En dat geld ook voor uitgerust zijn dus. Dussuh, Suus. Het is voor jou en Julia belangrijk dat je goed slaapt. Probeer te ontspannen en misschien is het nodig om voor 2 of 3 x een slaaptablet te vragen. Het weekend komt er aan. Neem aan dat je man dan thuis is, dan kan jij goed slapen en hij er evt. uit voor de andere kindjes????quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:17 schreef Suzanna het volgende:
Owlet, wat vervelend die pukkeltjes...ik hoop toch dat het met de puberteit wel over is hoor!
Marit, ik ben blij dat je je er zo goed bij voelt, dan is het stoppen met de bv gewoon beter voor jou! En dat is echt heeeeel belangrijk hoor! je gelukkig voelen is één van de dingen die het beste is ook voor je kleintje. Ze merken het ook als jij erbij stresst en dan gaat het alleen maar slechter.
Fruppel, uitrusten gaat waarschijnlijk pas komen als Julia weer uit het ziekenhuis is. Ik kan namelijk niet slapen elke keer...ik heb veel te veel gedachtes in m'n hoofd ofzo. Ben zoveel drukte ook niet gewend, als thuisblijfmoeder
... dus ik ben eigenlijk gewoon verwend geweest. Zegmaar.
Ik moet er wel aan wennen... Vanochtend begroette ik Lucie met een vrolijk 'Dag baby. Oh nee, dreumes'.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef Moonah het volgende:
Eén dag te laat, maar toch nog een dikkevoor dë dreumes en haar moeder.
Wat een heerlijke meid Suzanna!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef Suzanna het volgende:
Een filmpje van een übervrolijke Julia!
Ze hebben daar een box voor haar neergezet en daar speelt ze nu in... heerlijk vrolijk, dit filmpje is van vanochtend!
Klein beetjequote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bass-Miss, wat ontzettend schattig dat klappen!
Suzanna, ik denk dat de spanning zich uit in ziek zijn. Je hebt je heel lang druk gemaakt en toen ze in het ziekenhuis lag, kon je een beetje ademhalen. Rust maar even uit en je kunt misschien best wel even langs Juultje
Ive, ga jij eens slapen!
Mika, wat ben jij een knappe jongen! Al een klein beetje praten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |