abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 13:03:33 #201
640 snoopy
peanuts
pi_51055318
Suzanna, PV kan wel eens helemaal gelijk hebben over de spanning en ziek worden. Een kindje in het ziekenhuis hebben sloeg bij mij ook behoorlijk harder toe dan ik gedacht had. Ik ben een flinke tijd aan het kwakkelen geweest toen Lis weer thuis was. Ik hoop dat Julia snel weer thuis is. De berichten klinken iig goed. Sterkte.

Wat kan Fons geweldig goed klappen!

Lis kan zwaaien, das weer wat anders maar ook leuk
Ze is weer in orde bevonden bij het CB. Het is zo'n liefie
Gisteren zijn we met Morris en haar uit eten geweest. Ik heb haar een broodkorstje gegeven en ze heeft de hele tijd gewoon superlief en tevreden in haar wagentje gezeten. Echt heel erg fijn.

Mika, kleine babbelaar. Wat gaat het toch allemaal hard

Cattie, ik heb ook niet echt tips. Het enige dat ik weet is dat het periodes zijn. Het gaat wel weer over. Sterkte ermee.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 2 juli 2007 @ 13:06:22 #202
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51055384
Knap van Mika!!!

Cattie, ik hoop voor jullie alledrie dat Ive snel weer lekkerder slaapt. Zo rot van dit soort nachten.

Storm is echt erg grappig.
Dan komt ie aan de televisie en zeg ik "nee, nee, Storm" en dan houdt ie op, maar kijkt hij met zijn mooiste glimlach naar me en gaat hij zwaaien. Hij denkt vast: doe ik gewoon mijn kunstje even, is alles weer goed. Slijmbal.

En hij is gek op Bumba, blijkt net. Hij gaat echt staan giiiiiiieeeeeren voor de tv, weet je wel, zo inademend lachen. Hij is zo lollig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Milf maandag 2 juli 2007 @ 13:06:38 #203
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51055388
quote:
Op maandag 2 juli 2007 07:08 schreef Suzanna het volgende:
Fonske!! Wat ontzettend leuk om te zien B-M! Heel schattig.

Ik heb gisteren Julia helemaal niet gezien ... Mijn man is geweest want ik voel me ziek. Grieperig, érg verkouden o.i.d. Tot overmaat van ramp zijn de meiden ook verkouden nu, en ik ben bang dat Julia het dan ook weer wordt ... dus ik zit te twijfelen of ik vandaag wel zal gaan.

Maar met haar ging het wel goed, ze was 5 gram aangekomen (tja, het is in ieder geval iets he) en was vrolijk. Alleen heeft ze normaalgesproken een knuffeldoek (zo'n hydrofiele luier) en die is verdwenen in de stapel was van het ziekenhuis...en ze hadden haar denk ik vergeten een andere doek te geven want ze sliep zonder, toen mijn man er aankwam lag ze te huilen in haar bedje...zielig idee vind ik dat. Dan vind ik het zó sneu dat ze daar ligt en niet lekker thuis is. Ik wil haar zo graag weer thuis hebben, duurt al veel te lang zo ...
Er is daar ook een ander kindje bij die de boel overstemde (veel huilt, erg zielig) en ze hoorden haar waarschijnlijk niet daardoor. Maar goed, het geeft een wat minder fijn gevoel.
Frummel slaapt hier ook graag met z''n hydrofielluier! Grappig

Heeft ze er nu wel weer 1? Anders een luier vastmaken aan een knuffel, dan kan hij ook niet per ongeluk met de was meegaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door nikky op 02-07-2007 13:23:54 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:32:05 #204
108648 cattie
lieve moeder
pi_51056206
Wow, Mikael kan al echt wat praten! Die gaat echt snel. Ive kan een paar echte woordjes en heeft verder vooral zijn eigen brabbeltaaltje.

Lis en Storm lekker aan het zwaaien! Hoe gaat het nu met het slapen van Storm? Is hij nog steeds zo vroeg wakker?

Volgens mij is Ive zijn slaapritme aan het omgooien. Van 2 slaapjes overdag naar 1. Misschien slaapt hij daarom 's nachts ook weer wat minder. Nou ja, ik zie wel. Hij is vandaag in plaats van om 11.00 uur om 12.45 uur gaan slapen en eens kijken hoe lang hij blijft slapen. Misschien kan hij dan zijn middagslaapje overslaan.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:43:24 #205
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51056531
Sugar, wat een vrolijke Frans, die Storm!

Suzanna, het moet maar snel allemaal maar weer goed gaan met jullie, sterkte!

Mika is wel een vlotte zeg, geweldig!

Cattie, net als je een ritme ontdekt hebt, gooien ze het weer om

Lis

Fons <insert klapsmiley> !!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51057065
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:43 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, wat een vrolijke Frans, die Storm!

Suzanna, het moet maar snel allemaal maar weer goed gaan met jullie, sterkte!

Mika is wel een vlotte zeg, geweldig!

Cattie, net als je een ritme ontdekt hebt, gooien ze het weer om

Lis

Fons <insert klapsmiley> !!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 2 juli 2007 @ 14:07:41 #207
94046 PM-girl
pi_51057351
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:59 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]

Simon racet nu trouwens aardig door de kamer heen, tijgerend en wel! Het leukste is - vindt hij - om onder de tafel en stoelen te kruipen, waar wij hem niet zomaar te pakken krijgen!
*
  maandag 2 juli 2007 @ 14:37:48 #208
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51058501
Oh dat filmpje van Fons is cuuute!
Dat gegiechel ook! *smelt...
Simon kan toch ook al klappen he PM?

En Mika is erg vroeg zeg, met praten! Leuk hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 2 juli 2007 @ 15:03:40 #209
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51059478
Welk liedjes is dat Vivi? Wij hebben 5 Sesamstraat cd's, ik weet niet of ik wat kan kopieren?

Wat kan Fons leuk klappen.

Het is vast maar een korte fase cattie. Anna wordt nu soms ineens wakker, heel hard huilend terwijl wij geen idee hebben wat er is. Misschien een enge droom? Ze worden natuurlijk steeds groter, dus misschien komt zoiets nu ook wel. Ik heb ook vaak bij Anna op haar kamer geslapen, niet ideaal, maar soms is het wel nodig.

Handig, dat Lis zo mee uit eten kan.

Dat doet Anna ook. Iets stouts doen en dan lachen en hopen dat het mag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 2 juli 2007 @ 15:48:12 #210
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51060903
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Klein beetje
Vanmorgen in bed:
Mama ja, papa ja, hondje ja, grmdma (oma) ja, grndpa (opa) ja, op ja, aan, ja, uit ja mama uit ja, MAMA UIT JA

Helemaal blij. Mama uit ja

Kendahl doet manusje van alles: beetje zwaaien, beetje praten, beetje verkeerd klappen. Maar wel met zijn hand bij zijn mond: 'bwawawawawa'.

Die vriendin van me met dat zoontje van een maand of 11, slaapt ook nog steeds slecht. Volgens mij zit hij in dezelfde fase als Ken een maandje terug. Alleen is hij overdag ook huilerig... al die indrukken zullen ook uitwerking op hem hebben. En van die hersengroei enzo kunnen ze toch ook wel eens huilerig worden? Zoiets las ik op babybox...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:16:46 #211
108648 cattie
lieve moeder
pi_51063689
Pv, het kan zo veel zijn he.. Baby zijn is ook niet altijd makkelijk, al die groeistuipjes en sprongetjes!

YPPY, dat van die nare dromen denk ik ook wel eens bij Ive. Ik heb geen idee vanaf welke leeftijd kinderen nachtmerries kunnen hebben. Ik hoop maar niet dat hij het dromen van mij geërft heeft, want ik droom altijd erg heftig.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:19:54 #212
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51063808
Cattie, CB zei hier dat dromen rond het jaar begint. Dus het zou best kunnen dat Ive daar last van heeft.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:22:29 #213
108648 cattie
lieve moeder
pi_51063889
Dank je Moonah, goed om te weten!
Hoe is het met Thies? Nog steeds fantasThies?
  maandag 2 juli 2007 @ 17:27:42 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51064071
  maandag 2 juli 2007 @ 17:34:22 #215
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51064322
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:03 schreef YPPY het volgende:
Welk liedjes is dat Vivi? Wij hebben 5 Sesamstraat cd's, ik weet niet of ik wat kan kopieren?
Oh! wat lief!

het wordt gezongen door Pino ( ) en het gaat zo:

*lieveheersbeestjesgezoem*

Lief lieveheersbeestje hoe oud ben jij?
laat me toch eens kijken, kom wat dichterbij
kruip maar op mijn hand dan tel ik vlug
die stippen op je kleine rooie rug

1,2, help eens mee,
3,4 gek kriebeldier
5,6 ho nou eens even, 1,2,3,4,5,6,7

Lief Lieveheersbeestje je bent zo klein,
heb ik wel goed geteld hoe kan je 7 zijn?
Kijk maar niet zo bang het doet geen zeer
ik tel gewoon je stippen nog een keer

*refrein*

lief lieveheersbeestje wat ben ik blij
als je weer jarig bent krijg jij een stip erbij
dus als je in mijn tuin een jaar jaartje wacht
dan tel ik op je ruggetje tot 8
1,2,3,4,5,6,7,8

uit mijn blote hoofd he

Ik heb trouwens daarnet een cd gekocht met 100 kinderliedjes, Dean vind het superleuk als ik voor hem zing

Ach ja, verleden jaar sta je op Dance Valley en nu dit
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 2 juli 2007 @ 18:28:33 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51065888
Dat liedje staat er nog wel op, Vivi! Op de tweede bladzijde van de filmpjes en liedjes!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51066030
Ik krijg bij filmpjes en liedjes een spelletje (junglepiano)
  maandag 2 juli 2007 @ 18:56:50 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51066904
Ik heb toevallig vanmiddag bij de supermarkt 2 boekjes met rijmpjes en versjes uit de oude doos gekocht. Zo leuk!
  maandag 2 juli 2007 @ 19:09:05 #219
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51067385
Vivi welke sesamstraat site kijk jij dan? Hier staat ie er nog wel op. Zowel bij de liedjes als de filmpjes. Ik vind dat zelf zo'n leuk liedje Maar Noah heeft helaas een andere smaak...

Dat slaapliedje van Purk is ook lief trouwens
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:39:53 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51068685
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef Sugar het volgende:
Dat liedje staat er nog wel op, Vivi! Op de tweede bladzijde van de filmpjes en liedjes!
Ik zag het!

Maar hij was een paar dagen geleden echt weg hoor! En toen stond er een ander, heel stom , liedje voor in de plaats

Maar we hebben hem net weer gekeken, eerst het lievebeestje en dan Purks slaapliedje

Ik heb Dean laatst gefilmd met de wepkem toen ie op mijn schoot zat te kijken naar het lievebeest, echt zo cute
  maandag 2 juli 2007 @ 19:41:32 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51068751
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef texelonia het volgende:
Vivi welke sesamstraat site kijk jij dan? Hier staat ie er nog wel op. Zowel bij de liedjes als de filmpjes. Ik vind dat zelf zo'n leuk liedje Maar Noah heeft helaas een andere smaak...

Dat slaapliedje van Purk is ook lief trouwens
Ja he, die 2 zijn ook mijn favo

van Dean ook gelukkig, hij wordt helemaal blij als ik het lieveheersbeest voor hem zing

Maar Noah houdt meer van wat anders begrijp ik? Wat? Grunten ofzo?
  maandag 2 juli 2007 @ 19:43:11 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51068803
Dit is trouwens ook een leuke site met liedjes

Al wordt je er op een gegeven moment wel redelijk geschuffeld van
  maandag 2 juli 2007 @ 20:15:51 #223
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51070133
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja he, die 2 zijn ook mijn favo

van Dean ook gelukkig, hij wordt helemaal blij als ik het lieveheersbeest voor hem zing

Maar Noah houdt meer van wat anders begrijp ik? Wat? Grunten ofzo?
Nee grunten ook weer niet, al heb ik hem dat nog niet laten horen Van de sesamstraatsite vindt ie vooral Ridder Tommie leuk en die 6 heksen. Vroegah vond Noah het ook leuk als ik voor hem zong, tegenwoordig roept ie dan heel hard: "Neeeeee mama niet zingen!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_51070277
Dat filmpje van Fons!

Suzanna ik hoop dat jullie Julia snel mee naar huis mogen nemen.

Damian vindt het liedje van: er zat een klein zigeunermeisje helemaal geweldig. Eerst wordt hij er helemaal stil en rustig van, en daarna vrolijk.
  maandag 2 juli 2007 @ 20:27:04 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51070595
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nee grunten ook weer niet, al heb ik hem dat nog niet laten horen Van de sesamstraatsite vindt ie vooral Ridder Tommie leuk en die 6 heksen. Vroegah vond Noah het ook leuk als ik voor hem zong, tegenwoordig roept ie dan heel hard: "Neeeeee mama niet zingen!"
Oh ja, Ridder Tommie, die maakt kennis met mijn schoen
  Milf maandag 2 juli 2007 @ 20:28:19 #226
16000 nikky
pi_51070648
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:19 schreef appelsap het volgende:
Dat filmpje van Fons!

Suzanna ik hoop dat jullie Julia snel mee naar huis mogen nemen.

Damian vindt het liedje van: er zat een klein zigeunermeisje helemaal geweldig. Eerst wordt hij er helemaal stil en rustig van, en daarna vrolijk.
Die vind Frummel hier ook helemaal geweldig
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:24:35 #227
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51073201
Julia is thuis!!

Vanmiddag thuisgekomen, na een flink bord pap naar binnen te hebben geschrokt. Gewoon 200 ml én rijstebloem! Ik ben trots op dr ...
Ze kan het gewoon echt op nu, dat was haar eerst nooit gelukt.

De arts zei dat ze nog steeds niet weten hoe het nou gekomen is...maar er moet wel een reden voor zijn geweest want een baby doet dat niet zomaar. Misschien was het strakke ritme en schema van het ziekenhuis wel even goed voor haar. Ze waren daar echt best 'streng' mee, als het nog niet de tijd voor de fles was, moest ze gewoon even wachten ... ik zal het wel ongeveer aanhouden maar toch echt meer op m'n gevoel.
Ze drinkt de fles nog steeds niet heel goed, maar ze eet haar pap dus echt supergoed op!! Echt geweldig, had ik niet verwacht!
Fruit vindt ze ook heerlijk, maar groente is niet zo favoriet. Ach, komt hopelijk wel. Ze is ook nog maar zes maanden.

Ze krijgt geen vieze Neocate meer, maar 'gewone' Nutrilon 2, en dat lijkt tot zover gewoon goed te gaan. Wat mij betreft geen koemelkallergie dus.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:30:00 #228
640 snoopy
peanuts
pi_51073453
Suzanna, wat heerlijk dat ze weer thuis is en dat ze redelijk goed eet! Dat is toch het allerbelangrijkste.
Geniet van haar en probeer, voor zover dat kan, een beetje lief voor jezelf te zijn.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:31:28 #229
62233 Jelief
ikke lief!
pi_51073518
Fijn Suzanna! Ik hoop dat het nu in een stijgende lijn steeds beter gaat.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:34:33 #230
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51073665
Wat fijn Suzanna
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_51073666
Suzanna, fijn dat ze weer thuis is!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:35:38 #232
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51073702
Suzanna Geweldig!
De aanhouder wint
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51074727
Suzanne wat heerlijk! Ik hoop dat het zo blijft gaan voor je.
pi_51077052
Julia is thuis

Wat fijn, wat zul jij knuffelen met je kleine meid!

Top hoor

Leuke site van Sesamstraat!

Morgen mag Meike weer naar het CB. Prikjes halen onder andere
Altijd een groot succes hier
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_51083873
Fijn dat Julia weer thuis is ! Heerlijk !

Oh oh..prikjes..sterkte !

De meiden hebben voor de 2e x van 22.30 tot en met 05.30 geslapen..Wel waren ze wakker vanaf 17.00 uur. Jammerend, huilend, slapend, maar toch....

Dat is wel redelijk slopend vanaf 17.00, maar wel weer heerlijk als ze zo lang slapen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:07:37 #236
640 snoopy
peanuts
pi_51084027
k_p dat lijkt me idd wel pittig, een dubbel huiluurtje. Gelukkig dat ze vannacht zo lang sliepen. Kon je een beetje bijtanken denk ik.
  Milf dinsdag 3 juli 2007 @ 09:43:03 #237
16000 nikky
pi_51084712
Fijn dat ze weer bij jullie thuis is Suzanna!

En even een sterkte knuf voor K_P
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:54:26 #238
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51084985
En ze heeft nog doorgeslapen ook!! In het ziekenhuis geleerd denk ik...mijn man wilde haar nog een late fles geven maar die wilde ze niet eens. Hopelijk blijft dat zo!

Kapitein_pannenkoek, zijn ze vaak samen huilerig? MIsschien dat het elkaar ook wel versterkt, lijkt me wel heel zwaar joh! Sterkte zeg, maar wél heel fijn dat ze zo goed slapen!
pi_51086391
O dat is een mooie meevaller dan Suzanna, komen jullie toch nog een beetje aan je rust toe!

Jee KP twee baby's aan het huilen tegelijk, maar wat je zegt, snachts lekker slapen is ook wat waard.

Ik heb echt een stoer meisje. Bij de eerste prik huilde ze niet eens, keek niet op of om.
Ze waarschuwde me er al voor dat ze bij de 2e prik wel zou huilen, omdat die gemeen prikt, en dat was ook wel even zo. maar het was zo weer over!
Pas over een half jaar weer prikjes, daar zijn we voorlopig mooi vanaf.

Verder weer lekker gegroeid, gewicht op het gemiddelde, 6450 gram
Lengte iets boven gemiddeld, 64,5 cm
En hoofdomtrek gemiddeld 41 cm (dacht ik)

Ze ligt nu lekker te slapen, hopelijk heeft ze niet veel last van de prikken
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:59:21 #240
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51086548
Hé, Juultje is thuis! Wat fijn Suzanna!

En Karin, jouw dochter is stoerder qua prikken dan mijn zoon!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:02:56 #241
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51086646
Juul lekker weer thuis. En nu goed blijven eten meissie.

KP lekker doorslapen...jammer van de avond.

*gaat ook de site zoeken*

Maud is een beetje uit d'r hum. Denk dat er weer gesprongen gaat worden.7,5 maand nu....
Verder is ze uiteraard nog steeds een lekker meisje. Ze is echt druk bezig met vooruit te komen alleen is het nog steeds een zeer bijzondere manier. Ze gaat op d'r knieen, neemt dan de startblok-positie in en gaat dan op d'r tenen staan waardoor ze afzet en naar voren gaat. D'r handen laat ze staan waardoor ze voorover duikelt en met een sierlijke dolfijnbeweging komt ze dan op d'r buik terrecht en heeft dan ongeveer 5 centimeter naar voren afgelegd. Het is zo mooi om te zien en ik kan niet wachten tot ze door heeft hoe het makkelijker kan....
pi_51086780
Suus, wat heerlijk dat Julia weer thuis is !
wat zal dat weer fijn voelen zeg, helemaal compleet!

Stoere Meike !
Ik hoop inderdaad dat ze er verder vandaag niet veel last meer van heeft!
(ai ai, dat prikjes-feest gaan wij ook krijgen!)

Vannacht heeft madam om 24:00uur een fles gehad, en om 5uur meldde ze zich weer!
voelt als lekker doorslapen!

Vanmorgen hebben we eerst samen papa naar het werk gebracht en daarna ben ik met haar naar prénatal geweest...ik moet mezelf maar snel gaan laten wennen aan het gesjouw!
Ging prima hoor, ze sliep
Ik heb een andere fles en speen gehaald om eens te proberen of ze daar ook zo belachelijk gulzig bij drinkt en zich blijft verslikken. Tot nu toe klokt ze de eerste paar minuten zo hard dat je het een verdieping hoger nog hoort zo'n beetje!
Er komen ook giga-boeren uit dat keeltje...kan niet echt prettig drinken zijn zo.

Daarna meteen maar door naar de supermarkt, ik was tenslotte toch onderweg
Nu thuis..ik aan de koffie en over 20min. richting het cb om te wegen.
(eigenlijk alleen afgesproken ivm de borstvoeding, maar ik vind het toch wel leuk even)
pi_51087920
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:54 schreef Suzanna het volgende:
En ze heeft nog doorgeslapen ook!! In het ziekenhuis geleerd denk ik...mijn man wilde haar nog een late fles geven maar die wilde ze niet eens. Hopelijk blijft dat zo!

Kapitein_pannenkoek, zijn ze vaak samen huilerig? MIsschien dat het elkaar ook wel versterkt, lijkt me wel heel zwaar joh! Sterkte zeg, maar wél heel fijn dat ze zo goed slapen!
Ze worden niet wakker van elkaars gehuil. Als er 1 wakker wordt, dan maak ik de ander ook wakker (anders blijf ik voeden). Op zich is het wel "handig"als ze samen een huiluur (uren??) hebben, want dan ben je er maar vanaf. Moet er niet aan denken dat er 1 's middags van de leg is en de ander 's avonds.
Het lijkt een beetje een avondding te zijn.
pi_51088023
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:06 schreef marit1978 het volgende:
Suus, wat heerlijk dat Julia weer thuis is !
wat zal dat weer fijn voelen zeg, helemaal compleet!

Stoere Meike !
Ik hoop inderdaad dat ze er verder vandaag niet veel last meer van heeft!
(ai ai, dat prikjes-feest gaan wij ook krijgen!)

Vannacht heeft madam om 24:00uur een fles gehad, en om 5uur meldde ze zich weer!
voelt als lekker doorslapen!

Vanmorgen hebben we eerst samen papa naar het werk gebracht en daarna ben ik met haar naar prénatal geweest...ik moet mezelf maar snel gaan laten wennen aan het gesjouw!
Ging prima hoor, ze sliep
Ik heb een andere fles en speen gehaald om eens te proberen of ze daar ook zo belachelijk gulzig bij drinkt en zich blijft verslikken. Tot nu toe klokt ze de eerste paar minuten zo hard dat je het een verdieping hoger nog hoort zo'n beetje!
Er komen ook giga-boeren uit dat keeltje...kan niet echt prettig drinken zijn zo.

Daarna meteen maar door naar de supermarkt, ik was tenslotte toch onderweg
Nu thuis..ik aan de koffie en over 20min. richting het cb om te wegen.
(eigenlijk alleen afgesproken ivm de borstvoeding, maar ik vind het toch wel leuk even)
Altijd leuk om even weer te zien hoe ze zijn gegroeid he!!
En "even" ergens naar toe met de kleine bij je...klinkt zo eenvoudig, maar ondertussen ben je een halve volksverhuizing aan het produceren.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:47:22 #245
3744 Kleintje
op en top!
pi_51088101
Suus, heerlijk dat Julia weer thuis is. Nu duimen dat het goed blijft gaan!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:28:06 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51089453
suus lekker zeg
en fijn dat iig duidelijk is dat het geen kma is
dat ze liever in papvorm heeft lekekr laten gaan is iets meer werk, maar ze krijgen genoeg vocht binnen via de pap

vraag me af waar meimeltje is en hoe het met haar gezinnetje gaat
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_51089699
Juul goed van je hoor en hopen dat je dat doorslapen net zo volhoud dan het drinken/eten.

Marit ik weet niet welke flessen je gebruikt maar hier drinkt Kaith nog steeds haar melk uit een 2 maandenspeen (Avent). Deze heeft twee minigaatjes en haar sap nog steeds uit de 1 maandenspeen (1 gaatje) omdat ze anders ook zo schrokte/verslikte/stikte. Een driestandenspeen werkt hier helemaal niet en haar pap krijgt ze inmiddels uit een bordje. Voorheen uit een 1 standenspeen met een zelfgemaakt groter gat.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:34:49 #248
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51089732
Suzanna! Wat heerlijk dat julia weer thuis is en dat het zo goed gaat, ze zag er ook ubercute uit op het zh filmpje

Dean is vandaag voor het eerst een hele dag naar het KDV ..ik denk dat ik hem uiterlijk 15.00 uur maar ga ophalen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:49:27 #249
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51090262
Hoera voor Julia! Lekker weer thuis. Klinkt allemaal goed.

Marit, ik was ook begonnen met Avent 1, maar ook hier een gebulder van jawelste als mevrouw ging drinken en boeren. En een verschoning daarna was ook niet overbodig.
Toen op advies van Karin hier geloof ik overgegaan op Difrax flessen en spenen en dat is helemaal top! Geen geknoei meer en gedoe.

Gisteren ben ik voor het eerst weer in bad geweest na de bevalling. Maar nu met een kleine meid erbij. Dat was zo gezellig!
Daarna lekker met haar getut op het grote bed. Leg ik haar op haar buik, drukt ze zich al helemaal op met haar armpjes. En dan dat hoofdje langzaam mee. Heerlijk gezicht is het toch, he.

Wilde zo nog even naar de markt lopen, maar het is zulk troosteloos weer. Had zo gehoopt dat het lekker weer zou worden. Blijven hopen...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:55:37 #250
94046 PM-girl
pi_51090481
Suzanna, wat super!!

Maud, spring ze he! Ze heeft zeker inspiratie opgedaan over wat ze allemaal wil kunnen!

CB-keurig weer achter de rug. Simon is nauwelijks aangekomen (40 gram in een maand) en duikt volgens hen onder het gemiddelde. Maar desgevraagd gaven ze aan dat dit de gemengde curve is. Op die van de WHO is hij nog mooi boven het gemiddelde.
Alles in orde, alles ok!

Meike moest ook vandaag las ik, die prikken, nooit leuk. Hopelijk krijgt ze er geen last van!
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')