abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:01:19 #51
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50893305
Hallo daar,
Helaas niet veel opgeschoten nog vannacht, ze heeft vannacht alleen wat slokjes genomen (van mijn optimistische fles van 150 ml bleef 120 over ... ) en vanochtend heeft ze iets van 80 op. Verder nog niets. Ik heb het ziekenhuis om 10 uur gebeld en wil gewoon duidelijkheid nu, ik heb gevraagd de kinderarts te kunnen spreken en ze zouden nog iets van zich laten horen, maar tis nu alweer twee uur geleden...

Chaca, hoe komt het dat Maud hees is? Heeft ze te hard geschreeuwd? Hier is Emma eigenlijk constant hees ... die krijst zich soms een ongeluk omdat ze zo koppig en driftig is. Wel zielig maar ja, je kunt ook niet teveel aandacht eraan besteden want dan wordt het erger, weet ik uit ervaring.
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:22:18 #52
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50894159
neuh. die meid van mij is gewoon weer verkouden. En dan is ze 'gelukkig' een kind van d'r oma. Mijn moeder had dan ook altijd geen stem meer over. Ik daarintegen kreeg altijd oorontsteking. Geloof dat ik liever heb dat ze hees is dan dat ze ligt te kermen van de pijn in d'r oren.

Hoop dat je snel antwoord krijgt van het ziekenhuis. Het moet nu es klaar zijn. Al die onzekerheid is niet goed voor jullie.
pi_50894170
Suzanna wat vervelend dat het nog niet echt wil lukken.
Ik zou gewoon nog een keer bellen hoor, als het je te lang duurt!
pi_50894804
jeetje suzanna...wat een geduld moet je opbrengen zeg

hier zijn we lekker aan het 'regelen' sinds gister!
vandaag heeft ze tot nu toe om het uur/1,5uur voeding gehad en eigenlijk tussendoor steeds wakker (maar tevreden).
Kan ik verwachten dat het vandaag/morgen weer regelmatiger wordt?
(ja..elk uur is ook regelmaat..maar ik bedoel ook weer wat langer er tussen)
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:45:40 #55
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50895037
Anna is vanochtend met mij mee geweest naar de kapper. Zeggen ze: zo! Dat wordt in ieder geval een goede klant van ons. Ja,ja, het was weer een kuif recht omhoog. Krijg het gewoon niet plat dat haar (hoeft ook niet, dit is wel lief!!)

Mocht van het cb om de 4 uur gaan voeden. Ze at in totaal 770 ml over 7 voedingen, dus ik wil nu naar 6 voedingen van 130 (is iets meer). Reken ik de nachtvoeding nou ook gewoon mee? (dus 6.30, 10.30, 14.30, 18.30, 22.30 en nacht). Maar mocht ze daar nou niet voor komen, is het dan erg dat ze die 130 ml mist? Niet dat ik denk dat ze'm laat lopen, maar toch effe vragen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_50895079
Memmel, hoe zwaar is Anna nu?
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:16:30 #57
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50896097
4340 gram gisteren
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_50896367
Als ze die fles mist is het niet echt een probleem.
De richtlijn is (4,4 x 150 =) 660 ml voeding moet ze binnenkrijgen. Bij 6 flessen dus 110 per fles.
Als jij haar 6 flessen van 130 ml geeft kom je uit op 780.
780 - 130 (nachtfles weg) kom je uit op 650 dus opzich is dat goed. Dan kan je altijd bij de ochtendfles nog iets erbij doen.
pi_50896377
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef marit1978 het volgende:
jeetje suzanna...wat een geduld moet je opbrengen zeg

hier zijn we lekker aan het 'regelen' sinds gister!
vandaag heeft ze tot nu toe om het uur/1,5uur voeding gehad en eigenlijk tussendoor steeds wakker (maar tevreden).
Kan ik verwachten dat het vandaag/morgen weer regelmatiger wordt?
(ja..elk uur is ook regelmaat..maar ik bedoel ook weer wat langer er tussen)
Meestal regelen ze maar een of twee dagen Marit dus ik denk dat het snel beter zal gaan. Hoe meer je er in mee gaat hoe sneller je er van af bent
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:44:39 #60
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50897065
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:23 schreef appelsap het volgende:
Als ze die fles mist is het niet echt een probleem.
De richtlijn is (4,4 x 150 =) 660 ml voeding moet ze binnenkrijgen. Bij 6 flessen dus 110 per fles.
Als jij haar 6 flessen van 130 ml geeft kom je uit op 780.
780 - 130 (nachtfles weg) kom je uit op 650 dus opzich is dat goed. Dan kan je altijd bij de ochtendfles nog iets erbij doen.
op het cb zeiden ze dus dat die richtijn )gewicht x 150 ml) het water betrfof en dat daar de schepjes nog bij moesten. Ik dacht nl ook dat het complete voeding was. Maar dan zou ze dus nog meer mogen??

Maar zo komt het wel uit en maak ik me niet druk over de nachtfles. Bedankt appelsap!
pi_50897170
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:44 schreef Memmel het volgende:

[..]

op het cb zeiden ze dus dat die richtijn )gewicht x 150 ml) het water betrfof en dat daar de schepjes nog bij moesten. Ik dacht nl ook dat het complete voeding was. Maar dan zou ze dus nog meer mogen??

Maar zo komt het wel uit en maak ik me niet druk over de nachtfles. Bedankt appelsap!
Volgens mij is dat complete voeding hoor, zo wordt het hier wel uitgelegd. Maar als Anna meer nodig heeft kan je haar niet minder geven natuurlijk. Vandaar richtlijnen. Ik zou zelf als ze gewoon tevreden is niet meer gaan geven. Voorlopig is wat je nu geeft genoeg.
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:09:28 #62
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50897922
Ik heb net het ziekenhuis nog maar eens gebeld, ik hoor maar niets namelijk. De assistente van de kindergeneeskunde-poli zei dat de arts nu bezig is met zijn postvak lezen. Het is dus gewoon op een briefje geschreven en op de hoop terechtgekomen. Ik vroeg of het dan wel vandaag behandeld wordt, ze zei: 'dat hoop ik'. Ik zei dat ik dan gewoon naar mijn huisarts of de spoedpost ga bellen en vraag of ze opgenomen wordt, want als ik die dokter niet te spreken krijg wil ik gewoon dat ze in het ziekenhuis is. Ik zie het namelijk echt niet meer zitten zo...

Vanochtend heeft ze iets van 60 ml op, vanmiddag 40 en nu net ook weer 40. Dat is nog minder dan ze gisteren rond die tijd had gedronken en dat vind ik echt niet goed. Ze is wel vrolijk maar je krijgt haar eigenlijk niet meer aan het 'hardop lachen' en dat was normaalgesproken gelijk zo als je haar kriebelde. Ze hoestte groen slijm op, ze kokhalsde twee keer vanochtend en spuugde toen ook wat. Niet veel, maar ze is geen spugerd en normaalgesproken doet ze dat niet. In bed was haar doek ook nat... Dus ze krijgt niet eens alles binnen van wat ze binnen lijkt te krijgen.

Deze assistente vond het geen spoed, maar dat lijkt me echt wel zo...ik heb me niet laten afschepen maar ik kan ze moeilijk dwingen die dokter aan de telefoon te krijgen. Gisteren werd ik tenminste gelijk teruggebeld en was er overlegd met de arts, nu werd het op een briefje geschreven! Is dat normaal?
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:44:24 #63
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50899363
Suus. Doe wat je gevoel je ingeeft. Ga inderdaad desnoods naar de EHBO. Doe daar je verhaal. En dan bedoel ik ook heel het verhaal. De KA had toch gezegd dat je moest bellen als er verandering was. Nu heb je dat gedaan en nu krijg je dit. En geef aan dat de assistente het niet belangrijk genoeg vond, maar dat jij nu met een kindje zit wat niet meer 'jouw' kindje is. Volg je hart. En als je het echt niet vertouwd, hoe paniekerig het misschien ook klinkt, dan bel je 112. Het gaat om jou kindje. Maar ik zou het eerst via je eigen HA proberen en evt. de EHBO.

En nee ik vind de reactie van de ass. niet normaal!!
pi_50899449
Suzanna, dat is NIET normaal. Ga dan maar naar de spoedpost of de huisarts om het af te dwingen, want je vertrouwt het zo overduidelijk niet meer!

en verder lees ik wel mee, maar ik heb het ff zo onwijs druk dat ik geen tijd heb om te reageren voor allen
Eva en Maria
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:08:47 #65
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50900392
Suzanna, dit is NIET normaal. Je hebt de afspraak met de KA dat je het 24 uur aankeek, die zijn nu voorbij.
Terug bellen, zeggen dat je die afspraak met de KA hebt, en dat je dus met HEM wilt overleggen wat te doen. Zeg dat hij je op het hart gedrukt heeft te bellen.
Krijg je nog geen reactie, dan naar de EHBO (niet de huisarts!).
Echt doen hoor!
Dit duurt al veel te lang, en wie weet wat voor schade Julia hierdoor oploopt.

Arme meid, je treft het ook niet met je artsen, maar het is nu ècht tijd om op je strepen te gaan staan.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_50901104
Suus laat je niet afschepen meid. Ik zou echt mijn kind onder mijn armen nemen en naar het ziekenhuis sjezen en eisen dat er naar gekeken werd!!! Je maakt je onwijze zorgen meid! Ik snap dat je niet zomaar je huis kunt verlaten met 2 andere kindjes, maar bel je man op!!! Succes! En sterkte vooral.
pi_50901195
Suus please onderneem iets niet alleen voor jou maar ook voor Julia en jullie allemaal....
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_50901523
Suzanna, normaal gesproken ben ik heel erg voor een bezoekje aan de huisarts voor je naar de spoedeisende hulp gaat maar in dit geval zou ik meteen bij de EHBO staan. Liefst nog van een kinderziekenhuis. Sterkte, dit lijkt me zo moeilijk.
pi_50902404
Suzanna, je bent er zelf helemaal niet gerust onder en je had zoals al eerder hier gezegd een afspraak gemaakt met de KA en als die niet wil luisteren dan zou ik toch echt zelf actie ondernemen.
  Milf woensdag 27 juni 2007 @ 16:17:08 #70
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_50902956
Suzanna wat een toestand zeg.

Ik was allang ontploft aan de telefoon. Klojo's. Ik hoop dta je nu wat aan het regelen bent en dat het lukt!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_50907071
Suzanna heel veel sterkte. hopelijk heb je nu iets ondernomen want dit gaat over jou kind. spreek ze daar aan want dit is niet normaal.
mama van 3 kids!
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:54:36 #72
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50908439
Suzanna, ik hoop van harte dat je inmiddels in het ziekenhuis bent en dat er een KA zich over Julia ontfermd. Heel veel sterkte en liefs.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:56:25 #73
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50908508
Eindelijk. Ze wordt straks opgenomen in het ziekenhuis, een ander ziekenhuis want deze zat vol...ik heb het idee dat hij daarom de boot afhield. Ik ben uiteindelijk (na nog een keer te hebben gebeld én mijn man laten bellen) teruggebeld door de kinderarts, en ze wordt straks (mijn man is nu onderweg) onderzocht door een andere (dienstdoende) kinderarts.

Blijkt dat ik er helemaal geen limonade doorheen had mogen doen, maar ja, ik heb hem gisteren niet gesproken (assistente 'handelde het wel af') en dus ook niet kunnen zeggen. Ze dronk het gewoon héél slecht zonder limonade, en een stukje beter mét. Maar dat schijnt dus ook echt niet goed te zijn voor haar, vooral voor de darmen o.i.d.

Nu moet ik m'n overgebleven kinderen even eten gaan geven, tjonge wat een stress...
  Jubileum moderator woensdag 27 juni 2007 @ 18:57:53 #74
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50908556
Ach Suzanna wat een gedoe toch voor dat arme grietje. Jij hebt het goed gedaan hoor! Echt, nu gaan ze gewoon eindelijk eens goed kijken wat er mis.
Heel veel sterkte lieve Suzanna
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Milf woensdag 27 juni 2007 @ 18:58:17 #75
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_50908560
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:56 schreef Suzanna het volgende:
Eindelijk. Ze wordt straks opgenomen in het ziekenhuis, een ander ziekenhuis want deze zat vol...ik heb het idee dat hij daarom de boot afhield. Ik ben uiteindelijk (na nog een keer te hebben gebeld én mijn man laten bellen) teruggebeld door de kinderarts, en ze wordt straks (mijn man is nu onderweg) onderzocht door een andere (dienstdoende) kinderarts.

Blijkt dat ik er helemaal geen limonade doorheen had mogen doen, maar ja, ik heb hem gisteren niet gesproken (assistente 'handelde het wel af') en dus ook niet kunnen zeggen. Ze dronk het gewoon héél slecht zonder limonade, en een stukje beter mét. Maar dat schijnt dus ook echt niet goed te zijn voor haar, vooral voor de darmen o.i.d.

Nu moet ik m'n overgebleven kinderen even eten gaan geven, tjonge wat een stress...
Ik ben blij dat er nu daadwerkelijk goed naar je kindje gekeken wordt Suzanna! Er gebeurd nu tenminste wat !
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:58:59 #76
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50908579
Oh ja, ik kon niet reageren omdat mijn internetverbinding eruit lag...
pi_50909039
Suzanna gelukkig is er toch iets ondernomen en hopelijk vinden ze toch snel wat er precies is met Julia.(of heb ik erover heen gelezen?) Sterkte het is niet niks zeg
mama van 3 kids!
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:14:56 #78
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50909061
Joh, daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen! Voor hetzelfde geld was je gewoon druk bezig (en dat was je ook).

Fijn dat er nu iets aan gedaan wordt, ik duim voor jullie dat het allemaal meevalt!
pi_50909968
Suzanna...sterkte !
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:45:45 #80
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50910365
Sterkte Suzanna. Dikke
pi_50910390
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:56 schreef Suzanna het volgende:

Suus je doet het goed
En sterkte voor je lieve mooie meisje!
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:48:32 #82
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50910513
Bedankt allemaal...
Wat voelt dat rot zeg, dat er mensen voor je kind gaan zorgen die je niet eens gezien hebt. Ik heb het ziekenhuis nog nooit gezien zelfs.
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:55:21 #83
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50910857
Probeer zoveel mogelijk dat gevoel van je af te zetten. Het zijn prof's die het beste voor hebben met jouw kleine meid. En als het lukt (ook thuis) kun je vragen of je vannacht daar mag blijven. Ik duim voor jullie...
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:58:22 #84
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50910998
Sterkte Suzanna.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:59:40 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50911068
Suzanna, goed gedaan. Ik duim ook hard dat alles snel weer gewoon is voor jullie allemaal.
Sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50911241
Suzanna, goed dat er actie ondernomen is! Heel veel sterkte en ik hoop dat alles nu snel goed gaat komen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:04:15 #87
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50911290
De kinderarts heeft blaasjes achterin haar keel ontdekt... nou vraag ik me af of ze dat niet al heel lang had en dit de oorzaak of één van de oorzaken is. En wat superstom dat de kinderarts dat maandag niet heeft gezien. Hij keek één seconde en zei dat het in orde was en er goed uit zag (zo kan ik het ook) ...

Enne, bedankt voor jullie steun en lieve berichten, echt, jullie zijn superlief! terug voor jullie allemaal.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:07:16 #88
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50911445
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:55 schreef chacama het volgende:
Probeer zoveel mogelijk dat gevoel van je af te zetten. Het zijn prof's die het beste voor hebben met jouw kleine meid. En als het lukt (ook thuis) kun je vragen of je vannacht daar mag blijven. Ik duim voor jullie...
Vannacht daar blijven zal wel niet kunnen... kan ik ook eigenlijk beter (voor mezelf) niet doen want ik weet dat ik daar dan niet slaap (en ik ben doodmoe).
Vannacht gaan ze alleen observeren (en fles proberen te geven), morgen urinetest en verder kijken. Ik ben al héél blij dat er iets is ontdekt in haar keeltje (gek genoeg...) want daar heeft ze misschien erge pijn aan en wil ze daarom geen drinken. Ben al blij dat er íets is ontdekt. Dat is het meer.

Enne, je hebt gelijk hoor. En ik vertrouw ze ook wel, maar ja, je kunt het als moeder altijd beter he ...

Oh ja, nog iets grappigs...

Mijn man zei dat de kinderarts nog een paar vragen stelde, één voorbeeld:
'Wat zouden jullie doen als ze nu ineens wél zou drinken, bijvoorbeeld 140 ml?'
Hij: 'Als dat zou gebeuren neem ik u uit eten!'

(yeah, like that's ever going to happen )
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:13:02 #89
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50911684
Ach, dan kun je hem vragen, hoe die dat gedaan heeft, zodat jullie het thuis ook toe kunnen passen.
Ik hoop zo dat jullie morgen meer duidelijkheid hebben en dat Julia stel aansterkt.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:15:28 #90
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50911786
Nou Suzanna, dat lijkt me een etentje dat je graag weg zou willen geven! Gelukkig wordt er nu naar haar gekeken en hopelijk gaat het snel beter!
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:16:44 #91
108648 cattie
lieve moeder
pi_50911837
Suzanna, wat een stress allemaal! Heel veel sterkte en beterschap voor Julia!
pi_50911961
Suus eindelijk dat er nu iets aan gedaan word. Nu maar hopen dat ze echt uitvinden waar het nu allemaal vandaan komt

Kijk ik net in het lijstje staan er gewoon nog maar 5 boven Mikael Vind het bijna net zo spannend als er in het zwangerschap topic maar 5 boven je staan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:30:43 #93
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50912498
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Fons is juist erg handig met druiven, alles in de mond en het velletje komt mooi terug.
Dat doet Ken met kersen. Die vindt hij YUMMIE, wel geweldig dat hij dat vervolgens helemaal paars is van het sap Uiteraard eet ik er eerst de pit uit, hoor.

Suzanna, wat heerlijk dat er nu iets aan gedaan wordt en dat ze ook al iets hebben gevonden. Ik hoop van harte dat je vannacht een beetje slaap krijgt en dat Julia er gauw weer bovenop komt.

Maandag met Kendahl op het cb geweest. En de stoere vent kreeg twee inentingen, vond hij niet leuk maar hij doorstond ze zonder harde krijsen. Vijf minuten later was het ons al vergeven en lachte hij weer vrolijk naar alle andere kindjes/babietjes op het cb
Bengeltjeboeff is in 2 maanden 4,5 cm en 570 gram gegroeid En hij pakte heel goed de propjes papier op. Ik heb ook trots laten zien dat we al kleine spelletjes doen en dat hij ons in bepaalde dingen nadoet.
Hij is nog wel een beetje appelig geworden van de prikken, hij was al verkouden maar het lijkt of de prikken de druppels waren die de emmer deden overlopen. Daar komt bij dat zijn bovenste snijtanden op het punt van doorkomen staan. Beetje knorrig en koortig en een snotneus, maar hij slaapt er lekker doorheen en kan best een beetje zijn vrolijke zelf zijn.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:38:27 #94
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50912838
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:04 schreef Suzanna het volgende:
De kinderarts heeft blaasjes achterin haar keel ontdekt... nou vraag ik me af of ze dat niet al heel lang had en dit de oorzaak of één van de oorzaken is. En wat superstom dat de kinderarts dat maandag niet heeft gezien. Hij keek één seconde en zei dat het in orde was en er goed uit zag (zo kan ik het ook) ...
Toch d'r keeltje dus . Zo zie je maar, soms moet je doordrammen, 't is te gek voor woorden eigenlijk.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:50:22 #95
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50913422
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:38 schreef Leah het volgende:

[..]

Toch d'r keeltje dus . Zo zie je maar, soms moet je doordrammen, 't is te gek voor woorden eigenlijk.
Ik zat me ook al te verbazen tijdens het bijlezen in dit topic.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_50914331
a gossie Suus, wat vervelend zeg dat Juultje in het ziekenhuis ligt! Maar wat goed dat je doorgezet hebt! Hoop dat ze snel weer naar huis mag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:10:45 #97
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50914380
Oh, Suzanna, ik zit hier plaatsvervangend boos te wezen.
Dat dat idd maandag niet gezien is zeg! Arme Juultje..
Maar laten we er maar op vertrouwen dat ze nu in goede handen is.
Slaap jij maar lekker vannacht een beetje bij.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:28:42 #98
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50915168
Suzanna, wat goed dat jullie aan de bel zijn blijven trekken! En goed dat er nu iets gebeurd, al had het misschien eerder gekund. Aan jullie heeft het niet gelegen!

En Linda, ik was alweer zo gewend aan je, dat ik je alweer miste!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50916196
Mijn baby wil niet slapen en ik ben zoooo moe

Hij heeft zo last van dat kiesje dat er door komt!! Word telkens gillend wakker. Denk dat ik hem maar weer een zetpil doe en dan poging weet ik veel probeer
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_50920782
Pm-girl
Sterkte Nicole en Mika
Gelukkig dat er goed voor Julia wordt gezorgd, Suzanna. Heel veel sterkte, 't lijkt me erg moeilijk om je kindje te moeten 'uit besteden' aan het zkh

Hier alles best. Ons kind is al 'modelkind' genoemd door oppas-oma deze week. Eigenlijk is ze dat ook wel. Ze eet goed, ze slaapt goed, ze is bijna altijd vrolijk, ze oefent met op de handjes en knietjes zitten en dan wiebelen en we hebben iets toegevoegd aan het slaapritueel: spelen met papa en mama op het grote bed. Wilde spelletjes met papa (op de kop hangen, op het bed een beetje stuiteren, potje worstelen..) zijn het allerleukst . En kiekeboe natuurlijk, ze komt niet meer bij. Vanochtend was er een heel verdrietig jongetje op het kdv, vertelde A, en die werd helemaal vrolijk toen Eva binnenkwam. ze kwam trouwens thuis met een totaal onbekende broek aan... Nog 4 weken bij dat stomme kdv. *aftelt

Oh, en Neuk, had jij niet laatst zo'n geinig boxspeelding gekocht via Marktplaats. Goed plan, dacht ik, en ik heb ook eens rondgesnuffeld en 1 gevonden. Eva vind het geweldig! Ze kan er tijden mee spelen!
Eva en Maria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')