Is dat zo? Waarom heeft niemand me dat dan verteld?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sloerie, daar zij wij toch voor als vrouw![]()
Dat staat in de Libelle hoor, lees je die niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat zo? Waarom heeft niemand me dat dan verteld?
Ik zat in easysatellitemodus!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bertjes![]()
Mis ik nou weer wat door de COS niet te lezen na 12 uur 's nachts?
Ge-ASO-cieerd, ik vond hem nog niet zo slechtquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat staat in de Libelle hoor, lees je die niet?
Kijk... dat is nou eens een kunstwerkquote:
Zal best. Mare dat kan me geen fuck schelen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_op_A50.html?p=1,2
Verkopers nepgoud aangehouden op A50
Een automobilist belde de politie over de verkooppraktijken van de groep, die bestond uit vier mannen, drie vrouwen (van wie een met snor)
Waren er niet een paar fokkers onderweg naar Eend
![]()
******quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk... dat is nou eens een kunstwerk![]()
Sorry, was ff afgeleid door de COS en vervolgens was ik met een sudoku bezig![]()
Zo'n 6 sterren.. kloteding![]()
Ik wist wel dat je die internet foto's niet kon vertrouwenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_op_A50.html?p=1,2
Verkopers nepgoud aangehouden op A50
Een automobilist belde de politie over de verkooppraktijken van de groep, die bestond uit vier mannen, drie vrouwen (van wie een met snor)
Waren er niet een paar fokkers onderweg naar Eend
![]()
Leest dan niemand hier meer signs?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:31 schreef Sug4r het volgende:
Slechte scholen in 't Gooi
Ksiddrahquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me de hele tijd afgevraagd of dat het omgekeerd van harddisk was.
Nou jij misschien maar ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:32 schreef kleinzusje het volgende:
Oei, Ik was de Amanda van Adam Noord en weet niet beter dan dat wij geboren zijn om te strijken en te poetsen, excuses![]()
Geeft niks, zeg ik ook altijd als ik op msn zit of wilde sex heb telefoon krijgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, was ff afgeleid door de COS en vervolgens was ik met een sudoku bezig![]()
De 5***** zijn idd geen probleem... maar op die 6****** loop ik iedere keer vast... en ik wil er nou een keer 1 netjes ingevuld hebben ipv doorhalen en er "bagger" boven zettenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk invullen lijkt me
Was dezelfde toch ?quote:
Is iig gecrashedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me de hele tijd afgevraagd of dat het omgekeerd van harddisk was.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal best. Mare dat kan me geen fuck schelen.![]()
Ken je deze site al?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
Dan kenne weh miskien ets vun elker lerre ?quote:
Heb je scheerapparaat meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mijn slaapzak uitrollen in het dichtsbijzijnde weiland.![]()
![]()
![]()
Gooit een warmwater kruik naar Talitha... Voor als het vannacht koud word.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
moeten ze met jou ook es doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
easy <--> hard
En hard was ie... tot ie eruit vloog.
En volgens mij was hij in diezelfde COS alweer terug.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
easy <--> hard
En hard was ie... tot ie eruit vloog.
Okee, ik heb je een herkansing gegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
moeten ze met jou ook es doen![]()
Sorrylaten we het over iets anders hebben
![]()
Zou er iets zijn wat ik van jou zou kunnen leren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef kleinzusje het volgende:
Dan kenne weh miskien ets vun elker lerre ?
Dank je namens me zuster die is er aan verslaafd. Heb de link opgeslagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ken je deze site al?
http://www.conceptispuzzles.com/index.htm
Elke week gratis goeie sudoku's![]()
Daarom vul ik ze altijd in met een potlood, dan kan ik het uitgummen wanneer het fout isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De 5***** zijn idd geen probleem... maar op die 6****** loop ik iedere keer vast... en ik wil er nou een keer 1 netjes ingevuld hebben ipv doorhalen en er "bagger" boven zetten
Daar is het niet echt weer voor nuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef Soury het volgende:
Heb je scheerapparaat mee
Voor de schapen bedoel ik![]()
Ja, dat idee had ik ook. Maar met meer aanwezigheid van hogerhand zal het waarschijnlijk sneller afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En volgens mij was hij in diezelfde COS alweer terug.....
[COS#1804] Stilte voor de storm
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
moeten ze met jou ook es doen![]()
Sorrylaten we het over iets anders hebben
![]()
Watjequote:
Jij bent ook geen vollhouderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan heeft ze die van www.puzzelsport.nl vast ook alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
Dank je namens me zuster die is er aan verslaafd. Heb de link opgeslagen![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou er iets zijn wat ik van jou zou kunnen leren?
![]()
Denk ji jdat die schapen hun jas uit willen doen met dit weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:46 schreef Soury het volgende:
Watje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |