Yepquote:
Die zouden echt bij elkaar passenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef DrsH het volgende:
Joop is een soort Mannelijke Elly de paardenpijpster.
Tuurlijk, slim ook van hem, beetje klessebessenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Meganog het volgende:
Megaproleet van Tellingen is uiterst populair bij ons aankomende glamour stel.
Hij was onlangs ook nog bezig met 'een studie'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef braaksel het volgende:
Die Dennis is echt enorm zelfverzekerd, naar 't arrogante toe.
Hij zei zojuist dat ie Havo/Vwo heeft gedaan, da's 'n nieuw opleidingtype?
waarschijnlijk heeft hij allebei gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef braaksel het volgende:
Ik ben blij dat ik hier een lekker muziekje heb op gezetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef braaksel het volgende:
HVWO bedoel je?????????????quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:16 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij allebei gedaan?
FF F5quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef SiRojK het volgende:
Stream 4 doet het niet meer bij mij, zwart beeld 'loopt' wel
blenk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef Meganog het volgende:
Dennis doet geen uitspraak over Amanda.
"We shall see. Er zijn mogelijkheden. Ik hou het zelf nog heel 'blenk' allemaal. Op dit moment wil ik niet nu al Brian in de weg lopen"
M.a.w. een lafbek.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef Meganog het volgende:
Dennis doet geen uitspraak over Amanda.
"We shall see. Er zijn mogelijkheden. Ik hou het zelf nog heel 'blenk' allemaal. Op dit moment wil ik niet nu al Brian in de weg lopen"
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef braaksel het volgende:
Die foto van shinegoldie is echt zó fout
Beetje braaksel bedoel je ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef braaksel het volgende:
Die foto van shinegoldie is echt zó fout
havo dus..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef braaksel het volgende:
Geen woord dus over de gebroken vinger van Huub?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
heb je fouten gemaakt hier?
d; ik weet niet meer wat ik tegen huub heb gezegd de eerste avond, iets heb verdraaid zegt Huub.
Moooooooooooooooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennis weet duidelijk niets van de gewijzigde plannen van Huub. Hij hoopt een jalourse Lieke te zien en Huub met meiden in de jacuzzi
Nope.. geen woord!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen woord dus over de gebroken vinger van Huub?
Ik luister niet.
ik ook niet alles, en snapte ook niet over welk voorval dit ging, maar Andries blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen woord dus over de gebroken vinger van Huub?
Ik luister niet.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennis weet duidelijk niets van de gewijzigde plannen van Huub. Hij hoopt een jalourse Lieke te zien en Huub met meiden in de jacuzzi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |