abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:20:56 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50868679
Eeuwenlang verliep het in elk dorp ter wereld ongeveer hetzelfde. Een meisje groeide op, en leerde van moeder zo ongeveer hoe het leven in elkaar stak. De ontbrekende stukjes werden ingevuld door omas, tantes en vriendinnen bij de dorpspomp. Hoe je een huishouden runt, hoe je je kinderen opvoed, hoe je moet koken, waar je de laatste roddels opdoet, en hoe je met mannen omgaat. Het meisje ontmoette jongen, al dan niet gearrangeerd, en daarna werd er getrouwd , geneukt , en kwamen de kindjes . Zo gaat het al sinds de allereerste mens, en zo gaat het in grote delen van de wereld nog steeds.

Tegenwoordig is er een deel van de wereld waar het anders schijnt te moeten. Daar leren meisjes “het vak” niet meer van moeder, omas, tantes en vriendinnen, maar daar leren meisjes het vak alleen nog maar in de praktijk. Zal wel iets te maken hebben met de huidige, toch ietwat preutse, westerse sameleving, maar het resultaat is in de hele westerse wereld hetzelfde: Je eerste keer is gelijk je examen. En omdat je geen idee hebt van hoe het moet, laat je het jezelf gewoon voorzeggen. Probleem is natuurlijk wel dat je examen aan het doen bent met mensen die zelf eigenlijk ook geen idee hebben, want zij hebben in grote lijnen dezelfde opvoeding genoten als jij. Maar goed: in het land der blinden is iemand met een week ervaring al veel verder dan jij, dus volg je die maar.

Hier in het westen, veelal in Nederland, en zeker in OUD, zie ik een berg onzin langskomen waar je U tegen zegt. Nog los van de weeīge misselijkmakende lucht van babytalkpoeder en Zwitsal babyolie, en van de vrijwel ondoordringbare roze wolk die OUD lijkt af te schermen van een beetje reële blik op de wereld, posten een aantal ouwe wijven hier verhalen en adviezen waar de gemiddelde aanstaande jonge moeder (ja dames, ik reken jullie -die in bed alleen nog maar aan het oefenen zijn- ook mee) alle lust om een grote schare kinderen te baren (het enige wat mannen ECHT niet kunnen) direct van zou verliezen. De tips die jullie elkaar geven! Het taalgebruik! Het kusjekroelgevoel! ZUM KOTZEN! Echt!

Worden jullie “en masse” debiel als er zwangerschapsplannen ontstaan, of zo? Stoppen de hersenen (vooral vrouwelijke) met datgene waarvoor ze bedoeld zijn, namelijk: zelf nadenken? Zijn internet en de kraamhulp (vaak zelf nog halve kinderen) echt jullie enige bron van kennis? En vooral: waarom halen jullie geen adviezen in je eigen omgeving, bij mensen met bewezen ervaring? Bang dat je moeder moet vragen bij welk standje het haar dan WEL gelukt is om jou te verwekken? Dat haar/oma/tante het schaamrood op de kaken komt als je vraagt of zij ook moeilijk zwanger werd? Bang om te vragen of je vader ook van de lopende band weggebeld moest worden omdat het ijzer heet was, en dus NU gesmeden moest worden? Durft niemand van jullie te vragen hoe een wee nou eigenlijk ECHT voelt? Of de sex (niet voortplanten, maar gewone echte hardcore huis-, tuin-, keuken- en slaapkamer pr0n) weer snel net zo lekker zal zijn als toen jij en je partner elkaar pas ontmoetten? Waarom moet echt alles wat jullie doen en laten door de vriendinnen van OUD onder de microscoop bekeken worden?
Hebben jullie nog wel zoiets als “intuitie” en “moederinstinct”? Doen jullie nooit eens een reality-check? Hebben jullie nooit het idee “wat post ik nu weer voor belachelijk taalgebruik”? Gebruiken jullie “ongi”, “vlos” “FvF” en dat soort rare kreten ook in het echte leven?

Ik heb twee kinderen, die zijn geboren voor Internet echt losbarstte. Als mijn zwangere vrouw vragen had, dan stelde ze die aan een familielid, en in het uiterste geval aan onze verloskundige. We deden de hele zwangerschap door normaal ons ding, inclusief de sex. Toen de oudste eenmaal geboren was, tijdens een normale -maar vrij snelle- bevalling, pakten we ons leven weer normaal op, met alleen wat kleine aanpassingen omdat we nu met zijn drietjes waren, in plaats van met zijn tweeën. Maar niks geen hele verhuizingen als we op familiebezoek gingen, bij ons geen toestanden over sex, jaloerse broertjes en zusjes, of wat ook. We leken wel een stel uit een ander werelddeel. Want ga maar na: in Afrika wordt een kind geboren, en de moeder is na een kort kraambed (indien al van toepassing), weer gewoon op de been. Broertjes en zusjes helpen met de opvoeding, en ma wordt na een jaartje gewoon weer opnieuw zwanger. Niks geen gedoe, gewoon doorgaan. Hetzelfde in China, India, Zuid-Amerika, en Indonesië. Al de hele menselijke geschiedenis lang, en onze soort, de meest succesvolle die er is, bestaat nog steeds.

Je oma kon het, je moeder kon het, waarom kunnen jullie dat niet?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_50868996
Huilie
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:28:18 #3
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_50869017
Held!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:30:04 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_50869103
Go Ronald
disclaimer
pi_50869134
Eigenlijk zit het antwoord op je vraag waarom al die lui in OUD zitten al in je topictitel..

Best wel sloom dat je eerst het antwoord geeft en dan zo'n heel verhaal bedenkt
pi_50869287
Ik voel me totaal niet aangesproken of aangevallen vindt alleen je kijk op de wereld van de zwanger zijnde vrouw, degene die zwanger willen worden of al 1 of meerdere koters op de wereld hebben niet echt vriendelijk.

Zelf heb ik bij de eerste zwangerschap mijn moeder om raad en daad gevraagd, helaas ging het niet meer om mijn oma te vragen aangezien die zo dement was als een deur en in een tehuis zat. Maar het advies wat mijn moeder mij gaf was niet altijd het zelfde als die van de verloskundige. Ik ben 28 en mijn dochter wordt 3, zit 25 jaar tussen mijn moeder der eerste zwangerschap en die van mij. In die 25 jaar zijn er een hoop dingen flink veranderd. En nu ik zwanger ben van de 2e weet ik meer van zwanger zijn af dan het geval was toen ik van de eerste zwanger was. Al doende leert men. De eerste keer zat ik meer op een roze wolk dan ik nu zit. En so what dat hier vrouwen andere vrouwen die in het zelfde tijdperk zwanger zijn om advies vragen? Denk dat het juist online soms minder genant is dan vragen aan je moeder hoe zij sex ervaarde na de eerste bevalling. Damn ik weet zeker dat als ik dat aan mijn moeder vraag ze er zo ongeveer in blijft aangezien die onwijs ouderwets is.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:34:16 #7
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50869297
Ik wou dat het kon, dat ik in een dorpje of buurtje woonde waar er vrouwen zijn aan wie ik advies kan vragen. Helaas is dat niet zo en mijn moeder weet zich nog weinig te herinneren van haar zwangerschappen. Mijn zus wel maar veel wijzer wordt ik ook niet van haar. Hier zitten daarintegen een hoop wijven rond de pomp die van alles hebben meegemaakt. Hier haal ik dus een deel van mijn mee-denk-advies vandaan. Ik gebruik de dames van Fok om met mij mee te denken. Advies dat mij aanstaat wil ik nog wel eens staven aan de kennis van mijn moeder en zus of andere vrouwen in mijn omgeving. En voor de rest ga ik gewoon door met ademen.
Kan ik voor iemand nog een emmertje vullen?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_50869443
HELD DER HELDEN!
pi_50869556
Dit soort dingen worden nog steeds rond de dorpspomp verteld, alleen is die dorpspomp nu virtueel en kunnen beterwetende mannen meelezen en zich er tegenaan bemoeien
Saartje
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:40:56 #10
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50869602
Zeg RonaldV, vraagje; hoe weet jij zo goed hoe het er aan toe gaat in oud? volg je alle topics op de voet?
pi_50869672
quote:
Gebruiken jullie “ongi”, “vlos” “FvF” en dat soort rare kreten ook in het echte leven?
ik zou hier graag een reactie op zien dames, en vooral ook, waar komen die ranzige kleffe afkortingen vandaan?
  Admin dinsdag 26 juni 2007 @ 19:42:45 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50869693
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Jelief het volgende:
Zeg RonaldV, vraagje; hoe weet jij zo goed hoe het er aan toe gaat in oud? volg je alle topics op de voet?
Ja, duh, waar denk je dat die views vandaan komen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_50869851
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef Jelief het volgende:
Ik wou dat het kon, dat ik in een dorpje of buurtje woonde waar er vrouwen zijn aan wie ik advies kan vragen. Helaas is dat niet zo en mijn moeder weet zich nog weinig te herinneren van haar zwangerschappen. Mijn zus wel maar veel wijzer wordt ik ook niet van haar. Hier zitten daarintegen een hoop wijven rond de pomp die van alles hebben meegemaakt. Hier haal ik dus een deel van mijn mee-denk-advies vandaan. Ik gebruik de dames van Fok om met mij mee te denken. Advies dat mij aanstaat wil ik nog wel eens staven aan de kennis van mijn moeder en zus of andere vrouwen in mijn omgeving. En voor de rest ga ik gewoon door met ademen.
Kan ik voor iemand nog een emmertje vullen?
en gewoon intuitie, zelf iets bedenken, proof of the pudding en zo, of moet je alles (of iig veel) eerst elders verifieren, vergelijken, voordat je handelt?

ik zie vaak vragen staan waarvan ik denk "jezus, doe het gewoon, wat kan er nu helemaal gebeuren dan? je merkt vanzelf wel of het werkt of niet"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:46:17 #14
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_50869864
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef killswitch het volgende:

[..]

ik zou hier graag een reactie op zien dames, en vooral ook, waar komen die ranzige kleffe afkortingen vandaan?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:47:23 #15
137079 Chowi
Lonerism.
pi_50869917
Whehe. TVPopcorn.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 19:47:51 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50869947
Goh... NU kennen we het wel die 'laten we OUD weer eens afzeiken' insteek....
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:48:55 #17
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50870000
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Jelief het volgende:
Doe me een lol zeg.
Nee, heel af en toe wordt me gevraagd of ik even ergens naar wil kijken. Dat is eigenlijk lang genoeg voor me. Het is me hier echt te suikerzoet. Het verbaast me dat een stel volwassenen zichzelf zo laat zien. En ik wil er aan toevoegen dat wanneer mijn vrouw hier zo zou posten, ik haar zeer dringend zou verzoeken om daarmee te stoppen.

Maar jij gaat nu natuurlijk zeggen dat ik onmogelijk een oordeel kan vormen op basis van een paar incidentele bezoekjes.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_50870013
Spruitjeslucht alert!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2007 @ 19:49:17 #19
163650 Greys
pi_50870019
Nou jongen, vertel dan nu maar wat je ECHT dwars zit...
Want je kunt mij niet wijsmaken dat je je hier daadwerkelijk zo enorm aan stoort dat je je hele hebben en houwen in een enorme spui-post neergooit hier. Daar moet meer achter zitten.
Simpele vraag... wat heb jij er voor last van? Moet je verplicht van je vrouw elke avond een uur in OUD lezen ofzo? Frusti. Oh, wacht, dat valt ook vast onder de rillingbezorgende woorden. Ik bedoel uiteraard gefrustreerde heer....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:49:21 #20
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50870025
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:20 schreef RonaldV het volgende:
Toen de oudste eenmaal geboren was, tijdens een normale -maar vrij snelle- bevalling, pakten we ons leven weer normaal op
Wááááát!???
Wat knap zeg!
Wat lijkt me dat heerlijk, als je dat zo maar zonder OUD kunt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 19:49:56 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870043
RonaldV was toch die jankerd die een jaar niet op Fok geweest was omdat hij gepest werd?
pi_50870084
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wááááát!???
Wat knap zeg!
Ik kan het me haast niet voorstellen eigenlijk
Zullen we vragen of RonaldV een seminar wil organiseren voor ons zielige vrouwtjes?
RonaldV, mag ik je handtekening???? Ah? Toe?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:51:06 #23
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50870090
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wááááát!???
Wat knap zeg!
Zo deed je moeder het ook!
Eng he?
- Privacy Matters
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2007 @ 19:51:53 #24
163650 Greys
pi_50870134
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
RonaldV was toch die jankerd die een jaar niet op Fok geweest was omdat hij gepest werd?
Ah, dan is het me nu duidelijk waar de frustratie vandaan komt.
Echt, hoe kan je je zo storen!
En dan ook 'er wordt me wel eens gevraagd om even kort naar iets te kijken in OUD'.
Eh.... WHY? En door wie in godsnaam?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 19:51:54 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870136
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Eng he?
En wat is er zo erg aan een virtuele dorpspomp?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:52:11 #26
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_50870151

-edit-

RonaldV, je OP is te lang voor de gemiddelde FOKker
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 19:52:41 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870173
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

En dan ook 'er wordt me wel eens gevraagd om even kort naar iets te kijken in OUD'.
Waarschijnlijk door z'n 'vrouwtje' die hij vervolgens nadrukkelijk zegt dat niet meer te doen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:53:07 #28
137079 Chowi
Lonerism.
pi_50870201
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Zeg. Waar doe jij eigenlijk zo frusti over?
pi_50870231
Ik vind dat er juist enorm realistisch gepost wordt in OUD. Openhartig ook. Bijna nergens lees ik zoveel over totaalrapturen, tepelkloven, depressies en weet ik veel wat. Ja, er is een bepaald taaltje, een jargon, maar niks wat je in andere fora niet tegenkomt. Plus, negen van de 10 posters hier zijn pas zwangere moeders of net verse moeders: wat verwacht je?

Dat, en wat Swets zei.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 19:54:01 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870247
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Chowi het volgende:

[..]

Misschien over het feit dat dit de 600ste keer dat dit onderwerp aangesneden wordt?
Het is net zoiets als een mongooltje laten struikelen. Het is 1 keer leuk, maar daarna alleen nog maar zielig.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:54:13 #31
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50870259
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Euh... welk jaar was dat precies?

wat een republikeinen truc trouwens... discredit him into submission
- Privacy Matters
pi_50870263
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En wat is er zo erg aan een virtuele dorpspomp?
Mannen horen helemaal niet bij die dorpspomp, dus wat doe jij hier? .
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:55:19 #33
52871 Blight
Supersized.
pi_50870319
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mane het volgende:

[..]

.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  Admin dinsdag 26 juni 2007 @ 19:55:56 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50870358
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Goh... NU kennen we het wel die 'laten we OUD weer eens afzeiken' insteek....
Ja dahaag, dooddoener hoor,
ik kan geen enkele post hier meer plaatsen of je wordt daar mee om de oren geslagen.
Ik vraag me dit al jaaaaaaaaaaaren af, why?!
Maar goed, geen tegengeluid, dan krijg je heel OUD over je heen

Ik vraag me echt weleens af of vrouwen die hier vroeger postten nog weleens hun posts van toen teruglezen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 19:56:13 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870369
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Euh... welk jaar was dat precies?

wat een republikeinen truc trouwens... discredit him into submission
Schei nou toch uit. Of je was modje ofzo en met veel bombarie opgestapt voor de katten-weblog-rel, maar toen niemand je miste na 3 maanden kwam je schoorvoetend weer terug... zoiets was het...

Maar dan dat penis verlengende gelul in FOT met diafragma's en 'glas' als jargon
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 19:56:36 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870388
quote:

[..]

Ik had dorst.
pi_50870414
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik had dorst.
.

Je was gewoon op zoek naar een geil wijf, geef toe.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2007 @ 19:57:07 #38
163650 Greys
pi_50870415
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Chowi het volgende:

[..]

Over RonaldV! Duh!

Eigenlijk is er niets leuks op tv en kwam ik hier uit verveling even mee-rellen... sssshttt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:57:25 #39
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_50870435
quote:

[..]

iemand moet julie toch die spiegel voorhouden?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_50870441
quote:

[..]

Ik had dorst.
Ach man, ga houthakken. .
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:58:24 #41
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50870484
quote:

[..]

Schei nou toch uit. Of je was modje ofzo en met veel bombarie opgestapt voor de katten-weblog-rel, maar toen niemand je miste na 3 maanden kwam je schoorvoetend weer terug... zoiets was het...

Maar dan dat penis verlengende gelul in FOT met diafragma's en 'glas' als jargon
Klok, klepel en zo.

Het OUD-alarmsysteem werkt prima merk ik
- Privacy Matters
pi_50870486
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

iemand moet julie toch die spiegel voorhouden?
Ja graag zelfs, alleen ík voel mij niet aangesproken. Uiteraard. .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 19:58:47 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870503
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

ik kan geen enkele post hier meer plaatsen of je wordt daar mee om de oren geslagen.
Is de OP origineel dan? Ik heb hem godverdomme zelf al minimaal 10 keer geplaatst.
quote:

Ik vraag me echt weleens af of vrouwen die hier vroeger postten nog weleens hun posts van toen teruglezen.
Tja, en ik vraag me echt wel eens af of die vergeenstijling van FOK! langzamerhand niet een beetje krampachtig wordt.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:59:48 #44
137079 Chowi
Lonerism.
pi_50870546
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Misschien over het feit dat dit de 600ste keer dat dit onderwerp aangesneden wordt?
Het is net zoiets als een mongooltje laten struikelen. Het is 1 keer leuk, maar daarna alleen nog maar zielig.
Eerlijk gezegd hč? Vind ik dat even zwaar opwegen als je ergeren aan een subforum.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:00:06 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870559
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Klok, klepel en zo.
Is het niet waar dan?
quote:
Het OUD-alarmsysteem werkt prima merk ik
Nou, gewoon de AT hoor.
Maar weinig inhoudelijks te melden zie ik... typisch.

Hoe dan ook. Je bent niet origineel, je OP is verre van grappig en antwoorden krijg je niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:00:34 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870576
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:59 schreef Chowi het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd hč? Vind ik dat even zwaar opwegen als je ergeren aan een subforum.
Eh... ja?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2007 @ 20:01:29 #47
163650 Greys
pi_50870614
quote:

[..]

Maar serieus... ik heb geen kinderen en er is er ook niet eentje in de maak.
Echter, waarom je zo enorm storen aan hoe het er in OUD aan toe gaat? (Jij stoort je er niet echt enorm aan zo te lezen, maar je snapt wel wat ik bedoel). Van RonaldV snap ik het al helemaal niet, als het allemaal zo geweldig gaat bij hem thuis, wat heeft hij dan te klagen?
Blijkbaar is de behoefte er. Blijkbaar is er iets veranderd in de maatschappij en gevoelswereld van de nieuwe moeders en zwangere dames, in vergelijking tot 'vroeger'. Ik denk persoonlijk ook dat het aanbod aan cursussen, zweefmantra's, borstvoedings-orgies en wat al niet meer een beetje 'overdaad schaadt' is, maar wie er naar toe wil die gáát, en zo niet, dan niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50870616

dinsdag 26 juni 2007 @ 20:02:06 #49
137079 Chowi
Lonerism.
pi_50870631
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh... ja?
Lees 'm anders nog drie keer. Misschien begrijp je mijn post dan.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:02:32 #50
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50870650
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is het niet waar dan?
Nee.
quote:
[..]

Nou, gewoon de AT hoor.
Maar weinig inhoudelijks te melden zie ik... typisch.

Hoe dan ook. Je bent niet origineel, je OP is verre van grappig en antwoorden krijg je niet.
Ow, het antwoord op mijn vraag heb ik al. Jouw fout is de aanname dat je de vraag weet.
- Privacy Matters
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:02:59 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870665
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:02 schreef Chowi het volgende:

[..]

Lees 'm anders nog drie keer. Misschien begrijp je mijn post dan.
Ik begrijp alleen de context niet.
pi_50870709
Maar goed, what's next? Je ergeren aan milieuactivisten in F&F? Aan hardrijders in PTA? Aan Maikuul in PUB? Aan die ene DJ in KLB? .

Ik snap gewoon niet zo waar je nou naartoe wilt, behalve een truukje vertonen wat al tig keer is vertoond.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:04:03 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870719
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:02 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nee.
Je was geen mod?
Je bent niet opgestapt nav een rel?
quote:
Ow, het antwoord op mijn vraag heb ik al. Jouw fout is de aanname dat je de vraag weet.
Misschien moet je hem eens stellen in plaats van een quasi populistische post te plaatsen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:04:49 #54
137079 Chowi
Lonerism.
pi_50870746
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen de context niet.
Nee. Goed.
Het punt is dat ik hieruit opmaak dat iemand zich wél mag ergeren aan een topic met dit onderwerp, maar níét aan het subforum OUD? Klinkt me ietwat onlogisch in de oren. Klein beetje maar, hoor.
pi_50870751
Ja Ronald, geef anders even wat voorbeelden, met linkjes enzo. Even kijken waar je het nu écht over hebt.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:05:32 #56
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50870772
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Eng he?
Ach moppie... Je dacht dat ik serieus was?
Sorry, ik was de vergeten.
pi_50870778
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:01 schreef Greys het volgende:

Ik denk persoonlijk ook dat het aanbod aan cursussen, zweefmantra's, borstvoedings-orgies en wat al niet meer een beetje 'overdaad schaadt' is, maar wie er naar toe wil die gáát, en zo niet, dan niet.
Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:06:49 #58
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50870831
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Jarno het volgende:
Ik vind dat er juist enorm realistisch gepost wordt in OUD. Openhartig ook. Bijna nergens lees ik zoveel over totaalrapturen, tepelkloven, depressies en weet ik veel wat.
Zeg J, niet álles is voor jouw ogen bestemd.

Oh, en voor de TS, dit is dus een post....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:07:07 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870840
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Chowi het volgende:

[..]

Nee. Goed.
Het punt is dat ik hieruit opmaak dat iemand zich wél mag ergeren aan een topic met dit onderwerp, maar níét aan het subforum OUD? Klinkt me ietwat onlogisch in de oren. Klein beetje maar, hoor.
Je ergeren aan een volledig subforum getuigt niet van veel intelligentie aangezien je volledige subfora eenvoudig uit je AT kan slopen dmv een optie in Replique. Individuele users en hun posts negeren kan helaas nog steeds niet.
pi_50870844
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ach moppie... Je dacht dat ik serieus was?
Sorry, ik was de vergeten.
Nee, jij bent niet serieus want jij voelt je ook absoluut niet aangesproken. Vandaar dat je iemand ineens 'moppie' gaat noemen.
pi_50870865
Tja, ik heb beiden geprobeerd: eerst heb ik hier in OUD proberen wat vragen te stellen en hier en daar een keer wat leuke dingen over mijn kind laten vallen. Na compleet genegeerd te worden (op een enkel topic na) heb ik daarna de ouderwetse dorpspomp geprobeerd en weet je wat: dat werkt!! Hulde voor TS!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_50870887
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef mane het volgende:

[..]

Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?
Want OUD is representatief voor heel Nederland? En wat dan nog, ik zei dat net ook al maar niemand heeft het gelezen kennelijk, wat is er mis met vrouwen die elkaar tips geven bij de borstvoeding (om maar wat te noemen?). De generatie die nu kinderen krijgt hebben moeders gehad die in het flessentijdperk moeder zijn geworden: daar hoef je geen hulp te verwachten meestal. En op CB's wordt je vaak ook niet wijzer.

Mensen die kinderen krijgen zijn nu niet anders dan 10 jaar geleden: ze vallen alleen nu meer op omdat ze nu ook op een internetforum rondhangen. Is dat het probleem? Wil je het liever niet zien? Niet weten? Of is het gewoon even fijn om je te ergeren?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:08:50 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870888
quote:

[..]

Het verrassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.

Beetje bijdehand doen over de jaren 50 toen hij zijn kinderen kreeg tussen de zinken teil en de spruitjes kan iedereen nietwaar. Misschien moet die oude zak gewoon met z'n tijd mee.
pi_50870920
Zilverruggen die pissed off zijn.

Enne, niet in de ogen kijken Ronald, daar worden ze agressief van.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:09:48 #65
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50870921
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:07 schreef mane het volgende:

[..]

Nee, jij bent niet serieus want jij voelt je ook absoluut niet aangesproken. Vandaar dat je iemand ineens 'moppie' gaat noemen.
Och, ik word af en toe een beetje moe van dat OUD gebash.
En ja, dan kan ik beter verstandig zijn (voor zover ik mijn hersencellen niet heb uitgebaard) maar ik liet me even gaan....
Foei toch!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:10:07 #66
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50870938
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je was geen mod?
Jawel
quote:
Je bent niet opgestapt nav een rel?
Nee, ik ben net zoals mijn collegas geband, en nadrukkelijk NIET opgestapt.
quote:
[..]

Misschien moet je hem eens stellen in plaats van een quasi populistische post te plaatsen.
Kunnen de post(st)ers in OUD tegen kritiek?
- Privacy Matters
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:10:36 #67
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50870965
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:

[afbeelding] Enne, niet in de ogen kijken Ronald, daar worden ze agressief van.
HAHAHAHAHA...

En dan klagen over vrouwen die zich niet volwassen gedragen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:11:02 #68
137079 Chowi
Lonerism.
pi_50870982
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je ergeren aan een volledig subforum getuigt niet van veel intelligentie aangezien je volledige subfora eenvoudig uit je AT kan slopen dmv een optie in Replique. Individuele users en hun posts negeren kan helaas nog steeds niet.
Maak nou eens een punt waar ik wel iets mee kan?
Moet iedereen die er niet op uit is om een topic te openen over zijn/haar kinderen of zwangerschap uit voorzorg dan maar OUD uit de AT slopen ofzo? Of misschien in een disclaimer! "Als je je eventueel zou kúnnen ergeren aan quasi-ouderlijk gezever, dan adviseren wij je desbetreffende subforum z.s.m. te negeren?" Waar slaat dat op? .
Volgens mij kun je een individu makkelijker negeren dan een heel subforum.
pi_50871006
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:

Het verassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.

Beetje bijdehand doen over de jaren 50 toen hij zijn kinderen kreeg tussen de zinken teil en de spruitjes kan iedereen nietwaar. Misschien moet die oude zak gewoon met z'n tijd mee.
Zodat ie net zo kan worden als jij?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2007 @ 20:11:37 #70
163650 Greys
pi_50871007
quote:

[..]

Uiteraard mag dat! Want zoals je leest, vind ik het ook nogal overdadig allemaal
Echter, wat wil je er mee bereiken om dat hier in zo'n groots opgezet klaagverhaal als TS doet neer te zetten? Dat ze allemaal als bij toverslag veranderen in je moeder van vroeger? Of in bosjesvrouwen die een kind werpen en weer doorwerken?
Mijn punt is dus meer... láát die vrouwen lekker. OUD is lekker een apart subforum, dus mensen die er niet mee geconfronteerd willen worden, laten het lekker links liggen. Klaar, probleem opgelost.
(Nogmaals, uiteraard mag je er iets van vinden. Maar? En? Dan? Wat wil je er aan doen?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Jubileum moderator dinsdag 26 juni 2007 @ 20:11:40 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50871009
Ik voel een slotje aankomen en dat is NIET omdat we niet tegen kritiek kunnen maar omdat dit meer een ordinair OUD Bash gebeuren aan het worden is.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:11:51 #72
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50871021
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:

[afbeelding] Enne, niet in de ogen kijken Ronald, daar worden ze agressief van.
- Privacy Matters
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:11:58 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_50871026
quote:

[..]
^

Eh... nee. Maar ik kan me wel voorstellen dat je in de eerste onzekere tijd wat behoefte hebt aan bevestiging. Zeker als je geen andere (jonge) moeders in je buurt hebt en je eigen familie ook niet om de hoek woont.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_50871033
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef RonaldV het volgende:

Neenee, even wachten hoor, daar ging je OP dus even níet over he. Je had iets verzonnen met Zwitsalluchtjes (haha) en moeders die voor elke dwarse scheet een topic openen in OUD. Het ging níet over het vermogen tot kritiek incasseren van de posters in OUD.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:12:56 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871077
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Jawel
[..]

Nee, ik ben net zoals mijn collegas geband, en nadrukkelijk NIET opgestapt.
Ow mijn god een 'ik ga staken en Danny is de anti-christ' huillie?!!???
quote:
Waarom stel je die vraag dan niet gewoon in plaats van een volledige uitgekauwde herhaling van zetten?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:13:04 #76
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50871081
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het verrassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.

Ow, sorry, ik was vergeten dat alleen jij maar post in dit topic.
- Privacy Matters
pi_50871114
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef Moonah het volgende:

Och, ik word af en toe een beetje moe van dat OUD gebash.
En ja, dan kan ik beter verstandig zijn (voor zover ik mijn hersencellen niet heb uitgebaard) maar ik liet me even gaan....
Foei toch!
Nee, je liet je niet echt gaan. Deed je dat maar.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:13:54 #78
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50871118
Ik ben er trouwens trots op dat onze mannen van OUD het zo voor ons opnemen!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:14:16 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871140
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef mane het volgende:

[..]

Zodat ie net zo kan worden als jij?
Weer zo'n sterke inhoudelijke post. Nee als een gefrustreerde amateur fotograaf gaan klagen over zwitsal lucht... dat is constructief.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:14:54 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871157
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ow, sorry, ik was vergeten dat alleen jij maar post in dit topic.
Kut he als niet iedereen het gelijk met je eens is... Misschien moet je gaan staken
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:15:17 #81
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_50871180
quote:

[..]

Jij bent onze held, Empty6 was jij toch? Jij en ET zouden toch ook nooit meer terugkomen dacht ik?
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is de OP origineel dan? Ik heb hem godverdomme zelf al minimaal 10 keer geplaatst.
Aha, je wil erkenning
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:15:25 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871186
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Moonah het volgende:
Als er iemand jullie afzeikt zijn WIJ het ja... jullie zijn ONZE wijven
pi_50871199
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Moonah het volgende:
Het is gewoon pertinent onwaar wat (voor de zoveelste keer) verkondingd wordt. Iedereen die meer dan 2 weken in OUD gepost heeft weet dit. Maar goed, op inhoudelijke argumenten wordt toch (weer) niet in gegaan dus het is idd een ouderwets bashtopic. En daar ben ik ook niet vies van. .
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:15:48 #84
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50871202
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef mane het volgende:

Deed je dat maar.
Neuh, ik ben een uitgezakte O'Lilydragende moeder.
Die laten zich nog maar sporadisch gaan.
En weet je wat, jij was net getuige van zo'n momentje,maar je wil het niet zien.
Your loss.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:16:22 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871225
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Jij bent onze held, Empty6 was jij toch? Jij en ET zouden toch ook nooit meer terugkomen dacht ik?
Volgens Danny niet nee. Ikzelf heb het daar niet over gehad. Maar wacht even... jij weas ook zo'n stakings jankertje toch?
quote:
Aha, je wil erkenning
Nee hoor. Liever niet.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:16:23 #86
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50871227
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow mijn god een 'ik ga staken en Danny is de anti-christ' huillie?!!???
Zeg, ga even iemand anders woorden in de mond leggen. Oh nee, dat soort teksten zijn gewoon van jezelf.
quote:
[..]

Waarom stel je die vraag dan niet gewoon in plaats van een volledige uitgekauwde herhaling van zetten?
Omdat die vraag de volledige uitgekauwde herhaling van antwoorden oplevert.
- Privacy Matters
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:16:59 #87
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871252
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zeg, ga even iemand anders woorden in de mond leggen. Oh nee, dat soort teksten zijn gewoon van jezelf.
En dat na deze OP
quote:
Omdat die vraag de volledige uitgekauwde herhaling van antwoorden oplevert.
Kortom, het is een nutteloos topic.
pi_50871266
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

^

Eh... nee. Maar ik kan me wel voorstellen dat je in de eerste onzekere tijd wat behoefte hebt aan bevestiging. Zeker als je geen andere (jonge) moeders in je buurt hebt en je eigen familie ook niet om de hoek woont.
Ja, en dat mag dus niet he. Van Ronald. Je moet thuis wegkwijnen, terwijl je man aan het werk is. Twijfelen. Nachten wakker liggen. Je mag NIET weten hoe en wat EN HET VOORAL NIET VRAGEN OP INTERNET.

Van Ronald. Dus.
pi_50871273
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Weer zo'n sterke inhoudelijke post. Nee als een gefrustreerde amateur fotograaf gaan klagen over zwitsal lucht... dat is constructief.
Waarom zou het constructief moeten zijn? Staat dat in de reglementen van OUD, of in de ongeschreven regels? Mag je niet gewoon vertellen wat je idee ergens over is? Of een zomaar een post plaatsen waarvan je al op voorhand weet dat iedereen er als vliegen op stroop op af zal vliegen, gewoon: voor de lol?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:17:24 #90
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50871275
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als er iemand jullie afzeikt zijn WIJ het ja... jullie zijn ONZE wijven
Whhrraaaaoorrgggh!

Tering Mane, laat ik me toch wéér gaan... Maar ja, Swets he....
pi_50871276
Swets, adem effe door je neus man.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:17:47 #92
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50871291
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef milagro het volgende:

[..]

en gewoon intuitie, zelf iets bedenken, proof of the pudding en zo, of moet je alles (of iig veel) eerst elders verifieren, vergelijken, voordat je handelt?

ik zie vaak vragen staan waarvan ik denk "jezus, doe het gewoon, wat kan er nu helemaal gebeuren dan? je merkt vanzelf wel of het werkt of niet"
Ik hoop toch echt dat je die dan niet van mij hebt gezien. Ik kan mij ook ergeren aan vragen waarvan ik denk 'dat weet je toch gewoon?' Maarja niet iedereen heeft een zus met kind in huis gehad of werkt met kinderen.
-nu verder lezen gaat-
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:18:00 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871305
Maar goed... Ga lekker verder onzekere jonge vrouwen in de zeik nemen. Misschien nog een paar ernstige ziektes erdoor en FOK! heeft weer bewezen dat het tegenwoordig heel erg jong snel en wild is.
pi_50871317
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En dat na deze OP
[..]

Kortom, het is een nutteloos topic.
En toch trap je er in? Snap je 'em?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:18:50 #95
137079 Chowi
Lonerism.
pi_50871336
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef mane het volgende:

[..]

Waarom zou het constructief moeten zijn? Staat dat in de reglementen van OUD, of in de ongeschreven regels? Mag je niet gewoon vertellen wat je idee ergens over is? Of een zomaar een post plaatsen waarvan je al op voorhand weet dat iedereen er als vliegen op stroop op af zal vliegen, gewoon: voor de lol?
Ssst! Gewoon op doorhameren dat je post wél constructief was!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:18:53 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871344
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef mane het volgende:

[..]

Ja hoor. Dan kan je ook kritiek terug krijgen he. Waarom doe je daar dan zo verbolgen over?
pi_50871356
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef Jelief het volgende:

[..]

Ik hoop toch echt dat je die dan niet van mij hebt gezien. Ik kan mij ook ergeren aan vragen waarvan ik denk 'dat weet je toch gewoon?' Maarja niet iedereen heeft een zus met kind in huis gehad of werkt met kinderen.
-nu verder lezen gaat-
Ik snap ook niet waarom TS niet ageert tegen LIF posters die met "HELP IK HEB DENK IK EBOLA MOET IK NAAR DE HUISARTS?!?!" paniek lopen te zaaien. Maja. Dit zal wel makkelijker scoren ofzo.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:19:47 #98
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_50871381
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

^

Maar neem me niet kwalijk: je woont toch niet temidden van alleen maar oude mannen? Je kent toch wel op zijn minst een paar mensen in de buurt?
- Privacy Matters
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juni 2007 @ 20:20:08 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50871393
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef mane het volgende:

[..]

En toch trap je er in? Snap je 'em?
Ow het is een GEINTJE van TS?
Vreemd, ik heb hem nog nooit op humor kunnen betrappen.
pi_50871405
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed... Ga lekker verder onzekere jonge vrouwen in de zeik nemen. Misschien nog een paar ernstige ziektes erdoor en FOK! heeft weer bewezen dat het tegenwoordig heel erg jong snel en wild is.
Hee, de TS was een ouwe zak, weet je nog?
En laten we Yvonne niet vergeten. OEPS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')