Ik wil wel een lekkere kut op 4 zetten, maar het is nog voor 12 uurquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik zie een heel ander beeld op 4 en das jammer want een lekkere kut is niets mis kee
jee en Amanda staat er ook vaak bij... kennen ze elkaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:46 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb een fotoalbum van Dennis gevonden, of is dit hem toch niet?
http://s108.photobucket.com/albums/n7/JoeyPorsche911/?start=all
[afbeelding]
BB3quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:47 schreef soares het volgende:
dat is toch ridder andries.... waar ken ik hem van?
Alsof jou dat wat uitmaakt met je telefoonsexquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil wel een lekkere kut op 4 zetten, maar het is nog voor 12 uur![]()
Oppassen dat je niet permanent clicks krijgt van dezelfde IP-adressen. Anders beschouwen ze dat als fraude en wordt je eruit geknikkerd.quote:
Maakt niet uit, je was iig lekker snel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik weet 't, mijn creativiteits gehalte kwa TT verzinnen is om dit moment laag.
Ja, dat probeer ik KZ ook te vertellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet permanent clicks krijgt van dezelfde IP-adressen. Anders beschouwen ze dat als fraude en wordt je eruit geknikkerd.
Perfectquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef SiRojK het volgende:
Stream 4 werkt nog steeds perfect
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik KZ ook te vertellen![]()
(heb het zelf nog niet meegemaakt)
je krijgt eerst een waarschuwingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik KZ ook te vertellen![]()
(heb het zelf nog niet meegemaakt)
Ja, kijk maar verbaast. (je usericon)quote:
Is de enige die echt dat spel speelt met een werkelijk plan...bij velen in dat huis ontbreekt dat plan...zijn voortdurend bezig met een ander afkatten en overleven...maar daar kom je er niet meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Leuk gesprek met Lieke.
Ik vind 9/10 dingen die ze draagt walgelijk..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke draagt een sjaaltj, walgelijk bij een vrouw
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef Marrije het volgende:
Hey das Andries, daar heb ik bij in de klas gezeten.
Ze moeten nóg veel meer vol gas dat gedrocht het leven zuur maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:46 schreef 2live het volgende:
a; ik neem aan dat je dit thuis niet pikt [ glas water]
l; nee je bent hier meer aan het overleven.......hier ga je confrontaties aan.
ik blijf bij mezelf.
ja heel conservatief, ze is ook heel cliché, hoe ze doet, wat ze draagt, wat ze zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind 9/10 dingen die ze draagt walgelijk..
Ze geeft nu aan zo'n moderne houding te hebben, maar ik geloof daar echt 0,0 van.. Volgens mij is Lieke echt zo conservatief als het maar kan
Heeeeeeeeeee, een natte tepel ?quote:
bbbbbrrrrrrr eng ventje ............ wat komt die doen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef Marrije het volgende:
Hey das Andries, daar heb ik bij in de klas gezeten.
Maar ze heeft wel in bed gescheten, das dan wel weer heel hipquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind 9/10 dingen die ze draagt walgelijk..
Ze geeft nu aan zo'n moderne houding te hebben, maar ik geloof daar echt 0,0 van.. Volgens mij is Lieke echt zo conservatief als het maar kan
Cosjostiemoppie van mequote:
Ik schakel net in maar krijg de indruk dat ie Lieke interviewt voor een of ander roddelblad.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
bbbbbrrrrrrr eng ventje ............ wat komt die doen?
voor de Partyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakel net in maar krijg de indruk dat ie Lieke interviewt voor een of ander roddelblad.
Huh? In bed gescheten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel in bed gescheten, das dan wel weer heel hip![]()
dat was een brandplek van het kussen wat in de fik was gevlogen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel in bed gescheten, das dan wel weer heel hip![]()
oooooooooooo journalistquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakel net in maar krijg de indruk dat ie Lieke interviewt voor een of ander roddelblad.
SCfilmpjesmaker van mequote:
als ik nou zeg dat die conclusie van natas en amanda komt, dan kun je die opmerking op waarde schatten!quote:
Bij mij doet ie het nuquote:
geen neptieten met sileconevulling! Huub heeft geluk! De enige vrouw met echte borsten. Behoorlijk aantrekkelijk. ( snap niet hoe iemand kan denken dat een plastik zak opvulling onder een uitgelubberde huid aantrekkelijk is? Waarom sommige dwaze vrouwen denken dat ze er beter uitzien met plastik vulling?)quote:
Nu het experiment overduidelijk is mislukt heeft Prive afstand genomen en is 10 aangewezen op derderangs bladen om nog enige publiciteit te krijgen. Wanhoopsdaad zeg maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo kijk is aan onze ouwe kelly kusser neuker Andries..
Je hebt een eigenaardige manier om je punt te maken maar ik geloof dat ik het met je eens benquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
geen neptieten met sileconevulling! Huub heeft geluk! De enige vrouw met echte borsten. Behoorlijk aantrekkelijk. ( snap niet hoe iemand kan denken dat een plastik zak opvulling onder een uitgelubberde huid aantrekkelijk is? Waarom sommige dwaze vrouwen denken dat ze er beter uitzien met plastik vulling?)
Lieke gaat ook steeds meer in haar eigen waarheid op.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef Marrije het volgende:
Ai Lieke, das ook niet helemaal waar: 'Ik heb geen zin in dat hij dingen niet doet omdat ik dat niet wil. . .'
Hahaha, wat ranzig. Net echt.quote:
Jaja ze lijkt wel modernquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik ben ook wel voor enige vorm van openheid in een relatie, mits je dat vantevoren bespreekt"
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het nuEn dat via jouw site
Dan heb je vast een schone reetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef DrsH het volgende:
Ik was hem meestal onmiddelijk na anale sex
Denk vooral niet dat ik dit niet gezien heb!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke draagt een sjaaltje, walgelijk bij een vrouw
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik ben ook wel voor enige vorm van openheid in een relatie, mits je dat vantevoren bespreekt"
Lees jij mijn updates nietquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:03 schreef demins het volgende:
[..]
Denk vooral niet dat ik dit niet gezien heb!![]()
Kenners van de materie dus hebben ze het goed gezien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef 2live het volgende:
[..]
als ik nou zeg dat die conclusie van natas en amanda komt, dan kun je die opmerking op waarde schatten!![]()
Normaal wèl hoor.quote:
Schat, ze liggen toch niet met hun kop onder het dekbed van het ballegooi stel te koekeloeren ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
Kenners van de materie dus hebben ze het goed gezien?
En andersom dus ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieke zegt dat de gevoelens voor Huub de laatste tijd steeds sterker worden.
andersom niet volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Lieke is echt verliefd op Huub...
En Lieke is intelligent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Lieke is echt verliefd op Huub...
Nou maak het snel goed dan, hupquote:
quote:
Ik denk er inderdaad anders over. Voor leuke streams was de groupie-dag beter geweest, maar ik vind het een goede actie van Huub dat hij dit doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En andersom dus ook.
Ik weet dat jij er anders over denkt, maar: mijn God wat saai, zo' n stelletje.
Huub is ook geen schim meer van wat hij was. Je had hem een paar maanden geleden moeten vertellen dat hij een "groupiedag" zou afzeggen en hij had je recht in je gezicht uitgelachen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
De BB streamers vonden Andries destijds ook een slet trouwens![]()
Elly de paardenpijpsterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:11 schreef SiRojK het volgende:
Lieke zoent met een zangeres die hier kwam???? Welke dan?
Bedoel je net zo leuk en spannend als La Fete Blanche?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk er inderdaad anders over. Voor leuke streams was de groupie-dag beter geweest, maar ik vind het een goede actie van Huub dat hij dit doet.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
geen neptieten met sileconevulling! Huub heeft geluk! De enige vrouw met echte borsten. Behoorlijk aantrekkelijk. ( snap niet hoe iemand kan denken dat een plastik zak opvulling onder een uitgelubberde huid aantrekkelijk is? Waarom sommige dwaze vrouwen denken dat ze er beter uitzien met plastik vulling?)
GVD, maakt ik 1 foutje, krijg meteen op me flikkerquote:
Komen er ook nog andere bewoners aan bod, vandaag? Ik hoop stiekem op een diepte-interview met Amandaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef pullup het volgende:
Het is wel een leuk gesprek zo tussen andries en Lieke en het blijkt wel dat ze goed uit haar woorden komt als die tokkies er een keer niet doorheen schreeuwen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
GVD, maakt ik 1 foutje, krijg meteen op me flikker![]()
![]()
Er zit een bepaalde tegenstrijdigheid in die zinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komen er ook nog andere bewoners aan bod, vandaag? Ik hoop stiekem op een diepte-interview met Amanda.
Goed hè?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
Er zit een bepaalde tegenstrijdigheid in die zin
Geen dank lieverd, maar is je manager nu al dood ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef LoveProfusion het volgende:
BTW gedoe met ex is weer goed...en bedankt aan iedereen voor de lieve berichten en steun enzo..ya know:)
Ligt aan hoe jij THUIS omschrijftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef SiRojK het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt het nu pas alsof de mensen echt in de villa beginnen 'te wonen'... Ze doen veel meer voor zichzelf, lekker muziekje luisteren, lekker rustige dingen doen, net alsof ze echt thuis zijn en niet in 'de kooi' zitten
Vrijwel alle opleidingen en andere bezigheden zijn gecancelled, dus ze moeten wat..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef SiRojK het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt het nu pas alsof de mensen echt in de villa beginnen 'te wonen'... Ze doen veel meer voor zichzelf, lekker muziekje luisteren, lekker rustige dingen doen, net alsof ze echt thuis zijn en niet in 'de kooi' zitten
Nah, daar ligt het niet aan.. je thuis voelen doe je niet omdat je niets anders te doen hebt... maargoed, ik zal dus wel de enige zijn die dat zietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Vrijwel alle opleidingen en andere bezigheden zijn gecancelled, dus ze moeten wat..
LOL. Nog niet..zo lunch met haar om de misverstanden even glad te strijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen dank lieverd, maar is je manager nu al dood ?![]()
Weekopdrachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou het voor het programma wel leuk vinden als ze met zijn allen en projectje moeten doen. Elke dag van 9 tot 5 in 1 ruimte met elkaar werken. Productiewerk ofzo en dat dan 1 iemand het verknalt.
Ben je geen penny meisjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Regie, Brian en Ellen op de streams is niet echt enorm boeiend enzo..
Ja leuk doet mij denken aan die reclame met die garnalenpelsters uit Volendam heriiintredersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou het voor het programma wel leuk vinden als ze met zijn allen en projectje moeten doen. Elke dag van 9 tot 5 in 1 ruimte met elkaar werken. Productiewerk ofzo en dat dan 1 iemand het verknalt.
wat een vernieuwend idee, hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom hebben ze haar een mcirofoon gegeven ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Het scheelt dat Ellen zo'n prettige stem heeft
Ik vind die stem echt super om te horen.. Kan ik van geniete, ik moet altijd glimlachen als ik haar hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Ze worden gecast op kutstemmen; Palma, Amanda, Ellen, Natasiaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Huhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Regie, Brian en Ellen op de streams is niet echt enorm boeiend enzo..
Huub bedoel je ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Is het nu definitief dat die klootzak de groupiedag cancelt.
natasia wilde wel, maar kon nog nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
HuhElly terug van vakantie, ging zeker alleen en heeft geen vrienden
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze worden gecast op kutstemmen; Palma, Amanda, Ellen, Natasiais om verslaving tegen te gaan, zo zet je de streams nog eens uit.
???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke draagt een sjaaltje, walgelijk bij een vrouw
Hij wilde vanochtend afbellen maar kreeg geen gehoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Is het nu definitief dat die klootzak de groupiedag cancelt.
Ik vraag me af waar Huub de arrogantie vandaan haalt 5 weerloze meisjes diep teleur te stellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wilde vanochtend afbellen maar kreeg geen gehoor.
Ik neem aan dat hij cancelt, dat heeft ie al gezegd.
Hopelijk laat Jaap het wèl doorgaan, lijkt me wel lachen.
argggg !!! kom bijna niet meer bij,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:46 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb een fotoalbum van Dennis gevonden, of is dit hem toch niet?
http://s108.photobucket.com/albums/n7/JoeyPorsche911/?start=all
[afbeelding]
Ik vind het super dat hij die zgn. weerloze chicks laat staan... Jaap&Dennis nemen het over.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Huub de arrogantie vandaan haalt 5 weerloze meisjes diep teleur te stellen.
Hopelijk houdt de FEBO dit zoveelste egocentrische gedachtenspinsel van die klootzak tegen.
De Febo script niet, dus is het Huub's eigen keuze.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Huub de arrogantie vandaan haalt 5 weerloze meisjes diep teleur te stellen.
Hopelijk houdt de FEBO dit zoveelste egocentrische gedachtenspinsel van die klootzak tegen.
joh, gewoon terug tot 10 tellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mij ook, een echte dijenkletser wordt hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wilde vanochtend afbellen maar kreeg geen gehoor.
Ik neem aan dat hij cancelt, dat heeft ie al gezegd.
Hopelijk laat Jaap het wèl doorgaan, lijkt me wel lachen.
Ik ben gewoon GENIAAL!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef 2live het volgende:
[..]
wat een vernieuwend idee, hoe kom je erop?![]()
... dat is een tamelijk demonische uitspraakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar Jaap bedenkt dan de meest geweldige terroractiesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben gewoon GENIAAL!
Weet ik veel..ik wil gewoon dat er ACTIE komt. Niet meer dat slappe 10 minuten terror en dan achter de computer zitten..
Dus Jaap en Dennis weten het al, maar Lieke nog niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind het super dat hij die zgn. weerloze chicks laat staan... Jaap&Dennis nemen het over.
Een romantisch dinetje met Lieke(toppie van hem)
Zijn die caps toen wel gelukt ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Die stem
Volgens mij heb ik Ellen pasgeleden nog in een film gezien, waar ze een veel te dikke, in het leer gehulde kerel afranselde met een zwart zweepje.
Denk je dat de meiden die op Huub vallen ook op Peter vallen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Peet, je kunt ze ook bij je thuis uitndogen toch ?
Als een soort goedmakertje ?
Canal +quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zijn die caps toen wel gelukt ?
Of was het in de bioscoop ?
Volgens mij weten Japio en Dennis niets van het plan van Huub, ik denk dat je het vorige bericht verkeerd interpreteerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Jaap en Dennis weten het al, maar Lieke nog niet?
Hoe komt het dat die beelden zo vervormd worden weergegeven. Heeft 10 daar een bedoeling mee of is het een technisch mankement?quote:
Huub heeft het Jaap wel verteldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij weten Japio en Dennis niets van het plan van Huub, ik denk dat je het vorige bericht verkeerd interpreteerd
Huub heeft het gisteren wel met Jaap besproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij weten Japio en Dennis niets van het plan van Huub, ik denk dat je het vorige bericht verkeerd interpreteerd
Ik hoop het niet, dan ben ik hem kwijtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk je dat de meiden die op Huub vallen ook op Peter vallen ?
Natuurtalentje, weet je.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef Meganog het volgende:
Brian denkt waarschijnlijk dat hij na een half uurtje paardrijden aan het concours hippique kan meedoen.
Amateursquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe komt het dat die beelden zo vervormd worden weergegeven. Heeft 10 daar een bedoeling mee of is het een technisch mankement?
Volgens mij heeft hij alleen gezegd niet zeker te weten of hij zin had in de groepies en zei niets over een alternatief plan. Japio vroeg wel of Huub bang was dat Lieke de afspraakjes verkeerd zou zien. Dat was niet het geval volgens Huub.quote:
Hij is ook horse-whisperer, dus het is voor hem vrij makkelijk om een diepe band met een paard te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef Meganog het volgende:
Brian denkt waarschijnlijk dat hij na een half uurtje paardrijden aan het concours hippique kan meedoen.
Hij zei dat hij er aan dacht om de groupiedag te cancellen. Jaap vond het een goed idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alleen gezegd niet zeker te weten of hij zin had in de groepies en zei niets over een alternatief plan. Japio vroeg wel of Huub bang was dat Lieke de afspraakjes verkeerd zou zien. Dat was niet het geval volgens Huub.
Huub heeft gisteren tegen Jaap gezegd, dat hij erover dacht de groupiedag af te zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij erover 'dacht'. Niet dat hij besloten had en ik heb niet gezien dat Japio er nog op terug is gekomen. Daarom denk ik dat Japio niet weet/verwacht dat Huub een etentje heeft met Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij er aan dacht om de groupiedag te cancellen. Jaap vond het een goed idee.
Maar ik vraag me af of Dennis het weet. Hij mocht toch opeens groupies bellen?
Dennis bij van Tellingen bij Japio in het zwembadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef shinegoldie het volgende:
slaap de regie ofzo. intervieuw met dennis, lieke&huub, zijn toch veel intressanter om te volgen??¿
Net als de flow van zijn rappen zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
WB: Als de draf in de flow zit, gaat het best lekker.
Ik snap er ook niets meer van. Ze maken vreemde keuzes daar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef shinegoldie het volgende:
slaap de regie ofzo. intervieuw met dennis, lieke&huub, zijn toch veel intressanter om te volgen??¿
Rambo ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef SiRojK het volgende:
Nou, terror, Brian is er al klaar voor, loopt guerillastijl rond
Fries begon spontaan te spitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als de flow van zijn rappen zeker?
BB Brian Brunswijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef SiRojK het volgende:
Nou, terror, Brian is er al klaar voor, loopt guerillastijl rond
hij had net n pak aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:06 schreef FSR het volgende:
Ik snap niet dat ze Bwian zo als een aso rond laten lopen....
Iedereen moet altijd netjes zijn.... behalve hij....
welke elly, die butler?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef DrsH het volgende:
Joop is een soort Mannelijke Elly de paardenpijpster.
Yepquote:
Die zouden echt bij elkaar passenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef DrsH het volgende:
Joop is een soort Mannelijke Elly de paardenpijpster.
Tuurlijk, slim ook van hem, beetje klessebessenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Meganog het volgende:
Megaproleet van Tellingen is uiterst populair bij ons aankomende glamour stel.
Hij was onlangs ook nog bezig met 'een studie'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef braaksel het volgende:
Die Dennis is echt enorm zelfverzekerd, naar 't arrogante toe.
Hij zei zojuist dat ie Havo/Vwo heeft gedaan, da's 'n nieuw opleidingtype?
waarschijnlijk heeft hij allebei gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef braaksel het volgende:
Ik ben blij dat ik hier een lekker muziekje heb op gezetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef braaksel het volgende:
HVWO bedoel je?????????????quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:16 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij allebei gedaan?
FF F5quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef SiRojK het volgende:
Stream 4 doet het niet meer bij mij, zwart beeld 'loopt' wel
blenk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef Meganog het volgende:
Dennis doet geen uitspraak over Amanda.
"We shall see. Er zijn mogelijkheden. Ik hou het zelf nog heel 'blenk' allemaal. Op dit moment wil ik niet nu al Brian in de weg lopen"
M.a.w. een lafbek.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef Meganog het volgende:
Dennis doet geen uitspraak over Amanda.
"We shall see. Er zijn mogelijkheden. Ik hou het zelf nog heel 'blenk' allemaal. Op dit moment wil ik niet nu al Brian in de weg lopen"
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef braaksel het volgende:
Die foto van shinegoldie is echt zó fout
Beetje braaksel bedoel je ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef braaksel het volgende:
Die foto van shinegoldie is echt zó fout
havo dus..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef braaksel het volgende:
Geen woord dus over de gebroken vinger van Huub?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
heb je fouten gemaakt hier?
d; ik weet niet meer wat ik tegen huub heb gezegd de eerste avond, iets heb verdraaid zegt Huub.
Moooooooooooooooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennis weet duidelijk niets van de gewijzigde plannen van Huub. Hij hoopt een jalourse Lieke te zien en Huub met meiden in de jacuzzi
Nope.. geen woord!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen woord dus over de gebroken vinger van Huub?
Ik luister niet.
ik ook niet alles, en snapte ook niet over welk voorval dit ging, maar Andries blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luister niet.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennis weet duidelijk niets van de gewijzigde plannen van Huub. Hij hoopt een jalourse Lieke te zien en Huub met meiden in de jacuzzi
noppe.... maar als Huub zelf moest liegen in het ziekenhuis waar hij vandaan kwam; is het logisch dat dat niet in de party komt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luister niet.
omdat Joop ook gezien wil worden, beetje socializen met de bewoners altijd handig als ze straks buiten zijn en hij heeft foto's nodig of een roddel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:31 schreef Clank het volgende:
Waarom moet Joop van Tellingen trouwens iedere keer mee?? Hij kan toch gewoon van iedereen een foto's maken en klaar!!
lijkt op de biografie van liekequote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:32 schreef F04 het volgende:
Vanavond groupies
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groupie
quote:
Ben je niet in de war met Amanda? En ik denk dat Dennis ook een slet eerste klas is.quote:
Zal wel weer een beroemde fok conclusie zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom zou Huub in het ziekenhuis niet mogen vertellen hoe hij aan de gebroken vinger komt?
Omdat het ziekenhuis dan eventueel aangifte kan doen van lichamelijk geweld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom zou Huub in het ziekenhuis niet mogen vertellen hoe hij aan de gebroken vinger komt?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat het ziekenhuis dan eventueel aangifte kan doen van lichamelijk geweld.
Huub schijnt verteld te hebben dat hij absoluut niet mocht zeggen in het zkh dat hij in DGK zat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Lees mijn edit.quote:
toen Huub die avond terugkwam van de huisartsenpost zei hij zelf dat hij niet mocht zeggen dat hij uit DGK kwam. Verder geen vrklaring voor gegeven.hij heeft ook alleen daar gezegd dat hij gevallen wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal wel weer een beroemde fok conclusie zijn.
Probeer dat Scan maar eens wijs te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub schijnt verteld te hebben dat hij absoluut niet mocht zeggen in het zkh dat hij in DGK zat.
Dan was dat vast als geintje bedoeld van Huubquote:
Ik vind alles best.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:41 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
toen Huub die avond terugkwam van de huisartsenpost zei hij zelf dat hij niet mocht zeggen dat hij uit DGK kwam.
Niet goed helaas. Is erg moeilijk te herstellen blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:42 schreef shinegoldie het volgende:
stream 4 heeft weer beeeld
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef DrsH het volgende:
Ik was gisteren voor zaken op de Wallen en wilde voor mijn geliefde een super grote Dildo kopen dus ik vraag aan die verkoper zou ik hem even mogen zien, zegt hij bedoelt u ons nieuwe model DENNIS. Ik zeg, ja zegt hij dat is een toppertje wil u de gepileerde versie of die met gel in zijn haar.
Ook in de herhaling blinkt ie niet uit in humor, helaas.quote:
Ach ik heb besloten dicht bij mijzelf te blijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook in de herhaling blinkt ie niet uit in humor, helaas.
Precies.... En een ziekenhuis dat moeilijk gaat doen omdat iemand zijn vinger heeft gebrokenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef 2live het volgende:
Mijn interpretatie is dat het iets is vanuit het ziekenhuis. Aangifte van 'letsel onder vreemde omstandigheden' of zo.
Toen Huub terug kwam vertelde hij al dat hij niet had mogen zeggen dat hij in de Kooi woonde. Een grote redacteur was meegegeaan en had Huub vooraf uitdrukkelijk gewaarschuwd niets te zeggen. Huub had de arts gezegd dat hij was gestruikeld en gevallen. Maar de arts bleef nog al lang doorvragen.
Dat zeker, maar voordat hier een hele hoax gaat starten : Het is een vermoeden, geen zekerheid .....
uit de COS van vanmorgen; BSOL
Dit is zo verteld door Huub? Schandalig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef 2live het volgende:
Toen Huub terug kwam vertelde hij al dat hij niet had mogen zeggen dat hij in de Kooi woonde. Een grote redacteur was meegegeaan en had Huub vooraf uitdrukkelijk gewaarschuwd niets te zeggen. Huub had de arts gezegd dat hij was gestruikeld en gevallen. Maar de arts bleef nog al lang doorvragen.
Nee schrikdraadquote:
Gaat het programma eindelijk alsnog interaktief worden?quote:
Nogmaals; ik heb het niet gehoord, anderen wel. Dit was een quote van BSOL.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is zo verteld door Huub? Schandalig.
Hoofd Huishouding. Ja, lijkt me een terechte eis en een beetje jennen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke eist 'intellect' van Palma.
Lijkt me persoonlijk niet nodig voor een huishoudster.
Typische Lieke arrogantie, met haar gemaakte toontje.
Het erge is, dat we allemaal weten dat ze het nog meent ook (uit haar begintijd).
Ik hoop dat Huub rondloopt met een schaar en perongeluk op Amanda valt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Amanda tegen Palma: Ik hoop dat er iemand komt die Huub immuniteit geeft.
Persoonlijk denk ik dat het voorlopig gebeurt is met immuniteit.
Is dat al ergens bevestigd??????quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:49 schreef lillkiss het volgende:
huub heeft gewoon echt zn groupie dag afgezegd... He's realy in love en onder de plak...
Jaap en Dennis gaan nog door met de escorts groupies.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:50 schreef Peter6000 het volgende:
Is dat al ergens bevestigd??????
Want ik heb vanalles in huis gehaald voor een leuke streamavond.![]()
Als iets een uit nood geboren liefde is dan is hetw el tussen Amanda en Brian. Amanda is gek op Brian. Brian is gewoon te laf om te zeggen dat ie Amanda eigenlijk niet moet en zker niet in de buitewereld. Huub en Lieke geef in buiten nog wel een kansje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
Palma kan zien dat Amanda en Brian echt gek op elkaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |