... dat is een tamelijk demonische uitspraakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Huub de arrogantie vandaan haalt 5 weerloze meisjes diep teleur te stellen.
Hopelijk houdt de FEBO dit zoveelste egocentrische gedachtenspinsel van die klootzak tegen.
Maar Jaap bedenkt dan de meest geweldige terroractiesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben gewoon GENIAAL!
Weet ik veel..ik wil gewoon dat er ACTIE komt. Niet meer dat slappe 10 minuten terror en dan achter de computer zitten..
Dus Jaap en Dennis weten het al, maar Lieke nog niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind het super dat hij die zgn. weerloze chicks laat staan... Jaap&Dennis nemen het over.
Een romantisch dinetje met Lieke(toppie van hem)
Zijn die caps toen wel gelukt ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Die stem
Volgens mij heb ik Ellen pasgeleden nog in een film gezien, waar ze een veel te dikke, in het leer gehulde kerel afranselde met een zwart zweepje.
Denk je dat de meiden die op Huub vallen ook op Peter vallen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Peet, je kunt ze ook bij je thuis uitndogen toch ?
Als een soort goedmakertje ?
Canal +quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zijn die caps toen wel gelukt ?
Of was het in de bioscoop ?
Volgens mij weten Japio en Dennis niets van het plan van Huub, ik denk dat je het vorige bericht verkeerd interpreteerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Jaap en Dennis weten het al, maar Lieke nog niet?
Hoe komt het dat die beelden zo vervormd worden weergegeven. Heeft 10 daar een bedoeling mee of is het een technisch mankement?quote:
Huub heeft het Jaap wel verteldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij weten Japio en Dennis niets van het plan van Huub, ik denk dat je het vorige bericht verkeerd interpreteerd
Huub heeft het gisteren wel met Jaap besproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij weten Japio en Dennis niets van het plan van Huub, ik denk dat je het vorige bericht verkeerd interpreteerd
Ik hoop het niet, dan ben ik hem kwijtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk je dat de meiden die op Huub vallen ook op Peter vallen ?
Natuurtalentje, weet je.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef Meganog het volgende:
Brian denkt waarschijnlijk dat hij na een half uurtje paardrijden aan het concours hippique kan meedoen.
Amateursquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe komt het dat die beelden zo vervormd worden weergegeven. Heeft 10 daar een bedoeling mee of is het een technisch mankement?
Volgens mij heeft hij alleen gezegd niet zeker te weten of hij zin had in de groepies en zei niets over een alternatief plan. Japio vroeg wel of Huub bang was dat Lieke de afspraakjes verkeerd zou zien. Dat was niet het geval volgens Huub.quote:
Hij is ook horse-whisperer, dus het is voor hem vrij makkelijk om een diepe band met een paard te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef Meganog het volgende:
Brian denkt waarschijnlijk dat hij na een half uurtje paardrijden aan het concours hippique kan meedoen.
Hij zei dat hij er aan dacht om de groupiedag te cancellen. Jaap vond het een goed idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alleen gezegd niet zeker te weten of hij zin had in de groepies en zei niets over een alternatief plan. Japio vroeg wel of Huub bang was dat Lieke de afspraakjes verkeerd zou zien. Dat was niet het geval volgens Huub.
Huub heeft gisteren tegen Jaap gezegd, dat hij erover dacht de groupiedag af te zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij erover 'dacht'. Niet dat hij besloten had en ik heb niet gezien dat Japio er nog op terug is gekomen. Daarom denk ik dat Japio niet weet/verwacht dat Huub een etentje heeft met Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij er aan dacht om de groupiedag te cancellen. Jaap vond het een goed idee.
Maar ik vraag me af of Dennis het weet. Hij mocht toch opeens groupies bellen?
Dennis bij van Tellingen bij Japio in het zwembadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef shinegoldie het volgende:
slaap de regie ofzo. intervieuw met dennis, lieke&huub, zijn toch veel intressanter om te volgen??¿
Net als de flow van zijn rappen zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
WB: Als de draf in de flow zit, gaat het best lekker.
Ik snap er ook niets meer van. Ze maken vreemde keuzes daar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef shinegoldie het volgende:
slaap de regie ofzo. intervieuw met dennis, lieke&huub, zijn toch veel intressanter om te volgen??¿
Rambo ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef SiRojK het volgende:
Nou, terror, Brian is er al klaar voor, loopt guerillastijl rond
Fries begon spontaan te spitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als de flow van zijn rappen zeker?
BB Brian Brunswijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef SiRojK het volgende:
Nou, terror, Brian is er al klaar voor, loopt guerillastijl rond
hij had net n pak aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:06 schreef FSR het volgende:
Ik snap niet dat ze Bwian zo als een aso rond laten lopen....
Iedereen moet altijd netjes zijn.... behalve hij....
welke elly, die butler?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef DrsH het volgende:
Joop is een soort Mannelijke Elly de paardenpijpster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |