Heb net terug gelezen en het filmpje gezien, wat een mafkees en een lafbek die Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja daarom pakt hij alleen de vrouwen aan.
Dit zal hem niet helpen. Jaap heeft zo enorm zijn best gedaan om op 1 te komen.
Belachelijke hoe hij gisteren tegen een vrouw fysiek weer te keer ging. Hij is gewoon soms niet al te intelligent bezig, dat is een feit.
Voornamelijk dan.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
Je kunt best wat tegen Jaap hebben, maar het "argument" dat hij alleen vrouwen eruit pikt is volgens mij niet fair.
IRL zou dat [poging tot] aanranding zijn. Maar in DGK is dat al 'normaal' geworden als dat bij Lieke gedaan wordt. Totdat Amanda of Natas aan de beurt is.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb net terug gelezen en het filmpje gezien, wat een mafkees en een lafbek die Jaap.
De jurk van een meisje aftrekken die bijna een halve meter kleiner en meer dan 100 kilo lichter is dan jij.
Nou dan ben je pas echt een held, vooral als je tijdens het gebeuren loopt te schreeuwen dat je sexueel gefrustreerd bent...........errug dapper Jaap, grote vent.![]()
hihihi.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
WB zegt tegen Amanda en Dennis lekker hard de deur dicht te schjmijten van de slaapkamer, zodat Huub niet kan slapen.![]()
Ik dacht dat dat 'achter de pc' was.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef F04 het volgende:
Jaap z'n favorite plek. De sauna.
Huub loopt dus de hele dag met zijn vinger in het verband, te niksen en hangt om lieke of zijn bed heen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Dennis loopt dus de hele dag met zijn handen in zijn zakken, te niksen en hangt om Japio of Natasja heen.
precies. Dit is al de tweede keer. Eerst de hele Ban groep en nu een hele grote dikke kerel.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:58 schreef 2live het volgende:
[..]
IRL zou dat [poging tot] aanranding zijn. Maar in DGK is dat al 'normaal' geworden als dat bij Lieke gedaan wordt. Totdat Amanda of Natas aan de beurt is.
Oh ja daar heeft hij voor gekozen zijn vinger in het verband.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Huub loopt dus de hele dag met zijn vinger in het verband, te niksen en hangt om lieke of zijn bed heen.
klopt maar deze zit er al een tijd, mooiboy zit er net met zn kudtkopquote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Huub loopt dus de hele dag met zijn vinger in het verband, te niksen en hangt om lieke of zijn bed heen.
Hij mist z'n dagelijkse wandelingen op de parkeerplaatsen langs snelwegen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef petraa het volgende:
En dennis loopt maar te paraderen in zijn pak.
Ligt eraan wie het doet hè. Als iemand het doet die ze leuk vinden, dan is het prima. Zo werkt dat blijkbaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef itsme het volgende:
[..]
precies. Dit is al de tweede keer. Eerst de hele Ban groep en nu een hele grote dikke kerel.![]()
In BB UK trok een jonge gozer de dekens van een oudere vrouw af terwijl ze sliep en daar was iedereen al verontwaardigd over. Het is nu blijkbaar normaal hier.
Hij vertelde dat hij er veel last van had gehad vannacht dus op bed liggen vind ik even niks mis mee.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef easysatellite het volgende:
[..]
shemale looking for 10 dollar, sucky suckyquote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij mist z'n dagelijkse wandelingen op de parkeerplaatsen langs snelwegen.![]()
Helaas schiet de benaming daarvoor me niet te binnen.
Als hij werkelijk zoveel streams heeft gekeken als hij zegt weet hij dat hij van BAN niks hoeft te verwachten.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef scanman01 het volgende:
Die Dennis loopt wel ongelooflijk te slijmen richting Jaap zeg
o ik vergeet dat huub niet liep te slijmen bij jan en alleman mooiboy likt ieders kont, zal die wel gewend zijn die smaakquote:Op maandag 25 juni 2007 14:06 schreef Pavement het volgende:
hij werd gelijk aangevallen, en ging in discussie, mooiboy niet zit alleen mooi te zijn.
Werd Dennis aangevallen ????? Volgens mij ben jij nu beetje kortzichtig hier.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef easysatellite het volgende:
[..]
heb je gister en eergister gemist??? omg wat zitten hier kortzichtige mensen joh!
vreemd he, so saai is ie anders nooit!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef easysatellite het volgende:
[..]
komt omdat ze heel veel mayo op der broodjes doet, zou ik ook denken van gatverdammequote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef Clank het volgende:
Palma kijkt met zo'n minachting naar Lieke terwijl die een broodje staat te smeren.. naar wijf!
Lees je ff in of kijk ff terug. Dennis zit nog niet bij Jaap, want Jaap vertrouwd het nog niet helemaal en ze hebben nog niet gesproken over 1 gezamenlijke vijand. En de plannen om Brian te taggen zijn OOK nog niet uitgesproken.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef easysatellite het volgende:
[..]
hij zit niet bij ban hij zit bij jaap, ze hebben alleen 1 gezamelijke vijand ": huub en lieke.
jaap en dennis hebbe ook planne om brian te taggen en te stoken tusse allebei de stelletjes.
Nou Dennis heeft inderdaad zn meest classy en gesoigneerde kant laten zien gisteren!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef easysatellite het volgende:
[..]
heb je gister en eergister gemist??? omg wat zitten hier kortzichtige mensen joh!
dat durft mooiboy niet, hij schijt in zn broek voor natas en brian, waar heb jij je ogen zittenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef easysatellite het volgende:
[..]
hij zit niet bij ban hij zit bij jaap, ze hebben alleen 1 gezamelijke vijand ": huub en lieke.
jaap en dennis hebbe ook planne om brian te taggen en te stoken tusse allebei de stelletjes.
Dit staat los van Fries het is sowiezo dierenmishandelingquote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik blijf van mening dat Fries daar beter weggehaald kan worden. Dit is toch geen leven voor zo'n paard
Amanda trapt het dier terug hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Eén flinke harde trap van dat paard.... ah toe dan....
en jaap blijkbaar ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat durft mooiboy niet, hij schijt in zn broek voor natas en brian, waar heb jij je ogen zitten
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:12 schreef easysatellite het volgende:
dat paard moeten ze gewoon afmaken dan zijn ze ook meteen van die vliegen af. saai paard wat moet je daar nou mee???¿
Waarom dat paard afmaken dennis afmaken is leukere tvquote:Op maandag 25 juni 2007 14:12 schreef easysatellite het volgende:
dat paard moeten ze gewoon afmaken dan zijn ze ook meteen van die vliegen af. saai paard wat moet je daar nou mee???¿
Mijn dank voor dit waardevolle commentaarquote:Op maandag 25 juni 2007 14:12 schreef easysatellite het volgende:
Waarom moet dat paard afgemaakt worden ??? Als jij iemand in de familie heeft die saai is, dan zeg je ook afmaken die hap ??? GA nu even normaal praten mannetje. Dat paard hoort daar niet omdat hij weinig of geen aandacht krijgt, dus voor het paard is het beter als hij verplaatst wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:12 schreef easysatellite het volgende:
idd jammer genoeg niet, ik vond jaap de leukste maar neig weer terug naar brianquote:
dat vroeg ik me ook af, en hoe kun je daarbij staan en dat normaal vinden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef Clank het volgende:
Lieke loopt met wat eten naar beneden. Palma draait zich om en Natasia zegt : Op naar de volgende voorstelling.
Palma: Mn wangen gaan er van hangen.
Wat zien zij nou wat ik niet zie??
Niet helemaal he, NAtas weer tegen Liekequote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag:
Ik heb zo als een uitmuntende goeie user betaamd alle Cossen doorgelezen, vervolgens wat caps in de updates geplaatst, daarna wat gestreken en getelefoneerd ( maar dat terzijde) en nu
WAAROM ??? is er weer vrede ? in het huis ???
help![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ja verplaatsen mag ook maar dan eindigt ie toch als paardenrookvlees
Oh ok, thxquote:Op maandag 25 juni 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet helemaal he, NAtas weer tegen Lieke
Ik ben niet te breken, maar jij wel en ik ben hard op weg omdat te laten lukken.
simpel; omdat het doelwit slaapt, dan kunnen ze geen tv maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag:
Ik heb zo als een uitmuntende goeie user betaamd alle Cossen doorgelezen, vervolgens wat caps in de updates geplaatst, daarna wat gestreken en getelefoneerd ( maar dat terzijde) en nu
WAAROM ??? is er weer vrede ? in het huis ???
help![]()
Je bent niet goed wijs!!! Ik vroeg je wat zeg jij tegen je familie als ze saai zijn, ook afmaken ?????quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ja verplaatsen mag ook maar dan eindigt ie toch als paardenrookvlees
Nee ik ben ervan overtuigd dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou het echt geweldig vinden als Huub, Lieke en Jaap een paar dagen totaal los gaan op Natasia. Dan gaat ze huilend en kruipend de villa uit want ze heeft al eens laten zien dat ze daar totaal niet tegen kan. Zal helaas wel nooit gebeuren.
En 10 minuten Brian taggen is ook al genoeg. Koud kunstje zou je zo zeggen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou het echt geweldig vinden als Huub, Lieke en Jaap een paar dagen totaal los gaan op Natasia. Dan gaat ze huilend en kruipend de villa uit want ze heeft al eens laten zien dat ze daar totaal niet tegen kan. Zal helaas wel nooit gebeuren.
Dat zou inderdaad prachtig zijn. En is helaas inderdaad ook een utopie.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:17 schreef mootie het volgende:
Kan Dnnis zn evenwicht niet bewaren met zn handen uit zn zakken ofzo?
![]()
Pas op hoor zusje anders gooien we een kinderslot op jouw Pcquote:
Gossie, het probeert grapjes te maken!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:17 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ja meestal wel maar ikheb geen familie.
hij krijgt nu ook aandacht van mannie maar hij zit nog steeds saai uit ze doppe te kijken.
dat is toch geen tv maken. op welk gebied is hij toegelaten in de kooi dan???
fries is gewoon 1 van de saaiste spelers in t huis
is alquote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Pas op hoor zusje anders gooien we een kinderslot op jouw Pc
Fries hoeft voor mij niet door de gehaktmolen, maar mag van mij wel weg daar. Is toch geen leven voor een buitendier.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Zo, dat was een klein rondje voor arme Fries. 5 minuten lopen is volgens Amanda voldoende, maar de FEBO roept haar terug, en terecht.
Tja dat is werkelijk niet te begrijpenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef Pavement het volgende:
waarom pakken dennis en jaap brian en natasia niet ? mag dit niet of zijn ze bang ?
Het is een grof schandaal, ik snap die eigenaar niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fries hoeft voor mij niet door de gehaktmolen, maar mag van mij wel weg daar. Is toch geen leven voor een buitendier.
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssssssquote:
LOVE MOMquote:Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
Staat er LOVE HOT op het tshirt van Brain ?
Nu zie ik het ook iddquote:Op maandag 25 juni 2007 14:22 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik dacht, love mom, love netty sletty
Kleine lettertjes, he?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
Staat er LOVE HOT op het tshirt van Brain ?
Ik ook niet. Tenminste, ik neem aan dat de eigenaar een dierenliefhebber is en geen geldbeluste dierenhandelaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Het is een grof schandaal, ik snap die eigenaar niet.
Hou toch eens op met die belachelijke insinuaties! Pedofiel?? Sjakie pijpen?????quote:Op maandag 25 juni 2007 14:22 schreef easysatellite het volgende:
[..]
net goed viese pedofiel is het, hij ging toch ook sjaakie pijpen bah![]()
Ik begrijp steeds meer dat je op Dennis stemt.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:22 schreef easysatellite het volgende:
[..]
net goed viese pedofiel is het, hij ging toch ook sjaakie pijpen bah![]()
Dank, nu zie ik het ookquote:Op maandag 25 juni 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOVE MOM
Netty is zijn grote liefde.
Als wij die regels nu ook even mogen weten is het voor ons ook duidelijker wat wel en niet magquote:Op maandag 25 juni 2007 14:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze krijgen een nieuw regelboek, de 2 belangrijkste veranderingen zijn..... toen ging het geluid uit.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds meer dat je op Dennis stemt.
Leer eerst eens schrijven voordat je je waagt aan dit soort domme uitlokpostings.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ja of iig hij eheft sjaakie gebruikt. want hij liet lieke achter in der ebd en ging same met eric , sjaakie domineren, bah, en sjaakie was nog een tiener!!!
Amanda is ook nog tiener btw.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ja of iig hij eheft sjaakie gebruikt. want hij liet lieke achter in der ebd en ging same met eric , sjaakie domineren, bah, en sjaakie was nog een tiener!!!
Ik kan deze post niet zo goed lezen ????quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Dream on, bepaalde mensen mogen niet getagd worden: Natasia en Amanda, ze zijn zo dom dat ze niet kunnen relativeren, door slaan , fysiek geweld gebruiken en exit gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat is Majomentoquote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan deze post niet zo goed lezen ????![]()
Date 1 van Eric, Michael geloof ik.quote:
Ja, ik kan me echt niet voorstellen dat iemand Dennis leuk vindt. Maar jij ook begrijp ikquote:
Ik begrijp niet dat je deze post kunt lezen, ik neem de moeite niet eens.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is ook nog tiener btw.
En Sjakie heeft zelf aangegeven dat er niks gebeurt is........ Een zoen hoogstens. Sjakie vroeg overigens zelf naar Huub.
En dan nog, je gaat mensen geen pedofiel noemen.
De "bescherming"van Amanda zie ik niet zo duidelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Dream on, bepaalde mensen mogen niet getagd worden: Natasia en Amanda, ze zijn zo dom dat ze niet kunnen relativeren, door slaan , fysiek geweld gebruiken en exit gaan.
Dit wil achter dus voorkomen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:27 schreef easysatellite het volgende:
[..]
leer jij eens manieren je liet net n wind
Dank Mootiequote:
Jij hebt je gevoel voor humor bij een pakje ver over de datum boter gekregen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:27 schreef easysatellite het volgende:
leer jij eens manieren je liet net n wind
Jij spoort echt niet he?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nou des te meer pedofiel is hij!! tot 2x toe bijna amanda aangerand en ze is nog tiener!!!
Zit je nu ook achter je PC als een hyena te lachen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nou des te meer pedofiel is hij!! tot 2x toe bijna amanda aangerand en ze is nog tiener!!!
Tsja....... tis een beetje alsof je tegen Amanda of Natasia praat........quote:Op maandag 25 juni 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je deze post kunt lezen, ik neem de moeite niet eens.
Negeren is de beste methode.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me echt niet voorstellen dat iemand Dennis leuk vind. Maar jij ook begrijp ik
Hoe oud ( jong ) ben jij eigenlijk 14 ?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Of lul je nu gewoon heel erg in je eigen straatje... iets wat je constant anderen verwijt?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
Huub snapt het weer niet heh.. duwen en trekken mag zolang het geen gevaar oplevert.. dat hij zo licht is dat ie over een poef valt heeft niks met gevaar te maken
tuurlijk niet die broef was zo helder als het maar kanquote:Op maandag 25 juni 2007 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke denken ook niet dat Dennis een sanctie gaat krijgen.
Huub vraagt zich terecht af waarom hij een boete krijgt voor duw en trek werk die zonder enig letsel is. En waarom Dennis geen boete krijgt voor duw en trek werk waar hij een gebroken vinger aan heeft overgehouden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:30 schreef Suikeroom het volgende:
Huub is weer aan het huilen
Ach, de proefwerkweek zit er net op, dus er moet wat spanning uit bij die jongen...quote:
Amanda mocht ook met een schaar lopen zwaaien naar Lieke.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee duhh, stond duidelijk in die brief dat duwen en trekken mag. daarin tegen vind ik dat lieke een waarschuwing moet krijgen ze pakte een schaar als wapen en ging dreigen japio's vingers eraf te knippe
Volgens mij wat dat tussen Brian en huub ook weinig meer dan duwen en trekken toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee duhh, stond duidelijk in die brief dat duwen en trekken mag. daarin tegen vind ik dat lieke een waarschuwing moet krijgen ze pakte een schaar als wapen en ging dreigen japio's vingers eraf te knippe
nee ik constateer gewoon dat Huub aan het huilen is en de regels niet snaptquote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of lul je nu gewoon heel erg in je eigen straatje... iets wat je constant anderen verwijt?
amanda een tiener...maak me gek...amanda is de grootse hoer van het noordelijk halfrond joh...wat nou pedofiel...een pedofiel is iemand die van jonge kindjes houd die onschuldig zijn...amanda is alles behalve onschuldig...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat Fries een wond heeft?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom moet dat paard afgemaakt worden ??? Als jij iemand in de familie heeft die saai is, dan zeg je ook afmaken die hap ??? GA nu even normaal praten mannetje. Dat paard hoort daar niet omdat hij weinig of geen aandacht krijgt, dus voor het paard is het beter als hij verplaatst wordt.
Dat laatste is een conclusie die jij maakt hè. Ik weet dat dat soms al als feit wordt aangezien, maar dat is het toch nog net even niet. Want volgens mij is er weinig wat Lieke niet durft.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Suikeroom het volgende:
Wel grappig om te zien hoe onderanig Lieke is. .Huub spot 4 keer achter elkaat met kanker en ze durft er niks meer van te zeggen
wil het niet weten.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Denna het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat Fries een wond heeft?
Ga je nou non stop dit soort onzin plaatsen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:36 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ja ze is gewon een hoer ik weet t zeker ik denkd at huub haar ook betaald ervoor, lieke had buiten de goude kooi contact met zijn broer en ik denk dat via via ze wel geld krijgt voor t pijpen enzo
Dat is inderdaad heel plausibel!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:36 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ja ze is gewon een hoer ik weet t zeker ik denkd at huub haar ook betaald ervoor, lieke had buiten de goude kooi contact met zijn broer en ik denk dat via via ze wel geld krijgt voor t pijpen enzo
dat slaat echt nergens op en is gebaseerd op je eigen misschien wat ziekelijke fantasie...lieke is inmiddels de enige normale in die wanna B richass tokoquote:Op maandag 25 juni 2007 14:36 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Probeer eens te typen met de punt van je tong misschien is het dan foutloosquote:Op maandag 25 juni 2007 14:36 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Voor Jaap is dat 30 minuten per dag. Het is altijd maar de vraag wanneer die 30 minuten gaan beginnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef F04 het volgende:
Wanneer is het nou weer terrortijd. Als dat weer om 4 uur s'nachts is dan ga ik echt niet kijken.
waarom zegt ze er dan niks van? vindt ze het gewoon ok? of is ze bang dat ze de volle lading van het agressieve ventje krijgt?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste is een conclusie die jij maakt hè. Ik weet het dat dat soms al als feit wordt aangezien, maar dat is het toch net even nog niet. Wat volgens mij is er weinig wat Lieke niet durft.
Lolquote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor Jaap is dat 30 minuten per dag. Het is altijd maar de vraag wanneer die 30 minuten gaan beginnen.
Echt verdomd zonde inderdaad dat het beestje geen pijn moest leiden en een kogel door zn hoofd kreeg. Gemiste kans hoor!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef easysatellite het volgende:
[..]
jammer dat ie neit ze been brak dan mochten ze m slachten en hadde ze miljonairs iig paarden biefstuk en paarden rookvlees op hun broodje ipv viese klodders mayo
Ik ben bang dat ie het puntje van zijn tong er al heeft afgebeten tijdens het typen van één van die vele pareltjes waarmee hij ons vermaakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef DrsH het volgende:
Probeer eens te typen met de punt van je tong misschien is het dan foutloos
Geen idee. Misschien heeft ze het opgegeven omdat het hopeloos blijkt te zijn. Zomaar een ideetje.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom zegt ze er dan niks van? vindt ze het gewoon ok? of is ze bang dat ze de volle lading van het agressieve ventje krijgt?
Lieke heeft de laatste 12 uur zo'n overdosis aan scheldwoorden gehoord dat een kanker hier en daar niet meer opvalt.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom zegt ze er dan niks van? vindt ze het gewoon ok? of is ze bang dat ze de volle lading van het agressieve ventje krijgt?
Hahaha, uitspraak van de dag dan maar?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik ben ook heel erg een gevoelsmens maar ik ben niet gevoelig"
ja zo kun je 't ook noemen als je primair reageert op alles...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik ben ook heel erg een gevoelsmens maar ik ben niet gevoelig"
Anders levert ie teveel, de uitzendingen lopen nu al zover achterquote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor Jaap is dat 30 minuten per dag. Het is altijd maar de vraag wanneer die 30 minuten gaan beginnen.
Zelfs ik blijf en ik word elke dag persoonlijk aangevallen door PC EEND...gewoon blijven en keihard schijten op die mensen..spreek ze wel persoonlijk aan!!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef petraa het volgende:
Ik ga weg hier, sorry maar sommige mensen verzieken hier de sfeer echt. Ik noem geen namen, maar ik denk dat ze het zelf wel weten. Typen is moeilijk voor die mensen en Nederlands ook.
Dat komt bij N en A echt niet aan, voor hen is dit heel normaal taalgebruik.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef farceman het volgende:
Denk dat ze achter ook wel te horen hebben gekregen dat het dom schelden minder moet en dat ze van elkaars kleren moeten afblijven.
Zeker bij de vrouwen lijkt me...
Ik huur MF gewoon inquote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zelfs ik blijf en ik word elke dag persoonlijk aangevallen door PC EEND...gewoon blijven en keihard schijten op die mensen..spreek ze wel persoonlijk aan!!
Betreffende user heeft een bord voor zn kop waar Natasja nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zelfs ik blijf en ik word elke dag persoonlijk aangevallen door PC EEND...gewoon blijven en keihard schijten op die mensen..spreek ze wel persoonlijk aan!!
Er zijn users die het persoonlijk aanvallen van users leuker vinden dan het hele programma. Dat merk je ook aan hun berichten, die bijna nooit gaan over iets wat op de streams te zien is.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het "STERRUF JONGUH" door Amanda zelf als heel normaal taalgebruik wordt gevonden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat komt bij N en A echt niet aan, voor hen is dit heel normaal taalgebruik.
kunnen die mods daar niks aan doen dan? 1 keer waarschuwen als het user-gericht is, 2e keer bannen of zo..quote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn users die het persoonlijk aanvallen van users leuker vinden dan het hele programma. Dat merk je ook aan hun berichten, die bijna nooit gaan over iets wat op de streams te zien is.
Goh hoe zou dat toch komenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tot Nooit Meer Ziensquote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef petraa het volgende:
Ik ga weg hier, sorry maar sommige mensen verzieken hier de sfeer echt. Ik noem geen namen, maar ik denk dat ze het zelf wel weten. Typen is moeilijk voor die mensen en Nederlands ook.
Je kunt ze ook een persoonlijke MUTE gevenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:49 schreef De_Moester het volgende:
[..]
kunnen die mods daar niks aan doen dan? 1 keer waarschuwen als het user-gericht is, 2e keer bannen of zo..![]()
Ik probeer me daarvan te houden maar das idd soms wel is moeilijk...voor iedereen blijkt. mjah.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn users die het persoonlijk aanvallen van users leuker vinden dan het hele programma. Dat merk je ook aan hun berichten, die bijna nooit gaan over iets wat op de streams te zien is.
Nou lies even voor op gesteld..is Pc de eerste geweest die mij aanviel..en niet andersom en sindsdien doet hij het erom gewoon expres. maar ik ga hier verder niet over in discussie niet met jou en niemand meer. Ik regel dit zelf verder wel af. einde discussie wat mij betreft. ik reageer zowiezo niet meer op hem.quote:
Nope...... geen woord.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Clank het volgende:
Heeft Dennis al iets van een excuus gemaakt richting Huub over die duw en de gevolgen daarvan?
wat bedoel je precies huisvrouw?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Okay........als je echt graag wilt dat er over je geklaagd wordt bij de mods...... je kan het ook gewoon vragen hoor.
Tart 'm gewoon terug.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hoppa....... nog een keer!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:53 schreef easysatellite het volgende:
[..]
wat bedoel je precies huisvrouw?
nee, hoop ook nie dat ie dat gaat doen! dan verlaagt ie zich echtquote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Clank het volgende:
Heeft Dennis al iets van een excuus gemaakt richting Huub over die duw en de gevolgen daarvan?
Dat klinkt al gezonder!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis ziet er wel verdomd slecht uit na 4 dagen
Je zou ook eens je excuses aanbieden als je iets fouts doet of lichaamsdelen breekt...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee, hoop ook nie dat ie dat gaat doen! dan verlaagt ie zich echt
Snap ik, had hij naar zichzelf kunnen sms enquote:Op maandag 25 juni 2007 14:55 schreef Clank het volgende:
Dennis vertelt nog maar eens voor de 10 keer dat hij zijn mobiel wel mist.
Herhaal het dan ook niet elke keer.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou lies even voor op gesteld..is Pc de eerste geweest die mij aanviel..en niet andersom en sindsdien doet hij het erom gewoon expres. maar ik ga hier verder niet over in discussie niet met jou en niemand meer. Ik regel dit zelf verder wel af. einde discussie wat mij betreft. ik reageer zowiezo niet meer op hem.
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef yvonne het volgende:
iig is easysatellite weg, carry on
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef yvonne het volgende:
MIjn dank is groot!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef yvonne het volgende:
lekker dingquote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef yvonne het volgende:
doe ik ook niet...ik melde iets aan iemand...maar ik zou zeggen bemoei je er lekker niet mee....pc eend irriteerde me expres gisteravond nog joh...word moe van die jongen..en hoop dat Fok hem banned.quote:
Muchas Graziasquote:
dank je.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef yvonne het volgende:
donequote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1043562
Permban veronderstel ik...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef yvonne het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
doe ik ook niet...ik melde iets aan iemand...maar ik zou zeggen bemoei je er lekker niet mee....pc eend irriteerde me expres gisteravond nog joh...word moe van die jongen..en hoop dat Fok hem banned.
Overloper, ik dacht dat je deze lekker vondquote:
quote:
hallo. je schrijft er zelf hier over. Dan lijkt het me logisch dat je reacties krijgt.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
doe ik ook niet...ik melde iets aan iemand...maar ik zou zeggen bemoei je er lekker niet mee....pc eend irriteerde me expres gisteravond nog joh...word moe van die jongen..en hoop dat Fok hem banned.
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Je bent er nog...fijn..gewoon blijven..zoals ik al zei..
dank je. wie weet een van zijn laatste post geweest..quote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1043562
Lekker is een groot woordquote:Op maandag 25 juni 2007 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Overloper, ik dacht dat je deze lekker vond
[afbeelding]
Doe is normaalquote:Op maandag 25 juni 2007 14:53 schreef easysatellite het volgende:
[..]
wat bedoel je precies huisvrouw?
werk je daar dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:02 schreef F04 het volgende:
Ze horen natasia zelfs in de personeelskantine achter DGK.
Hij si gewoon een enorme macho.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Overloper, ik dacht dat je deze lekker vond
[afbeelding]
Dank je wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef yvonne het volgende:
Ja dusquote:Op maandag 25 juni 2007 15:03 schreef farceman het volgende:
[..]
dank je. wie weet een van zijn laatste post geweest..
quote:
Zag het alquote:Op maandag 25 juni 2007 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kan niet meer, zit al in een afvalemmer
![]()
![]()
Wanhoop niet! Misschien word je gevonden door een dakloze op zoek naar voedsel...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kan niet meer, zit al in een afvalemmer
![]()
![]()
Psies,quote:
Ellen zit in Frankrijk op de campingquote:Op maandag 25 juni 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
Laten ze Brian op Fries rijden zonder dat Ellen erbij is?
Het menu vandaag is: VISLIPsoepquote:Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef kleinzusje het volgende:
Nataja schreeuwt dat ze ook nog vis in de oven heeft
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef demins het volgende:
[..]
Wanhoop niet! Misschien word je gevonden door een dakloze op zoek naar voedsel...![]()
Yvonne, grijp dit monsterquote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef demins het volgende:
[..]
Wanhoop niet! Misschien word je gevonden door een dakloze op zoek naar voedsel...![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
WB: Fries heeft het altijd zo leuk met mij.
Regel 1 van wat ik me herinner van rijles: hakken naar beneden, Brian heeft zn hakken bijna in zn oksels, dat betekent dat hij helemaal niet stevig zit. Kansen voor Friesje!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
WB: Fries heeft het altijd zo leuk met mij.
whahahahahaha Prachtige naamquote:Op maandag 25 juni 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Hij zit wekelijk als een compleet gestoorde op dat paard. Hij zegt dat hij er harde ballen van krijgt.quote:
Kloon van gebande... Iemand van DGK???quote:Op maandag 25 juni 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
en hij hoeft niet eens iets te breken!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Fries moet een keer opeens stil gaan staan, zodat Brian er als een torpedo van dat zadel wordt geschoten en 10 meter verder op de grond beland.
Dat vroeg ik me ook al af en keek meteen of er andere dgk users zijn geband.... Kon niets vinden.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Kloon van gebande... Iemand van DGK???
Als hij weer komt klonen..... je pikt hem er zo uit, wel zo makkelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Met zijn hoofd tussen de plankenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Fries moet een keer opeens stil gaan staan, zodat Brian er als een torpedo van dat zadel wordt geschoten en 10 meter verder op de grond beland.
Wat je wel eens in die slapstick films ziet, dat hij rechtop met zijn kop in het zand blijft staanquote:Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
en hij hoeft niet eens iets te breken!![]()
Paarden willen ook wel eens spontaan gaan rollen , met of zonder rugbagage.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Laten we hopen dat hij een keer achter fries gaat staan,zodat hij brian ziet als bedreiging.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Dus ze moeten wel als echte miljonairs drinken, maar mogen wel als achterbuurtvolk elkaar de huid volschelden?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
En weer drinkt Dennis uit een blikje, terwijl men al tig keer heeft gezegd dat hij uit een glas moet drinken, als wannabe miljonair.
OMG.... het zou toch niet..... neuh.. die kon alleen maar hoofdletters gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af en keek meteen of er andere dgk users zijn geband.... Kon niets vinden.
Tja, het blijft wel Talpa natuurlijk he?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze moeten wel als echte miljonairs drinken, maar mogen wel als achterbuurtvolk elkaar de huid volschelden?
En mooie kleertjes aan en gestylde haren. Dat maakt het beeld blijkbaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze moeten wel als echte miljonairs drinken, maar mogen wel als achterbuurtvolk elkaar de huid volschelden?
Er was een tijd dat hij hem ook niet omhoog kreegquote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij krijgt hem niet in de vooruit
[afbeelding]
En ik merkte het 't eerste!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
Maak ik een cap, staat mn prog niet aan.................. het gaat niet goed hier![]()
Laatste waarschuwingquote:
Dat was OMG toch niet? Dat was LS!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... het zou toch niet..... neuh.. die kon alleen maar hoofdletters gebruiken
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
Maak ik een cap, staat mn prog niet aan.................. het gaat niet goed hier![]()
Postte voorheen ook al in DGK, ook al zo bizar.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Hinnikken doet ze i.i.g. de hele dag door.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef DrsH het volgende:
Zou BRRRRRRRRRR vanavond Amanda weer in galop krijgen?????????????????
Flikker toch op etterbak.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef easysatellite het volgende:
[..]
jammer dat ie neit ze been brak dan mochten ze m slachten en hadde ze miljonairs iig paarden biefstuk en paarden rookvlees op hun broodje ipv viese klodders mayo
Joh, jij ???quote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel eens tijdens een willekeurige blootscene tussen de 10 en 20 caps gemaakt toen bleek dat het programma niet aan stond. En het zouden echt volgens mij HELE MOOIE caps zijn geworden.
Zodra hij niet verder kon begon hij met een nieuwe.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
13:29 - Fields of gold
Brian heeft zich even afgezonderd in de chillroom. In alle rust lost hij in een razend tempo de ene na de andere sudokupuzzel op. “Twee, drie, acht… Die kan alleen daar”, denkt hij hardop. Met 'Fields of gold' op de achtergrond lukt het nadenken wel. Iedereen heeft een beetje een slome dag. Huub en Lieke liggen op bed en Jaap neemt een sauna. Lekker relaxen dus!
Bron: 10
![]()
![]()
![]()
kuch kuch beetje late reactie kuchukuchekuchquote:
Niet meer op reageren, user heeft een permban.quote:
en dat 'normale' taalgebruik van o.a. amanda noemen ze idiolect...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het "STERRUF JONGUH" door Amanda zelf als heel normaal taalgebruik wordt gevonden.
Heeft een BAN gekregenquote:
Ja ach... 'give the people what they want' hè.quote:
DJBquote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
ik ga een nieuwe Cos maken
Joh, jij?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
ik ga een nieuwe Cos maken
Persoonlijk word je er onpasselijk van, maar... 'give the people what they want'quote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja ach... 'give the people what they want' hè.
Ja, ik val meer op mannen. Maar ja, dat scoort niet zo goed hier.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Persoonlijk word je er onpasselijk van, maar... 'give the people what they want'![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:25 schreef F04 het volgende:
[COS #1805] Waar het rustig is in de peuterspeelzaal.U zegt wij doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |