Ik bedoel je blokt me weer midden in een gesprek op msn, dus nogmaals.... heb ik iets verkeerds gezegdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee leandra is er vroeg bijDie gaat na sluitingstijd zucht
Nou als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
Tis me eerste slacht me niet af
Wat zei je?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel je blokt me weer midden in een gesprek op msn, dus nogmaals.... heb ik iets verkeerds gezegd![]()
Of ben ik weer para![]()
Dood moet jequote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
Tis me eerste slacht me niet af
WAT??!!!! heeft ze de log geplaatstquote:
Hoiiquote:
quote:
Hiddenquote:
quote:
Nietesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:37 schreef Soury het volgende:
FOK! heeft nu 184100 leden
quote:
is dat msn-talk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Soury zegt:
vind je me lief ?
PC Eend zegt:
ja, neuken ??
Soury zegt:
nee dank je![]()
quote:
Ik ben flabbergashted...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Soury zegt:
vind je me lief ?
PC Eend zegt:
ja, neuken ??
Soury zegt:
nee dank je![]()
Dat zie je tochquote:
Zo'n aanbod sla je toch niet afquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben flabbergashted...
Kan niks verzinnen.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo'n aanbod sla je toch niet af![]()
Ik prefereer telefoonsex...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zie je toch![]()
Zullen wij even MSNen?![]()
Leuke usericonquote:
er ik er iets discriminerends op zet wordt je usericon verwijderd ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Om de seconde een andere blijkbaar![]()
Videogesprekquote:
Icoonsexquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Om de seconde een andere blijkbaar![]()
Nee, maar als het te erg is verwijder ik het zelf welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
er ik er iets discriminerends op zet wordt je usericon verwijderd ?![]()
quote:
Moet ik zeker een duur 06 nummer bellenquote:
Bel jou wel collectcall..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik zeker een duur 06 nummer bellen![]()
![]()
Ik doe meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Modern he, je moet toch met de tijd meegaan![]()
Bij nader inzien het wordt al laat, toch niet zo zin meer in telefoonsex, ben gisteren als een beest tekeer gegaan, ben nog steeds een beetje schorquote:
Foto's willen wequote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat ik het van mijn stem moet hebben?
Ze had al zoveel moeite met gewoon haar foto plaatsenquote:
Men, dit lijkt raarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=beer2.gif]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij nader inzien het wordt al laat, toch niet zo zin meer in telefoonsex, ben gisteren als een wilde eend tekeer gegaan, ben nog steeds een beetje schor
Zoiets moet je voor tv een beetje rekken, een vinger heeft hij al gebrokenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef doka het volgende:
Is Huub al ritueel geslacht door zijn medebewoners?
Fake jequote:
Dan ben ik zeer beniewd hoe jij dan wel niet klinktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat ik het van mijn stem moet hebben?
Al het goede komt in beetjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets moet je voor tv een beetje rekken, een vinger heeft hij al gebroken![]()
Zou eigenlijk van onderaan af moeten beginnen... beetje gehaktmachine-idee maar dan in slóóów motion... teentjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets moet je voor tv een beetje rekken, een vinger heeft hij al gebroken![]()
Van jou heb ik de allergeilste MSN logsquote:
Ik word al gebruikt op Huubs logquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van jou heb ik de allergeilste MSN logs![]()
![]()
Je moest eens weten hoe populair je wordt als ik die logs ooit plaats![]()
O jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als we het nooit hebben gedaan![]()
OMG, heb je haar weerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zou eigenlijk van onderaan af moeten beginnen... beetje gehaktmachine-idee maar dan in slóóów motion... teentjes.
Maar dat iemand zo snel met haar benen wijd op bed haar poes laat zien heb ik maar zelden gezienquote:
Zo ben ik gewoon...... ik ken je toch ook al een half uur op msn ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat iemand zo snel met haar benen wijd op bed haar poes laat zien heb ik maar zelden gezien![]()
Echt iets voor huub ja![]()
Huub gebruikt jou ook..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat iemand zo snel met haar benen wijd op bed haar poes laat zien heb ik maar zelden gezien![]()
Echt iets voor huub ja![]()
't Heb ik gedaanquote:
Kolere dat gaat wel snel tegenwoordig, hou je er wel rekening mee dat ik maar isdn hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo ben ik gewoon...... ik ken je toch ook al een half uur op msn ofzo?![]()
Vooral doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kreeg net een mailtje, zou het wat zijn ?![]()
Hi! I am bored tonight. Interested in chatting to pretty girl? Email me at 'spamemailadres' only. Will send some of my pictures
isdnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kolere dat gaat wel snel tegenwoordig, hou je er wel rekening mee dat ik maar isdn heb![]()
Heb jij heul de SC in je lijst? SCHNOLL!! Doe je goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kolere dat gaat wel snel tegenwoordig, hou je er wel rekening mee dat ik maar isdn heb![]()
Niks, maar mijn engeltjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
't Heb ik gedaan. Of nou ja
. Wat heb ik gedaan bij jóu?
![]()
Im going there where ian has never beenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Heb jij heul de SC in je lijst? SCHNOLL!! Doe je goed![]()
.
Ik wou dat ik een beertje voor je hadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
Ik duik me nestje in.
Ja, dat zou je inmiddels toch moeten weten hèquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks, maar mijn engeltjehad weer van die lugubere gedachtes
![]()
IRL? Waarom was ik daar dan niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Im going there where ian has never been![]()
![]()
Ik had laatst open dag gehouden
Nee de voorselectie op msn, moet eerst checken of ze wel geschoren zijn, maar kennelijk kan je niet zomaar van internet plaatjes op aan is geblekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
IRL? Waarom was ik daar dan niet?
Oh, Ian is niet meer onder ons.
Hè bah, kwam je er wel doorheen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee de voorselectie op msn, moet eerst checken of ze wel geschoren zijn, maar kennelijk kan je niet zomaar van internet plaatjes op aan is gebleken
Ja het ging helemaal volgens plan tot dat ze zijn opgepakt en Talitha ligt nog ergens in een weilandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hè bah, kwam je er wel doorheen?
Ik wil er graag plaatjes bijplaatsen voor een leuk effect maar er starten geen nieuwe pagina's.
Oh ben jij het, ik zag je voor iemand anders aanquote:
quote:
Dat gebeurt wel vaker tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ben jij het, ik zag je voor iemand anders aan![]()
Ik sta anders heul online hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ben jij het, ik zag je voor iemand anders aan![]()
Wat heb je met hem gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh, Ian is niet meer onder ons.
[afbeelding]
quote:
Die geile pedo sexchat die ik met jou heb hou ik liever onder de petquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik sta anders heul online hoor.
Wil je mijn msn?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die geile pedo sexchat die ik met jou heb hou ik liever onder de pet![]()
Alleen als we geile nerdtalk gaan doenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen als we geile nerdtalk gaan doen![]()
![]()
Oops opeens staat ze niet meer onlinequote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die geile pedo sexchat die ik met jou heb hou ik liever onder de pet![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oops opeens staat ze niet meer online![]()
![]()
![]()
Voeg ik je toe, ben je ook opeens weg.... ik begin sterk de indruk te krijgen dat ik iedereen hier wegjaagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Vertel ik ondertussen wel hoe gratis streams kunt kijken![]()
![]()
Heb ik je toch verteld? "Mark my words," zei ik nogquote:
Ik moest overnieuw opstarten, wat denk jij nouquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oops opeens staat ze niet meer online![]()
![]()
![]()
Heb je ian tot gemacht?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Heb ik je toch verteld? "Mark my words," zei ik nog.
Dat niemand met me wou praten en als ik een poging doe vertrekken ze hier ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik moest overnieuw opstarten, wat denk jij nou.
Edit dat eens gauw, ik wil niet naar het gevangquote:
Dus nooit geen ian meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Edit dat eens gauw, ik wil niet naar het gevang.
[afbeelding]
Gewoon niets over Het Voorval.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus nooit geen ian meer![]()
Het grote Ian_Niks zegmaar?
Vet coole master skillsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:09 schreef TherAngelina het volgende:
[afbeelding]
Oh ohhhh, check die skillz.
Nee, da's Sid, God hebbe zijn zielquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vet coole master skills![]()
Jij Pwned![]()
Maar ik snap de diepere betekenis niet, die rat dat is ian?
OK dan snap ik hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, da's Sid, God hebbe zijn ziel.
* para kijktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:46 schreef TherAngelina het volgende:
Succes ochtendploeg!!1!!1!!!!!!!1!einz!!1!!!
moggûh Talitha!quote:
Hierzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
moggûh Talitha!![]()
Goeiemorgenook voor de rest...
![]()
anyone?
quote:
Dat heb ik nodig ja vandaag. Doe beetje suffe dingenquote:
vertelvertel...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat heb ik nodig ja vandaag. Doe beetje suffe dingen![]()
Ik ga vanmorgen de hond uitlaten trek ik de deur uit... Zit de sleutel nog aan de binnenkant.quote:
en je weet zeker dat er niet 'iemand' anders in je huis 'woont'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga vanmorgen de hond uitlaten trek ik de deur uit... Zit de sleutel nog aan de binnenkant.
Ben ik eindelijk weer binnen. Komen ze met een pakje.
Ik betaal per pin... 3x foute code. Kom ik er pas daarna achter dat de nummers 'verkeerd' om lopen. Nou kan ik 2 dagen niet pinnen.
Vervolgens loop ik heel nijdig naar boven. Stuur ik 3 rekeningen naar 3 personen. Vul ik op 2 de verschillende namen bij de verkeerde bedrag...
Stom gedoe... Ik ben er maar mee gestopt voor vandaag, dat gaat niks worden![]()
heeft ie losgeld gevraagdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, da's Sid, God hebbe zijn ziel.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:50 schreef Polonium-120 het volgende:
en je weet zeker dat er niet 'iemand' anders in je huis 'woont'![]()
Je moet niks natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
tjemig. het is weer bijna vakantie. "we" moeten de hele school weer uitsoppen...![]()
nee da's waar. maar ja...quote:
WAt is dat voor een verplichte onzin. Als je niet wil wil je niet. Klaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
nee da's waar. maar ja...
had ook al een menigsverschil met de peuterjuf. die gaan de hele klas opknappen. en daarvoor moet ik in de vakantie (!) komen opdraven...![]()
en ik vind het niet eens nodig. klasje is prima zo. en ze gaan er ook nog een soort van snoezelruimte van maken. alsof mijn kind zwakzinnig is, ipv drie...![]()
oké, me lang genoeg kwaad gemaakt. dat doe ik dus echt niet. Ter compensatie neem ik van de basisschool wel spullen mee om schoon te maken..![]()
zoiets als kwade geesten van de doden die vertrokken zijn naar de onderwereld, waarvan eentje nu in je huis dooltquote:
alle zogenaamde rlsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben jullie wel eens bij bepaalde dingen dat je geen flauw idee ehbt wat je ervan vindt.?
Volgens mij geloof ik daar niet in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef Polonium-120 het volgende:
zoiets als kwade geesten van de doden die vertrokken zijn naar de onderwereld, waarvan eentje nu in je huis doolt![]()
Zo vaak, meestal is het ook gewoon niet boeiend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben jullie wel eens bij bepaalde dingen dat je geen flauw idee ehbt wat je ervan vindt.?
oh nee,... vanavond maar weer onder je bedje kijkenquote:
Dat kan heul nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:35 schreef Polonium-120 het volgende:
oh nee,... vanavond maar weer onder je bedje kijken![]()
heb je een kelder?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat kan heul niet
Daar ligt al 10 km rommel en boeken![]()
Neehquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:51 schreef Polonium-120 het volgende:
heb je een kelder?
zitpolo weer over de kelder? die was toch bij de stoomovens links?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh![]()
Zeg ga jij mij een beetje rare dingen proberen aan te praten
ehquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh![]()
Zeg ga jij mij een beetje rare dingen proberen aan te praten
Hij probeert mij bang te maken voor kelders en beddenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
zitpolo weer over de kelder? die was toch bij de stoomovens links?![]()
hee... hoe oud denk jij wel niet dat ik ben?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zitpolo weer over de kelder? die was toch bij de stoomovens links?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef petraa het volgende:
Haaiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef petraa het volgende:
Haaiiiiiiiiiiiiiiiii
Veulennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
dat was jij toch? met die preien in de kelder??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hee... hoe oud denk jij wel niet dat ik ben?![]()
en stomen doe ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat was jij toch? met die preien in de kelder??
* nadenkt neeee dat was dutchguy![]()
als je van prei houdtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat was jij toch? met die preien in de kelder??
* nadenkt neeee dat was dutchguy![]()
ben vaak weg... zit nl moya henman te kijkenquote:
t was een nogal onortodoxe benaderwijze van groente herinner ik mij nog...quote:
zeker alleen jonge preitjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t was een nogal onortodoxe benaderwijze van groente herinner ik mij nog...![]()
Ik zit moet te verzamelen om de hond uit te latenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef Polonium-120 het volgende:
ben vaak weg... zit nl moya henman te kijken![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Я не существую
Gert-Jan was een held.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
hij leeft
![]()
![]()
gaat het weer een beetje mijneer Nick?
absoluut!quote:
henmanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit moet te verzamelen om de hond uit te laten![]()
Nein, alles nog immer deaudt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut!![]()
zijn je pjoeters weer gefixed?
jammer, maar er zijn pjoeter agrariersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, alles nog immer deaudt.
Zal wel een nieuwe moeten kopen...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, alles nog immer deaudt.
Zal wel een nieuwe moeten kopen...
Wat ken je me toch goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef TherAngelina het volgende:
Hihi. Ik zei gisteren nog tegen PC eend dat Ian morgen kwam
.
Tevens een heul goede morgen!
Waar ging dat ook al weer over?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst!
En Thera had gelijk: je kan baggeren wat je wil, ik lees inderdaad alles terug.![]()
Roddelen over Ianquote:
We hebben gewoon niet genoeg gebaggertquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:06 schreef TherAngelina het volgende:
Roddelen over Ian. Jij zei zoiets van: "Als we maar genoeg baggeren komt 'ie daar toch niet achter".
Dan had hij zoveel moeten teruglezen dat hij 2x zo lang weg was geblevenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
We hebben gewoon niet genoeg gebaggert![]()
I Sc per dag is echt niet genoeg, dat hadden er 5 moeten zijn.![]()
Ik word weer helemaal PARAquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef TherAngelina het volgende:
Hihi. Ik zei gisteren nog tegen PC eend dat Ian morgen kwam
.
Tevens een heul goede morgen!
MOOOOOOOITIEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Eeeeeeeeeend......... swa......... brotha...... *high five*
What else is newquote:
Ola ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]Souuuuuuuuuuuuuuuuuury [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Was dat nou weer... Inlegkruisje met leuke tekstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
Tegelkruisjes zijn pro.
Om tegels te leggen, gekkie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Was dat nou weer... Inlegkruisje met leuke tekst![]()
Dat is onze geheime codequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Was dat nou weer... Inlegkruisje met leuke tekst![]()
Ow ja, dat dus!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is onze geheime code![]()
Ze wil weer geile sexchat met me![]()
![]()
Oh o.k. die geheime dingen wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is onze geheime code![]()
Ze wil weer geile sexchat met me![]()
![]()
Tis omdat eend zo'n plaatje isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
Wat hebben ze tegen jou Eendjuh in de COS ?
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
Wat hebben ze tegen jou Eendjuh in de COS ?
Als ik het niet meer trek kom ik hier mijn liefde wel even opladenquote:
zuchtquote:
Hee die Peet... Tis hier leeg en hol.quote:
Ja aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Saai Liefquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
ja saai en hoestie met jou Soury
Geen ideequote:
Hoi hoi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Ik denk dat ze een feessie hebben en ons er niet bij wilde hebben.quote:
En veulens ... Olaquote:
Pfffff bouwen we ons eigen feesiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een feessie hebben en ons er niet bij wilde hebben.![]()
Valt wel mee, ben even saai as usual...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
Oi Lobascaaaaaaa...................... Leven in de brouwery............... Toch![]()
Ahhhh. Wat lief.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:
Ik heb gewoon gezellig opgepast. Toen ik weg ging lag er een piep piep klein ezel veulentje te slapen naast z'n mama![]()
Jij zou dus een soort van op het feessie van Jaap en Dennis passen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt wel mee, ben even saai as usual...![]()
Zijn er niet genoeg ezels op de wereldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:
Ik heb gewoon gezellig opgepast. Toen ik weg ging lag er een piep piep klein ezel veulentje te slapen naast z'n mama![]()
Zo liefquote:
Ik zou waarschijnlijk in mijn eentje buiten op het terras gaan zitten. Maar wel genieten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij zou dus een soort van op het feessie van Jaap en Dennis passen ?![]()
Mmm lijkt me ook wel wat, niet in de kooi dan hoor, maar gewoon ergens anders!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk in mijn eentje buiten op het terras gaan zitten. Maar wel genieten.
Een glaasje, hapje en rokertje erbij, ik vermaak me dan prima.![]()
Misschien een domme vraag, maar heb/ hou jij zelf paarden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo lief
Is eergisteren geboren. Maar mama heeft geen melk genoeg dus nu krijgt ze elke 2 uur ongeveer een flesje.![]()
Herken dat, en een beetje rondsnuffelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou waarschijnlijk in mijn eentje buiten op het terras gaan zitten. Maar wel genieten.
Een glaasje, hapje en rokertje erbij, ik vermaak me dan prima.![]()
Oink Oink ....quote:
Domme vragen bestaan niet (ja cliche maar zo waar).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Misschien een domme vraag, maar heb/ hou jij zelf paarden?
Het is een varkenquote:
Dan heb ik ook een vraagje ... Welk gedeelte van Nederland woon je, je bent wel 24 uur met dieren bezig. Ben gewoon nieuwsierig .. Lijkt me wel watquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet (ja cliche maar zo waar).
Ik heb zelf geen paard helaas. Geen geld voor, ik heb geen vast baan. Ik heb wel een aantal oppasklanten met paarden waar ik veeeel kom. En verder heb ik een soort verzorg knuffel waar ik 2 of 3x in de week op rij. En ik rij ook nog manege paarden.![]()
Oh ja tis BALK BALK... nou ja een stadse troela mag je dat niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een varken
Het enige dier ongeveer in de wereld waar ik maar heeel weinig mee heb. Zeker niet omdat ik er al een paar keer door in de poten ben gebeten.![]()
Met dom bedoelde ik meer dat je het waarschijnlijk al 100 keer verteld hebt, maar ik lees de SC nooit terug.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet (ja cliche maar zo waar).
Ik heb zelf geen paard helaas. Geen geld voor, ik heb geen vast baan. Ik heb wel een aantal oppasklanten met paarden waar ik veeeel kom. En verder heb ik een soort verzorg knuffel waar ik 2 of 3x in de week op rij. En ik rij ook nog manege paarden.![]()
Heeee nog een groepie van de SCquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
Halloooooo!![]()
Ik ben moe en blijf maar heel even.
Ik ben moe en blijf maar heel evenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
Halloooooo!![]()
Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef Soury het volgende:
Dan heb ik ook een vraagje ... Welk gedeelte van Nederland woon je, je bent wel 24 uur met dieren bezig. Ben gewoon nieuwsierig .. Lijkt me wel wat
haiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
Halloooooo!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben moe en blijf maar heel even
Zucht![]()
Zo vaak komt het ook weer niet te sprakenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
Met dom bedoelde ik meer dat je het waarschijnlijk al 100 keer verteld hebt, maar ik lees de SC nooit terug.
En nee, domme vragen bestaan niet, domme antwoorden daarintegen..
Ik vind paarden ook pracht dieren, woon sinds 2 jaar in een dorp waar een manege is, misschien moet ik ook 'ns een uurtje in de week gaan 'lessen'.
Een paar jaar geleden ben ik met een vriendin op Texel gaan paardrijden door een bos, onder begeleiding, vond het echt geweldig.![]()
Maar je telt voor 10!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben geen groepie, ik ben in m'n uppie?
D'r staat hier nog ene brommer klaar hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef Talitha het volgende:![]()
Ik heb slecht geslapen afgelopen nacht in dat weiland. Had eigenlijk gehoopt dat Eend me zou komen zoeken, maar helaas....![]()
![]()
Gewoon in mijn stadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Amsterdam.
Ik ben er niet 24 uur per dag mee bezig. Ik zou het wel willen, Maar er is geschat voor elke 100 mbo opgeleide dierverzorger (wat ik ben) maar 1 baan beschikbaar.
Plus dat de factor goedkope 'amateurs' heel hoog is.
Bezin eer u begint![]()
Ik heb me de ziekte gezochtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Ik heb slecht geslapen afgelopen nacht in dat weiland. Had eigenlijk gehoopt dat Eend me zou komen zoeken, maar helaas....![]()
![]()
Als ik het ga doen, is het echt voor mijn plezier. De geur van zo'n paardenstal... mmmmmm..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo vaak komt het ook weer niet te spraken
Lessen is leuk, maar verwacht niet dat je anky word... Hoe ouder je word hoe lastiger er het is om heeeel goed te worden. Mar voor hobby is het echt super. Er zijn gewoon nog mensen van 70 die rijden en beweren er fit door te blijven
Het is alleen zo slecht voor je figuur als je het veel doet![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef Soury het volgende:
Eend is naar jou op zoek denk ik en zit ergens in een pretpark zich vol te vreten aan de left overs
van de bewoners
Ik ben halverwege gestrand.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r staat hier nog ene brommer klaar hoor![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
Gewoon in mijn stadJemig dacht dat je ergens in Drente ofzo zat
![]()
Ik probeerde te slapen in een koud en bobbelig weiland.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb me de ziekte gezocht
Waar was je nou![]()
Vroeger dacht ik alitjd dat ik de enige was die dat heerlijk vond. Tot ik een jaar of 14 / 15 was en me toen 6 jarige neefje me paardentas vond. Vol met borstels, handschoentjes, en dat soort dingen. Hij hing er boven te snuiven en vond het heerlijk ruikenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
Als ik het ga doen, is het echt voor mijn plezier. De geur van zo'n paardenstal... mmmmmm..![]()
ARme jij, eenzaam en alleen in zo'n koud en winderig nat weilandjequote:
IK heb hetzelfde probleem. Hij heeft me gewoon aan me lot overgelaten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
![]()
Was het nou echt zoveel moeite om een stukie door te rijden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik probeerde te slapen in een koud en bobbelig weiland.![]()
![]()
Ach wie niet.... Allemaal pullettjes slachtofferhulp formulier invullenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb hetzelfde probleem. Hij heeft me gewoon aan me lot overgelaten.![]()
Ik dacht dat jij opgepakt wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb hetzelfde probleem. Hij heeft me gewoon aan me lot overgelaten.![]()
En niet voor Talithaquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Vorige zomer fietste ik 3 a 4 keer in de week langs een weiland waar 2 shetlanders stonden, ik werd altijd zo vrolijk van die beestjes. Na een tijdje nam ik zelfs broodjes voor ze mee.![]()
ja....snif......quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
ARme jij, eenzaam en alleen in zo'n koud en winderig nat weilandje![]()
Broodje watte ....En toen gingen ze dood ? !?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Vorige zomer fietste ik 3 a 4 keer in de week langs een weiland waar 2 shetlanders stonden, ik werd altijd zo vrolijk van die beestjes. Na een tijdje nam ik zelfs broodjes voor ze mee.![]()
M'n band was lek, de brug stond open en de kat had m'n huiswerk opgegeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was het nou echt zoveel moeite om een stukie door te rijden?
Zat die daar dan vorige zomer ook al?quote:
De snorren pliesiequote:
Is zo leuk om te doen. Paardjes voeren offe in mijn geval hertjes voerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Gewoon sneetje brood. Nee, ze leven nog steeds, alleen ben ik van werkplek veranderd en fiets ik er bijna nooit meer langs..quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Broodje watte ....En toen gingen ze dood ? !?!
Slaap ze meis .....quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
ik ga me bed in, ben moe![]()
, stomme eend.
![]()
meen ik neit hoor![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gewoon sneetje brood. Nee, ze leven nog steeds, alleen ben ik van werkplek veranderd en fiets ik er bijna nooit meer langs..![]()
Hier op het dorp staan ook bordjes bij het 'dekstation' (quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is zo leuk om te doen. Paardjes voeren offe in mijn geval hertjes voeren![]()
Jammer alleen dat eigenaren er niet zo blij van worden. Shetties worden zelfs van de lucht nog dik namelijk.
Trustequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
, stomme eend.
![]()
meen ik neit hoor![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier op het dorp staan ook bordjes bij het 'dekstation' () VERBODEN TE VOEREN
Ik weet niet eens of ik Eend toen al kende! Misschien alleen bewonderend van een afstandje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zat die daar dan vorige zomer ook al?
Man wat verwaarloos jij je groupies![]()
Trusten Petraaquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
, stomme eend.
![]()
meen ik neit hoor![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
Hier op het dorp staan ook bordjes bij het 'dekstation' () VERBODEN TE VOEREN
Neuh....quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaah, muizemeis, dat hebben ze in de stad niet hé?!![]()
Kijk, weer wat geleerd. Ik dacht eigenlijk dat het de bedoeling was dat ze daar gingen 'paren'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
In een dekstation oogsten ze spermaMelken noemen ze dat.
Paarden worden meestal gedekt door KI en dat word dus daar voorbereid.
Die hengsten doen vaak ook dingen in de sport en zijn dus meestal op een streng dieet.
Echte dekingen gebeuren haast nooit meer. Het is te duur om hengsten of merrie's constante heen een weer te slepen naar stallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
Kijk, weer wat geleerd. Ik dacht eigenlijk dat het de bedoeling was dat ze daar gingen 'paren'.![]()
Zoiets als... voor de leeuwen gooien?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
Nou ik zou wel als ik ooit rijk zou zijn ........me opwerpen voor dieren.. Maar ik ben een stadswatje maar dat zou ik wel onbetaald willen doen.
Ja hallo heb je een keer poen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zoiets als... voor de leeuwen gooien?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |