En je opa zat gewoon strontlazarus in de kroeg z'n weeksalaris uit te geven of was 70 uur per week in de fabriek aan het werk. Wat doe jij hier dus eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:38 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Daar hadden je grootmoeders destijds geen tijd voor.
Ah, kijk! Jij kunt er blijkbaar zélf niet tegen dat de dames hier soms erg openhartig zijn tegen elkaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef RonaldV het volgende:
Zeer privé informatie on line te kwakken? Realiseren dames hier dat de hele Nederlandssprekende internetbevolking hun periodes kunnen uittekenen? Dat er van verschillende behoorlijk wat sexuele details open en bloot op het internet staan? Dingen die ze hun moeder niet durven vertellen, maar de rest van de wereld wel?
Ok, en je hoogst suggestieve zinnetje waarin je oppert dat 'de mannetjes van OUD de vrouwtjes wéér komen redden' is dan een wat... verspreking? Schei toch uit, dat achterbakse gemeut staat je niet, dat doen ze hier wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef milagro het volgende:
[..]
kan mij het nu schelen wanneer we het eens waren en waarover , het gaat nu om dit.
Nogmaals. elke dag hetzelfde jongetje pesten op het schoolplein wordt ook gewoon zielig.quote:als je zelf zegt dit onderwerp al tig keer aangesneden te hebben, heb je zelf net zo goed geen recht van spreken, hè.... en als in herhaling vallen ergens geoorloofd zou moeten zijn is het wel in OUD... iedere dag weer hetzelfde gemeut tenslotte, iedere keer weer dezelfde ruzietjes en gemiep om drie keer niets "je noemt alle kindjes op, alleen de mijne niet"
Het is alleen al 600 keer beantwoord. Wat verwacht je nou? Dat er nog een zinnig antwoord op komt? Als SCH het voor de 500ste keer over jouw hoerige reet op internet heeft ga je toch ook met je hakken in het zand.quote:dat de vorm ms licht provocerend is () maakt de vraag en verwondering niet minder valide.
mijn verbazing in deze is geheel oprecht en wmb ook terecht, maar daar kan dus over gediscussieerd worden, alleen dat schijnt niet te kunnen zonder, ook al is iedere vorm van provocatie achterwege gelaten, meteen eerst op de kast te vliegen.
met het borstvoeden in het openbaar als laatste voorbeeld.
Sorry, ik werd even opgehouden door een enorme hoeveelheid posts. Inmiddels kan ik weer wat reageren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik toch al een paar inhoudelijke posts geplaatst mét argumenten die totaal genegeerd worden door RonaldV. De rest van OUD heeft volgens mij geeneens zin in wéér zo'n topic.. Zó boeiend is het nou ook weer niet hoor, ik zit ook maar even op de bank de tijd te doden totdat m'n vrouw van de telefoon af is. (Ieks! Telt dat eigenlijk ook als een dorpspomp? Of is dat niet 50-'s genoeg?)
Nou, in de jaren '60 waren de meeste huizen toch wel aangesloten op de waterleiding en waren die dorpspompen niet meer nodig. Ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sorry, ik werd even opgehouden door een enorme hoeveelheid posts. Inmiddels kan ik weer wat reageren.Wat hebben jullie met de 50s eigenlijk?
Nou, in plaats van het te komen melden, kun je het beter doén. Shoot!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sorry, ik werd even opgehouden door een enorme hoeveelheid posts. Inmiddels kan ik weer wat reageren.![]()
Hé, ouwe lurkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Jarno het volgende:
Ah, TS, ter info, je hebt het wel geschopt tot het 'Deze topics mag je niet missen deel 3 miljoen ofzo' topic in OO. En daar staan over het algemeen toch echt alleen de rellerigste topics van het moment in, dus gefeliciteerd!
Laat hem even rustig een uitgebreid antwoord typen op mijn post, johquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, in plaats van het te komen melden, kun je het beter doén. Shoot!
Ik dacht net, verdomd als -ie er niet in zou staan. En ja hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, ouwe lurkerToch nog even een kijkje komen nemen in dat verdoemde forum?
Ik vond het aantal views eigenlijk nog wel meevallen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Jarno het volgende:
Ah, TS, ter info, je hebt het wel geschopt tot het 'Deze topics mag je niet missen deel 3 miljoen ofzo' topic in OO. En daar staan over het algemeen toch echt alleen de rellerigste topics van het moment in, dus gefeliciteerd!
Zoals ik hiervoor al ergens postte: waarom die vraag de wereld inschieten, in de hoop dat er iemand is die je wil antwoorden? Iemand die je niet kent, wiens antwoorden je niet op waarde kunt schatten? Waarom die vraag vullen met de meest intieme details, die je aan je familie/vrienden/buren nog niet durft te stellen, maar aan de hele wereld wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef Smoezie het volgende:
RonaldV, deze is even hartstikke serieus. Misschien dat je daar dan ook even op kunt reageren.
Stel he... je bent een vrouw en je kunt geen kinderen krijgen. Ik zeg 'stel'. Of het gaat allemaal niet zoals je gedacht had. Of je loopt tegen een ander probleem aan. Je hebt geen zin om daar je dagelijkse omgeving elke keer mee suf te praten, omdat zij niets anders kunnen zeggen dan 'rot voor je' omdat zij niet in de materie thuis zijn of wat dan ook.
Dan is het toch HEERLIJK als je in OUD met mensen kunt praten die er wel op zitten te wachten, of daar zelf ook iets over te zeggen hebben, om feedback van te krijgen? Of nog als aanvulling op de feedback in het dagelijks leven? Om je zorgen mee te delen, je blijdschap mee te delen.
Dan is het toch fijn dat er zoiets bestaat als OUD? En als dat betekent dat er naar jouw zin iets te kriebelige woorden langsvliegen, of dat er naar jouw zin teveel onzekerheid bestaat, of dat er naar jouw zin dingen gevraagd worden die 'je toch wel weet???'... wat dan nog?
klussen? Oh God... vertel me alsjeblieft dat je het hebt over het bouwen van een kinderkamerquote:Als nou weer iemand jou vraag 'om even kort iets te bekijken in OUD', doe het dan gewoon niet, laat diegene het lekker zelf doen. Dan hoef je je net meer te storen aan de ongi's, de vlossen en het klussen.
Dat het in jouw wereld allemaal perfect gelopen is, dat je geen problemen met sex, slapen, wat dan ook hebt gehad na het krijgen van je kinderen is je van harte gegund. Maar gun degenen bij wie het niet zo makkelijk gaat een plekje. Meer niet.
Je zou het niet zeggen, maar ik heb nog meer te doen hoor. Als je zegt een serieus topic te openen maar je gaat vervolgens eerst een uur alleen op de persoonlijke en offtopic opmerkingen reageren, tsja, dan past maar één conclusie imho...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Laat hem even rustig een uitgebreid antwoord typen op mijn post, joh![]()
Kijk Mane, hier heb je zo'n moeder die moe is van de hormonen, haar huilende kind en haar vent die maar om sex zeurt.quote:
En die dorpspomp is godverdomme ook leeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kijk Mane, hier heb je zo'n moeder die moe is van de hormonen, haar huilende kind en haar vent die maar om sex zeurt.
Maak je vooral geen zorgen over miijn vermeende rode oortjes. Ik had het meer over de overbuurman, en die trut van 4 huizen verder. Die lezen ook mee namelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, kijk! Jij kunt er blijkbaar zélf niet tegen dat de dames hier soms erg openhartig zijn tegen elkaar?
Nah, ik kan je gerust stellen, hetgeen ik hier heb besproken waar jij rode oortjes van krijgt, weten zowel mijn moeder, mijn zus, en ook een aantal vriendinnen.
So what?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak je vooral geen zorgen over miijn vermeende rode oortjes. Ik had het meer over de overbuurman, en die trut van 4 huizen verder. Die lezen ook mee namelijk.
Oe gossie...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak je vooral geen zorgen over miijn vermeende rode oortjes. Ik had het meer over de overbuurman, en die trut van 4 huizen verder. Die lezen ook mee namelijk.
Met deze insteek kunnen wel heel FOK! wel opdoeken: waarom nog vragen over je aanlopende v-snaar stellen als je deze toch beter in de garage kunt stellen? Waarom vragen over Office stellen als je toch maar beter de MS helpdesk kunt bellen? Ik ken (uitzonderingen daar) nog maar heel weinig mensen op FOK!, maar informatie is informatie. De beoordeling van die informatie, dat doet ieder voor zich en daar kun jij verdomd lastig over oordelen vanachter je beeldscherm.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals ik hiervoor al ergens postte: waarom die vraag de wereld inschieten, in de hoop dat er iemand is die je wil antwoorden? Iemand die je niet kent, wiens antwoorden je niet op waarde kunt schatten? Waarom die vraag vullen met de meest intieme details, die je aan je familie/vrienden/buren nog niet durft te stellen, maar aan de hele wereld wel?
Precies, was even te moe om dat zo te omschrijven, dank Moonah, kusje voor jou!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kijk Mane, hier heb je zo'n moeder die moe is van de hormonen, haar huilende kind en haar vent die maar om sex zeurt.
Te veel eer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Jarno het volgende:
Er zijn tegenwoordig zoveel antwoorden die mogelijk juist zijn, dat het juist prettig kan zijn om op internet niet 1, maar meerdere antwoorden te krijgen op vragen die je hebt als nieuwbakken moeder. Hoewel ik ook van mening ben dat de nieuwe moeders misschien wat vaker op hun gevoel moeten vertrouwen en niet om iedere scheet raad moeten komen vragen, maar datzelfde geldt natuurlijk voor de dorpspomp.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Omdat je een antwoord van iemand in je directe omgeving beter op waarde kunt schatten. Die persoon ken je immers, je weet wat je aan hem of haar hebt. Op Internet schiet je in het wilde weg, in de hoop dat er iemand terugkomt met iets wat op een antwoord lijkt.
Als dit je punt is, kun je een groot deel van Fok! wel gaan opdoeken. En niet alleen Fok!. Mensen delen ook in R&P bijvoorbeeld vele persoonlijke dingen. Ik zie niet wat daar mis mee is. NIemand wordt gedwongen dat te doen, maar kennelijk is er een behoefte waarin wordt voorzien. Niets mis mee, iedereen kan zelf bepalen welke dingen hij wel of niet openbaar wil maken.quote:Zeer privé informatie on line te kwakken? Realiseren dames hier dat de hele Nederlandssprekende internetbevolking hun periodes kunnen uittekenen? Dat er van verschillende behoorlijk wat sexuele details open en bloot op het internet staan? Dingen die ze hun moeder niet durven vertellen, maar de rest van de wereld wel?
Ach kom nou toch. De eerste reactie in dit topic was toch spot-on kennelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat je je nou precies afvraagt, behalve "Waarom stellen jullie een vraag op internet? En waarom gebruiken jullie jargon?"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Te veel eer.k vraag het mezelf namelijk ECHT af. De rel is een leuke bijkomstigheid.
Euh... veel meer viel er niet te regeren hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar ik heb nog meer te doen hoor. Als je zegt een serieus topic te openen maar je gaat vervolgens eerst een uur alleen op de persoonlijke en offtopic opmerkingen reageren, tsja, dan past maar één conclusie imho...
Iiiieeeh, doe eens niet zo openhartig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de jaren 50 werd er nog geheimzinnig gedaan over neuken.
Je wilt het niet begrijpen, lijkt wel. Jammer, en dat meen ik serieus. Je zegt zelf al... de meest intieme details, die je aan je familie/vrienden/buren niet durft te stellen. Dáárom schiet je die vraag de wereld van het internet op! Dan kan je dat soort vragen stellen, zonder dat je met het schaamrood op je kaken bij je buurvrouw aan de keukentafel zit te stamelen. Juist omdat het zo intiem is. En juist omdat 'ze' er hier verstand van hebben, of in elk geval ervaring er mee hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals ik hiervoor al ergens postte: waarom die vraag de wereld inschieten, in de hoop dat er iemand is die je wil antwoorden? Iemand die je niet kent, wiens antwoorden je niet op waarde kunt schatten? Waarom die vraag vullen met de meest intieme details, die je aan je familie/vrienden/buren nog niet durft te stellen, maar aan de hele wereld wel?
Wij neuken nog ook. Ondanks twee kinderen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Iiiieeeh, doe eens niet zo openhartig.
Jij bezigt ook al het N-woord...![]()
Dat is het risico van internet en dan nog wat kan mij het verdomme of ik het tijdens de honden uitlaten met de buurvrouw heb over de reden waarom er nu pas een 2e op komst is of dat ze het kan lezen op internet omdat ik het daar neer heb gezet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat kan ik, omdat ik nog geen kinderen hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Jullie tikken veels te snel
R&P wordt ook regelmatig gebashed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Mensen delen ook in R&P bijvoorbeeld vele persoonlijke dingen.
Nou. Het woord neuken is hier al vaker gevallen dan bij mij thuis de afgelopen 24 uur.quote:
HARDER TYPEN SWETS DIE TRUT VAN 4 HUIZEN VERDER HEEFT HET NIET MEEGEKREGEN!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij neuken nog ook. Ondanks twee kinderen...
JA BUURVROUW IK NEUK AF EN TOE EEN BEETJE!
24 uur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou. Het woord neuken is hier al vaker gevallen dan bij mij thuis de afgelopen 24 uur.
Ja, en wij niet buurvrouw. Want dat lukt nog niet. Maar ik ga daarvoor naar de gyn terug!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij neuken nog ook. Ondanks twee kinderen...
JA BUURVROUW IK NEUK AF EN TOE EEN BEETJE!
Ja, de jongste is al bijna 3 en dan komt je sexleven zo langzamerhand toch weer tot bloeiquote:
NEUKEN!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
HARDER TYPEN SWETS DIE TRUT VAN 4 HUIZEN VERDER HEEFT HET NIET MEEGEKREGEN!!!!
En wij helpen haar daarbij. Zodat ze weer gewit kan worden. Want dat wordt wel weer eens tijd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, en wij niet buurvrouw. Want dat lukt nog niet.
Oh. Dan al.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, de jongste is al bijna 3 en dan komt je sexleven zo langzamerhand toch weer tot bloei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |