LOLquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben echt ver heen
Ik zit er gewoon 11 maanden bij te tellen (voor een paard) ivm 9 maanden![]()
Heeft je vader het afgemaaktquote:
Zels de tweeling van me zus waren vet te laat.. Maar dat zal de erfelijke luiheid wel zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "te lang" laten ze nog rustig 2 weken worden hoor, hoewel een maand idd niet meer voor zal komen.
Daarbij krijg je tegenwoordig al met 12 weken zwangerschap een termijn-echo, en is men daardoor veel zekerder van de duur van de zwangerschap.
Hoewel ik dus op 13 augustus geboren had moeten worden, en pas 12 september geboren werd, zou je er dan van uitgaan dat dat een rekenfoutje was, echter: mijn moeder stopte per 1 januari met werken omdat ze zwanger was... en als ik idd van september had moeten zijn had ze toen nog niet geweten dat ze zwanger was
Ik ben ook niet zo thuis in zwangerschappen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "te lang" laten ze nog rustig 2 weken worden hoor, hoewel een maand idd niet meer voor zal komen.
Daarbij krijg je tegenwoordig al met 12 weken zwangerschap een termijn-echo, en is men daardoor veel zekerder van de duur van de zwangerschap.
Hoewel ik dus op 13 augustus geboren had moeten worden, en pas 12 september geboren werd, zou je er dan van uitgaan dat dat een rekenfoutje was, echter: mijn moeder stopte per 1 januari met werken omdat ze zwanger was... en als ik idd van september had moeten zijn had ze toen nog niet geweten dat ze zwanger was
Het zal idd wel erfelijk zijn, hoewel ik dat kennelijk al wat beter aangepakt heb met de kid want die was maar een week te laatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zels de tweeling van me zus waren vet te laat.. Maar dat zal de erfelijke luiheid wel zijn![]()
Klopt het toch nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
LOL![]()
Ben wel van 1966 hè... jaar van het Paard![]()
Je weet wel hoe je zwanger kunt raken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo thuis in zwangerschappen...![]()
We hebben wel hetzelfde sterrenbeeld...![]()
Ja, dat verbaast me nog steedsquote:
HiDiHo geeft graag privélessen.... de basishandelingen enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je zwanger kunt raken?![]()
Door inseminatie toch... in mijn gevalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je zwanger kunt raken?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Door inseminatie toch... in mijn geval![]()
Ik lag ook goed, ik had echt zoiets van, laten die gasten zich lekker met hun eigen bemoeienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zels de tweeling van me zus waren vet te laat.. Maar dat zal de erfelijke luiheid wel zijn![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo thuis in zwangerschappen...![]()
We hebben wel hetzelfde sterrenbeeld...![]()
bc ?quote:
Ikke ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |