quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik een maand... en ik vind dat nog altijd een geweldig excuus... als ik maar 5 minuten te laat ben voor een afspraak heeft iemand dan toch een voordeel van 29 dagen, 23 uur en 55 minuten op mijn standaard te laat zijn![]()
Oh jaa ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens de laatste planning wordt het trouwens overnachten in een bungalow van het Vennebos, doen we een dagje Efteling en een dagje Bobbiejaanland.![]()
Aan welke kant zit een stomaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een sidekick nodig
En pas op voor me stoma
Zo traag van begrip ben je toch nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles wat ik minder dan een maand te laat ben is dan toch meegenomen?!![]()
![]()
Uhh aan die andere kantquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan welke kant zit een stoma
[afbeelding]
Dat had ik eerder moeten vragenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan welke kant zit een stoma
[afbeelding]
Tegenwoordig halen ze je al, als je te lang verstoppertje blijft spelen in de baarmoeder.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik een maand... en ik vind dat nog altijd een geweldig excuus... als ik maar 5 minuten te laat ben voor een afspraak heeft iemand dan toch een voordeel van 29 dagen, 23 uur en 55 minuten op mijn standaard te laat zijn![]()
Die gratis streamsquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat had ik eerder moeten vragen![]()
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Hoe weet jij dat ik altijd in een slaapzak slaap?quote:
Mijn moeder was al naar huis gegaanquote:
Dat "te lang" laten ze nog rustig 2 weken worden hoor, hoewel een maand idd niet meer voor zal komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegenwoordig halen ze je al, als je te lang verstoppertje blijft spelen in de baarmoeder.![]()
Ik ben echt ver heenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
Dat "te lang" laten ze nog rustig 2 weken worden hoor, hoewel een maand idd niet meer voor zal komen.
Daarbij krijg je tegenwoordig al met 12 weken zwangerschap een termijn-echo, en is men daardoor veel zekerder van de duur van de zwangerschap.
Hoewel ik dus op 13 augustus geboren had moeten worden, en pas 12 september geboren werd, zou je er dan van uitgaan dat dat een rekenfoutje was, echter: mijn moeder stopte per 1 januari met werken omdat ze zwanger was... en als ik idd van september had moeten zijn had ze toen nog niet geweten dat ze zwanger was
Hello worldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "te lang" laten ze nog rustig 2 weken worden hoor, hoewel een maand idd niet meer voor zal komen.
Daarbij krijg je tegenwoordig al met 12 weken zwangerschap een termijn-echo, en is men daardoor veel zekerder van de duur van de zwangerschap.
Hoewel ik dus op 13 augustus geboren had moeten worden, en pas 12 september geboren werd, zou je er dan van uitgaan dat dat een rekenfoutje was, echter: mijn moeder stopte per 1 januari met werken omdat ze zwanger was... en als ik idd van september had moeten zijn had ze toen nog niet geweten dat ze zwanger was
LOLquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben echt ver heen
Ik zit er gewoon 11 maanden bij te tellen (voor een paard) ivm 9 maanden![]()
Heeft je vader het afgemaaktquote:
Zels de tweeling van me zus waren vet te laat.. Maar dat zal de erfelijke luiheid wel zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo thuis in zwangerschappen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal idd wel erfelijk zijn, hoewel ik dat kennelijk al wat beter aangepakt heb met de kid want die was maar een week te laatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zels de tweeling van me zus waren vet te laat.. Maar dat zal de erfelijke luiheid wel zijn![]()
Klopt het toch nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
LOL![]()
Ben wel van 1966 hè... jaar van het Paard![]()
Je weet wel hoe je zwanger kunt raken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo thuis in zwangerschappen...![]()
We hebben wel hetzelfde sterrenbeeld...![]()
Ja, dat verbaast me nog steedsquote:
HiDiHo geeft graag privélessen.... de basishandelingen enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je zwanger kunt raken?![]()
Door inseminatie toch... in mijn gevalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je zwanger kunt raken?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Door inseminatie toch... in mijn geval![]()
Ik lag ook goed, ik had echt zoiets van, laten die gasten zich lekker met hun eigen bemoeienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zels de tweeling van me zus waren vet te laat.. Maar dat zal de erfelijke luiheid wel zijn![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo thuis in zwangerschappen...![]()
We hebben wel hetzelfde sterrenbeeld...![]()
bc ?quote:
Ikke ookquote:
Ik weet nog iets anders wat we kunnen proberenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Door inseminatie toch... in mijn geval![]()
quote:
Dat wou ik net uitleggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nog iets anders wat we kunnen proberen![]()
Ducky-styl?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nog iets anders wat we kunnen proberen![]()
quote:
Whahahahahahahaaaaaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |