ik zou hier graag een reactie op zien dames, en vooral ook, waar komen die ranzige kleffe afkortingen vandaan?quote:Gebruiken jullie “ongi”, “vlos” “FvF” en dat soort rare kreten ook in het echte leven?
Ja, duh, waar denk je dat die views vandaan komen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Jelief het volgende:
Zeg RonaldV, vraagje; hoe weet jij zo goed hoe het er aan toe gaat in oud? volg je alle topics op de voet?
en gewoon intuitie, zelf iets bedenken, proof of the pudding en zo, of moet je alles (of iig veel) eerst elders verifieren, vergelijken, voordat je handelt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef Jelief het volgende:
Ik wou dat het kon, dat ik in een dorpje of buurtje woonde waar er vrouwen zijn aan wie ik advies kan vragen. Helaas is dat niet zo en mijn moeder weet zich nog weinig te herinneren van haar zwangerschappen. Mijn zus wel maar veel wijzer wordt ik ook niet van haar. Hier zitten daarintegen een hoop wijven rond de pomp die van alles hebben meegemaakt. Hier haal ik dus een deel van mijn mee-denk-advies vandaan. Ik gebruik de dames van Fok om met mij mee te denken. Advies dat mij aanstaat wil ik nog wel eens staven aan de kennis van mijn moeder en zus of andere vrouwen in mijn omgeving. En voor de rest ga ik gewoon door met ademen.
Kan ik voor iemand nog een emmertje vullen?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zou hier graag een reactie op zien dames, en vooral ook, waar komen die ranzige kleffe afkortingen vandaan?
Doe me een lol zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Jelief het volgende:
Zeg RonaldV, vraagje; hoe weet jij zo goed hoe het er aan toe gaat in oud? volg je alle topics op de voet?
Wááááát!???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:20 schreef RonaldV het volgende:
Toen de oudste eenmaal geboren was, tijdens een normale -maar vrij snelle- bevalling, pakten we ons leven weer normaal op
Ik kan het me haast niet voorstellen eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wááááát!???
Wat knap zeg!![]()
Wat lijkt me dat heerlijk, als je dat zo maar zonder OUD kunt!
Zo deed je moeder het ook!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wááááát!???
Wat knap zeg!![]()
Wat lijkt me dat heerlijk, als je dat zo maar zonder OUD kunt!
Ah, dan is het me nu duidelijk waar de frustratie vandaan komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
RonaldV was toch die jankerd die een jaar niet op Fok geweest was omdat hij gepest werd?
Waarschijnlijk door z'n 'vrouwtje' die hij vervolgens nadrukkelijk zegt dat niet meer te doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dan is het me nu duidelijk waar de frustratie vandaan komt.
Echt, hoe kan je je zo storen!
En dan ook 'er wordt me wel eens gevraagd om even kort naar iets te kijken in OUD'.
Eh.... WHY? En door wie in godsnaam?
Zeg. Waar doe jij eigenlijk zo frusti over?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dan is het me nu duidelijk waar de frustratie vandaan komt.
Echt, hoe kan je je zo storen!
En dan ook 'er wordt me wel eens gevraagd om even kort naar iets te kijken in OUD'.
Eh.... WHY? En door wie in godsnaam?
Misschien over het feit dat dit de 600ste keer dat dit onderwerp aangesneden wordt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg. Waar doe jij eigenlijk zo frusti over?
Euh... welk jaar was dat precies?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
RonaldV was toch die jankerd die een jaar niet op Fok geweest was omdat hij gepest werd?
Mannen horen helemaal niet bij die dorpspomp, dus wat doe jij hier? .quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wat is er zo erg aan een virtuele dorpspomp?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mane het volgende:
[..]
Mannen horen helemaal niet bij die dorpspomp, dus wat doe jij hier? .
Ja dahaag, dooddoener hoor,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh... NU kennen we het wel die 'laten we OUD weer eens afzeiken' insteek....
Schei nou toch uit. Of je was modje ofzo en met veel bombarie opgestapt voor de katten-weblog-rel, maar toen niemand je miste na 3 maanden kwam je schoorvoetend weer terug... zoiets was het...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh... welk jaar was dat precies?
wat een republikeinen truc trouwens... discredit him into submission
Ik had dorst.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mane het volgende:
[..]
quote:
Over RonaldV! Duh!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg. Waar doe jij eigenlijk zo frusti over?
iemand moet julie toch die spiegel voorhouden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mane het volgende:
[..]
Klok, klepel en zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schei nou toch uit. Of je was modje ofzo en met veel bombarie opgestapt voor de katten-weblog-rel, maar toen niemand je miste na 3 maanden kwam je schoorvoetend weer terug... zoiets was het...
Maar dan dat penis verlengende gelul in FOT met diafragma's en 'glas' als jargon
Ja graag zelfs, alleen ík voel mij niet aangesproken. Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
iemand moet julie toch die spiegel voorhouden?
Is de OP origineel dan? Ik heb hem godverdomme zelf al minimaal 10 keer geplaatst.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahaag, dooddoener hoor,
ik kan geen enkele post hier meer plaatsen of je wordt daar mee om de oren geslagen.
Tja, en ik vraag me echt wel eens af of die vergeenstijling van FOK! langzamerhand niet een beetje krampachtig wordt.quote:Ik vraag me dit al jaaaaaaaaaaaren af, why?!
Maar goed, geen tegengeluid, dan krijg je heel OUD over je heen
Ik vraag me echt weleens af of vrouwen die hier vroeger postten nog weleens hun posts van toen teruglezen.
Eerlijk gezegd hč? Vind ik dat even zwaar opwegen als je ergeren aan een subforum.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien over het feit dat dit de 600ste keer dat dit onderwerp aangesneden wordt?
Het is net zoiets als een mongooltje laten struikelen. Het is 1 keer leuk, maar daarna alleen nog maar zielig.
Is het niet waar dan?quote:
Nou, gewoon de AT hoor.quote:Het OUD-alarmsysteem werkt prima merk ik
Eh... ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hč? Vind ik dat even zwaar opwegen als je ergeren aan een subforum.
Maar serieus... ik heb geen kinderen en er is er ook niet eentje in de maak.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahaag, dooddoener hoor,
ik kan geen enkele post hier meer plaatsen of je wordt daar mee om de oren geslagen.
Ik vraag me dit al jaaaaaaaaaaaren af, why?!
Maar goed, geen tegengeluid, dan krijg je heel OUD over je heen
Ik vraag me echt weleens af of vrouwen die hier vroeger postten nog weleens hun posts van toen teruglezen.
Lees 'm anders nog drie keer. Misschien begrijp je mijn post dan.quote:
Nee.quote:
Ow, het antwoord op mijn vraag heb ik al. Jouw fout is de aanname dat je de vraag weet.quote:[..]
Nou, gewoon de AT hoor.
Maar weinig inhoudelijks te melden zie ik... typisch.
Hoe dan ook. Je bent niet origineel, je OP is verre van grappig en antwoorden krijg je niet.
Ik begrijp alleen de context niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lees 'm anders nog drie keer. Misschien begrijp je mijn post dan.
Je was geen mod?quote:
Misschien moet je hem eens stellen in plaats van een quasi populistische post te plaatsen.quote:Ow, het antwoord op mijn vraag heb ik al. Jouw fout is de aanname dat je de vraag weet.
Nee. Goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen de context niet.
Ach moppie... Je dacht dat ik serieus was?quote:
Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik denk persoonlijk ook dat het aanbod aan cursussen, zweefmantra's, borstvoedings-orgies en wat al niet meer een beetje 'overdaad schaadt' is, maar wie er naar toe wil die gáát, en zo niet, dan niet.
Zeg J, niet álles is voor jouw ogen bestemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Jarno het volgende:
Ik vind dat er juist enorm realistisch gepost wordt in OUD. Openhartig ook. Bijna nergens lees ik zoveel over totaalrapturen, tepelkloven, depressies en weet ik veel wat.
Je ergeren aan een volledig subforum getuigt niet van veel intelligentie aangezien je volledige subfora eenvoudig uit je AT kan slopen dmv een optie in Replique. Individuele users en hun posts negeren kan helaas nog steeds niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Goed.
Het punt is dat ik hieruit opmaak dat iemand zich wél mag ergeren aan een topic met dit onderwerp, maar níét aan het subforum OUD? Klinkt me ietwat onlogisch in de oren. Klein beetje maar, hoor.
Nee, jij bent niet serieus want jij voelt je ook absoluut niet aangesproken. Vandaar dat je iemand ineens 'moppie' gaat noemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach moppie... Je dacht dat ik serieus was?![]()
Sorry, ik was devergeten.
Want OUD is representatief voor heel Nederland? En wat dan nog, ik zei dat net ook al maar niemand heeft het gelezen kennelijk, wat is er mis met vrouwen die elkaar tips geven bij de borstvoeding (om maar wat te noemen?). De generatie die nu kinderen krijgt hebben moeders gehad die in het flessentijdperk moeder zijn geworden: daar hoef je geen hulp te verwachten meestal. En op CB's wordt je vaak ook niet wijzer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef mane het volgende:
[..]
Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?
Het verrassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef mane het volgende:
[..]
Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?
Och, ik word af en toe een beetje moe van dat OUD gebash.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:07 schreef mane het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet serieus want jij voelt je ook absoluut niet aangesproken. Vandaar dat je iemand ineens 'moppie' gaat noemen.
Jawelquote:
Nee, ik ben net zoals mijn collegas geband, en nadrukkelijk NIET opgestapt.quote:Je bent niet opgestapt nav een rel?
Kunnen de post(st)ers in OUD tegen kritiek?quote:[..]
Misschien moet je hem eens stellen in plaats van een quasi populistische post te plaatsen.
HAHAHAHAHA...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Zilverruggen die pissed off zijn.![]()
[afbeelding] Enne, niet in de ogen kijken Ronald, daar worden ze agressief van.
Maak nou eens een punt waar ik wel iets mee kan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je ergeren aan een volledig subforum getuigt niet van veel intelligentie aangezien je volledige subfora eenvoudig uit je AT kan slopen dmv een optie in Replique. Individuele users en hun posts negeren kan helaas nog steeds niet.
Zodat ie net zo kan worden als jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Het verassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.
Beetje bijdehand doen over de jaren 50 toen hij zijn kinderen kreeg tussen de zinken teil en de spruitjes kan iedereen nietwaar. Misschien moet die oude zak gewoon met z'n tijd mee.
Uiteraard mag dat! Want zoals je leest, vind ik het ook nogal overdadig allemaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef mane het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Zilverruggen die pissed off zijn.![]()
[afbeelding] Enne, niet in de ogen kijken Ronald, daar worden ze agressief van.
^quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neenee, even wachten hoor, daar ging je OP dus even níet over he. Je had iets verzonnen met Zwitsalluchtjes (haha) en moeders die voor elke dwarse scheet een topic openen in OUD. Het ging níet over het vermogen tot kritiek incasseren van de posters in OUD.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef RonaldV het volgende:
Kunnen de post(st)ers in OUD tegen kritiek?
Ow mijn god een 'ik ga staken en Danny is de anti-christ' huillie?!!???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Nee, ik ben net zoals mijn collegas geband, en nadrukkelijk NIET opgestapt.
Waarom stel je die vraag dan niet gewoon in plaats van een volledige uitgekauwde herhaling van zetten?quote:Kunnen de post(st)ers in OUD tegen kritiek?
Ow, sorry, ik was vergeten dat alleen jij maar post in dit topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het verrassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.
Beetje bijdehand doen over de jaren 50 toen hij zijn kinderen kreeg tussen de zinken teil en de spruitjes kan iedereen nietwaar. Misschien moet die oude zak gewoon met z'n tijd mee.
Nee, je liet je niet echt gaan. Deed je dat maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef Moonah het volgende:
Och, ik word af en toe een beetje moe van dat OUD gebash.
En ja, dan kan ik beter verstandig zijn (voor zover ik mijn hersencellen niet heb uitgebaard) maar ik liet me even gaan....![]()
Foei toch!
Weer zo'n sterke inhoudelijke post. Nee als een gefrustreerde amateur fotograaf gaan klagen over zwitsal lucht... dat is constructief.quote:
Kut he als niet iedereen het gelijk met je eens is... Misschien moet je gaan stakenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, sorry, ik was vergeten dat alleen jij maar post in dit topic.
Jij bent onze held, Empty6 was jij toch? Jij en ET zouden toch ook nooit meer terugkomen dacht ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schei nou toch uit. Of je was modje ofzo en met veel bombarie opgestapt voor de katten-weblog-rel, maar toen niemand je miste na 3 maanden kwam je schoorvoetend weer terug... zoiets was het...
Aha, je wil erkenningquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is de OP origineel dan? Ik heb hem godverdomme zelf al minimaal 10 keer geplaatst.
Als er iemand jullie afzeikt zijn WIJ het ja... jullie zijn ONZE wijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Moonah het volgende:
Ik ben er trouwens trots op dat onze mannen van OUD het zo voor ons opnemen!![]()
Het is gewoon pertinent onwaar wat (voor de zoveelste keer) verkondingd wordt. Iedereen die meer dan 2 weken in OUD gepost heeft weet dit. Maar goed, op inhoudelijke argumenten wordt toch (weer) niet in gegaan dus het is idd een ouderwets bashtopic. En daar ben ik ook niet vies van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Moonah het volgende:
Ik ben er trouwens trots op dat onze mannen van OUD het zo voor ons opnemen!![]()
Neuh, ik ben een uitgezakte O'Lilydragende moeder.quote:
Volgens Danny niet nee. Ikzelf heb het daar niet over gehad. Maar wacht even... jij weas ook zo'n stakings jankertje toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij bent onze held, Empty6 was jij toch? Jij en ET zouden toch ook nooit meer terugkomen dacht ik?
Nee hoor. Liever niet.quote:Aha, je wil erkenning
Zeg, ga even iemand anders woorden in de mond leggen. Oh nee, dat soort teksten zijn gewoon van jezelf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow mijn god een 'ik ga staken en Danny is de anti-christ' huillie?!!???
Omdat die vraag de volledige uitgekauwde herhaling van antwoorden oplevert.quote:[..]
Waarom stel je die vraag dan niet gewoon in plaats van een volledige uitgekauwde herhaling van zetten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, ga even iemand anders woorden in de mond leggen. Oh nee, dat soort teksten zijn gewoon van jezelf.
Kortom, het is een nutteloos topic.quote:Omdat die vraag de volledige uitgekauwde herhaling van antwoorden oplevert.
Ja, en dat mag dus niet he. Van Ronald. Je moet thuis wegkwijnen, terwijl je man aan het werk is. Twijfelen. Nachten wakker liggen. Je mag NIET weten hoe en wat EN HET VOORAL NIET VRAGEN OP INTERNET.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
^
Eh... nee. Maar ik kan me wel voorstellen dat je in de eerste onzekere tijd wat behoefte hebt aan bevestiging. Zeker als je geen andere (jonge) moeders in je buurt hebt en je eigen familie ook niet om de hoek woont.
Waarom zou het constructief moeten zijn? Staat dat in de reglementen van OUD, of in de ongeschreven regels? Mag je niet gewoon vertellen wat je idee ergens over is? Of een zomaar een post plaatsen waarvan je al op voorhand weet dat iedereen er als vliegen op stroop op af zal vliegen, gewoon: voor de lol?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weer zo'n sterke inhoudelijke post. Nee als een gefrustreerde amateur fotograaf gaan klagen over zwitsal lucht... dat is constructief.
Whhrraaaaoorrgggh!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als er iemand jullie afzeikt zijn WIJ het ja... jullie zijn ONZE wijven
Ik hoop toch echt dat je die dan niet van mij hebt gezien. Ik kan mij ook ergeren aan vragen waarvan ik denk 'dat weet je toch gewoon?' Maarja niet iedereen heeft een zus met kind in huis gehad of werkt met kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef milagro het volgende:
[..]
en gewoon intuitie, zelf iets bedenken, proof of the pudding en zo, of moet je alles (of iig veel) eerst elders verifieren, vergelijken, voordat je handelt?
ik zie vaak vragen staan waarvan ik denk "jezus, doe het gewoon, wat kan er nu helemaal gebeuren dan? je merkt vanzelf wel of het werkt of niet"
En toch trap je er in? Snap je 'em?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]En dat na deze OP
[..]
Kortom, het is een nutteloos topic.
Ssst! Gewoon op doorhameren dat je post wél constructief was!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef mane het volgende:
[..]
Waarom zou het constructief moeten zijn? Staat dat in de reglementen van OUD, of in de ongeschreven regels? Mag je niet gewoon vertellen wat je idee ergens over is? Of een zomaar een post plaatsen waarvan je al op voorhand weet dat iedereen er als vliegen op stroop op af zal vliegen, gewoon: voor de lol?
Ja hoor. Dan kan je ook kritiek terug krijgen he. Waarom doe je daar dan zo verbolgen over?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef mane het volgende:
[..]
Waarom zou het constructief moeten zijn? Staat dat in de reglementen van OUD, of in de ongeschreven regels? Mag je niet gewoon vertellen wat je idee ergens over is? Of een zomaar een post plaatsen waarvan je al op voorhand weet dat iedereen er als vliegen op stroop op af zal vliegen, gewoon: voor de lol?
Ik snap ook niet waarom TS niet ageert tegen LIF posters die met "HELP IK HEB DENK IK EBOLA MOET IK NAAR DE HUISARTS?!?!" paniek lopen te zaaien. Maja. Dit zal wel makkelijker scoren ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat je die dan niet van mij hebt gezien. Ik kan mij ook ergeren aan vragen waarvan ik denk 'dat weet je toch gewoon?' Maarja niet iedereen heeft een zus met kind in huis gehad of werkt met kinderen.
-nu verder lezen gaat-
Maar neem me niet kwalijk: je woont toch niet temidden van alleen maar oude mannen? Je kent toch wel op zijn minst een paar mensen in de buurt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
^
Eh... nee. Maar ik kan me wel voorstellen dat je in de eerste onzekere tijd wat behoefte hebt aan bevestiging. Zeker als je geen andere (jonge) moeders in je buurt hebt en je eigen familie ook niet om de hoek woont.
Hee, de TS was een ouwe zak, weet je nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed... Ga lekker verder onzekere jonge vrouwen in de zeik nemen. Misschien nog een paar ernstige ziektes erdoor en FOK! heeft weer bewezen dat het tegenwoordig heel erg jong snel en wild is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |