Ik bedoel je blokt me weer midden in een gesprek op msn, dus nogmaals.... heb ik iets verkeerds gezegdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee leandra is er vroeg bijDie gaat na sluitingstijd zucht
Nou als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
Tis me eerste slacht me niet af
Wat zei je?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel je blokt me weer midden in een gesprek op msn, dus nogmaals.... heb ik iets verkeerds gezegd![]()
Of ben ik weer para![]()
Dood moet jequote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
Tis me eerste slacht me niet af
WAT??!!!! heeft ze de log geplaatstquote:
Hoiiquote:
quote:
Hiddenquote:
quote:
Nietesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:37 schreef Soury het volgende:
FOK! heeft nu 184100 leden
quote:
is dat msn-talk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Soury zegt:
vind je me lief ?
PC Eend zegt:
ja, neuken ??
Soury zegt:
nee dank je![]()
quote:
Ik ben flabbergashted...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Soury zegt:
vind je me lief ?
PC Eend zegt:
ja, neuken ??
Soury zegt:
nee dank je![]()
Dat zie je tochquote:
Zo'n aanbod sla je toch niet afquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben flabbergashted...
Kan niks verzinnen.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo'n aanbod sla je toch niet af![]()
Ik prefereer telefoonsex...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zie je toch![]()
Zullen wij even MSNen?![]()
Leuke usericonquote:
er ik er iets discriminerends op zet wordt je usericon verwijderd ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Om de seconde een andere blijkbaar![]()
Videogesprekquote:
Icoonsexquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Om de seconde een andere blijkbaar![]()
Nee, maar als het te erg is verwijder ik het zelf welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
er ik er iets discriminerends op zet wordt je usericon verwijderd ?![]()
quote:
Moet ik zeker een duur 06 nummer bellenquote:
Bel jou wel collectcall..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik zeker een duur 06 nummer bellen![]()
![]()
Ik doe meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Modern he, je moet toch met de tijd meegaan![]()
Bij nader inzien het wordt al laat, toch niet zo zin meer in telefoonsex, ben gisteren als een beest tekeer gegaan, ben nog steeds een beetje schorquote:
Foto's willen wequote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat ik het van mijn stem moet hebben?
Ze had al zoveel moeite met gewoon haar foto plaatsenquote:
Men, dit lijkt raarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=beer2.gif]afbeelding][/url]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |