Anders komt ze er echt niet in hoor, ik had nog zo gevraagd of ze wel geschoren warenquote:
Trustequote:
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik heb je een herkansing gegeven.
Ik vind persoonlijk ook dat iemand recht heeft een een 456 ste kansquote:
Vertel es .... hoezo goorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
Zolangzamerhand veranderd het hier echt in VOL he?
Ik mis zelfs polo met z'n gore afbeeldingen zo![]()
Op die opmerking kreeg ik voor het eerst in weken een reply van haar terug (waarin ik een 2e kans krijgquote:
Gadver gebakken peren zijn niet te pruimenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op die opmerking kreeg ik voor het eerst in weken een reply van haar terug (waarin ik een 2e kans krijg), zo goed vond ik hem nou ook weer niet
En nu zit ik met de gebakken peren![]()
![]()
Ach elke opmerking waarmee iemand Disana een trap geeft wint voor mij de hoofdprijs. Ik vind het echt een gruwelijk irritant mens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
Op die opmerking kreeg ik voor het eerst in weken een reply van haar terug (waarin ik een 2e kans krijg), zo goed vond ik hem nou ook weer niet
En nu zit ik met de gebakken peren![]()
![]()
Mwah... account is van 2 minuten na Yvonne dr melding in het banmeldtopic, ze hebben allebei op Dennis gestemd in de Favo bewoner poll.... en vooral deze post (die ik toevallig zag) deed me er gelijk aan denken: [COS # 1807] DGK is een klote zooiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook. Maar met meer aanwezigheid van hogerhand zal het waarschijnlijk sneller afgelopen zijn.
Nee, doe maar niet. Ik heb ook zo'n kloonkwestietje dat ik nog even onder de deksel houdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... account is van 2 minuten na Yvonne dr melding in het banmeldtopic, ze hebben allebei op Dennis gestemd in de Favo bewoner poll.... en vooral deze post (die ik toevallig zag) deed me er gelijk aan denken: [COS # 1807] DGK is een klote zooi
Daarbij is er nog iets waardoor hij zich telkens weer verraadt, het is volgens mij nl een persoon die al vaker in DGK door de mand gevallen is met zijn kloons, maar het lijkt me niet zinvol om dat andere te melden
Vertel esquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach elke opmerking waarmee iemand Disana een trap geeft wint voor mij de hoofdprijs. Ik vind het echt een gruwelijk irritant mens.
Je bent toch niet van peter?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Ik heb ook zo'n kloonkwestietje dat ik nog even onder de deksel houd![]()
Is dat nog nodig? Ik bedoel je hebt toch ogen?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... account is van 2 minuten na Yvonne dr melding in het banmeldtopic, ze hebben allebei op Dennis gestemd in de Favo bewoner poll.... en vooral deze post (die ik toevallig zag) deed me er gelijk aan denken: [COS # 1807] DGK is een klote zooi
Daarbij is er nog iets waardoor hij zich telkens weer verraadt, het is volgens mij nl een persoon die al vaker in DGK door de mand gevallen is met zijn kloons, maar het lijkt me niet zinvol om dat andere te melden
Ik ben nooit te beroerd om te stokenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is dat nog nodig? Ik bedoel je hebt toch ogen?![]()
Wattequote:
quote:
lijkt wel een Tong imitatie, maar hij heeft nog heel wat te lerenquote:
Zit in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
lijkt wel een Tong imitatie, maar hij heeft nog heel wat te leren![]()
Een uur of 2 te laatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
Ik ben nooit te beroerd om te stoken
Je hebt zelf toch ook ogen![]()
Doe er dan wat aanquote:
Oi gezellig een half naakte Lobascaquote:
Dus je ouders wisten al dat je altijd te laat zou zijn?quote:
Het is gewoon ook al bijna half 3.quote:
Ik heb een sidekick nodigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan
Je was net zo lekker bezig
Dus eigenlijk ben jij ingekakt
Ze hadden de hoop eigenlijk al bij de bevalling opgegevenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dus je ouders wisten al dat je altijd te laat zou zijn?
Dat dacht ik al toen ik vanmorgen wakker werdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon ook al bijna half 3.
3 uur geleden dacht ik nog. Goh laat ik vandaag eens op tijd naar bed gaan![]()
Ben net zo ongezellig als wanneer ik in mijn skipak rond loop hoor...quote:
Ben je ook zoveel te laat geboren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden de hoop eigenlijk al bij de bevalling opgegeven
Nou trapt iig tegen ballenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben net zo ongezellig als wanneer ik in mijn skipak rond loop hoor...![]()
![]()
Te vroegquote:
Verrek..quote:
Ja, je kunt het hem niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... is die eend te vroeg geboren... dat verklaart een hoop
Is dat een excuus om oud te zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... is die eend te vroeg geboren... dat verklaart een hoop
Rol je slaapzak dan es uit ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon ook al bijna half 3.
3 uur geleden dacht ik nog. Goh laat ik vandaag eens op tijd naar bed gaan![]()
Ik een maand... en ik vind dat nog altijd een geweldig excuus... als ik maar 5 minuten te laat ben voor een afspraak heeft iemand dan toch een voordeel van 29 dagen, 23 uur en 55 minuten op mijn standaard te laat zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ruim 2 weken te laat geboren...Komt nooit meer goed.![]()
Volgens de laatste planning wordt het trouwens overnachten in een bungalow van het Vennebos, doen we een dagje Efteling en een dagje Bobbiejaanland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |