Er zit een bepaalde tegenstrijdigheid in die zinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komen er ook nog andere bewoners aan bod, vandaag? Ik hoop stiekem op een diepte-interview met Amanda.
Goed hè?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
Er zit een bepaalde tegenstrijdigheid in die zin
Geen dank lieverd, maar is je manager nu al dood ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef LoveProfusion het volgende:
BTW gedoe met ex is weer goed...en bedankt aan iedereen voor de lieve berichten en steun enzo..ya know:)
Ligt aan hoe jij THUIS omschrijftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef SiRojK het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt het nu pas alsof de mensen echt in de villa beginnen 'te wonen'... Ze doen veel meer voor zichzelf, lekker muziekje luisteren, lekker rustige dingen doen, net alsof ze echt thuis zijn en niet in 'de kooi' zitten
Vrijwel alle opleidingen en andere bezigheden zijn gecancelled, dus ze moeten wat..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef SiRojK het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt het nu pas alsof de mensen echt in de villa beginnen 'te wonen'... Ze doen veel meer voor zichzelf, lekker muziekje luisteren, lekker rustige dingen doen, net alsof ze echt thuis zijn en niet in 'de kooi' zitten
Nah, daar ligt het niet aan.. je thuis voelen doe je niet omdat je niets anders te doen hebt... maargoed, ik zal dus wel de enige zijn die dat zietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Vrijwel alle opleidingen en andere bezigheden zijn gecancelled, dus ze moeten wat..
LOL. Nog niet..zo lunch met haar om de misverstanden even glad te strijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen dank lieverd, maar is je manager nu al dood ?![]()
Weekopdrachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou het voor het programma wel leuk vinden als ze met zijn allen en projectje moeten doen. Elke dag van 9 tot 5 in 1 ruimte met elkaar werken. Productiewerk ofzo en dat dan 1 iemand het verknalt.
Ben je geen penny meisjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Regie, Brian en Ellen op de streams is niet echt enorm boeiend enzo..
Ja leuk doet mij denken aan die reclame met die garnalenpelsters uit Volendam heriiintredersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou het voor het programma wel leuk vinden als ze met zijn allen en projectje moeten doen. Elke dag van 9 tot 5 in 1 ruimte met elkaar werken. Productiewerk ofzo en dat dan 1 iemand het verknalt.
wat een vernieuwend idee, hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom hebben ze haar een mcirofoon gegeven ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Het scheelt dat Ellen zo'n prettige stem heeft
Ik vind die stem echt super om te horen.. Kan ik van geniete, ik moet altijd glimlachen als ik haar hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Ze worden gecast op kutstemmen; Palma, Amanda, Ellen, Natasiaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Huhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Regie, Brian en Ellen op de streams is niet echt enorm boeiend enzo..
Huub bedoel je ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Is het nu definitief dat die klootzak de groupiedag cancelt.
natasia wilde wel, maar kon nog nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
HuhElly terug van vakantie, ging zeker alleen en heeft geen vrienden
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze worden gecast op kutstemmen; Palma, Amanda, Ellen, Natasiais om verslaving tegen te gaan, zo zet je de streams nog eens uit.
???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke draagt een sjaaltje, walgelijk bij een vrouw
Hij wilde vanochtend afbellen maar kreeg geen gehoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Is het nu definitief dat die klootzak de groupiedag cancelt.
Ik vraag me af waar Huub de arrogantie vandaan haalt 5 weerloze meisjes diep teleur te stellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wilde vanochtend afbellen maar kreeg geen gehoor.
Ik neem aan dat hij cancelt, dat heeft ie al gezegd.
Hopelijk laat Jaap het wèl doorgaan, lijkt me wel lachen.
argggg !!! kom bijna niet meer bij,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:46 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb een fotoalbum van Dennis gevonden, of is dit hem toch niet?
http://s108.photobucket.com/albums/n7/JoeyPorsche911/?start=all
[afbeelding]
Ik vind het super dat hij die zgn. weerloze chicks laat staan... Jaap&Dennis nemen het over.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Huub de arrogantie vandaan haalt 5 weerloze meisjes diep teleur te stellen.
Hopelijk houdt de FEBO dit zoveelste egocentrische gedachtenspinsel van die klootzak tegen.
De Febo script niet, dus is het Huub's eigen keuze.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Huub de arrogantie vandaan haalt 5 weerloze meisjes diep teleur te stellen.
Hopelijk houdt de FEBO dit zoveelste egocentrische gedachtenspinsel van die klootzak tegen.
joh, gewoon terug tot 10 tellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mij ook, een echte dijenkletser wordt hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wilde vanochtend afbellen maar kreeg geen gehoor.
Ik neem aan dat hij cancelt, dat heeft ie al gezegd.
Hopelijk laat Jaap het wèl doorgaan, lijkt me wel lachen.
Ik ben gewoon GENIAAL!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef 2live het volgende:
[..]
wat een vernieuwend idee, hoe kom je erop?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |