abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:00:49 #176
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_51011433
Wat een leuk filmpje Suzanna!!
Ik vind dat je drie dochters goed op elkaar lijken, maar in dit filmpje vind ik Julia heel erg op Noa lijken.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:28:24 #177
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51012174
Ik slaap gelukkig al wat beter Chacama. Ik ga nu naar bed, want voel me grieperig...het gaat me een beetje opbreken, de drukte. Ga ik alweer offtopic ...

Libel, ze lijkt idd wel wat op Noa, maar is toch ook wel weer heel anders, grappig is dat. Emma is wel écht anders, Noa en Julia lijken ook qua bouw meer op elkaar. Emma lijkt meer op mij...

Marit, helaas weten ze nog niet echt iets nuttigs nee, nog geen oorzaak gevonden. Het kan ook zijn dat er iets was waardoor ze ging weigeren en toen bleef weigeren vanwege slechte ervaringen ofzo...maar dan kan prelogopedie wel helpen. Dat kan niet in het weekend, maar misschien kan ik daar een afspraak voor krijgen als ze weer thuis is, dan ga ik daarvoor gewoon naar een praktijk of het ziekenhuis o.i.d....ik vind het wel belangrijk dat ze de fles ook gewoon goed drinkt en niet alleen pap gaat eten ofzo. Als het zo is, dan is het zo, maar ze is nog maar zo klein...
pi_51012764
Suus, wat een heerlijk filmpje!! Wat is ze lekker vrolijk en wat heeft ze prachtige oogjes!!
ff offtopic, je zou eventueel melatomatine of melatonine slaaptabletjes kunnen halen. Kan je gewoon bij de drogist halen. Werken bij mij heel erg goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51020981
goedemorgen!

ik zit hier prinsheerlijk met een 'uitgeslapen' gevoel en een half slapende ilse in de nieuwe draagdoek!
Ik wilde hem nu vooral eens uitproberen, maar ik weet nu al dat het een uitkomst gaat zijn als ze bepaalde uren last heeft van zichzelf!
  zondag 1 juli 2007 @ 10:01:04 #180
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51021383
Goedemorgen!

Anna heeft ook heerlijk geslapen vanacht. Twaalf uur laatste fles, toen pas weer om 5.15 en toen om negen uur. Heerlijk!
Ze ligt nu op het voedingskussen naast me en ligt al echt te lachen af en toe! Wat is dat geweldig zeg! Ze huilt nu ook weer veel minder 's avonds. Zou het dan het welbekende 5 weken sprongetje geweest zijn??

Ik heb wel een vraagje: ze heeft zich nu al twee nachten helemaal bloot getrapt. Kan en mag ik al een slaapzak voor haar kopen? Zoja, welke maat koop ik dan? En moet er dan een lakentje nog overheen of niet? Het is vrij warm in haar kamertje namelijk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_51021413
Als je gewoon het kleinste slaapzakje koopt kan dat best. Mikael lag er ook al heel vroeg in. Koop je gewoon een zomerslaapzak en dan wel onder het lakentje.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51021593
je hebt 'zomer-slaapzakjes' Memmel !
belangrijk is vooral dat de arm-openingen en nek niet te wijd zijn.... de lengte kan je makkelijk veranderen door de zak om te slaan en vast te maken met veiligheids-spelden.

Of ze het te koud heeft evt. zonder lakentje kan je het beste voelen in haar nekje schijnt!
pi_51025477
Memmel, Amber lag met 3 dagen al in een slaapzakje omdat ze zich onder de dekens had gewurmd. Gewon het kleinste maatje kopen en eventueel de armsgaten wat kleiner maken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 juli 2007 @ 15:41:53 #184
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51029427
Ik heb de slaapzakjes gevonden! Kleinste maat bij Prenatal. Volgende vraag: wat draagt ze er onder? Romper lange mouwen of een boxpakje?
Mooi toch he, hoe ik steeds weer wat nieuws kan verzinnen om weer iets voor die kleine te kopen (en dan natuurlijk geheel onnodig weer een o-zo-lief-shirtje-in-de-uitverkoop vind...)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 1 juli 2007 @ 16:27:42 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51030541
Grr...ze hebben zomaar Dean's favoriete liedje van de Sesamstraat site gehaald...
Waarom maken ze die dingen niet gewoon downloadbaar!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51030785
rompertje met lange (of korte) mouwen lijkt me prima, evt nog een pyamabroekje erover.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:21:28 #187
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51034947
Suzanna, wat heerlijk om Juultje zo vrolijk te zien!
Gaat het nog steeds opwaarts?

Eén dag te laat, maar toch nog een dikke voor dé dreumes en haar moeder.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 22:50:44 #188
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51042464
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef Moonah het volgende:
Eén dag te laat, maar toch nog een dikke voor dë dreumes en haar moeder.
Ik moet er wel aan wennen... Vanochtend begroette ik Lucie met een vrolijk 'Dag baby. Oh nee, dreumes'.

En 'Lucie is de baby' was een uitspraak van haar driejarig nichtje. Daar hebben ze nu zelf weer een baby, dus het is voor de logica maar goed dat Lucie nu de dreumes is.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_51043107
Fonske begon deze avond ineens in zijn handjes te klappen. En blijkbaar vond hij dat erg leuk want hij heeft het daarna heel de tijd zitten doen. Ik vind het zo lief als ze nieuwe dingen ontdekken en daar dan zo trots op zijn.
pi_51043321
Aaah, Bass-Miss wat ontzettend zoet

edit : ik heb mijn zoon van 18 het nu net laten zien, en hij lag dubbel
zoals Fons ook naar zijn handjes kijkt "uh, hoe was het ook alweer?"

en dan op het laatst afgeleid worden door de slabber , bummer
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51043514
Hij klopt er ook nog regelmatig naast. En dan ook zo kijken van: "Huh, wat was dat nu? "
  maandag 2 juli 2007 @ 00:12:20 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51045321
Aaaahhh, wat een lief filmpje zeg! En dat lachen ook erbij, schattig!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf maandag 2 juli 2007 @ 00:24:16 #193
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51045615
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef Suzanna het volgende:
Een filmpje van een übervrolijke Julia!

Ze hebben daar een box voor haar neergezet en daar speelt ze nu in... heerlijk vrolijk, dit filmpje is van vanochtend!
Wat een heerlijke meid Suzanna!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 2 juli 2007 @ 07:08:06 #194
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51048849
Fonske!! Wat ontzettend leuk om te zien B-M! Heel schattig.

Ik heb gisteren Julia helemaal niet gezien ... Mijn man is geweest want ik voel me ziek. Grieperig, érg verkouden o.i.d. Tot overmaat van ramp zijn de meiden ook verkouden nu, en ik ben bang dat Julia het dan ook weer wordt ... dus ik zit te twijfelen of ik vandaag wel zal gaan.

Maar met haar ging het wel goed, ze was 5 gram aangekomen (tja, het is in ieder geval iets he) en was vrolijk. Alleen heeft ze normaalgesproken een knuffeldoek (zo'n hydrofiele luier) en die is verdwenen in de stapel was van het ziekenhuis...en ze hadden haar denk ik vergeten een andere doek te geven want ze sliep zonder, toen mijn man er aankwam lag ze te huilen in haar bedje...zielig idee vind ik dat. Dan vind ik het zó sneu dat ze daar ligt en niet lekker thuis is. Ik wil haar zo graag weer thuis hebben, duurt al veel te lang zo ...
Er is daar ook een ander kindje bij die de boel overstemde (veel huilt, erg zielig) en ze hoorden haar waarschijnlijk niet daardoor. Maar goed, het geeft een wat minder fijn gevoel.
  maandag 2 juli 2007 @ 08:39:31 #195
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_51049333
Jeetje Suzanna, ik lees nu net even bij hier. Wat naar allemaal. Bel het ziekenhuis anders om te vragen wat zij vinden. Het lijkt me zo rot als je niet bij haar kan zijn. Wel fijn dat het ietsje beter gaat. Hoop echt dat ze snel naar huis mag, want ja daar hoort ze. Heerlijk filmpje. Sterkte!
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 2 juli 2007 @ 08:43:57 #196
108648 cattie
lieve moeder
pi_51049381
Ach, wat rot dat je gister niet naar Julia kon Suzanna! Wel fijn dat het wel goed gaat. Is al bekend wanneer ze naar huis mag?

Ive slaapt weer niet goed. Om 4 uur werd hij hard huilend wakker. Even rondgelopen, liedjes gezongen, teruggelegd en weer krijsen. Borstvoeding gegeven, maar daarna weer huilen. Toen ben ik bij hem gaan zitten zingen, na een tijdje werd hij rustig. Ik ben de kamer uit geslopen maar voordat ik in mijn bed lag, was hij al weer heel zachtjes geluidjes aan het maken en een beetje aan het huilen. We hebben hem toen een tijdje laten liggen, maar hij ging alleen maar harder huilen. Weer er naartoe, liedjes zingen e.d. Hielp niet. Uiteindelijk om 5.15 uur hem maar bij ons in bed gelegd. Na 10 minuten sliep hij en heeft mijn man hem terug gelegd. Daarna heeft hij gelukkig wel tot kwart voor 8 geslapen. En dit is de derde nacht op rij dat het zo gaat.
Iemand tips of bemoedigende woorden? Zelf heb ik het idee dat hij een beetje verlatingsangst heeft. Helaas is zijn bedje weer tijdelijk bij ons zetten geen optie, mijn man slaapt dan niet. Misschien moet ik maar tijdelijk bij hem op de kamer gaan liggen ofzo....
pi_51049470
Cattie helaas geen tips voor je. Mikael heeft er ook een paar dagen last van gehad Toen ie weer een nachtje uit logeren was geweest was het in een keer weer over

Maar ik heb echt een jongentje in huis hier. Alles is een auto, alles schuift ie over de grond en dan zegt ie: broem broem Gister waren we op visite bij mijn nicht en die heeft een dochtertje en een pop Mikael schoof die pop over de grond: broem broem. Nee dat gaat niet. Gooit ie de pop weg en zegt ie BAH Gekke jongen
Liefde
  maandag 2 juli 2007 @ 09:21:11 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_51049807
Ik hoop dat het bij Ive ook een (kortdurende) fase is!

Wat grappig dat Mikael zo gek is van auto's!
  maandag 2 juli 2007 @ 11:40:24 #199
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51052837
Bass-Miss, wat ontzettend schattig dat klappen!

Suzanna, ik denk dat de spanning zich uit in ziek zijn. Je hebt je heel lang druk gemaakt en toen ze in het ziekenhuis lag, kon je een beetje ademhalen. Rust maar even uit en je kunt misschien best wel even langs Juultje

Ive, ga jij eens slapen!

Mika, wat ben jij een knappe jongen! Al een klein beetje praten!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51053747
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bass-Miss, wat ontzettend schattig dat klappen!

Suzanna, ik denk dat de spanning zich uit in ziek zijn. Je hebt je heel lang druk gemaakt en toen ze in het ziekenhuis lag, kon je een beetje ademhalen. Rust maar even uit en je kunt misschien best wel even langs Juultje

Ive, ga jij eens slapen!

Mika, wat ben jij een knappe jongen! Al een klein beetje praten!
Klein beetje
Vanmorgen in bed:
Mama ja, papa ja, hondje ja, grmdma (oma) ja, grndpa (opa) ja, op ja, aan, ja, uit ja mama uit ja, MAMA UIT JA

Helemaal blij. Mama uit ja
Liefde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')