als ik nou zeg dat die conclusie van natas en amanda komt, dan kun je die opmerking op waarde schatten!quote:
Bij mij doet ie het nuquote:
geen neptieten met sileconevulling! Huub heeft geluk! De enige vrouw met echte borsten. Behoorlijk aantrekkelijk. ( snap niet hoe iemand kan denken dat een plastik zak opvulling onder een uitgelubberde huid aantrekkelijk is? Waarom sommige dwaze vrouwen denken dat ze er beter uitzien met plastik vulling?)quote:
Nu het experiment overduidelijk is mislukt heeft Prive afstand genomen en is 10 aangewezen op derderangs bladen om nog enige publiciteit te krijgen. Wanhoopsdaad zeg maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakel net in maar krijg de indruk dat ie Lieke interviewt voor een of ander roddelblad.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo kijk is aan onze ouwe kelly kusser neuker Andries..
Je hebt een eigenaardige manier om je punt te maken maar ik geloof dat ik het met je eens benquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
geen neptieten met sileconevulling! Huub heeft geluk! De enige vrouw met echte borsten. Behoorlijk aantrekkelijk. ( snap niet hoe iemand kan denken dat een plastik zak opvulling onder een uitgelubberde huid aantrekkelijk is? Waarom sommige dwaze vrouwen denken dat ze er beter uitzien met plastik vulling?)
Lieke gaat ook steeds meer in haar eigen waarheid op.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef Marrije het volgende:
Ai Lieke, das ook niet helemaal waar: 'Ik heb geen zin in dat hij dingen niet doet omdat ik dat niet wil. . .'
Hahaha, wat ranzig. Net echt.quote:
Jaja ze lijkt wel modernquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik ben ook wel voor enige vorm van openheid in een relatie, mits je dat vantevoren bespreekt"
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het nuEn dat via jouw site
Dan heb je vast een schone reetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef DrsH het volgende:
Ik was hem meestal onmiddelijk na anale sex
Denk vooral niet dat ik dit niet gezien heb!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke draagt een sjaaltje, walgelijk bij een vrouw
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik ben ook wel voor enige vorm van openheid in een relatie, mits je dat vantevoren bespreekt"
Lees jij mijn updates nietquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:03 schreef demins het volgende:
[..]
Denk vooral niet dat ik dit niet gezien heb!![]()
Kenners van de materie dus hebben ze het goed gezien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef 2live het volgende:
[..]
als ik nou zeg dat die conclusie van natas en amanda komt, dan kun je die opmerking op waarde schatten!![]()
Normaal wèl hoor.quote:
Schat, ze liggen toch niet met hun kop onder het dekbed van het ballegooi stel te koekeloeren ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
Kenners van de materie dus hebben ze het goed gezien?
En andersom dus ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieke zegt dat de gevoelens voor Huub de laatste tijd steeds sterker worden.
andersom niet volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Lieke is echt verliefd op Huub...
En Lieke is intelligent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Lieke is echt verliefd op Huub...
Nou maak het snel goed dan, hupquote:
quote:
Ik denk er inderdaad anders over. Voor leuke streams was de groupie-dag beter geweest, maar ik vind het een goede actie van Huub dat hij dit doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En andersom dus ook.
Ik weet dat jij er anders over denkt, maar: mijn God wat saai, zo' n stelletje.
Huub is ook geen schim meer van wat hij was. Je had hem een paar maanden geleden moeten vertellen dat hij een "groupiedag" zou afzeggen en hij had je recht in je gezicht uitgelachen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
De BB streamers vonden Andries destijds ook een slet trouwens![]()
Elly de paardenpijpsterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:11 schreef SiRojK het volgende:
Lieke zoent met een zangeres die hier kwam???? Welke dan?
Bedoel je net zo leuk en spannend als La Fete Blanche?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk er inderdaad anders over. Voor leuke streams was de groupie-dag beter geweest, maar ik vind het een goede actie van Huub dat hij dit doet.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
geen neptieten met sileconevulling! Huub heeft geluk! De enige vrouw met echte borsten. Behoorlijk aantrekkelijk. ( snap niet hoe iemand kan denken dat een plastik zak opvulling onder een uitgelubberde huid aantrekkelijk is? Waarom sommige dwaze vrouwen denken dat ze er beter uitzien met plastik vulling?)
GVD, maakt ik 1 foutje, krijg meteen op me flikkerquote:
Komen er ook nog andere bewoners aan bod, vandaag? Ik hoop stiekem op een diepte-interview met Amandaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef pullup het volgende:
Het is wel een leuk gesprek zo tussen andries en Lieke en het blijkt wel dat ze goed uit haar woorden komt als die tokkies er een keer niet doorheen schreeuwen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
GVD, maakt ik 1 foutje, krijg meteen op me flikker![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |