En Lieke is intelligent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Lieke is echt verliefd op Huub...
Nou maak het snel goed dan, hupquote:
quote:
Ik denk er inderdaad anders over. Voor leuke streams was de groupie-dag beter geweest, maar ik vind het een goede actie van Huub dat hij dit doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En andersom dus ook.
Ik weet dat jij er anders over denkt, maar: mijn God wat saai, zo' n stelletje.
Huub is ook geen schim meer van wat hij was. Je had hem een paar maanden geleden moeten vertellen dat hij een "groupiedag" zou afzeggen en hij had je recht in je gezicht uitgelachen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
De BB streamers vonden Andries destijds ook een slet trouwens![]()
Elly de paardenpijpsterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:11 schreef SiRojK het volgende:
Lieke zoent met een zangeres die hier kwam???? Welke dan?
Bedoel je net zo leuk en spannend als La Fete Blanche?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk er inderdaad anders over. Voor leuke streams was de groupie-dag beter geweest, maar ik vind het een goede actie van Huub dat hij dit doet.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
geen neptieten met sileconevulling! Huub heeft geluk! De enige vrouw met echte borsten. Behoorlijk aantrekkelijk. ( snap niet hoe iemand kan denken dat een plastik zak opvulling onder een uitgelubberde huid aantrekkelijk is? Waarom sommige dwaze vrouwen denken dat ze er beter uitzien met plastik vulling?)
GVD, maakt ik 1 foutje, krijg meteen op me flikkerquote:
Komen er ook nog andere bewoners aan bod, vandaag? Ik hoop stiekem op een diepte-interview met Amandaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef pullup het volgende:
Het is wel een leuk gesprek zo tussen andries en Lieke en het blijkt wel dat ze goed uit haar woorden komt als die tokkies er een keer niet doorheen schreeuwen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
GVD, maakt ik 1 foutje, krijg meteen op me flikker![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |