Frummel slaapt hier ook graag met z''n hydrofielluier! Grappigquote:Op maandag 2 juli 2007 07:08 schreef Suzanna het volgende:
Fonske!!Wat ontzettend leuk om te zien B-M! Heel schattig.
Ik heb gisteren Julia helemaal niet gezien... Mijn man is geweest want ik voel me ziek. Grieperig, érg verkouden o.i.d. Tot overmaat van ramp zijn de meiden ook verkouden nu, en ik ben bang dat Julia het dan ook weer wordt
... dus ik zit te twijfelen of ik vandaag wel zal gaan.
Maar met haar ging het wel goed, ze was 5 gram aangekomen (tja, het is in ieder geval iets he) en was vrolijk. Alleen heeft ze normaalgesproken een knuffeldoek (zo'n hydrofiele luier) en die is verdwenen in de stapel was van het ziekenhuis...en ze hadden haar denk ik vergeten een andere doek te geven want ze sliep zonder, toen mijn man er aankwam lag ze te huilen in haar bedje...zielig idee vind ik dat. Dan vind ik het zó sneu dat ze daar ligt en niet lekker thuis is. Ik wil haar zo graag weer thuis hebben, duurt al veel te lang zo...
Er is daar ook een ander kindje bij die de boel overstemde (veel huilt, erg zielig) en ze hoorden haar waarschijnlijk niet daardoor. Maar goed, het geeft een wat minder fijn gevoel.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:43 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, wat een vrolijke Frans, die Storm!
Suzanna, het moet maar snel allemaal maar weer goed gaan met jullie, sterkte!
Mika is wel een vlotte zeg, geweldig!
Cattie, net als je een ritme ontdekt hebt, gooien ze het weer om
Lis
Fons <insert klapsmiley> !!
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Klein beetje![]()
Vanmorgen in bed:
Mama ja, papa ja, hondje ja, grmdma (oma) ja, grndpa (opa) ja, op ja, aan, ja, uit jamama uit ja, MAMA UIT JA
![]()
Helemaal blij. Mama uit ja![]()
Oh! wat lief!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:03 schreef YPPY het volgende:
Welk liedjes is dat Vivi? Wij hebben 5 Sesamstraat cd's, ik weet niet of ik wat kan kopieren?
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef Sugar het volgende:
Dat liedje staat er nog wel op, Vivi!Op de tweede bladzijde van de filmpjes en liedjes!
Ja he, die 2 zijn ook mijn favoquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef texelonia het volgende:
Vivi welke sesamstraat site kijk jij dan? Hier staat ie er nog wel op. Zowel bij de liedjes als de filmpjes. Ik vind dat zelf zo'n leuk liedjeMaar Noah heeft helaas een andere smaak...
![]()
Dat slaapliedje van Purk is ook lief trouwens
Nee grunten ook weer niet, al heb ik hem dat nog niet laten horenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he, die 2 zijn ook mijn favo![]()
van Dean ook gelukkig, hij wordt helemaal blij als ik het lieveheersbeest voor hem zing
Maar Noah houdt meer van wat anders begrijp ik? Wat? Grunten ofzo?
Oh ja, Ridder Tommie, die maakt kennis met mijn schoenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee grunten ook weer niet, al heb ik hem dat nog niet laten horenVan de sesamstraatsite vindt ie vooral Ridder Tommie leuk en die 6 heksen. Vroegah vond Noah het ook leuk als ik voor hem zong, tegenwoordig roept ie dan heel hard: "Neeeeee mama niet zingen!"
Die vind Frummel hier ook helemaal geweldigquote:Op maandag 2 juli 2007 20:19 schreef appelsap het volgende:
Dat filmpje van Fons!
Suzanna ik hoop dat jullie Julia snel mee naar huis mogen nemen.
Damian vindt het liedje van: er zat een klein zigeunermeisje helemaal geweldig. Eerst wordt hij er helemaal stil en rustig van, en daarna vrolijk.
Ze worden niet wakker van elkaars gehuil. Als er 1 wakker wordt, dan maak ik de ander ook wakker (anders blijf ik voeden). Op zich is het wel "handig"als ze samen een huiluur (uren??) hebben, want dan ben je er maar vanaf. Moet er niet aan denken dat er 1 's middags van de leg is en de ander 's avonds.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:54 schreef Suzanna het volgende:
En ze heeft nog doorgeslapen ook!! In het ziekenhuis geleerd denk ik...mijn man wilde haar nog een late fles geven maar die wilde ze niet eens. Hopelijk blijft dat zo!
Kapitein_pannenkoek, zijn ze vaak samen huilerig? MIsschien dat het elkaar ook wel versterkt, lijkt me wel heel zwaar joh! Sterkte zeg, maar wél heel fijn dat ze zo goed slapen!
Altijd leuk om even weer te zien hoe ze zijn gegroeid he!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:06 schreef marit1978 het volgende:
Suus, wat heerlijk dat Julia weer thuis is !
wat zal dat weer fijn voelen zeg, helemaal compleet!
Stoere Meike !
Ik hoop inderdaad dat ze er verder vandaag niet veel last meer van heeft!
(ai ai, dat prikjes-feest gaan wij ook krijgen!)
Vannacht heeft madam om 24:00uur een fles gehad, en om 5uur meldde ze zich weer!
voelt als lekker doorslapen!
Vanmorgen hebben we eerst samen papa naar het werk gebracht en daarna ben ik met haar naar prénatal geweest...ik moet mezelf maar snel gaan laten wennen aan het gesjouw!
Ging prima hoor, ze sliep
Ik heb een andere fles en speen gehaald om eens te proberen of ze daar ook zo belachelijk gulzig bij drinkt en zich blijft verslikken. Tot nu toe klokt ze de eerste paar minuten zo hard dat je het een verdieping hoger nog hoort zo'n beetje!
Er komen ook giga-boeren uit dat keeltje...kan niet echt prettig drinken zijn zo.
Daarna meteen maar door naar de supermarkt, ik was tenslotte toch onderweg
Nu thuis..ik aan de koffie en over 20min. richting het cb om te wegen.
(eigenlijk alleen afgesproken ivm de borstvoeding, maar ik vind het toch wel leuk even)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |