Cosjostiemoppie van mequote:
Ik schakel net in maar krijg de indruk dat ie Lieke interviewt voor een of ander roddelblad.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
bbbbbrrrrrrr eng ventje ............ wat komt die doen?
voor de Partyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakel net in maar krijg de indruk dat ie Lieke interviewt voor een of ander roddelblad.
Huh? In bed gescheten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel in bed gescheten, das dan wel weer heel hip![]()
dat was een brandplek van het kussen wat in de fik was gevlogen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel in bed gescheten, das dan wel weer heel hip![]()
oooooooooooo journalistquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik schakel net in maar krijg de indruk dat ie Lieke interviewt voor een of ander roddelblad.
SCfilmpjesmaker van mequote:
als ik nou zeg dat die conclusie van natas en amanda komt, dan kun je die opmerking op waarde schatten!quote:
Bij mij doet ie het nuquote:
geen neptieten met sileconevulling! Huub heeft geluk! De enige vrouw met echte borsten. Behoorlijk aantrekkelijk. ( snap niet hoe iemand kan denken dat een plastik zak opvulling onder een uitgelubberde huid aantrekkelijk is? Waarom sommige dwaze vrouwen denken dat ze er beter uitzien met plastik vulling?)quote:
Nu het experiment overduidelijk is mislukt heeft Prive afstand genomen en is 10 aangewezen op derderangs bladen om nog enige publiciteit te krijgen. Wanhoopsdaad zeg maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo kijk is aan onze ouwe kelly kusser neuker Andries..
Je hebt een eigenaardige manier om je punt te maken maar ik geloof dat ik het met je eens benquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
geen neptieten met sileconevulling! Huub heeft geluk! De enige vrouw met echte borsten. Behoorlijk aantrekkelijk. ( snap niet hoe iemand kan denken dat een plastik zak opvulling onder een uitgelubberde huid aantrekkelijk is? Waarom sommige dwaze vrouwen denken dat ze er beter uitzien met plastik vulling?)
Lieke gaat ook steeds meer in haar eigen waarheid op.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef Marrije het volgende:
Ai Lieke, das ook niet helemaal waar: 'Ik heb geen zin in dat hij dingen niet doet omdat ik dat niet wil. . .'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |