quote:
Ik dacht dat ik die al gezien had, maar je hebt een nieuwe gemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://video.tinypic.com/player.php?v=4m049hw
Dank ik stond in de startblokken om mijn eerste topic te showen .. Maar ik ben zooooooooo langzaamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
Ga u gang.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die al gezien had, maar je hebt een nieuwe gemaakt![]()
Mooi hoor, en wat lief dat je mij er ook in hebt gezet![]()
![]()
Het lukt mij ook maar nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank ik stond in de startblokken om mijn eerste topic te showen .. Maar ik ben zooooooooo langzaam
quote:
Voor ons is het altijd zondag toch, lieverdquote:
Geupdatequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die al gezien had, maar je hebt een nieuwe gemaakt![]()
Mooi hoor, en wat lief dat je mij er ook in hebt gezet![]()
![]()
egoist, weer alleen jij en de rest niet ( zonder webicoon )quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
egoist, weer alleen jij en de rest niet ( zonder webicoon )![]()
quote:
Het is Talitha of Thalhitha.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Voor Thalitha , mn prinsesje![]()
![]()
![]()
Copyright heel netjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
egoist, weer alleen jij en de rest niet ( zonder webicoon )![]()
Thatieta ?quote:
Dus ik hoef me icons niet meer aan te zetten voor een nieuwe cap?quote:
Ja zal niet Leandra heeft weer es de maling aan copyright en plaatst gewoon persoonlijke gegevens ...quote:
De SC?? Welke SC??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
Ga u gang. Smacht gerust naar oude tijden. Maar denk wel... Ook toen waren de SC leuk![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Fuck... heb ik dezelfde foute humor als HiDiHo
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Nu wel tochquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
is het wel deze Sc ???
Gewoon rechtsboven op nieuw topic klikken. Titel er in knallen, iets onzinnigs type en bevestigen. Ik tik niet zo snel dus dat moet te halen zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
Dank ik stond in de startblokken om mijn eerste topic te showen .. Maar ik ben zooooooooo langzaam
Mooi... wanneer kan ik de ban verwachten??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zal niet Leandra heeft weer es de maling aan copyright en plaatst gewoon persoonlijke gegevens ...
Is al doorgegeven![]()
Alleen jij maakt er een kunstwerk vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Geeft niet hoor, ik ben toch niet zo'n fan van rode rozen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thatieta ?
Thatieta
Thtatieta ?
thaaaaaathieta ?????
[afbeelding]
quote:
Wil je beertjes ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben toch niet zo'n fan van rode rozen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi... wanneer kan ik de ban verwachten??
Daarom duurde het ook zo lang... Photo editor, Paint.. uploaden naar tinypic... enfin... je bent een halve SC verder voor je grappig kunt zijn, en dan was een ander je (uiteraard) al voorquote:
Yvonnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, grijp dit monsterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi... wanneer kan ik de ban verwachten??
Neuhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben jullie trouwens mn SC filmpje al gezien ?
Maakt niet uit, ik vond hem wel voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom duurde het ook zo lang... Photo editor, Paint.. uploaden naar tinypic... enfin... je bent een halve SC verder voor je grappig kunt zijn, en dan was een ander je (uiteraard) al voor![]()
quote:
De nieuwste vast nog niet en dat wou ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef kleinzusje het volgende:
Met zondag ?quote:
he shit, ben hem kwijtquote:
Ahhh das lief ...quote:
Ik heb de link ongeveer 200x voor bij zien komen en ik heb hem 200x weten te weerstaan... Dus nee... En wat dan nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
De nieuwste vast nog niet en dat wou ik graag zo houden![]()
Nooi gezien? Jij staat ook in de clip. Vind um leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb de link ongeveer 200x voor bij zien komen en ik heb hem 200x weten te weerstaan... Dus nee... En wat dan nog?![]()
Heel moooooooi, maar wel grootquote:
En toen werd de muis opgevreten door een hongerige kat en het schaap kaalgeschoren voor sokkenquote:
Dat is dan mooi kut, want dat kunnen we helemaal niet gebruiken nuquote:
Het schaap heeft hem opgevrotenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heel moooooooi, maar wel groot![]()
En waarom staat je cactus er niet op ????
Mijn moeder ik heb i.p.v. roze oren een roze neusquote:
Daar ben ik voor in de plaats gekomenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heel moooooooi, maar wel groot![]()
En waarom staat je cactus er niet op ????
Bookmark hem en geniet er in stilte van zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef Soury het volgende:
Nooi gezien? Jij staat ook in de clip. Vind um leuk![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
( daarin is wel iedereen naakt en ligt op een tafel) maar ok![]()
Oh dat schaap komt er weer met een sisser vanaf terwijl de muis een marteldood ondergaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toen werd de muis opgevreten door een hongerige kat en het schaap kaalgeschoren voor sokken![]()
Duurt me te langquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom duurde het ook zo lang... Photo editor, Paint.. uploaden naar tinypic... enfin... je bent een halve SC verder voor je grappig kunt zijn, en dan was een ander je (uiteraard) al voor![]()
Op je plaatje heb jij anders een zwarte neusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder ik heb i.p.v. roze oren een roze neus![]()
![]()
Ja, maar dat is pas in deel XI.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toen werd de muis opgevreten door een hongerige kat en het schaap kaalgeschoren voor sokken![]()
Fotoshop (ik schaam me dood)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Op je plaatje heb jij anders een zwarte neus![]()
[afbeelding]
Foto uit 1920 ????quote:
De eerste COS dat wilden jullie tochquote:
quote:
Tja die kat lusten het schaap nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Oh dat schaap komt er weer met een sisser vanaf terwijl de muis een marteldood ondergaat![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een echte vriend had DINSDAG ín het plaatje gefotosoept.
Misschien moet je je beeldscherm eens een keertje poetsen?quote:
Wil je een roos lieverd ???quote:
Dan moet ik me beeldscherm voor zo'n tien geboden steen vervangen.quote:
Bertjesquote:
Bert is ook een zak tabakquote:
Sloerie, daar zij wij toch voor als vrouwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien moet je je beeldscherm eens een keertje poetsen?![]()
Ja en stel dat je hem laat vallen, in die tijd had je geen back-upquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet ik me beeldscherm voor zo'n tien geboden steen vervangen.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
Sloerie, daar zij wij toch voor als vrouw![]()
Ik had ruimte nodigquote:
Je mist een s.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als vrouw wil ik niet met dit soort opmerkingen geasocieerd worden ja
![]()
Ja ik durf dat soort woorden te gebruiken, ik heb in 't gooi op school gezeten
Oei, Ik was de Amanda van Adam Noord en weet niet beter dan dat wij geboren zijn om te strijken en te poetsen, excusesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als vrouw wil ik niet met dit soort opmerkingen geasocieerd worden ja
![]()
Ja ik durf dat soort woorden te gebruiken, ik heb in 't gooi op school gezeten
Is dat zo? Waarom heeft niemand me dat dan verteld?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sloerie, daar zij wij toch voor als vrouw![]()
Dat staat in de Libelle hoor, lees je die niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat zo? Waarom heeft niemand me dat dan verteld?
Ik zat in easysatellitemodus!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bertjes![]()
Mis ik nou weer wat door de COS niet te lezen na 12 uur 's nachts?
Ge-ASO-cieerd, ik vond hem nog niet zo slechtquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat staat in de Libelle hoor, lees je die niet?
Kijk... dat is nou eens een kunstwerkquote:
Zal best. Mare dat kan me geen fuck schelen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_op_A50.html?p=1,2
Verkopers nepgoud aangehouden op A50
Een automobilist belde de politie over de verkooppraktijken van de groep, die bestond uit vier mannen, drie vrouwen (van wie een met snor)
Waren er niet een paar fokkers onderweg naar Eend
![]()
******quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk... dat is nou eens een kunstwerk![]()
Sorry, was ff afgeleid door de COS en vervolgens was ik met een sudoku bezig![]()
Zo'n 6 sterren.. kloteding![]()
Ik wist wel dat je die internet foto's niet kon vertrouwenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_op_A50.html?p=1,2
Verkopers nepgoud aangehouden op A50
Een automobilist belde de politie over de verkooppraktijken van de groep, die bestond uit vier mannen, drie vrouwen (van wie een met snor)
Waren er niet een paar fokkers onderweg naar Eend
![]()
Leest dan niemand hier meer signs?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:31 schreef Sug4r het volgende:
Slechte scholen in 't Gooi
Ksiddrahquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me de hele tijd afgevraagd of dat het omgekeerd van harddisk was.
Nou jij misschien maar ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:32 schreef kleinzusje het volgende:
Oei, Ik was de Amanda van Adam Noord en weet niet beter dan dat wij geboren zijn om te strijken en te poetsen, excuses![]()
Geeft niks, zeg ik ook altijd als ik op msn zit of wilde sex heb telefoon krijgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, was ff afgeleid door de COS en vervolgens was ik met een sudoku bezig![]()
De 5***** zijn idd geen probleem... maar op die 6****** loop ik iedere keer vast... en ik wil er nou een keer 1 netjes ingevuld hebben ipv doorhalen en er "bagger" boven zettenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk invullen lijkt me
Was dezelfde toch ?quote:
Is iig gecrashedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me de hele tijd afgevraagd of dat het omgekeerd van harddisk was.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal best. Mare dat kan me geen fuck schelen.![]()
Ken je deze site al?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
Dan kenne weh miskien ets vun elker lerre ?quote:
Heb je scheerapparaat meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mijn slaapzak uitrollen in het dichtsbijzijnde weiland.![]()
![]()
![]()
Gooit een warmwater kruik naar Talitha... Voor als het vannacht koud word.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
moeten ze met jou ook es doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
easy <--> hard
En hard was ie... tot ie eruit vloog.
En volgens mij was hij in diezelfde COS alweer terug.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
easy <--> hard
En hard was ie... tot ie eruit vloog.
Okee, ik heb je een herkansing gegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
moeten ze met jou ook es doen![]()
Sorrylaten we het over iets anders hebben
![]()
Zou er iets zijn wat ik van jou zou kunnen leren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef kleinzusje het volgende:
Dan kenne weh miskien ets vun elker lerre ?
Dank je namens me zuster die is er aan verslaafd. Heb de link opgeslagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ken je deze site al?
http://www.conceptispuzzles.com/index.htm
Elke week gratis goeie sudoku's![]()
Daarom vul ik ze altijd in met een potlood, dan kan ik het uitgummen wanneer het fout isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De 5***** zijn idd geen probleem... maar op die 6****** loop ik iedere keer vast... en ik wil er nou een keer 1 netjes ingevuld hebben ipv doorhalen en er "bagger" boven zetten
Daar is het niet echt weer voor nuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef Soury het volgende:
Heb je scheerapparaat mee
Voor de schapen bedoel ik![]()
Ja, dat idee had ik ook. Maar met meer aanwezigheid van hogerhand zal het waarschijnlijk sneller afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En volgens mij was hij in diezelfde COS alweer terug.....
[COS#1804] Stilte voor de storm
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
moeten ze met jou ook es doen![]()
Sorrylaten we het over iets anders hebben
![]()
Watjequote:
Jij bent ook geen vollhouderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan heeft ze die van www.puzzelsport.nl vast ook alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
Dank je namens me zuster die is er aan verslaafd. Heb de link opgeslagen![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou er iets zijn wat ik van jou zou kunnen leren?
![]()
Denk ji jdat die schapen hun jas uit willen doen met dit weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:46 schreef Soury het volgende:
Watje
Anders komt ze er echt niet in hoor, ik had nog zo gevraagd of ze wel geschoren warenquote:
Trustequote:
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik heb je een herkansing gegeven.
Ik vind persoonlijk ook dat iemand recht heeft een een 456 ste kansquote:
Vertel es .... hoezo goorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
Zolangzamerhand veranderd het hier echt in VOL he?
Ik mis zelfs polo met z'n gore afbeeldingen zo![]()
Op die opmerking kreeg ik voor het eerst in weken een reply van haar terug (waarin ik een 2e kans krijgquote:
Gadver gebakken peren zijn niet te pruimenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op die opmerking kreeg ik voor het eerst in weken een reply van haar terug (waarin ik een 2e kans krijg), zo goed vond ik hem nou ook weer niet
En nu zit ik met de gebakken peren![]()
![]()
Ach elke opmerking waarmee iemand Disana een trap geeft wint voor mij de hoofdprijs. Ik vind het echt een gruwelijk irritant mens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
Op die opmerking kreeg ik voor het eerst in weken een reply van haar terug (waarin ik een 2e kans krijg), zo goed vond ik hem nou ook weer niet
En nu zit ik met de gebakken peren![]()
![]()
Mwah... account is van 2 minuten na Yvonne dr melding in het banmeldtopic, ze hebben allebei op Dennis gestemd in de Favo bewoner poll.... en vooral deze post (die ik toevallig zag) deed me er gelijk aan denken: [COS # 1807] DGK is een klote zooiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook. Maar met meer aanwezigheid van hogerhand zal het waarschijnlijk sneller afgelopen zijn.
Nee, doe maar niet. Ik heb ook zo'n kloonkwestietje dat ik nog even onder de deksel houdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... account is van 2 minuten na Yvonne dr melding in het banmeldtopic, ze hebben allebei op Dennis gestemd in de Favo bewoner poll.... en vooral deze post (die ik toevallig zag) deed me er gelijk aan denken: [COS # 1807] DGK is een klote zooi
Daarbij is er nog iets waardoor hij zich telkens weer verraadt, het is volgens mij nl een persoon die al vaker in DGK door de mand gevallen is met zijn kloons, maar het lijkt me niet zinvol om dat andere te melden
Vertel esquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach elke opmerking waarmee iemand Disana een trap geeft wint voor mij de hoofdprijs. Ik vind het echt een gruwelijk irritant mens.
Je bent toch niet van peter?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Ik heb ook zo'n kloonkwestietje dat ik nog even onder de deksel houd![]()
Is dat nog nodig? Ik bedoel je hebt toch ogen?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... account is van 2 minuten na Yvonne dr melding in het banmeldtopic, ze hebben allebei op Dennis gestemd in de Favo bewoner poll.... en vooral deze post (die ik toevallig zag) deed me er gelijk aan denken: [COS # 1807] DGK is een klote zooi
Daarbij is er nog iets waardoor hij zich telkens weer verraadt, het is volgens mij nl een persoon die al vaker in DGK door de mand gevallen is met zijn kloons, maar het lijkt me niet zinvol om dat andere te melden
Ik ben nooit te beroerd om te stokenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is dat nog nodig? Ik bedoel je hebt toch ogen?![]()
Wattequote:
quote:
lijkt wel een Tong imitatie, maar hij heeft nog heel wat te lerenquote:
Zit in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
lijkt wel een Tong imitatie, maar hij heeft nog heel wat te leren![]()
Een uur of 2 te laatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
Ik ben nooit te beroerd om te stoken
Je hebt zelf toch ook ogen![]()
Doe er dan wat aanquote:
Oi gezellig een half naakte Lobascaquote:
Dus je ouders wisten al dat je altijd te laat zou zijn?quote:
Het is gewoon ook al bijna half 3.quote:
Ik heb een sidekick nodigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan
Je was net zo lekker bezig
Dus eigenlijk ben jij ingekakt
Ze hadden de hoop eigenlijk al bij de bevalling opgegevenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dus je ouders wisten al dat je altijd te laat zou zijn?
Dat dacht ik al toen ik vanmorgen wakker werdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon ook al bijna half 3.
3 uur geleden dacht ik nog. Goh laat ik vandaag eens op tijd naar bed gaan![]()
Ben net zo ongezellig als wanneer ik in mijn skipak rond loop hoor...quote:
Ben je ook zoveel te laat geboren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden de hoop eigenlijk al bij de bevalling opgegeven
Nou trapt iig tegen ballenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben net zo ongezellig als wanneer ik in mijn skipak rond loop hoor...![]()
![]()
Te vroegquote:
Verrek..quote:
Ja, je kunt het hem niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... is die eend te vroeg geboren... dat verklaart een hoop
Is dat een excuus om oud te zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... is die eend te vroeg geboren... dat verklaart een hoop
Rol je slaapzak dan es uit ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon ook al bijna half 3.
3 uur geleden dacht ik nog. Goh laat ik vandaag eens op tijd naar bed gaan![]()
Ik een maand... en ik vind dat nog altijd een geweldig excuus... als ik maar 5 minuten te laat ben voor een afspraak heeft iemand dan toch een voordeel van 29 dagen, 23 uur en 55 minuten op mijn standaard te laat zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ruim 2 weken te laat geboren...Komt nooit meer goed.![]()
Volgens de laatste planning wordt het trouwens overnachten in een bungalow van het Vennebos, doen we een dagje Efteling en een dagje Bobbiejaanland.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik een maand... en ik vind dat nog altijd een geweldig excuus... als ik maar 5 minuten te laat ben voor een afspraak heeft iemand dan toch een voordeel van 29 dagen, 23 uur en 55 minuten op mijn standaard te laat zijn![]()
Oh jaa ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens de laatste planning wordt het trouwens overnachten in een bungalow van het Vennebos, doen we een dagje Efteling en een dagje Bobbiejaanland.![]()
Aan welke kant zit een stomaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een sidekick nodig
En pas op voor me stoma
Zo traag van begrip ben je toch nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles wat ik minder dan een maand te laat ben is dan toch meegenomen?!![]()
![]()
Uhh aan die andere kantquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan welke kant zit een stoma
[afbeelding]
Dat had ik eerder moeten vragenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan welke kant zit een stoma
[afbeelding]
Tegenwoordig halen ze je al, als je te lang verstoppertje blijft spelen in de baarmoeder.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik een maand... en ik vind dat nog altijd een geweldig excuus... als ik maar 5 minuten te laat ben voor een afspraak heeft iemand dan toch een voordeel van 29 dagen, 23 uur en 55 minuten op mijn standaard te laat zijn![]()
Die gratis streamsquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat had ik eerder moeten vragen![]()
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Hoe weet jij dat ik altijd in een slaapzak slaap?quote:
Mijn moeder was al naar huis gegaanquote:
Dat "te lang" laten ze nog rustig 2 weken worden hoor, hoewel een maand idd niet meer voor zal komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegenwoordig halen ze je al, als je te lang verstoppertje blijft spelen in de baarmoeder.![]()
Ik ben echt ver heenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
Dat "te lang" laten ze nog rustig 2 weken worden hoor, hoewel een maand idd niet meer voor zal komen.
Daarbij krijg je tegenwoordig al met 12 weken zwangerschap een termijn-echo, en is men daardoor veel zekerder van de duur van de zwangerschap.
Hoewel ik dus op 13 augustus geboren had moeten worden, en pas 12 september geboren werd, zou je er dan van uitgaan dat dat een rekenfoutje was, echter: mijn moeder stopte per 1 januari met werken omdat ze zwanger was... en als ik idd van september had moeten zijn had ze toen nog niet geweten dat ze zwanger was
Hello worldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "te lang" laten ze nog rustig 2 weken worden hoor, hoewel een maand idd niet meer voor zal komen.
Daarbij krijg je tegenwoordig al met 12 weken zwangerschap een termijn-echo, en is men daardoor veel zekerder van de duur van de zwangerschap.
Hoewel ik dus op 13 augustus geboren had moeten worden, en pas 12 september geboren werd, zou je er dan van uitgaan dat dat een rekenfoutje was, echter: mijn moeder stopte per 1 januari met werken omdat ze zwanger was... en als ik idd van september had moeten zijn had ze toen nog niet geweten dat ze zwanger was
LOLquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben echt ver heen
Ik zit er gewoon 11 maanden bij te tellen (voor een paard) ivm 9 maanden![]()
Heeft je vader het afgemaaktquote:
Zels de tweeling van me zus waren vet te laat.. Maar dat zal de erfelijke luiheid wel zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo thuis in zwangerschappen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal idd wel erfelijk zijn, hoewel ik dat kennelijk al wat beter aangepakt heb met de kid want die was maar een week te laatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zels de tweeling van me zus waren vet te laat.. Maar dat zal de erfelijke luiheid wel zijn![]()
Klopt het toch nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
LOL![]()
Ben wel van 1966 hè... jaar van het Paard![]()
Je weet wel hoe je zwanger kunt raken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo thuis in zwangerschappen...![]()
We hebben wel hetzelfde sterrenbeeld...![]()
Ja, dat verbaast me nog steedsquote:
HiDiHo geeft graag privélessen.... de basishandelingen enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je zwanger kunt raken?![]()
Door inseminatie toch... in mijn gevalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je zwanger kunt raken?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Door inseminatie toch... in mijn geval![]()
Ik lag ook goed, ik had echt zoiets van, laten die gasten zich lekker met hun eigen bemoeienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zels de tweeling van me zus waren vet te laat.. Maar dat zal de erfelijke luiheid wel zijn![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo thuis in zwangerschappen...![]()
We hebben wel hetzelfde sterrenbeeld...![]()
bc ?quote:
Ikke ookquote:
Ik weet nog iets anders wat we kunnen proberenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Door inseminatie toch... in mijn geval![]()
quote:
Dat wou ik net uitleggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nog iets anders wat we kunnen proberen![]()
Ducky-styl?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nog iets anders wat we kunnen proberen![]()
quote:
Whahahahahahahaaaaaaaaaquote:
Heequote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel BC gebruiken en niet weten wat AD is??![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Anno_Domini
Volgens je profiel ben je van de nulde van de nulde....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben van de negende van de negende...![]()
In Engelstalige landen is de afkorting A.D. nog altijd gangbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... je bent iig niet van BC maar van AD![]()
BC ook, en die wist je welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In Engelstalige landen is de afkorting A.D. nog altijd gangbaar![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
BC ook, en die wist je wel![]()
En dat is nota bene een puur Engelse afkorting, AD is Latijn![]()
Heb ik een kwartier geleden al veranderd....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je van de nulde van de nulde....![]()
Jemig was je er nog danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed. Slaap lekker kindertjes![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
![]()
Inmiddels is mijn copy & paste van je "geboortedatum" idd een kwartier geledenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik een kwartier geleden al veranderd....![]()
Weltrustequote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
![]()
Truste Veulenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
![]()
Het is maar goed dat mijn systeemdatum niet wordt gebruikt op fok, bij mij is het nu 4 juniquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels is mijn copy & paste van je "geboortedatum" idd een kwartier geleden
Dus je moet m vandaag weer terugzetten??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn systeemdatum niet wordt gebruikt op fok, bij mij is het nu 4 juni![]()
Welk jaar ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn systeemdatum niet wordt gebruikt op fok, bij mij is het nu 4 juni![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels is mijn copy & paste van je "geboortedatum" idd een kwartier geleden
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
![]()
Als ik me pc uitzet welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je moet m vandaag weer terugzetten??
Zat nog op disana te loeren denk ikquote:
Mmmmm das verklaarbaar.. Tis wel een dierenliefhebsterquote:
Dag meis ... Latersquote:
Jij ook slapen?quote:
Jemigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij ook slapen?
Weltruste![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Jij ookquote:
Wacht maar tot jij gaat slapenquote:
Die gaat regelmatig de kroeg in als ie sluitquote:
Trustequote:
Ik ga nog niet, muizenmeis, was op de wimbledon pagina aan het koekeloeren.quote:
quote:
Sssshhhtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga nog niet, muizenmeis, was op de wimbledon pagina aan het koekeloeren.![]()
Dus late ontsluiting, terwijl ze net verteld dat ze er zo vroeg bij wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat regelmatig de kroeg in als ie sluit![]()
Ik wil hem gewoon niet inkoppenquote:
Nou je bent er dan dus wel vroeg bij dan ... En je kan de half volle (ben optimist) galzen nog gratis ledigenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus late ontsluiting, terwijl ze net verteld dat ze er zo vroeg bij was
Niet ?quote:
Heb ik weer iets verkeerds gezegd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je bent er dan dus wel vroeg bij dan ... En je kan de half volle (ben optimist) galzen nog gratis ledigen
Nee leandra is er vroeg bijquote:
Wiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:28 schreef PC eend het volgende:
Dat Leandra altijd na een kwartier weer terug kwam deed ze zeker alleen voor ian![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |