Nee hoor, daar kom ik ook nog wel een keer. Als iemand me gevraagd heeft om even naar een post van hem of haar te kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom TS niet ageert tegen LIF posters die met "HELP IK HEB DENK IK EBOLA MOET IK NAAR DE HUISARTS?!?!" paniek lopen te zaaien. Maja. Dit zal wel makkelijker scoren ofzo.
Ja en? Waarom zou je het NIET op internet vragen? Nogmaals... wat is er mis met een virtuele dorpspomp? Geef nou eens gewoon antwoord op de vraag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar neem me niet kwalijk: je woont toch niet temidden van alleen maar oude mannen? Je kent toch wel op zijn minst een paar mensen in de buurt?
niet in de laatste plaats door Swets zijn reacties, hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Lois het volgende:
Ik voel een slotje aankomenen dat is NIET omdat we niet tegen kritiek kunnen maar omdat dit meer een ordinair OUD Bash gebeuren aan het worden is.
Ow ja, groot orakel verlos ons van de FOK! nitwits....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor, daar kom ik ook nog wel een keer. Als iemand me gevraagd heeft om even naar een post van hem of haar te kijken.
jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens Danny niet nee. Ikzelf heb het daar niet over gehad. Maar wacht even... jij weas ook zo'n stakings jankertje toch?
Ze zijn doodsbang dat ze anders weer 9 maanden droog staanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Moonah het volgende:
Ik ben er trouwens trots op dat onze mannen van OUD het zo voor ons opnemen!![]()
Ja dat zal vast de reden zijn Milagro. Zoek nog even naar JOUW laatste hoogstandje... volgens mij was ik het toen met jou eens. Ik vind alleen RonaldV een stupide lul die weinig recht van spreken heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
niet in de laatste plaats door Swets zijn reacties, hoor
ook daar kon je op wachten natuurlijk, Jarno en Swets , de "onze mannen" die de kastanjes uit het vuur halen voor de dames "laat ons maar ff, dan zit er zo een slot op dat topic"
![]()
Nouja, humor, humor. Er zit natuurlijk een dodelijk ernstige ondertoon in zijn stuk. Maar de reacties zijn hilarisch. Daar ging het om. Wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow het is een GEINTJE van TS?
Vreemd, ik heb hem nog nooit op humor kunnen betrappen.
Volgens mij heb ik toch al een paar inhoudelijke posts geplaatst mét argumenten die totaal genegeerd worden door RonaldV. De rest van OUD heeft volgens mij geeneens zin in wéér zo'n topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ook daar kon je op wachten natuurlijk, Jarno en Swets , de "onze mannen" die de kastanjes uit het vuur halen voor de dames "laat ons maar ff, dan zit er zo een slot op dat topic"
![]()
Nah, die dames zijn gewoon verstandig en laten zich niet uit de tent lokken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Want als je vrouw zwanger is kan je niet neuken ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja
[..]
Ze zijn doodsbang dat ze anders weer 9 maanden droog staan
Noem je mij dom en lomp?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, die dames zijn gewoon verstandig en laten zich niet uit de tent lokken.
Hilarisch? Je komt zeker niet veel buiten ONZ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef mane het volgende:
[..]
Nouja, humor, humor. Er zit natuurlijk een dodelijk ernstige ondertoon in zijn stuk. Maar de reacties zijn hilarisch. Daar ging het om. Wat mij betreft.
"Ouwe zak" is van dezelfde generatie als Swets. Die zelf in dit topic aangeeft dat de vraag volledig legitiem is, aangezien hij hem ook al tien keer gepost heeft. TIEN keer! Dat kan twee dingen betekenen: Swets is blind voor alle antwoorden, of Swets heeft nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen. Ik ga maar uit van het laatste.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef mane het volgende:
[..]
Hee, de TS was een ouwe zak, weet je nog?
En laten we Yvonne niet vergeten. OEPS.
Nee lieve schat. Maar toen mijn eerste geboren werd waren we net verhuisd naar Duitsland, ik sprak de taal nog niet goed en vrienden, bekenden en familie had ik ook niet hier. Maar goed, waarom loop ik me eigenlijk te verdedigen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar neem me niet kwalijk: je woont toch niet temidden van alleen maar oude mannen? Je kent toch wel op zijn minst een paar mensen in de buurt?
Dat is elders al afdoende ontkracht, ontzenuwd en ontallesd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef mane het volgende:
OEPS.
Ach, je kunt altijd nog topics vollullen over Canada ofzo. Heb je geen dorpskroeg ofzo Ronald?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee lieve schat. Maar toen mijn eerste geboren werd waren we net verhuisd naar Duitsland, ik sprak de taal nog niet goed en vrienden, bekenden en familie had ik ook niet hier. Maar goed, waarom loop ik me eigenlijk te verdedigen?
STel jij nooit een vraag op Fok! die je net zo goed aan je buurman zou kunnen stellen? De vraag uit je OP bijvoorbeeld? Het je die weleens IRL aan iemand gesteld?
Nou, ik las laatst nog een topic over beledigende user namen. Iets met kanker enzo (hebben we dat woord ook maar even genoemd). Dat vond ik ook érg hilarisch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hilarisch? Je komt zeker niet veel buiten ONZ?
Huhquote:
Beide fout: Swets is gewoon net zo'n relkonijn als jij, alleen wat hipper.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Ouwe zak" is van dezelfde generatie als Swets. Die zelf in dit topic aangeeft dat de vraag volledig legitiem is, aangezien hij hem ook al tien keer gepost heeft. TIEN keer! Dat kan twee dingen betekenen: Swets is blind voor alle antwoorden, of Swets heeft nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen. Ik ga maar uit van het laatste.
Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van het feit dat je het aan iemand in je direct omgeving vraagt? En waarom is dat dan zoveel beter dan de virtuele dorpspomp op internet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
PI's lezen is ook niet je beste he?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Huh
Nee joh, ik zou niet durven! held!
Overigens reageren in dit topic ook écht alleen maar ouwe wijven (M/V) geloof ik!
RonaldV, dat is het nou net. Zie ook mijn post hierboven (maar ik twijfel of je dat wel leest, want het lijkt hier eerder een haantjesgevecht dan een normale discussie, maar goed).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moe zijn. Van de hormonen, huilende baby's en mannen die zeuren over sex.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, die dames zijn gewoon verstandig en laten zich niet uit de tent lokken.
Pssst ik ben pas 28quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Overigens reageren in dit topic ook écht alleen maar ouwe wijven (M/V) geloof ik!
Jawel, nu staat er eenquote:
Ohja, dát moest ik nog doen vandaag!quote:
Ja nou! BIK-KELS!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Smoezie het volgende:
Ik denk zomaar dat de vrouwen die in OUD posten in het dagelijks leven meer lijken op de 'bikkels van toen' die jij voor ogen hebt hoor, RonaldV.
Ik niet hoor! Ik ben al een oude vrouw van halverwege de dertig die zich nog kan herinneren hoe de wereld eruit zag voor 1999 (toen ging ik voor het eerste online).quote:
Oh, ik stel vragen op verschillende plaatsen op het internet. Technische vooral, en die gaan mijn buurman, die wiskundige is, iets boven de pet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
STel jij nooit een vraag op Fok! die je net zo goed aan je buurman zou kunnen stellen? De vraag uit je OP bijvoorbeeld? Het je die weleens IRL aan iemand gesteld?
quote:
quote:Van de hormonen, huilende baby's en mannen die zeuren over sex.
Ja, ik wacht ook nog op een stuk of drie inhoudelijke tegenargumenten maar dat schijnt lastig te liggen voor TS.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Smoezie het volgende:
Beetje jammer dat TS de moeite neemt om een enorm verhaal te typen, om vervolgens alleen op het gehakketak te reageren en niet op mensen die daadwerkelijk de moeite nemen om op het verhaal in te gaan(Bv Miss Sly). (Ps... ik bedoel geen 'borstvoeding' met bv, maar bijvoorbeeld...)
Zo, jij bent ECHT scherp!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, je kunt altijd nog topics vollullen over Canada ofzo.
neequote:Heb je geen dorpskroeg ofzo Ronald?
Typisch dat je hier dus wel op reageert.quote:
kan mij het nu schelen wanneer we het eens waren en waarover , het gaat nu om dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat zal vast de reden zijn Milagro. Zoek nog even naar JOUW laatste hoogstandje... volgens mij was ik het toen met jou eens. Ik vind alleen RonaldV een stupide lul die weinig recht van spreken heeft.
Misschien kunnen jullie voor 'dit soort topics' een afkorting bedenken, die dan op het woordenlijstje kan.quote:
Ik las GEBUKT.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef mane het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie voor 'dit soort topics' een afkorting bedenken, die dan op het woordenlijstje kan.
Zoiets als: GUKBT: Gemene-Users-die-ons-Komen-Bashen-Topic.
Zullen we doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef mane het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie voor 'dit soort topics' een afkorting bedenken, die dan op het woordenlijstje kan.
Zoiets als: GUKBT: Gemene-Users-die-ons-Komen-Bashen-Topic.
Op de een of andere manier vermoed ik toch dat de door TS zo opgehemelde dorpspomp tot hetzelfde gemiep heeft geleid in het verledenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef milagro het volgende:
[..]
kan mij het nu schelen wanneer we het eens waren en waarover , het gaat nu om dit.
als je zelf zegt dit onderwerp al tig keer aangesneden te hebben, heb je zelf net zo goed geen recht van spreken, hè.... en als in herhaling vallen ergens geoorloofd zou moeten zijn is het wel in OUD... iedere dag weer hetzelfde gemeut tenslotte, iedere keer weer dezelfde ruzietjes en gemiep om drie keer niets "je noemt alle kindjes op, alleen de mijne niet"
Kijk, en nu geef je zelf het antwoord al op je eigen vraag. Het grote voordeel van internet is dat je makkelijk mensen vind die weten waar je het over hebt, die je goed antwoord kunnen geven op je vragen. Echt, vraag maar eens aan je eigen moeder of ze echt op alle vragen die ze had antwoord kreeg bij die befaamde dorpspomp van je..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, ik stel vragen op verschillende plaatsen op het internet. Technische vooral, en die gaan mijn buurman, die wiskundige is, iets boven de pet.En de vraag uit de OP? Waarom zou ik iemand die me IRL een vraag stelt een antwoord geven die over internet gaat?
Kom kom, het gebeurt wel eens maar is zeker geen dagelijkse kost. Maar aan dequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef milagro het volgende:
iedere dag weer hetzelfde gemeut tenslotte, iedere keer weer dezelfde ruzietjes en gemiep om drie keer niets "je noemt alle kindjes op, alleen de mijne niet"
Oooooeeeeh Kozakken, je zei het N-woord!!!quote:
Daar hadden je grootmoeders destijds geen tijd voor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef miss_sly het volgende:
Op de een of andere manier vermoed ik toch dat de door TS zo opgehemelde dorpspomp tot hetzelfde gemiep heeft geleid in het verleden
Omdat je een antwoord van iemand in je directe omgeving beter op waarde kunt schatten. Die persoon ken je immers, je weet wat je aan hem of haar hebt. Op Internet schiet je in het wilde weg, in de hoop dat er iemand terugkomt met iets wat op een antwoord lijkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van het feit dat je het aan iemand in je direct omgeving vraagt? En waarom is dat dan zoveel beter dan de virtuele dorpspomp op internet?
Zeer privé informatie on line te kwakken? Realiseren dames hier dat de hele Nederlandssprekende internetbevolking hun periodes kunnen uittekenen? Dat er van verschillende behoorlijk wat sexuele details open en bloot op het internet staan? Dingen die ze hun moeder niet durven vertellen, maar de rest van de wereld wel?quote:Ik weet niet hou oud je bent (de toon van OP dateert je toch wel echt decennia terug), maar de wereld van nu is voor veel mensen veranderd. Daar is een extra dimensie aan toegevoegd: internet. Een manier om informatie te vinden, mensen te leren kennen, vragen beantwoord te krijgen, steun te vinden, enz.
Niemand hoeft het met mij eens te zijn. Maar dat iemand het op dit punt eens is vind ik dan wel weer een pluspunt.quote:Eerlijk gezegd ben ik het voor een deel wel eens als het gaat over de afkortingen....vooral het woord "ongi"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |