abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:29:48 #276
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51120275
PV, ik heb het hier gisteren met de CB-arts over gehad. Zij gaf aan dat de besmettelijkheid van de 5e ziekte niet groot is, itt bijvoorbeeld waterpokken. Maar toch is het goed te informeren.

Dean aan het snotteren als een ET -----> FILMPJE!!

YPPY, bij het CB kennen ze hem al he, dat scheelt. Maar je merkt daar wel dat Simon zijn favorieten heeft, deze arts behoorde daar niet toe!
O en Moonah, ik maak me geen zorgen hoor, ik vond het gezien de hoeveelheden eten wel vreemd, maar niet zorgelijk dat hij niet aangekomen was. Daarvoor ziet hij er euh, te gezond uit zeg maar!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:30:39 #277
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51120287
Cattie, wat knap van Ive! Dan ben je zo trots he, kun je nagaan als ze op een dag hun diploma halen, of iets winnen of kunnen fietsen of andere dingen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:54:15 #278
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51122503
Nou, ik ben geweest. Ze kon het niet met zekerheid zeggen, maar het zou wel eens het begin van de vijfde ziekte kunnen zijn. Op zijn armen zit ook wat 'verkleuring' nu. En zijn rug is meer bevlekt dan zijn buik. Gewoon in de gaten houden en melden mocht hij koorts krijgen. Maandag nog even terug, samen met mijn afspraak. Nog even een happie fruit en dan in bed d'mee!
Besmetting is trouwens alleen direct contact en ik ken geen zwangere vrouwen en die komen ook niet, voor zover ik weet. 'k Heb het wel even gemeld bij een vriendin met kleintje en dat kan ik eventueel zondag ook nog wel doen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:26:50 #279
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51123611
Kendahl beterschap.
Dean hopelijk snel weer snotvrij.
Ive grote jongen al.

Simon...absoluut een gezonde jongen.

Ook Maud is weer door de APK. Ze weegt nu 7100 gram en is 66 cm lang. Ze volgt hiermee nog steeds netjes haar eigen lijntje en de Wvp was dan ook tevreden met d'r. Maud demonstreerde haar manier van vooruitkomen nog even en de woorden van de Wvp: "Dat is bijzonder, goede kans dat ze het kruipen over gaat slaan en dadelijk zich op gaat trekken. Ze is nl. wel erg bewust van d'r voeten " Ik wacht het allemaal wel af. Verder heeft ze even genoteerd wat Maud al eet en dat is natuurlijk niet zo heel veel, maar er gaat in elk geval al meer in dan alleen melk. Ze wenste ons nog veel succes met de allergie en vond Maud een vrolijk meisje. Wat ik uiteraard beaamde.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:31:44 #280
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51123771
Goed dat je toch even gegaan bent, PV.

Ive, leuk is dat he? En Cattie, leuk om te zien, he?
Storm doet ook alles overal in en uit. En dingetjes geven in je hand en dan weer terugkrijgen is ook feest. Gisteren bewees hij dat hij ook al met een vormenstoof uit de voeten kan: net zo lang proppen en proberen tot alle blokjes erin zitten via de juiste gaten. Held.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51123863
ah, een doorzetter. handige eigenschap!

leuk om te lezen al die ontwikkelingen. en stom hoe snel je vergeet hoe /wanneer je eigen kinderen dat ook weer deden.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:34:08 #282
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51123871
Wat super van Storm. Gaaf om die ontwikkelingen te zien bij je kids.
Doet me denken aan die reclame (en dan vraag ik me meteen af hoe ze die gemaakt hebben)
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:56:18 #283
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51124600
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef chacama het volgende:
Wat super van Storm. Gaaf om die ontwikkelingen te zien bij je kids.
Doet me denken aan die reclame (en dan vraag ik me meteen af hoe ze die gemaakt hebben)
Ja, die is leuk!!! Ge-wel-dig!
pi_51124829
Wij moeten toch met Mikael naar kinderfysio Omdat hij tijdens het kontschuiven zijn voetjes zo raar op de grond zet kan ik niet goed gaan staan. In de box en in bed wel want dan kan ie zijn voetjes tegen de spijlen zetten, maar aan tafel klappen telkens zijn enkeltjes dubbel en dat is voor hem niet fijn. Dat doet pijn en hij weet dat dus gaat ie het op een gegeven moment niet meer proberen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling want dan kom een stuk ontwikkeling stil te staan
Maar verder is is helemaal goed gekeurd op het CB. Hij is nu bijna 80 cm en 9,5 kilo precies. Hij heeft zijn spuitjes overleefd . Ze vonden alleen dat we hem wel goed in de gaten moesten houden dat anderen niet teveel van hem verwachten omdat ie zo groot is. Mensen gaan er dan al snel vanuit dat ie ouder is dan 11 maand en dat ie dus al zou moeten kunnen lopen ofzo. maar dat komt wel goed Daar heeft ie zijn papa en mama voor.
Ze vond hem ook echt een jongentje, meteen ravotten en met alles spelen alsof het een auto was Hij is gewoon zooo leuk
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:13:01 #285
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51125191
Ik geloof je meteen, MeNicole. Dat Mika zo leuk is. Van die leuke, stoere verhalen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:47:25 #286
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51128904
Wel goed dat je bent geweest PV, nu maar afwachten dus of het doorzet.

Wow, Maud is zwaarder dan Anna drie weken geleden. Mooi dat het weer goed was.

Storm al met een vormenstoof, dat is vlot.

Mika gaat later echt soldaatje en indiaantje spelen enzo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:49:49 #287
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51129009
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef YPPY het volgende:
Storm al met een vormenstoof, dat is vlot.
Nou! Maar volgens mij is Storm sowieso een pienter ventje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_51129188
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:31 schreef Sugar het volgende:
Goed dat je toch even gegaan bent, PV.

Ive, leuk is dat he? En Cattie, leuk om te zien, he?
Storm doet ook alles overal in en uit. En dingetjes geven in je hand en dan weer terugkrijgen is ook feest. Gisteren bewees hij dat hij ook al met een vormenstoof uit de voeten kan: net zo lang proppen en proberen tot alle blokjes erin zitten via de juiste gaten. Held.
Mikael heeft daar het geduld helemaal niet voor. Blokje past niet blokje weg, ander blokje past ook niet weg blokje. Dan gooit ie dat hele ding weg totdat ie open gaat. Dan verzameld ie alle blokjes weer en dat past allemaal En als ie met gooien niet open gaat komt ie hem wel brengen: Mama die
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51129253
Storm gaat inderdaad hard!~

Dean beterschap.

Damian krijgt echt zijn eerste tandje. Er zit nu een puntje.
Hij wil de laatste 2 weken niet meer zoveel spelen, mama volgen is veel leuker! Lief!
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:00:36 #290
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51129535
Wel goed dat je naar de kinderfysio gaat, Menicole. Beter nu even iets aan doen dan straks een probleem natuurlijk.

Een tandje voor Damian! Stoer, joh.

We hebben hier een brandweergarage en daar komt geluid uit: "Attentie, spoedgeval!". En er zit een microfoontje bij waardoor je zelf dingen kan zeggen. Maria zegt altijd: attentie, attentie! Nu zei ik laatst tegen Storm: Waar is de "attentie, attentie"? (ja, kromme zin ) en het dappere kind kruipt er zo naartoe, zet die microfoon aan zijn mond en doet: "die, die".
* Sugar glimt, niet alleen van de kunsten van haar zoon, maar ook van jullie reacties erop.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51130243
Wij komen ons vanaf nu hier melden

Met Pepijn gaat alles super!!!!
Die ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen.

BE of Lois, hij heet Pepijn LucaS, geen Luca , mag dat goed in het lijstje??
pi_51130307
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef p_iglet het volgende:
Wij komen ons vanaf nu hier melden

Met Pepijn gaat alles super!!!!
Die ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen.

BE of Lois, hij heet Pepijn LucaS, geen Luca , mag dat goed in het lijstje??
Welkom!
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:24:23 #293
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51130497
piglet en Pepijn.

HIer mag je 1 foto spammen

Maud zwaarder dan Anna.....ach, met die spekbeentjes kan niet missen. Anna is ook zo'n lieffie.....niet zoveel plooien (Heb altijd geroepen dat ik zo'n hekel heb aan plooien, maar goed kan er toch niets aan veranderen, Fleur had trouwens geen plooien...ook zo'n fijne meidje was dat).
pi_51130749
Welkom p_iglet!
Fijn dat alles goed gaat met Pepijn!
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:08:51 #295
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_51132447
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef chacama het volgende:
piglet en Pepijn.

HIer mag je 1 foto spammen
alsjeblieft

Als ik doe alsof ik de 1 niet gezien heb en ik ze netjes naast elkaar zet mag 2 misschien ook wel he

&

Vanochtend heerlijk in de tummytub en een foto van ons 3tjes

[ Bericht 3% gewijzigd door t_igger op 04-07-2007 15:13:59 ]
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_51132567
Wat een super foto's!! en wat een heerlij ventje is Pepijn
pi_51132626
Aah wat een schatje!
Echt een mooi mannetje.
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:20:12 #298
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51132869
Prachtige foto's en een prachtig Pepijntje!
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:24:11 #299
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51133018
Och, wat een knap ventje!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:24:44 #300
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51133042
wauw wat is pepijn mooi