Ja, hij zei dat hij erover 'dacht'. Niet dat hij besloten had en ik heb niet gezien dat Japio er nog op terug is gekomen. Daarom denk ik dat Japio niet weet/verwacht dat Huub een etentje heeft met Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij er aan dacht om de groupiedag te cancellen. Jaap vond het een goed idee.
Maar ik vraag me af of Dennis het weet. Hij mocht toch opeens groupies bellen?
Dennis bij van Tellingen bij Japio in het zwembadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef shinegoldie het volgende:
slaap de regie ofzo. intervieuw met dennis, lieke&huub, zijn toch veel intressanter om te volgen??¿
Net als de flow van zijn rappen zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
WB: Als de draf in de flow zit, gaat het best lekker.
Ik snap er ook niets meer van. Ze maken vreemde keuzes daar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef shinegoldie het volgende:
slaap de regie ofzo. intervieuw met dennis, lieke&huub, zijn toch veel intressanter om te volgen??¿
Rambo ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef SiRojK het volgende:
Nou, terror, Brian is er al klaar voor, loopt guerillastijl rond
Fries begon spontaan te spitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als de flow van zijn rappen zeker?
BB Brian Brunswijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef SiRojK het volgende:
Nou, terror, Brian is er al klaar voor, loopt guerillastijl rond
hij had net n pak aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:06 schreef FSR het volgende:
Ik snap niet dat ze Bwian zo als een aso rond laten lopen....
Iedereen moet altijd netjes zijn.... behalve hij....
welke elly, die butler?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef DrsH het volgende:
Joop is een soort Mannelijke Elly de paardenpijpster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |