en hij hoeft niet eens iets te breken!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Fries moet een keer opeens stil gaan staan, zodat Brian er als een torpedo van dat zadel wordt geschoten en 10 meter verder op de grond beland.
Dat vroeg ik me ook al af en keek meteen of er andere dgk users zijn geband.... Kon niets vinden.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Kloon van gebande... Iemand van DGK???
Als hij weer komt klonen..... je pikt hem er zo uit, wel zo makkelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Met zijn hoofd tussen de plankenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Fries moet een keer opeens stil gaan staan, zodat Brian er als een torpedo van dat zadel wordt geschoten en 10 meter verder op de grond beland.
Wat je wel eens in die slapstick films ziet, dat hij rechtop met zijn kop in het zand blijft staanquote:Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
en hij hoeft niet eens iets te breken!![]()
Paarden willen ook wel eens spontaan gaan rollen , met of zonder rugbagage.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Laten we hopen dat hij een keer achter fries gaat staan,zodat hij brian ziet als bedreiging.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Dus ze moeten wel als echte miljonairs drinken, maar mogen wel als achterbuurtvolk elkaar de huid volschelden?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
En weer drinkt Dennis uit een blikje, terwijl men al tig keer heeft gezegd dat hij uit een glas moet drinken, als wannabe miljonair.
OMG.... het zou toch niet..... neuh.. die kon alleen maar hoofdletters gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af en keek meteen of er andere dgk users zijn geband.... Kon niets vinden.
Tja, het blijft wel Talpa natuurlijk he?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze moeten wel als echte miljonairs drinken, maar mogen wel als achterbuurtvolk elkaar de huid volschelden?
En mooie kleertjes aan en gestylde haren. Dat maakt het beeld blijkbaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze moeten wel als echte miljonairs drinken, maar mogen wel als achterbuurtvolk elkaar de huid volschelden?
Er was een tijd dat hij hem ook niet omhoog kreegquote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij krijgt hem niet in de vooruit
[afbeelding]
En ik merkte het 't eerste!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
Maak ik een cap, staat mn prog niet aan.................. het gaat niet goed hier![]()
Laatste waarschuwingquote:
Dat was OMG toch niet? Dat was LS!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... het zou toch niet..... neuh.. die kon alleen maar hoofdletters gebruiken
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
Maak ik een cap, staat mn prog niet aan.................. het gaat niet goed hier![]()
Postte voorheen ook al in DGK, ook al zo bizar.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Hinnikken doet ze i.i.g. de hele dag door.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef DrsH het volgende:
Zou BRRRRRRRRRR vanavond Amanda weer in galop krijgen?????????????????
Flikker toch op etterbak.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef easysatellite het volgende:
[..]
jammer dat ie neit ze been brak dan mochten ze m slachten en hadde ze miljonairs iig paarden biefstuk en paarden rookvlees op hun broodje ipv viese klodders mayo
Joh, jij ???quote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel eens tijdens een willekeurige blootscene tussen de 10 en 20 caps gemaakt toen bleek dat het programma niet aan stond. En het zouden echt volgens mij HELE MOOIE caps zijn geworden.
Zodra hij niet verder kon begon hij met een nieuwe.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
13:29 - Fields of gold
Brian heeft zich even afgezonderd in de chillroom. In alle rust lost hij in een razend tempo de ene na de andere sudokupuzzel op. “Twee, drie, acht… Die kan alleen daar”, denkt hij hardop. Met 'Fields of gold' op de achtergrond lukt het nadenken wel. Iedereen heeft een beetje een slome dag. Huub en Lieke liggen op bed en Jaap neemt een sauna. Lekker relaxen dus!
Bron: 10
![]()
![]()
![]()
kuch kuch beetje late reactie kuchukuchekuchquote:
Niet meer op reageren, user heeft een permban.quote:
en dat 'normale' taalgebruik van o.a. amanda noemen ze idiolect...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het "STERRUF JONGUH" door Amanda zelf als heel normaal taalgebruik wordt gevonden.
Heeft een BAN gekregenquote:
Ja ach... 'give the people what they want' hè.quote:
DJBquote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
ik ga een nieuwe Cos maken
Joh, jij?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
ik ga een nieuwe Cos maken
Persoonlijk word je er onpasselijk van, maar... 'give the people what they want'quote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja ach... 'give the people what they want' hè.
Ja, ik val meer op mannen. Maar ja, dat scoort niet zo goed hier.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Persoonlijk word je er onpasselijk van, maar... 'give the people what they want'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |