abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:45:05 #151
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50966962
Jammer van de borstvoeding Marit, maar fijn voor je dat jezelf nu relaxed voelt.

Suzanna, klinkt beter zo!

Owlet, ik wist helemaal niet dat Ronja eczeem had, maar fijn dat de creme helpt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:11:20 #152
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50967840
Marit wat lekker dat je je er zo goed onder voelt! Lekker rustig en een lekker broodje filet american !

Wat fijn Suus dat het al beter lijkt te gaan met je kleine meisje, hopelijk vinden ze toch nog wel de oorzaak van het slechte drinken!
Probeer je wel een beetje uit te rusten!
Succes met alles.
pi_50969207
Het was ook niet echt ernstig eczeem gelukkig, al zou dat niet gek zijn als ik kijk naar mijn gevoeligheid daarvoor en die van M.
Het was schraal, soms wat pukkelig maar gelukkig niet echt open en het jeukte niet.
Koemelk en andere beruchte voedingsmiddelen drie weken weggelaten maar dat had geen effect.
De huisarts vond het iig niet verontrustend, volgens haar is Ronja een kindje met een snelle stofwisseling en doordat alles zo volop aan het groeien is kookt het soms een beetje over via de huid.
Het zal altijd wel een zwak punt voor haar zijn denk ik, ze had als baby ook ontzettend snel en veel pukkeltjes die niet voedingsgerelateerd waren.
Ik hou m'n hart vast voor de puberteit
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:58:33 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50969333
Suus, wat heerlijk dat het drinken beter gaat .Ben ook benieuwd wat de verklaring gaat zijn. Succes ermee.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:12:14 #155
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50973917
Ik ben vanochtend om half tien in het ziekenhuis gekomen en pas om half 3 weggegaan, maar wat is dat vermoeiend hoewel het maar één kleintje is zeg! Je moet alles vragen en zelf flesje klaarmaken mag niet, dat moeten zij doen, de luiers waren op en de verpleegkundige kwam maar niet, etc.
Maar ach, ze zorgen wel goed voor haar hoor, tis alleen dat ze lunchpauze hadden en de verpleegster die speciaal voor Julia zorgt er dus niet was...ik moest iets van drie kwartier op haar wachten vanmiddag.
Julia dronk uiteindelijk wel goed, in drie keer, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling, dat moet eigenlijk in één keer gaan. Dat zal nog moeilijk worden, ze draait haar hoofdje nog steeds weg en duwt de fles regelmatig weg en gaat dan huilen als ik het weer probeer. Waar dat toch aan ligt...het is mij onduidelijk.
Ze at de fruithap erg goed wat een grappig meiske is het. Ze is ook gewoon kieskeurig lijkt het wel...

De bloedtest was opzich goed, maar het bloed was wel verdikt, wat duidt op vochtgebrek. De urinetest was nu wél goed, dus geen ontsteking. Dat is al fijn natuurlijk! Maar wat het dan wel is....
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:17:41 #156
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50974184
Owlet, wat vervelend die pukkeltjes...ik hoop toch dat het met de puberteit wel over is hoor!

Marit, ik ben blij dat je je er zo goed bij voelt, dan is het stoppen met de bv gewoon beter voor jou! En dat is echt heeeeel belangrijk hoor! je gelukkig voelen is één van de dingen die het beste is ook voor je kleintje. Ze merken het ook als jij erbij stresst en dan gaat het alleen maar slechter.

Fruppel, uitrusten gaat waarschijnlijk pas komen als Julia weer uit het ziekenhuis is. Ik kan namelijk niet slapen elke keer... ik heb veel te veel gedachtes in m'n hoofd ofzo. Ben zoveel drukte ook niet gewend, als thuisblijfmoeder ... dus ik ben eigenlijk gewoon verwend geweest. Zegmaar.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:23:19 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50974403
Suus ik hoop dat ze er snel achterkomen. Het feit dat het bloed nog verdikt is, betekent dat ze nog moet blijven? Of moet ze sowieso blijven tot ze de fles gewoon echt goed drinkt en niet alleen redelijk?
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:17 schreef Suzanna het volgende:
Owlet, wat vervelend die pukkeltjes...ik hoop toch dat het met de puberteit wel over is hoor!

Marit, ik ben blij dat je je er zo goed bij voelt, dan is het stoppen met de bv gewoon beter voor jou! En dat is echt heeeeel belangrijk hoor! je gelukkig voelen is één van de dingen die het beste is ook voor je kleintje. Ze merken het ook als jij erbij stresst en dan gaat het alleen maar slechter.

Fruppel, uitrusten gaat waarschijnlijk pas komen als Julia weer uit het ziekenhuis is. Ik kan namelijk niet slapen elke keer... ik heb veel te veel gedachtes in m'n hoofd ofzo. Ben zoveel drukte ook niet gewend, als thuisblijfmoeder ... dus ik ben eigenlijk gewoon verwend geweest. Zegmaar.
En dat geld ook voor uitgerust zijn dus. Dussuh, Suus. Het is voor jou en Julia belangrijk dat je goed slaapt. Probeer te ontspannen en misschien is het nodig om voor 2 of 3 x een slaaptablet te vragen. Het weekend komt er aan. Neem aan dat je man dan thuis is, dan kan jij goed slapen en hij er evt. uit voor de andere kindjes????
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:31:37 #158
94046 PM-girl
pi_50974677
Suzanna heb je al uitsluitsel over wanneer ze naar huis mag?

We hebben hier weer een erbij!
*
pi_50976222
Suus...wat Chacama zegt !
nouja, eigenlijk dus gewoon wat je zèlf al zegt !
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:38:04 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_50978433
suzanna, ik lees nu pas over Julia, het is dus toch zover gekomen dat jullie naar het ziekenhuis moesten ivm het slechte drinken! jeetje joh meid, wat een toestand! Ik hoop dat het vanaf nu allemaal beter wil gaan met haar en ik wens jou veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:45:00 #161
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50988310
Chacama, ik krijgt nu geen slaappillen meer want de huisarts is helaas in het weekend niet bereikbaar. Kun je die trouwens gewoon in de apotheek kopen? maar goed, offtopic ...
Wel fijn dat je meedenkt. Morgenochtend zorgen we dat we om 10 uur ongeveer in het zh zijn, dan kunnen de kinderen heel even bij Julia zijn, gaat mijn man weer terug en ik blijf daar weer een poosje. Echt uitslapen zal niet lukken, want dat lukt eigenlijk nooit in het weekend ...

Pm-girl, ze mag waarschijnlijk maandag wel naar huis.

Bedankt verder voor jullie berichtjes! Ik ga nu ein-de-lijk slapen, bezoek gehad (schoonmoeder ging nog op bezoek bij Julia vanavond en kwam daarna nog bij ons op bezoek...) dus ik kon niet vroeg helaas.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2007 @ 00:11:19 #162
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50988984
Lucie en ik moeten verhuizen naar de dreumesen.

Suzanna, fijn dat Julia in ieder geval in zulke goede medische handen is. En ik hoop met iedereen mee dat ze snel weer bij jullie kan zijn!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_50993567
Macka, tot over een aantal maanden en van harte gefeliciteerd met Lucie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 30 juni 2007 @ 08:07:20 #164
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50993653
Gefeliciteerd Lucie en Macka ook natuurlijk!
Dag, tot in het andere topic!

Suzanna, ben blij dat het weer wat beter lijkt te gaan met Julia.

Storm blijft maar spoken en vroeg wakker zijn. Er zit hem duidelijk iets dwars, maar wat? Hij heeft nog altijd geen tandjes, ik zie ook niks komen nog. Verder is hij wel gewoon in goede doen, maar dat heel erg vroege wakker zijn...
Hij is ook wel heel grappig, hoor. Hij had het hoorntje van een ijsje gekregen van Maria en zat erop te sabbelen en kauwen. Tot Maria het weer wilde en het weer pakte.

Wat een driftkop! Echt dolkomisch is dat, als hij zó boos wordt en niks goed vindt. Boze baby.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 09:21:36 #165
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50993973
Oeh Sugar, daar krijg je nog wat mee te stellen! Emma is ook zo'n driftkop, ook als baby al. Wel heel komisch maar ik denk dat hoe groter ze worden, hoe moeilijker dat wel wordt.

Macka, tot ziens in het dreumestopic en gefeliciteerd met Lucie!!

We gaan zo met z'n allen naar Julia, en ik blijf daarna een tijdje. Ik mis haar echt!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:36:42 #166
94046 PM-girl
pi_50994655
Gefeliciteerd Macka, met je grote kleine meid!
*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:54:46 #167
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50997541
Suzanna je zal even moeten doorzetten nu. Ik hoop wel dat je er uiteindelijk achter gaat komen, wat er nou is/was.

...morgen over een week wordt Kendahl 1...

Macka gefeliciteerd met Lucie, tot straks dus...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:18:13 #168
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51001533
Gefeliciteerd Lucie. Ook al naar het dreumes topic. Het gaat zo snel.

Sugar, kan het geen sprongetje zijn? Anna heeft dat ook een paar dagen terug gehad en nu is ze nog steeds twee keer op een nacht wakker. Dat is dan tussen 23 en 7. Gezellig. Sprongtechnisch gezien zijn Anna en Storm even oud.

Ze heeft nu boven drie tandjes die door zijn, de vierde nog niet. Echt grappig dat het allemaal tegelijk komt. We hebben vanmiddag een fietststoeltje gekocht en dat meteen geprobeerd. Echt leuk is dat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:37:58 #169
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51003582
Julia heeft vanmiddag bij mij pap gegeten, ging héél goed, ze vond het heerlijk! Liet wel wat over, maar duidelijk was wel dat ze het lekkerrrrr vond. Dat is een heel verschil met een tijdje geleden, toen kreeg ik het echt niet naar binnen geschoven bij haar.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:45:55 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51003777
oh wat een heerlijkheid suzanna!
das in iedergeval al iets dat er goed ingaat
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:23:21 #171
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51004885
Een filmpje van een übervrolijke Julia!

Ze hebben daar een box voor haar neergezet en daar speelt ze nu in... heerlijk vrolijk, dit filmpje is van vanochtend!
pi_51006231
Die ogen
Maar tis inderdaad een vrolijk grietje zo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51006850
suus...wat een ongelooflijk mooi en vrolijk meisje heb je daar !
heerlijk om te lezen dat het qua eten weer de goede kant op gaat, ik hoop dat jullie ook snel het vertrouwen weer terugkrijgen !

is er al iets nuttigs gezegd over waarom het nou even zo slecht ging ?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:47:23 #174
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51009122
Suus. Ik kreeg toen mama in het ziekenhuis gewoon daar op de afdeling wat mee. Maar goed dat kan een uitzondering geweest zijn.

Wat een heerlijk meisje heb je. Hopelijk weten ze snel de oorzaak en mag ze met je mee naar huis.

Lucie tot over een paar maandjes in het dreumestopic en gefeliciteerd natuurlijk.

Sugar, hopelijk is het een fase en is het straks snel duidelijk waarom Storm zo vroeg wakker is.
Wel leuk van dat ijsje, wat een driftkoppie.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:39:06 #175
94046 PM-girl
pi_51010904
Superfilmpje Suzanna!

Sugar, lees nu net van Storm, wat een boef zeg! Maar hij moet wat, met een grote zus!
*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:00:49 #176
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_51011433
Wat een leuk filmpje Suzanna!!
Ik vind dat je drie dochters goed op elkaar lijken, maar in dit filmpje vind ik Julia heel erg op Noa lijken.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:28:24 #177
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51012174
Ik slaap gelukkig al wat beter Chacama. Ik ga nu naar bed, want voel me grieperig...het gaat me een beetje opbreken, de drukte. Ga ik alweer offtopic ...

Libel, ze lijkt idd wel wat op Noa, maar is toch ook wel weer heel anders, grappig is dat. Emma is wel écht anders, Noa en Julia lijken ook qua bouw meer op elkaar. Emma lijkt meer op mij...

Marit, helaas weten ze nog niet echt iets nuttigs nee, nog geen oorzaak gevonden. Het kan ook zijn dat er iets was waardoor ze ging weigeren en toen bleef weigeren vanwege slechte ervaringen ofzo...maar dan kan prelogopedie wel helpen. Dat kan niet in het weekend, maar misschien kan ik daar een afspraak voor krijgen als ze weer thuis is, dan ga ik daarvoor gewoon naar een praktijk of het ziekenhuis o.i.d....ik vind het wel belangrijk dat ze de fles ook gewoon goed drinkt en niet alleen pap gaat eten ofzo. Als het zo is, dan is het zo, maar ze is nog maar zo klein...
pi_51012764
Suus, wat een heerlijk filmpje!! Wat is ze lekker vrolijk en wat heeft ze prachtige oogjes!!
ff offtopic, je zou eventueel melatomatine of melatonine slaaptabletjes kunnen halen. Kan je gewoon bij de drogist halen. Werken bij mij heel erg goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51020981
goedemorgen!

ik zit hier prinsheerlijk met een 'uitgeslapen' gevoel en een half slapende ilse in de nieuwe draagdoek!
Ik wilde hem nu vooral eens uitproberen, maar ik weet nu al dat het een uitkomst gaat zijn als ze bepaalde uren last heeft van zichzelf!
  zondag 1 juli 2007 @ 10:01:04 #180
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51021383
Goedemorgen!

Anna heeft ook heerlijk geslapen vanacht. Twaalf uur laatste fles, toen pas weer om 5.15 en toen om negen uur. Heerlijk!
Ze ligt nu op het voedingskussen naast me en ligt al echt te lachen af en toe! Wat is dat geweldig zeg! Ze huilt nu ook weer veel minder 's avonds. Zou het dan het welbekende 5 weken sprongetje geweest zijn??

Ik heb wel een vraagje: ze heeft zich nu al twee nachten helemaal bloot getrapt. Kan en mag ik al een slaapzak voor haar kopen? Zoja, welke maat koop ik dan? En moet er dan een lakentje nog overheen of niet? Het is vrij warm in haar kamertje namelijk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_51021413
Als je gewoon het kleinste slaapzakje koopt kan dat best. Mikael lag er ook al heel vroeg in. Koop je gewoon een zomerslaapzak en dan wel onder het lakentje.
Liefde
pi_51021593
je hebt 'zomer-slaapzakjes' Memmel !
belangrijk is vooral dat de arm-openingen en nek niet te wijd zijn.... de lengte kan je makkelijk veranderen door de zak om te slaan en vast te maken met veiligheids-spelden.

Of ze het te koud heeft evt. zonder lakentje kan je het beste voelen in haar nekje schijnt!
pi_51025477
Memmel, Amber lag met 3 dagen al in een slaapzakje omdat ze zich onder de dekens had gewurmd. Gewon het kleinste maatje kopen en eventueel de armsgaten wat kleiner maken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 juli 2007 @ 15:41:53 #184
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51029427
Ik heb de slaapzakjes gevonden! Kleinste maat bij Prenatal. Volgende vraag: wat draagt ze er onder? Romper lange mouwen of een boxpakje?
Mooi toch he, hoe ik steeds weer wat nieuws kan verzinnen om weer iets voor die kleine te kopen (en dan natuurlijk geheel onnodig weer een o-zo-lief-shirtje-in-de-uitverkoop vind...)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 1 juli 2007 @ 16:27:42 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51030541
Grr...ze hebben zomaar Dean's favoriete liedje van de Sesamstraat site gehaald...
Waarom maken ze die dingen niet gewoon downloadbaar!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51030785
rompertje met lange (of korte) mouwen lijkt me prima, evt nog een pyamabroekje erover.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:21:28 #187
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51034947
Suzanna, wat heerlijk om Juultje zo vrolijk te zien!
Gaat het nog steeds opwaarts?

Eén dag te laat, maar toch nog een dikke voor dé dreumes en haar moeder.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 22:50:44 #188
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51042464
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef Moonah het volgende:
Eén dag te laat, maar toch nog een dikke voor dë dreumes en haar moeder.
Ik moet er wel aan wennen... Vanochtend begroette ik Lucie met een vrolijk 'Dag baby. Oh nee, dreumes'.

En 'Lucie is de baby' was een uitspraak van haar driejarig nichtje. Daar hebben ze nu zelf weer een baby, dus het is voor de logica maar goed dat Lucie nu de dreumes is.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_51043107
Fonske begon deze avond ineens in zijn handjes te klappen. En blijkbaar vond hij dat erg leuk want hij heeft het daarna heel de tijd zitten doen. Ik vind het zo lief als ze nieuwe dingen ontdekken en daar dan zo trots op zijn.
pi_51043321
Aaah, Bass-Miss wat ontzettend zoet

edit : ik heb mijn zoon van 18 het nu net laten zien, en hij lag dubbel
zoals Fons ook naar zijn handjes kijkt "uh, hoe was het ook alweer?"

en dan op het laatst afgeleid worden door de slabber , bummer
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51043514
Hij klopt er ook nog regelmatig naast. En dan ook zo kijken van: "Huh, wat was dat nu? "
  maandag 2 juli 2007 @ 00:12:20 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51045321
Aaaahhh, wat een lief filmpje zeg! En dat lachen ook erbij, schattig!
  Milf maandag 2 juli 2007 @ 00:24:16 #193
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51045615
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef Suzanna het volgende:
Een filmpje van een übervrolijke Julia!

Ze hebben daar een box voor haar neergezet en daar speelt ze nu in... heerlijk vrolijk, dit filmpje is van vanochtend!
Wat een heerlijke meid Suzanna!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 2 juli 2007 @ 07:08:06 #194
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51048849
Fonske!! Wat ontzettend leuk om te zien B-M! Heel schattig.

Ik heb gisteren Julia helemaal niet gezien ... Mijn man is geweest want ik voel me ziek. Grieperig, érg verkouden o.i.d. Tot overmaat van ramp zijn de meiden ook verkouden nu, en ik ben bang dat Julia het dan ook weer wordt ... dus ik zit te twijfelen of ik vandaag wel zal gaan.

Maar met haar ging het wel goed, ze was 5 gram aangekomen (tja, het is in ieder geval iets he) en was vrolijk. Alleen heeft ze normaalgesproken een knuffeldoek (zo'n hydrofiele luier) en die is verdwenen in de stapel was van het ziekenhuis...en ze hadden haar denk ik vergeten een andere doek te geven want ze sliep zonder, toen mijn man er aankwam lag ze te huilen in haar bedje...zielig idee vind ik dat. Dan vind ik het zó sneu dat ze daar ligt en niet lekker thuis is. Ik wil haar zo graag weer thuis hebben, duurt al veel te lang zo ...
Er is daar ook een ander kindje bij die de boel overstemde (veel huilt, erg zielig) en ze hoorden haar waarschijnlijk niet daardoor. Maar goed, het geeft een wat minder fijn gevoel.
  maandag 2 juli 2007 @ 08:39:31 #195
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_51049333
Jeetje Suzanna, ik lees nu net even bij hier. Wat naar allemaal. Bel het ziekenhuis anders om te vragen wat zij vinden. Het lijkt me zo rot als je niet bij haar kan zijn. Wel fijn dat het ietsje beter gaat. Hoop echt dat ze snel naar huis mag, want ja daar hoort ze. Heerlijk filmpje. Sterkte!
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 2 juli 2007 @ 08:43:57 #196
108648 cattie
lieve moeder
pi_51049381
Ach, wat rot dat je gister niet naar Julia kon Suzanna! Wel fijn dat het wel goed gaat. Is al bekend wanneer ze naar huis mag?

Ive slaapt weer niet goed. Om 4 uur werd hij hard huilend wakker. Even rondgelopen, liedjes gezongen, teruggelegd en weer krijsen. Borstvoeding gegeven, maar daarna weer huilen. Toen ben ik bij hem gaan zitten zingen, na een tijdje werd hij rustig. Ik ben de kamer uit geslopen maar voordat ik in mijn bed lag, was hij al weer heel zachtjes geluidjes aan het maken en een beetje aan het huilen. We hebben hem toen een tijdje laten liggen, maar hij ging alleen maar harder huilen. Weer er naartoe, liedjes zingen e.d. Hielp niet. Uiteindelijk om 5.15 uur hem maar bij ons in bed gelegd. Na 10 minuten sliep hij en heeft mijn man hem terug gelegd. Daarna heeft hij gelukkig wel tot kwart voor 8 geslapen. En dit is de derde nacht op rij dat het zo gaat.
Iemand tips of bemoedigende woorden? Zelf heb ik het idee dat hij een beetje verlatingsangst heeft. Helaas is zijn bedje weer tijdelijk bij ons zetten geen optie, mijn man slaapt dan niet. Misschien moet ik maar tijdelijk bij hem op de kamer gaan liggen ofzo....
pi_51049470
Cattie helaas geen tips voor je. Mikael heeft er ook een paar dagen last van gehad Toen ie weer een nachtje uit logeren was geweest was het in een keer weer over

Maar ik heb echt een jongentje in huis hier. Alles is een auto, alles schuift ie over de grond en dan zegt ie: broem broem Gister waren we op visite bij mijn nicht en die heeft een dochtertje en een pop Mikael schoof die pop over de grond: broem broem. Nee dat gaat niet. Gooit ie de pop weg en zegt ie BAH Gekke jongen
Liefde
  maandag 2 juli 2007 @ 09:21:11 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_51049807
Ik hoop dat het bij Ive ook een (kortdurende) fase is!

Wat grappig dat Mikael zo gek is van auto's!
  maandag 2 juli 2007 @ 11:40:24 #199
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51052837
Bass-Miss, wat ontzettend schattig dat klappen!

Suzanna, ik denk dat de spanning zich uit in ziek zijn. Je hebt je heel lang druk gemaakt en toen ze in het ziekenhuis lag, kon je een beetje ademhalen. Rust maar even uit en je kunt misschien best wel even langs Juultje

Ive, ga jij eens slapen!

Mika, wat ben jij een knappe jongen! Al een klein beetje praten!
pi_51053747
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bass-Miss, wat ontzettend schattig dat klappen!

Suzanna, ik denk dat de spanning zich uit in ziek zijn. Je hebt je heel lang druk gemaakt en toen ze in het ziekenhuis lag, kon je een beetje ademhalen. Rust maar even uit en je kunt misschien best wel even langs Juultje

Ive, ga jij eens slapen!

Mika, wat ben jij een knappe jongen! Al een klein beetje praten!
Klein beetje
Vanmorgen in bed:
Mama ja, papa ja, hondje ja, grmdma (oma) ja, grndpa (opa) ja, op ja, aan, ja, uit ja mama uit ja, MAMA UIT JA

Helemaal blij. Mama uit ja
Liefde
  maandag 2 juli 2007 @ 13:03:33 #201
640 snoopy
peanuts
pi_51055318
Suzanna, PV kan wel eens helemaal gelijk hebben over de spanning en ziek worden. Een kindje in het ziekenhuis hebben sloeg bij mij ook behoorlijk harder toe dan ik gedacht had. Ik ben een flinke tijd aan het kwakkelen geweest toen Lis weer thuis was. Ik hoop dat Julia snel weer thuis is. De berichten klinken iig goed. Sterkte.

Wat kan Fons geweldig goed klappen!

Lis kan zwaaien, das weer wat anders maar ook leuk
Ze is weer in orde bevonden bij het CB. Het is zo'n liefie
Gisteren zijn we met Morris en haar uit eten geweest. Ik heb haar een broodkorstje gegeven en ze heeft de hele tijd gewoon superlief en tevreden in haar wagentje gezeten. Echt heel erg fijn.

Mika, kleine babbelaar. Wat gaat het toch allemaal hard

Cattie, ik heb ook niet echt tips. Het enige dat ik weet is dat het periodes zijn. Het gaat wel weer over. Sterkte ermee.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 2 juli 2007 @ 13:06:22 #202
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51055384
Knap van Mika!!!

Cattie, ik hoop voor jullie alledrie dat Ive snel weer lekkerder slaapt. Zo rot van dit soort nachten.

Storm is echt erg grappig.
Dan komt ie aan de televisie en zeg ik "nee, nee, Storm" en dan houdt ie op, maar kijkt hij met zijn mooiste glimlach naar me en gaat hij zwaaien. Hij denkt vast: doe ik gewoon mijn kunstje even, is alles weer goed. Slijmbal.

En hij is gek op Bumba, blijkt net. Hij gaat echt staan giiiiiiieeeeeren voor de tv, weet je wel, zo inademend lachen. Hij is zo lollig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Milf maandag 2 juli 2007 @ 13:06:38 #203
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51055388
quote:
Op maandag 2 juli 2007 07:08 schreef Suzanna het volgende:
Fonske!! Wat ontzettend leuk om te zien B-M! Heel schattig.

Ik heb gisteren Julia helemaal niet gezien ... Mijn man is geweest want ik voel me ziek. Grieperig, érg verkouden o.i.d. Tot overmaat van ramp zijn de meiden ook verkouden nu, en ik ben bang dat Julia het dan ook weer wordt ... dus ik zit te twijfelen of ik vandaag wel zal gaan.

Maar met haar ging het wel goed, ze was 5 gram aangekomen (tja, het is in ieder geval iets he) en was vrolijk. Alleen heeft ze normaalgesproken een knuffeldoek (zo'n hydrofiele luier) en die is verdwenen in de stapel was van het ziekenhuis...en ze hadden haar denk ik vergeten een andere doek te geven want ze sliep zonder, toen mijn man er aankwam lag ze te huilen in haar bedje...zielig idee vind ik dat. Dan vind ik het zó sneu dat ze daar ligt en niet lekker thuis is. Ik wil haar zo graag weer thuis hebben, duurt al veel te lang zo ...
Er is daar ook een ander kindje bij die de boel overstemde (veel huilt, erg zielig) en ze hoorden haar waarschijnlijk niet daardoor. Maar goed, het geeft een wat minder fijn gevoel.
Frummel slaapt hier ook graag met z''n hydrofielluier! Grappig

Heeft ze er nu wel weer 1? Anders een luier vastmaken aan een knuffel, dan kan hij ook niet per ongeluk met de was meegaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door nikky op 02-07-2007 13:23:54 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:32:05 #204
108648 cattie
lieve moeder
pi_51056206
Wow, Mikael kan al echt wat praten! Die gaat echt snel. Ive kan een paar echte woordjes en heeft verder vooral zijn eigen brabbeltaaltje.

Lis en Storm lekker aan het zwaaien! Hoe gaat het nu met het slapen van Storm? Is hij nog steeds zo vroeg wakker?

Volgens mij is Ive zijn slaapritme aan het omgooien. Van 2 slaapjes overdag naar 1. Misschien slaapt hij daarom 's nachts ook weer wat minder. Nou ja, ik zie wel. Hij is vandaag in plaats van om 11.00 uur om 12.45 uur gaan slapen en eens kijken hoe lang hij blijft slapen. Misschien kan hij dan zijn middagslaapje overslaan.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:43:24 #205
94046 PM-girl
pi_51056531
Sugar, wat een vrolijke Frans, die Storm!

Suzanna, het moet maar snel allemaal maar weer goed gaan met jullie, sterkte!

Mika is wel een vlotte zeg, geweldig!

Cattie, net als je een ritme ontdekt hebt, gooien ze het weer om

Lis

Fons <insert klapsmiley> !!
*
pi_51057065
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:43 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, wat een vrolijke Frans, die Storm!

Suzanna, het moet maar snel allemaal maar weer goed gaan met jullie, sterkte!

Mika is wel een vlotte zeg, geweldig!

Cattie, net als je een ritme ontdekt hebt, gooien ze het weer om

Lis

Fons <insert klapsmiley> !!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 2 juli 2007 @ 14:07:41 #207
94046 PM-girl
pi_51057351
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:59 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]

Simon racet nu trouwens aardig door de kamer heen, tijgerend en wel! Het leukste is - vindt hij - om onder de tafel en stoelen te kruipen, waar wij hem niet zomaar te pakken krijgen!
*
  maandag 2 juli 2007 @ 14:37:48 #208
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51058501
Oh dat filmpje van Fons is cuuute!
Dat gegiechel ook! *smelt...
Simon kan toch ook al klappen he PM?

En Mika is erg vroeg zeg, met praten! Leuk hoor!
  maandag 2 juli 2007 @ 15:03:40 #209
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51059478
Welk liedjes is dat Vivi? Wij hebben 5 Sesamstraat cd's, ik weet niet of ik wat kan kopieren?

Wat kan Fons leuk klappen.

Het is vast maar een korte fase cattie. Anna wordt nu soms ineens wakker, heel hard huilend terwijl wij geen idee hebben wat er is. Misschien een enge droom? Ze worden natuurlijk steeds groter, dus misschien komt zoiets nu ook wel. Ik heb ook vaak bij Anna op haar kamer geslapen, niet ideaal, maar soms is het wel nodig.

Handig, dat Lis zo mee uit eten kan.

Dat doet Anna ook. Iets stouts doen en dan lachen en hopen dat het mag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 2 juli 2007 @ 15:48:12 #210
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51060903
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Klein beetje
Vanmorgen in bed:
Mama ja, papa ja, hondje ja, grmdma (oma) ja, grndpa (opa) ja, op ja, aan, ja, uit ja mama uit ja, MAMA UIT JA

Helemaal blij. Mama uit ja

Kendahl doet manusje van alles: beetje zwaaien, beetje praten, beetje verkeerd klappen. Maar wel met zijn hand bij zijn mond: 'bwawawawawa'.

Die vriendin van me met dat zoontje van een maand of 11, slaapt ook nog steeds slecht. Volgens mij zit hij in dezelfde fase als Ken een maandje terug. Alleen is hij overdag ook huilerig... al die indrukken zullen ook uitwerking op hem hebben. En van die hersengroei enzo kunnen ze toch ook wel eens huilerig worden? Zoiets las ik op babybox...
  maandag 2 juli 2007 @ 17:16:46 #211
108648 cattie
lieve moeder
pi_51063689
Pv, het kan zo veel zijn he.. Baby zijn is ook niet altijd makkelijk, al die groeistuipjes en sprongetjes!

YPPY, dat van die nare dromen denk ik ook wel eens bij Ive. Ik heb geen idee vanaf welke leeftijd kinderen nachtmerries kunnen hebben. Ik hoop maar niet dat hij het dromen van mij geërft heeft, want ik droom altijd erg heftig.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:19:54 #212
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51063808
Cattie, CB zei hier dat dromen rond het jaar begint. Dus het zou best kunnen dat Ive daar last van heeft.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:22:29 #213
108648 cattie
lieve moeder
pi_51063889
Dank je Moonah, goed om te weten!
Hoe is het met Thies? Nog steeds fantasThies?
  maandag 2 juli 2007 @ 17:27:42 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51064071
  maandag 2 juli 2007 @ 17:34:22 #215
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51064322
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:03 schreef YPPY het volgende:
Welk liedjes is dat Vivi? Wij hebben 5 Sesamstraat cd's, ik weet niet of ik wat kan kopieren?
Oh! wat lief!

het wordt gezongen door Pino ( ) en het gaat zo:

*lieveheersbeestjesgezoem*

Lief lieveheersbeestje hoe oud ben jij?
laat me toch eens kijken, kom wat dichterbij
kruip maar op mijn hand dan tel ik vlug
die stippen op je kleine rooie rug

1,2, help eens mee,
3,4 gek kriebeldier
5,6 ho nou eens even, 1,2,3,4,5,6,7

Lief Lieveheersbeestje je bent zo klein,
heb ik wel goed geteld hoe kan je 7 zijn?
Kijk maar niet zo bang het doet geen zeer
ik tel gewoon je stippen nog een keer

*refrein*

lief lieveheersbeestje wat ben ik blij
als je weer jarig bent krijg jij een stip erbij
dus als je in mijn tuin een jaar jaartje wacht
dan tel ik op je ruggetje tot 8
1,2,3,4,5,6,7,8

uit mijn blote hoofd he

Ik heb trouwens daarnet een cd gekocht met 100 kinderliedjes, Dean vind het superleuk als ik voor hem zing

Ach ja, verleden jaar sta je op Dance Valley en nu dit
  maandag 2 juli 2007 @ 18:28:33 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51065888
Dat liedje staat er nog wel op, Vivi! Op de tweede bladzijde van de filmpjes en liedjes!
pi_51066030
Ik krijg bij filmpjes en liedjes een spelletje (junglepiano)
  maandag 2 juli 2007 @ 18:56:50 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51066904
Ik heb toevallig vanmiddag bij de supermarkt 2 boekjes met rijmpjes en versjes uit de oude doos gekocht. Zo leuk!
  maandag 2 juli 2007 @ 19:09:05 #219
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51067385
Vivi welke sesamstraat site kijk jij dan? Hier staat ie er nog wel op. Zowel bij de liedjes als de filmpjes. Ik vind dat zelf zo'n leuk liedje Maar Noah heeft helaas een andere smaak...

Dat slaapliedje van Purk is ook lief trouwens
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:39:53 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51068685
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef Sugar het volgende:
Dat liedje staat er nog wel op, Vivi! Op de tweede bladzijde van de filmpjes en liedjes!
Ik zag het!

Maar hij was een paar dagen geleden echt weg hoor! En toen stond er een ander, heel stom , liedje voor in de plaats

Maar we hebben hem net weer gekeken, eerst het lievebeestje en dan Purks slaapliedje

Ik heb Dean laatst gefilmd met de wepkem toen ie op mijn schoot zat te kijken naar het lievebeest, echt zo cute
  maandag 2 juli 2007 @ 19:41:32 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51068751
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef texelonia het volgende:
Vivi welke sesamstraat site kijk jij dan? Hier staat ie er nog wel op. Zowel bij de liedjes als de filmpjes. Ik vind dat zelf zo'n leuk liedje Maar Noah heeft helaas een andere smaak...

Dat slaapliedje van Purk is ook lief trouwens
Ja he, die 2 zijn ook mijn favo

van Dean ook gelukkig, hij wordt helemaal blij als ik het lieveheersbeest voor hem zing

Maar Noah houdt meer van wat anders begrijp ik? Wat? Grunten ofzo?
  maandag 2 juli 2007 @ 19:43:11 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51068803
Dit is trouwens ook een leuke site met liedjes

Al wordt je er op een gegeven moment wel redelijk geschuffeld van
  maandag 2 juli 2007 @ 20:15:51 #223
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51070133
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja he, die 2 zijn ook mijn favo

van Dean ook gelukkig, hij wordt helemaal blij als ik het lieveheersbeest voor hem zing

Maar Noah houdt meer van wat anders begrijp ik? Wat? Grunten ofzo?
Nee grunten ook weer niet, al heb ik hem dat nog niet laten horen Van de sesamstraatsite vindt ie vooral Ridder Tommie leuk en die 6 heksen. Vroegah vond Noah het ook leuk als ik voor hem zong, tegenwoordig roept ie dan heel hard: "Neeeeee mama niet zingen!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_51070277
Dat filmpje van Fons!

Suzanna ik hoop dat jullie Julia snel mee naar huis mogen nemen.

Damian vindt het liedje van: er zat een klein zigeunermeisje helemaal geweldig. Eerst wordt hij er helemaal stil en rustig van, en daarna vrolijk.
  maandag 2 juli 2007 @ 20:27:04 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51070595
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nee grunten ook weer niet, al heb ik hem dat nog niet laten horen Van de sesamstraatsite vindt ie vooral Ridder Tommie leuk en die 6 heksen. Vroegah vond Noah het ook leuk als ik voor hem zong, tegenwoordig roept ie dan heel hard: "Neeeeee mama niet zingen!"
Oh ja, Ridder Tommie, die maakt kennis met mijn schoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')