Kan ik niet mee omgaan en belsen heeft de camera..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef chacama het volgende:
foto PV
Het zijn trouwens niet echt vlekjes, maar meer puntjes. Ronde puntjes. Mja, we zien wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:17 schreef Moonah het volgende:
PV, als Ken zich gewoon voelt zou ik het idd even aankijken.
Ik kan het me juist wel voorstellen, ook dat Ken straks een jongetje is dat lekker buitenspeelt enzo. Maar ik vind het wel jammer om gedag te zeggen tegen de babytijd... *snif*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef YPPY het volgende:
Vandaag ging Anna bij een vriendinnetje spelen (oftewel, ik had met een vriendin afgesproken en zij ging mee) en die dochter is 14 maanden nu. Wat een verschil. Ik kan me niet voorstellen dat Anna over 4 maanden misschien ook gewoon op kan staan of een puzzel kan maken.
Cool!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef cattie het volgende:
Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat met de ontwikkeling van Kendahl en Anna! Wat kunnen ze dan opeens weer veel he. Ive heeft sinds een paar dagen door dat je iets uit een doos kunt gooien en er ook weer in.
is logisch hoor, 's avonds krijgen die kleintjes vaak ook wat last van de darmpjes enzo, en alle indrukken van de dag moeten verwerkt worden. Rond een week of 6 heeft dat meestal een piek ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ze worden niet wakker van elkaars gehuil. Als er 1 wakker wordt, dan maak ik de ander ook wakker (anders blijf ik voeden). Op zich is het wel "handig"als ze samen een huiluur (uren??) hebben, want dan ben je er maar vanaf. Moet er niet aan denken dat er 1 's middags van de leg is en de ander 's avonds.
Het lijkt een beetje een avondding te zijn.
nee joh...die van mij doen daar niet aan. Indrukken verwerken,pfff das voor mietjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
is logisch hoor, 's avonds krijgen die kleintjes vaak ook wat last van de darmpjes enzo, en alle indrukken van de dag moeten verwerkt worden. Rond een week of 6 heeft dat meestal een piek ook.
Achossie, beterschap!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:36 schreef Vivi het volgende:
Mijn mannetje is verkouden, hij heeft zo'n ET stemmetje en werd vannacht heel zielig wakker met veel gerochel enzo![]()
Zo maar even naar de huisarts, ik heb hem vannacht bij me in bed genomen en zo ongeveer om de 3 seconden geluisterd of ie nog ademde![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:49 schreef Jelief het volgende:
Je kunt allicht bellen pv, niet zozeer om er iets aan te doen maar om even te weten wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |