je krijgt eerst een waarschuwingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik KZ ook te vertellen![]()
(heb het zelf nog niet meegemaakt)
Ja, kijk maar verbaast. (je usericon)quote:
Is de enige die echt dat spel speelt met een werkelijk plan...bij velen in dat huis ontbreekt dat plan...zijn voortdurend bezig met een ander afkatten en overleven...maar daar kom je er niet meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Leuk gesprek met Lieke.
Ik vind 9/10 dingen die ze draagt walgelijk..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke draagt een sjaaltj, walgelijk bij een vrouw
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef Marrije het volgende:
Hey das Andries, daar heb ik bij in de klas gezeten.
Ze moeten nóg veel meer vol gas dat gedrocht het leven zuur maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:46 schreef 2live het volgende:
a; ik neem aan dat je dit thuis niet pikt [ glas water]
l; nee je bent hier meer aan het overleven.......hier ga je confrontaties aan.
ik blijf bij mezelf.
ja heel conservatief, ze is ook heel cliché, hoe ze doet, wat ze draagt, wat ze zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind 9/10 dingen die ze draagt walgelijk..
Ze geeft nu aan zo'n moderne houding te hebben, maar ik geloof daar echt 0,0 van.. Volgens mij is Lieke echt zo conservatief als het maar kan
Heeeeeeeeeee, een natte tepel ?quote:
bbbbbrrrrrrr eng ventje ............ wat komt die doen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef Marrije het volgende:
Hey das Andries, daar heb ik bij in de klas gezeten.
Maar ze heeft wel in bed gescheten, das dan wel weer heel hipquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind 9/10 dingen die ze draagt walgelijk..
Ze geeft nu aan zo'n moderne houding te hebben, maar ik geloof daar echt 0,0 van.. Volgens mij is Lieke echt zo conservatief als het maar kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |