---quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom moeders (dus niet alleen jij speciaal Karin) zo snel met bijvoeding willen beginnen..
Waarom niet wachten tot de darmen voldoende gerijpt zijn (met 6 maanden)?
Siiiiiii-mooooon!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Suzanna, wat is het toch wat met Julia, ik hoop zo dat ze de neocate gaat drinken....
toi toi toi
-knip-
We hadden haar ook al een paar hapjes fruit gegeven, maar daar stoppen we ook weer mee. Ze reageert er op met veel krampjes, en het is nog niet nodig eigenlijk (maar het is zo leuk) Eerst moet ze de flessen maar eens drinken, en we proberen fruit over een poos wel weer.
Welnee, je hebt een hardstikke slim kind, hij is gewoon aan het uitrusten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:48 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, met dank voor je enthousiasme, maar vandaag is hij weer vergeten hoe het moet![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:48 schreef PM-girl het volgende:
Het advies van het CB is nu toch voor alle babies om pas met 6 maanden te starten met fruit ed. of ze nu bv of fv krijgen toch?
En daarbij is volgens mij ook het advies om met groente te beginnen omdat de fruitzuren de darmen nog eens extra kunnen prikkelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:48 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, met dank voor je enthousiasme, maar vandaag is hij weer vergeten hoe het moet![]()
Het advies van het CB is nu toch voor alle babies om pas met 6 maanden te starten met fruit ed. of ze nu bv of fv krijgen toch?
druifjes zou ik nog mee wachten omdat ze bets krampgevoelig isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:02 schreef chacama het volgende:
[..]
En daarbij is volgens mij ook het advies om met groente te beginnen omdat de fruitzuren de darmen nog eens extra kunnen prikkelen.
Maar over eten gesproken. Maud is nu echt goed aan het eten. Op de lijst staan nu:
Peer
banaanfavoriet
appel
brocoli + nutrixfavoriet
courgette + nutrix
en als toetje
zeer verdund appeldiksap ingedikt met nutrix Endat is zoooooooooo jummmie.
als tussendoortje
rijstkoek
Op de zwarte lijst staat:
wortel (en volgens mij is 'mama' hier ook alergisch voor...telkens als ik het eet, krijg ik koppijn)
Van de week gaan we introduceren:
bloemkool
sperziebonen
druifjes
meloen
Simon.... gewoon weer proberen
P_iglet ja mijn allergiegoeroequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:28 schreef Moonah het volgende:
Wie zei het nou laatst, een van de Piglets geloof ik, alles met haartjes en kleine pitjes pas na een jaar.
Fons is juist erg handig met druiven, alles in de mond en het velletje komt mooi terug.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind druiven vooral lastig, die geef ik liever niet heel, itt banaan en peer ed. En pellen en blenderen, tsja, daarvoor ben ik niet echt voor in de mood doorgaans
Dan gaan we voor meloen deze week. En zal ik eens kijken voor nectarines. Mango's vind ik zelf nog te vroeg. Maar dat is puur gevoelsmatig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
P_iglet ja mijn allergiegoeroe![]()
maar in principe als je de druifjes ontvelt en de kleine pitjes eruit haalt mag het wel. maar beter wachten
perzik etc. die schil je![]()
oh en voor brood... Turks brood![]()
( wel op basis van maismeel met gist zout en water )
na een tijd proberen stukjes voorzetten, zijn we zondag eindelijk zover gekomen dat ze het durfde te likken.. daarna klein stukje proeven, met dikke traantjes en nu smullen![]()
we moesten wel wat proberen omdat ze de rest vaak laat staan , zelfs de koekjes weigert ze vaak
kan trouwens goed in de vriezerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef chacama het volgende:
[..]
Dan gaan we voor meloen deze week. En zal ik eens kijken voor nectarines. Mango's vind ik zelf nog te vroeg. Maar dat is puur gevoelsmatig.
Wat super dat Arwen brood eet. En wat een fijne tip. Ik ga het zeker proberen. Eerst een winkel zoeken die het heeft in dit durp....en anders zelluf maken.
rijstemelk staat bij ons gelukkig in eht schap bij de AH.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kan trouwens goed in de vriezerhier ook niet zo te krijgen hoor even als de rijstemelk e.d.
en mijn motto is in al die tijd geworden volg je gevoel ( al is dat soms lastig)
Kun je het niet een beetje erger maken dan dat het is. Gewoon zeggen dat je geen goed contact enzo met der krijgt. Dat je der gewoon echt niet meer herkent enzo? Ze laten je toch vaak eerst even aankijken. Gewoon weer aan de bel trekkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef Suzanna het volgende:
Julia was rond half 2 weer wakker, heeft toen 60 ml gedronken en ligt nu sinds een half uurtje denk ik weer in bed. Ze was wel rustig hoor, en speelt maar heel eventjes en is dan weer huilerig. Echt spelen doet ze ook véél minder dan eerst. Echt een ander kind, ze was altijd zo vrolijk en energiek, maar dat is ze echt niet meer...
Ik moest het natuurlijk aankijken tot morgenochtend vroeg maar als ik het echt niet vertrouw bel ik gewoon.
Gevondenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:06 schreef Mibos het volgende:
Ik80 dit is ongeveer het Kaithschema iom het CB:
8.00 200cc met 6 schepjes,
10.30 fruit en 100cc water of sap
12.00 1 boterham met smeerkaas en 1 met geprakte banaan of iets met 120cc karnemelk,
14.30 120cc flesje sap
16.00 liga of rijstwafeltje en 120cc met 4 schepjes nutrilon
17.30 prakje twee piepers/groente en een yoghurt met vers fruit.
19.30 papfles 240cc
HIer heeft ze genoeg aan en meer melk wil ze niet meer. Het cb vond het prima en kaith eet ook eigenlijk alles wat ze mag en heeft er geen last van dus zolang ze goed groeit mochten we zo doorgaan. Flessen melk werden een steeds grotere strijd en gewoon eten ging al meteen goed dus zij zijn blij en wij ook.
Wanneer beginnen jullie trouwens met rozijntjes? Kan het niet echt vinden vanaf wanneer ze dat mogen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:44 schreef Jelief het volgende:
Suzanna, aan de ene kant hoop ik dat je nietmeer hebt gepost omdat je toch met je meisje naar de dokter bent. Aan de andere kant hoop ik dat je gewoon je meisjes op bed aan het leggen bent en dat Julia alweer een stuk opgeknapt is.
Dat deden ze bij mij ook met Emma... 'ja, ze heeft een voorkeurshouding he' .... ehh, nee hoor. Dat ze nu even voorkeur heeft voor deze houding is niet hetzelfde als een 'voorkeurshouding'. Maar goed, ze zullen wel ervaring hebben en gewoon voorzichtig zijn. Ze bedoelen het in ieder geval goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Vond het zo raar. Ze lagen nog geen 10 sec op die arts haar bureau en ze begon al over voorkeurskanten...knap werk als je dat in 10 sec ziet.
Voorlopig gaat het iig beter met haar! ze heeft sinds het avondeten ook weer twee keer iets van 100 ml gedronken... voorzichtigequote:
Hoezo mengt het niet dan? Ik heb geen idee. Heeft het met de textuur te maken dan? Het valt me wel op dat het snel zeer vloeibaar word in plaats van papperig. Bedoel je dat soms?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef Suzanna het volgende:
Nikky, bv schijnt niet zo goed met Nutrix te mengen, je kunt beter 'Biobim' nemen als ik het goed heb. Zelf nooit gebruikt maar ja, je leert wel wat als je vaak op Fok! rondsluipt.. (of rent)
In dat gevalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het iig beter met haar! ze heeft sinds het avondeten ook weer twee keer iets van 100 ml gedronken... voorzichtige![]()
Precies, het wordt geen pap maar eigenlijk melk met klontjes. Met kunstvoeding wordt het toch eerder gebonden. Apart he? Misschien is het als het gebonden is ook lekkerder voor haar. Maar er zijn hier vast wel meer moeders die wel ervaring hebben... ik dacht: ik roep maar wat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoezo mengt het niet dan? Ik heb geen idee. Heeft het met de textuur te maken dan? Het valt me wel op dat het snel zeer vloeibaar word in plaats van papperig. Bedoel je dat soms?
Ja best wel vreemdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Precies, het wordt geen pap maar eigenlijk melk met klontjes. Met kunstvoeding wordt het toch eerder gebonden. Apart he? Misschien is het als het gebonden is ook lekkerder voor haar. Maar er zijn hier vast wel meer moeders die wel ervaring hebben... ik dacht: ik roep maar wat.
Meestal regelen ze maar een of twee dagen Marit dus ik denk dat het snel beter zal gaan. Hoe meer je er in mee gaat hoe sneller je er van af bentquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef marit1978 het volgende:
jeetje suzanna...wat een geduld moet je opbrengen zeg
hier zijn we lekker aan het 'regelen' sinds gister!
vandaag heeft ze tot nu toe om het uur/1,5uur voeding gehad en eigenlijk tussendoor steeds wakker (maar tevreden).
Kan ik verwachten dat het vandaag/morgen weer regelmatiger wordt?
(ja..elk uur is ook regelmaat..maar ik bedoel ook weer wat langer er tussen)
op het cb zeiden ze dus dat die richtijn )gewicht x 150 ml) het water betrfof en dat daar de schepjes nog bij moesten. Ik dacht nl ook dat het complete voeding was. Maar dan zou ze dus nog meer mogen??quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:23 schreef appelsap het volgende:
Als ze die fles mist is het niet echt een probleem.
De richtlijn is (4,4 x 150 =) 660 ml voeding moet ze binnenkrijgen. Bij 6 flessen dus 110 per fles.
Als jij haar 6 flessen van 130 ml geeft kom je uit op 780.
780 - 130 (nachtfles weg) kom je uit op 650 dus opzich is dat goed. Dan kan je altijd bij de ochtendfles nog iets erbij doen.
Volgens mij is dat complete voeding hoor, zo wordt het hier wel uitgelegd. Maar als Anna meer nodig heeft kan je haar niet minder geven natuurlijk. Vandaar richtlijnen. Ik zou zelf als ze gewoon tevreden is niet meer gaan geven. Voorlopig is wat je nu geeft genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:44 schreef Memmel het volgende:
[..]
op het cb zeiden ze dus dat die richtijn )gewicht x 150 ml) het water betrfof en dat daar de schepjes nog bij moesten. Ik dacht nl ook dat het complete voeding was. Maar dan zou ze dus nog meer mogen??
Maar zo komt het wel uit en maak ik me niet druk over de nachtfles. Bedankt appelsap!![]()
Ik ben blij dat er nu daadwerkelijk goed naar je kindje gekeken wordt Suzanna! Er gebeurd nu tenminste watquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:56 schreef Suzanna het volgende:
Eindelijk. Ze wordt straks opgenomen in het ziekenhuis, een ander ziekenhuis want deze zat vol...ik heb het idee dat hij daarom de boot afhield. Ik ben uiteindelijk (na nog een keer te hebben gebeld én mijn man laten bellen) teruggebeld door de kinderarts, en ze wordt straks (mijn man is nu onderweg) onderzocht door een andere (dienstdoende) kinderarts.
Blijkt dat ik er helemaal geen limonade doorheen had mogen doen, maar ja, ik heb hem gisteren niet gesproken (assistente 'handelde het wel af') en dus ook niet kunnen zeggen. Ze dronk het gewoon héél slecht zonder limonade, en een stukje beter mét. Maar dat schijnt dus ook echt niet goed te zijn voor haar, vooral voor de darmen o.i.d.
Nu moet ik m'n overgebleven kinderen even eten gaan geven, tjonge wat een stress...
Suus je doet het goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:56 schreef Suzanna het volgende:
Eindelijk. Ze wordt straks opgenomen in het ziekenhuis, een ander ziekenhuis want deze zat vol...ik heb het idee dat hij daarom de boot afhield. Ik ben uiteindelijk (na nog een keer te hebben gebeld én mijn man laten bellen) teruggebeld door de kinderarts, en ze wordt straks (mijn man is nu onderweg) onderzocht door een andere (dienstdoende) kinderarts.
Blijkt dat ik er helemaal geen limonade doorheen had mogen doen, maar ja, ik heb hem gisteren niet gesproken (assistente 'handelde het wel af') en dus ook niet kunnen zeggen. Ze dronk het gewoon héél slecht zonder limonade, en een stukje beter mét. Maar dat schijnt dus ook echt niet goed te zijn voor haar, vooral voor de darmen o.i.d.
Nu moet ik m'n overgebleven kinderen even eten gaan geven, tjonge wat een stress...
Vannacht daar blijven zal wel niet kunnen... kan ik ook eigenlijk beter (voor mezelf) niet doen want ik weet dat ik daar dan niet slaap (en ik ben doodmoe).quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:55 schreef chacama het volgende:
Probeer zoveel mogelijk dat gevoel van je af te zetten. Het zijn prof's die het beste voor hebben met jouw kleine meid. En als het lukt (ook thuis) kun je vragen of je vannacht daar mag blijven. Ik duim voor jullie...
Dat doet Ken met kersen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Fons is juist erg handig met druiven, alles in de mond en het velletje komt mooi terug.
Toch d'r keeltje dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef Suzanna het volgende:
De kinderarts heeft blaasjes achterin haar keel ontdekt... nou vraag ik me af of ze dat niet al heel lang had en dit de oorzaak of één van de oorzaken is. En wat superstom dat de kinderarts dat maandag niet heeft gezien. Hij keek één seconde en zei dat het in orde was en er goed uit zag(zo kan ik het ook) ...
Ik zat me ook al te verbazen tijdens het bijlezen in dit topic.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef Leah het volgende:
[..]
Toch d'r keeltje dus. Zo zie je maar, soms moet je doordrammen, 't is te gek voor woorden eigenlijk.
Het lijkt wel ietsje bij te trekken, maar ik verwacht niet dat het 100% recht (of rond, zo je wilt) wordt. Hoeft natuurlijk ook niet...maar het zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Fendy hoe is het eigenlijk met jullie kleintje? Is het hoofdje al een beetje bijgetrokken? Het zal vast al eens ter sprake zijn gekomen, maar dat heb ik dan blijkbaar gemist
En dat geld ook voor uitgerust zijn dus. Dussuh, Suus. Het is voor jou en Julia belangrijk dat je goed slaapt. Probeer te ontspannen en misschien is het nodig om voor 2 of 3 x een slaaptablet te vragen. Het weekend komt er aan. Neem aan dat je man dan thuis is, dan kan jij goed slapen en hij er evt. uit voor de andere kindjes????quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:17 schreef Suzanna het volgende:
Owlet, wat vervelend die pukkeltjes...ik hoop toch dat het met de puberteit wel over is hoor!
Marit, ik ben blij dat je je er zo goed bij voelt, dan is het stoppen met de bv gewoon beter voor jou! En dat is echt heeeeel belangrijk hoor! je gelukkig voelen is één van de dingen die het beste is ook voor je kleintje. Ze merken het ook als jij erbij stresst en dan gaat het alleen maar slechter.
Fruppel, uitrusten gaat waarschijnlijk pas komen als Julia weer uit het ziekenhuis is. Ik kan namelijk niet slapen elke keer...ik heb veel te veel gedachtes in m'n hoofd ofzo. Ben zoveel drukte ook niet gewend, als thuisblijfmoeder
... dus ik ben eigenlijk gewoon verwend geweest. Zegmaar.
Ik moet er wel aan wennen... Vanochtend begroette ik Lucie met een vrolijk 'Dag baby. Oh nee, dreumes'.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef Moonah het volgende:
Eén dag te laat, maar toch nog een dikkevoor dë dreumes en haar moeder.
Wat een heerlijke meid Suzanna!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef Suzanna het volgende:
Een filmpje van een übervrolijke Julia!
Ze hebben daar een box voor haar neergezet en daar speelt ze nu in... heerlijk vrolijk, dit filmpje is van vanochtend!
Klein beetjequote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bass-Miss, wat ontzettend schattig dat klappen!
Suzanna, ik denk dat de spanning zich uit in ziek zijn. Je hebt je heel lang druk gemaakt en toen ze in het ziekenhuis lag, kon je een beetje ademhalen. Rust maar even uit en je kunt misschien best wel even langs Juultje
Ive, ga jij eens slapen!
Mika, wat ben jij een knappe jongen! Al een klein beetje praten!
Frummel slaapt hier ook graag met z''n hydrofielluier! Grappigquote:Op maandag 2 juli 2007 07:08 schreef Suzanna het volgende:
Fonske!!Wat ontzettend leuk om te zien B-M! Heel schattig.
Ik heb gisteren Julia helemaal niet gezien... Mijn man is geweest want ik voel me ziek. Grieperig, érg verkouden o.i.d. Tot overmaat van ramp zijn de meiden ook verkouden nu, en ik ben bang dat Julia het dan ook weer wordt
... dus ik zit te twijfelen of ik vandaag wel zal gaan.
Maar met haar ging het wel goed, ze was 5 gram aangekomen (tja, het is in ieder geval iets he) en was vrolijk. Alleen heeft ze normaalgesproken een knuffeldoek (zo'n hydrofiele luier) en die is verdwenen in de stapel was van het ziekenhuis...en ze hadden haar denk ik vergeten een andere doek te geven want ze sliep zonder, toen mijn man er aankwam lag ze te huilen in haar bedje...zielig idee vind ik dat. Dan vind ik het zó sneu dat ze daar ligt en niet lekker thuis is. Ik wil haar zo graag weer thuis hebben, duurt al veel te lang zo...
Er is daar ook een ander kindje bij die de boel overstemde (veel huilt, erg zielig) en ze hoorden haar waarschijnlijk niet daardoor. Maar goed, het geeft een wat minder fijn gevoel.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:43 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, wat een vrolijke Frans, die Storm!
Suzanna, het moet maar snel allemaal maar weer goed gaan met jullie, sterkte!
Mika is wel een vlotte zeg, geweldig!
Cattie, net als je een ritme ontdekt hebt, gooien ze het weer om
Lis
Fons <insert klapsmiley> !!
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Klein beetje![]()
Vanmorgen in bed:
Mama ja, papa ja, hondje ja, grmdma (oma) ja, grndpa (opa) ja, op ja, aan, ja, uit jamama uit ja, MAMA UIT JA
![]()
Helemaal blij. Mama uit ja![]()
Oh! wat lief!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:03 schreef YPPY het volgende:
Welk liedjes is dat Vivi? Wij hebben 5 Sesamstraat cd's, ik weet niet of ik wat kan kopieren?
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef Sugar het volgende:
Dat liedje staat er nog wel op, Vivi!Op de tweede bladzijde van de filmpjes en liedjes!
Ja he, die 2 zijn ook mijn favoquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef texelonia het volgende:
Vivi welke sesamstraat site kijk jij dan? Hier staat ie er nog wel op. Zowel bij de liedjes als de filmpjes. Ik vind dat zelf zo'n leuk liedjeMaar Noah heeft helaas een andere smaak...
![]()
Dat slaapliedje van Purk is ook lief trouwens
Nee grunten ook weer niet, al heb ik hem dat nog niet laten horenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he, die 2 zijn ook mijn favo![]()
van Dean ook gelukkig, hij wordt helemaal blij als ik het lieveheersbeest voor hem zing
Maar Noah houdt meer van wat anders begrijp ik? Wat? Grunten ofzo?
Oh ja, Ridder Tommie, die maakt kennis met mijn schoenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee grunten ook weer niet, al heb ik hem dat nog niet laten horenVan de sesamstraatsite vindt ie vooral Ridder Tommie leuk en die 6 heksen. Vroegah vond Noah het ook leuk als ik voor hem zong, tegenwoordig roept ie dan heel hard: "Neeeeee mama niet zingen!"
Die vind Frummel hier ook helemaal geweldigquote:Op maandag 2 juli 2007 20:19 schreef appelsap het volgende:
Dat filmpje van Fons!
Suzanna ik hoop dat jullie Julia snel mee naar huis mogen nemen.
Damian vindt het liedje van: er zat een klein zigeunermeisje helemaal geweldig. Eerst wordt hij er helemaal stil en rustig van, en daarna vrolijk.
Ze worden niet wakker van elkaars gehuil. Als er 1 wakker wordt, dan maak ik de ander ook wakker (anders blijf ik voeden). Op zich is het wel "handig"als ze samen een huiluur (uren??) hebben, want dan ben je er maar vanaf. Moet er niet aan denken dat er 1 's middags van de leg is en de ander 's avonds.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:54 schreef Suzanna het volgende:
En ze heeft nog doorgeslapen ook!! In het ziekenhuis geleerd denk ik...mijn man wilde haar nog een late fles geven maar die wilde ze niet eens. Hopelijk blijft dat zo!
Kapitein_pannenkoek, zijn ze vaak samen huilerig? MIsschien dat het elkaar ook wel versterkt, lijkt me wel heel zwaar joh! Sterkte zeg, maar wél heel fijn dat ze zo goed slapen!
Altijd leuk om even weer te zien hoe ze zijn gegroeid he!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:06 schreef marit1978 het volgende:
Suus, wat heerlijk dat Julia weer thuis is !
wat zal dat weer fijn voelen zeg, helemaal compleet!
Stoere Meike !
Ik hoop inderdaad dat ze er verder vandaag niet veel last meer van heeft!
(ai ai, dat prikjes-feest gaan wij ook krijgen!)
Vannacht heeft madam om 24:00uur een fles gehad, en om 5uur meldde ze zich weer!
voelt als lekker doorslapen!
Vanmorgen hebben we eerst samen papa naar het werk gebracht en daarna ben ik met haar naar prénatal geweest...ik moet mezelf maar snel gaan laten wennen aan het gesjouw!
Ging prima hoor, ze sliep
Ik heb een andere fles en speen gehaald om eens te proberen of ze daar ook zo belachelijk gulzig bij drinkt en zich blijft verslikken. Tot nu toe klokt ze de eerste paar minuten zo hard dat je het een verdieping hoger nog hoort zo'n beetje!
Er komen ook giga-boeren uit dat keeltje...kan niet echt prettig drinken zijn zo.
Daarna meteen maar door naar de supermarkt, ik was tenslotte toch onderweg
Nu thuis..ik aan de koffie en over 20min. richting het cb om te wegen.
(eigenlijk alleen afgesproken ivm de borstvoeding, maar ik vind het toch wel leuk even)
Kan ik niet mee omgaan en belsen heeft de camera..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef chacama het volgende:
foto PV
Het zijn trouwens niet echt vlekjes, maar meer puntjes. Ronde puntjes. Mja, we zien wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:17 schreef Moonah het volgende:
PV, als Ken zich gewoon voelt zou ik het idd even aankijken.
Ik kan het me juist wel voorstellen, ook dat Ken straks een jongetje is dat lekker buitenspeelt enzo. Maar ik vind het wel jammer om gedag te zeggen tegen de babytijd... *snif*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef YPPY het volgende:
Vandaag ging Anna bij een vriendinnetje spelen (oftewel, ik had met een vriendin afgesproken en zij ging mee) en die dochter is 14 maanden nu. Wat een verschil. Ik kan me niet voorstellen dat Anna over 4 maanden misschien ook gewoon op kan staan of een puzzel kan maken.
Cool!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef cattie het volgende:
Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat met de ontwikkeling van Kendahl en Anna! Wat kunnen ze dan opeens weer veel he. Ive heeft sinds een paar dagen door dat je iets uit een doos kunt gooien en er ook weer in.
is logisch hoor, 's avonds krijgen die kleintjes vaak ook wat last van de darmpjes enzo, en alle indrukken van de dag moeten verwerkt worden. Rond een week of 6 heeft dat meestal een piek ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ze worden niet wakker van elkaars gehuil. Als er 1 wakker wordt, dan maak ik de ander ook wakker (anders blijf ik voeden). Op zich is het wel "handig"als ze samen een huiluur (uren??) hebben, want dan ben je er maar vanaf. Moet er niet aan denken dat er 1 's middags van de leg is en de ander 's avonds.
Het lijkt een beetje een avondding te zijn.
nee joh...die van mij doen daar niet aan. Indrukken verwerken,pfff das voor mietjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
is logisch hoor, 's avonds krijgen die kleintjes vaak ook wat last van de darmpjes enzo, en alle indrukken van de dag moeten verwerkt worden. Rond een week of 6 heeft dat meestal een piek ook.
Achossie, beterschap!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:36 schreef Vivi het volgende:
Mijn mannetje is verkouden, hij heeft zo'n ET stemmetje en werd vannacht heel zielig wakker met veel gerochel enzo![]()
Zo maar even naar de huisarts, ik heb hem vannacht bij me in bed genomen en zo ongeveer om de 3 seconden geluisterd of ie nog ademde![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:49 schreef Jelief het volgende:
Je kunt allicht bellen pv, niet zozeer om er iets aan te doen maar om even te weten wat het is.
Ja, die is leuk!!! Ge-wel-dig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef chacama het volgende:
Wat super van Storm. Gaaf om die ontwikkelingen te zien bij je kids.
Doet me denken aan die reclame (en dan vraag ik me meteen af hoe ze die gemaakt hebben)
Nou!quote:
Mikael heeft daar het geduld helemaal niet voor. Blokje past nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:31 schreef Sugar het volgende:
Goed dat je toch even gegaan bent, PV.
Ive, leuk is dat he? En Cattie, leuk om te zien, he?
Storm doet ook alles overal in en uit. En dingetjes geven in je hand en dan weer terugkrijgen is ook feest. Gisteren bewees hij dat hij ook al met een vormenstoof uit de voeten kan: net zo lang proppen en proberen tot alle blokjes erin zitten via de juiste gaten. Held.![]()
Welkom!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef p_iglet het volgende:
Wij komen ons vanaf nu hier melden
Met Pepijn gaat alles super!!!!
Die ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen.
BE of Lois, hij heet Pepijn LucaS, geen Luca, mag dat goed in het lijstje??
alsjeblieftquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef chacama het volgende:piglet en Pepijn.
HIer mag je 1 foto spammen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |