En dat geld ook voor uitgerust zijn dus. Dussuh, Suus. Het is voor jou en Julia belangrijk dat je goed slaapt. Probeer te ontspannen en misschien is het nodig om voor 2 of 3 x een slaaptablet te vragen. Het weekend komt er aan. Neem aan dat je man dan thuis is, dan kan jij goed slapen en hij er evt. uit voor de andere kindjes????quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:17 schreef Suzanna het volgende:
Owlet, wat vervelend die pukkeltjes...ik hoop toch dat het met de puberteit wel over is hoor!
Marit, ik ben blij dat je je er zo goed bij voelt, dan is het stoppen met de bv gewoon beter voor jou! En dat is echt heeeeel belangrijk hoor! je gelukkig voelen is één van de dingen die het beste is ook voor je kleintje. Ze merken het ook als jij erbij stresst en dan gaat het alleen maar slechter.
Fruppel, uitrusten gaat waarschijnlijk pas komen als Julia weer uit het ziekenhuis is. Ik kan namelijk niet slapen elke keer...ik heb veel te veel gedachtes in m'n hoofd ofzo. Ben zoveel drukte ook niet gewend, als thuisblijfmoeder
... dus ik ben eigenlijk gewoon verwend geweest. Zegmaar.
Ik moet er wel aan wennen... Vanochtend begroette ik Lucie met een vrolijk 'Dag baby. Oh nee, dreumes'.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef Moonah het volgende:
Eén dag te laat, maar toch nog een dikkevoor dë dreumes en haar moeder.
Wat een heerlijke meid Suzanna!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef Suzanna het volgende:
Een filmpje van een übervrolijke Julia!
Ze hebben daar een box voor haar neergezet en daar speelt ze nu in... heerlijk vrolijk, dit filmpje is van vanochtend!
Klein beetjequote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bass-Miss, wat ontzettend schattig dat klappen!
Suzanna, ik denk dat de spanning zich uit in ziek zijn. Je hebt je heel lang druk gemaakt en toen ze in het ziekenhuis lag, kon je een beetje ademhalen. Rust maar even uit en je kunt misschien best wel even langs Juultje
Ive, ga jij eens slapen!
Mika, wat ben jij een knappe jongen! Al een klein beetje praten!
Frummel slaapt hier ook graag met z''n hydrofielluier! Grappigquote:Op maandag 2 juli 2007 07:08 schreef Suzanna het volgende:
Fonske!!Wat ontzettend leuk om te zien B-M! Heel schattig.
Ik heb gisteren Julia helemaal niet gezien... Mijn man is geweest want ik voel me ziek. Grieperig, érg verkouden o.i.d. Tot overmaat van ramp zijn de meiden ook verkouden nu, en ik ben bang dat Julia het dan ook weer wordt
... dus ik zit te twijfelen of ik vandaag wel zal gaan.
Maar met haar ging het wel goed, ze was 5 gram aangekomen (tja, het is in ieder geval iets he) en was vrolijk. Alleen heeft ze normaalgesproken een knuffeldoek (zo'n hydrofiele luier) en die is verdwenen in de stapel was van het ziekenhuis...en ze hadden haar denk ik vergeten een andere doek te geven want ze sliep zonder, toen mijn man er aankwam lag ze te huilen in haar bedje...zielig idee vind ik dat. Dan vind ik het zó sneu dat ze daar ligt en niet lekker thuis is. Ik wil haar zo graag weer thuis hebben, duurt al veel te lang zo...
Er is daar ook een ander kindje bij die de boel overstemde (veel huilt, erg zielig) en ze hoorden haar waarschijnlijk niet daardoor. Maar goed, het geeft een wat minder fijn gevoel.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:43 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, wat een vrolijke Frans, die Storm!
Suzanna, het moet maar snel allemaal maar weer goed gaan met jullie, sterkte!
Mika is wel een vlotte zeg, geweldig!
Cattie, net als je een ritme ontdekt hebt, gooien ze het weer om
Lis
Fons <insert klapsmiley> !!
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Klein beetje![]()
Vanmorgen in bed:
Mama ja, papa ja, hondje ja, grmdma (oma) ja, grndpa (opa) ja, op ja, aan, ja, uit jamama uit ja, MAMA UIT JA
![]()
Helemaal blij. Mama uit ja![]()
Oh! wat lief!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:03 schreef YPPY het volgende:
Welk liedjes is dat Vivi? Wij hebben 5 Sesamstraat cd's, ik weet niet of ik wat kan kopieren?
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef Sugar het volgende:
Dat liedje staat er nog wel op, Vivi!Op de tweede bladzijde van de filmpjes en liedjes!
Ja he, die 2 zijn ook mijn favoquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef texelonia het volgende:
Vivi welke sesamstraat site kijk jij dan? Hier staat ie er nog wel op. Zowel bij de liedjes als de filmpjes. Ik vind dat zelf zo'n leuk liedjeMaar Noah heeft helaas een andere smaak...
![]()
Dat slaapliedje van Purk is ook lief trouwens
Nee grunten ook weer niet, al heb ik hem dat nog niet laten horenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he, die 2 zijn ook mijn favo![]()
van Dean ook gelukkig, hij wordt helemaal blij als ik het lieveheersbeest voor hem zing
Maar Noah houdt meer van wat anders begrijp ik? Wat? Grunten ofzo?
Oh ja, Ridder Tommie, die maakt kennis met mijn schoenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee grunten ook weer niet, al heb ik hem dat nog niet laten horenVan de sesamstraatsite vindt ie vooral Ridder Tommie leuk en die 6 heksen. Vroegah vond Noah het ook leuk als ik voor hem zong, tegenwoordig roept ie dan heel hard: "Neeeeee mama niet zingen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |