Ik begrijp alleen de context niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lees 'm anders nog drie keer. Misschien begrijp je mijn post dan.
Je was geen mod?quote:
Misschien moet je hem eens stellen in plaats van een quasi populistische post te plaatsen.quote:Ow, het antwoord op mijn vraag heb ik al. Jouw fout is de aanname dat je de vraag weet.
Nee. Goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen de context niet.
Ach moppie... Je dacht dat ik serieus was?quote:
Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik denk persoonlijk ook dat het aanbod aan cursussen, zweefmantra's, borstvoedings-orgies en wat al niet meer een beetje 'overdaad schaadt' is, maar wie er naar toe wil die gáát, en zo niet, dan niet.
Zeg J, niet álles is voor jouw ogen bestemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Jarno het volgende:
Ik vind dat er juist enorm realistisch gepost wordt in OUD. Openhartig ook. Bijna nergens lees ik zoveel over totaalrapturen, tepelkloven, depressies en weet ik veel wat.
Je ergeren aan een volledig subforum getuigt niet van veel intelligentie aangezien je volledige subfora eenvoudig uit je AT kan slopen dmv een optie in Replique. Individuele users en hun posts negeren kan helaas nog steeds niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Goed.
Het punt is dat ik hieruit opmaak dat iemand zich wél mag ergeren aan een topic met dit onderwerp, maar níét aan het subforum OUD? Klinkt me ietwat onlogisch in de oren. Klein beetje maar, hoor.
Nee, jij bent niet serieus want jij voelt je ook absoluut niet aangesproken. Vandaar dat je iemand ineens 'moppie' gaat noemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach moppie... Je dacht dat ik serieus was?![]()
Sorry, ik was devergeten.
Want OUD is representatief voor heel Nederland? En wat dan nog, ik zei dat net ook al maar niemand heeft het gelezen kennelijk, wat is er mis met vrouwen die elkaar tips geven bij de borstvoeding (om maar wat te noemen?). De generatie die nu kinderen krijgt hebben moeders gehad die in het flessentijdperk moeder zijn geworden: daar hoef je geen hulp te verwachten meestal. En op CB's wordt je vaak ook niet wijzer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef mane het volgende:
[..]
Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?
Het verrassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef mane het volgende:
[..]
Als we in een tijd leven waarin mensen die een kind krijgen, spontaan in josti's veranderen, dan mag je daar toch wel iets van vínden?
Enne, niet in de ogen kijken Ronald, daar worden ze agressief van.
Och, ik word af en toe een beetje moe van dat OUD gebash.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:07 schreef mane het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet serieus want jij voelt je ook absoluut niet aangesproken. Vandaar dat je iemand ineens 'moppie' gaat noemen.
Jawelquote:
Nee, ik ben net zoals mijn collegas geband, en nadrukkelijk NIET opgestapt.quote:Je bent niet opgestapt nav een rel?
Kunnen de post(st)ers in OUD tegen kritiek?quote:[..]
Misschien moet je hem eens stellen in plaats van een quasi populistische post te plaatsen.
HAHAHAHAHA...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Zilverruggen die pissed off zijn.![]()
[afbeelding] Enne, niet in de ogen kijken Ronald, daar worden ze agressief van.
Maak nou eens een punt waar ik wel iets mee kan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je ergeren aan een volledig subforum getuigt niet van veel intelligentie aangezien je volledige subfora eenvoudig uit je AT kan slopen dmv een optie in Replique. Individuele users en hun posts negeren kan helaas nog steeds niet.
Zodat ie net zo kan worden als jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Het verassende is alleen dat TS niet thuis geeft als HIJ een beetje tegengas krijgt.
Beetje bijdehand doen over de jaren 50 toen hij zijn kinderen kreeg tussen de zinken teil en de spruitjes kan iedereen nietwaar. Misschien moet die oude zak gewoon met z'n tijd mee.
Uiteraard mag dat! Want zoals je leest, vind ik het ook nogal overdadig allemaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef mane het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Zilverruggen die pissed off zijn.![]()
[afbeelding] Enne, niet in de ogen kijken Ronald, daar worden ze agressief van.
^quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vraag me echt weleens af of vrouwen die hier vroeger postten nog weleens hun posts van toen teruglezen.
Neenee, even wachten hoor, daar ging je OP dus even níet over he. Je had iets verzonnen met Zwitsalluchtjes (haha) en moeders die voor elke dwarse scheet een topic openen in OUD. Het ging níet over het vermogen tot kritiek incasseren van de posters in OUD.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef RonaldV het volgende:
Kunnen de post(st)ers in OUD tegen kritiek?
Ow mijn god een 'ik ga staken en Danny is de anti-christ' huillie?!!???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Nee, ik ben net zoals mijn collegas geband, en nadrukkelijk NIET opgestapt.
Waarom stel je die vraag dan niet gewoon in plaats van een volledige uitgekauwde herhaling van zetten?quote:Kunnen de post(st)ers in OUD tegen kritiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |