangesneden te hebben, heb je zelf net zo goed geen recht van spreken, hè.... en als in herhaling vallen ergens geoorloofd zou moeten zijn is het wel in OUD... iedere dag weer hetzelfde gemeut tenslotte, iedere keer weer dezelfde ruzietjes en gemiep om drie keer niets "je noemt alle kindjes op, alleen de mijne niet"
Op de een of andere manier vermoed ik toch dat de door TS zo opgehemelde dorpspomp tot hetzelfde gemiep heeft geleid in het verleden
Veel vrouwen op regelmatige basis bij elkaar is bijna synoniem aan gezeur, en dat is irl en virtueel denk ik niet erg verschillend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:37:09 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_50872152
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Oh, ik stel vragen op verschillende plaatsen op het internet. Technische vooral, en die gaan mijn buurman, die wiskundige is, iets boven de pet. En de vraag uit de OP? Waarom zou ik iemand die me IRL een vraag stelt een antwoord geven die over internet gaat?
Kijk, en nu geef je zelf het antwoord al op je eigen vraag. Het grote voordeel van internet is dat je makkelijk mensen vind die weten waar je het over hebt, die je goed antwoord kunnen geven op je vragen. Echt, vraag maar eens aan je eigen moeder of ze echt op alle vragen die ze had antwoord kreeg bij die befaamde dorpspomp van je..

Overigens ben ik zelf absoluut geen frequente OUD-poster (meer), dus je gebash is nog nieteens zozeer op mij van toepassing. Wel stoor ik me ontzettend aan dat neerbuigende toontje van je. OM bij je eigen voorbeeld te blijven: ga met je technische vragen lekker naar een buurman verderop als je eigen buurman geen antwoord weet. Je hebt toch niet alleen maar geleerde wiskundigen in je eigen omgeving?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:37:31 #145
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_50872163
* Noli. dacht dat dit een nieuwerwetsche OUD SC/Speeltuinbankje was.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_50872184
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef milagro het volgende:

iedere dag weer hetzelfde gemeut tenslotte, iedere keer weer dezelfde ruzietjes en gemiep om drie keer niets "je noemt alle kindjes op, alleen de mijne niet"
Kom kom, het gebeurt wel eens maar is zeker geen dagelijkse kost. Maar aan de smilies hieronder te zien scoort het wel, dit soort opmerkingen. Achja.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:38:08 #147
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50872188
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef kozakken het volgende:
klussen noem ik gewoon neuken
Oooooeeeeh Kozakken, je zei het N-woord!!!
pi_50872198
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef miss_sly het volgende:
Op de een of andere manier vermoed ik toch dat de door TS zo opgehemelde dorpspomp tot hetzelfde gemiep heeft geleid in het verleden
Daar hadden je grootmoeders destijds geen tijd voor.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:39:05 #149
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50872215
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van het feit dat je het aan iemand in je direct omgeving vraagt? En waarom is dat dan zoveel beter dan de virtuele dorpspomp op internet?
Omdat je een antwoord van iemand in je directe omgeving beter op waarde kunt schatten. Die persoon ken je immers, je weet wat je aan hem of haar hebt. Op Internet schiet je in het wilde weg, in de hoop dat er iemand terugkomt met iets wat op een antwoord lijkt.
quote:
Ik weet niet hou oud je bent (de toon van OP dateert je toch wel echt decennia terug), maar de wereld van nu is voor veel mensen veranderd. Daar is een extra dimensie aan toegevoegd: internet. Een manier om informatie te vinden, mensen te leren kennen, vragen beantwoord te krijgen, steun te vinden, enz.
Zeer privé informatie on line te kwakken? Realiseren dames hier dat de hele Nederlandssprekende internetbevolking hun periodes kunnen uittekenen? Dat er van verschillende behoorlijk wat sexuele details open en bloot op het internet staan? Dingen die ze hun moeder niet durven vertellen, maar de rest van de wereld wel?
quote:
Eerlijk gezegd ben ik het voor een deel wel eens als het gaat over de afkortingen....vooral het woord "ongi"
Niemand hoeft het met mij eens te zijn. Maar dat iemand het op dit punt eens is vind ik dan wel weer een pluspunt.
- Privacy Matters
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:39:24 #150
103793 kozakken
Living the life
pi_50872228
Ach... je zou het ook witten kunnen noemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')