Geeft niks, zeg ik ook altijd als ik op msn zit of wilde sex heb telefoon krijgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk... dat is nou eens een kunstwerk![]()
Sorry, was ff afgeleid door de COS en vervolgens was ik met een sudoku bezig![]()
Zo'n 6 sterren.. kloteding![]()
De 5***** zijn idd geen probleem... maar op die 6****** loop ik iedere keer vast... en ik wil er nou een keer 1 netjes ingevuld hebben ipv doorhalen en er "bagger" boven zettenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk invullen lijkt me
Was dezelfde toch ?quote:
Is iig gecrashedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me de hele tijd afgevraagd of dat het omgekeerd van harddisk was.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal best. Mare dat kan me geen fuck schelen.![]()
Ken je deze site al?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
Kijk... dat is nou eens een kunstwerk![]()
Sorry, was ff afgeleid door de COS en vervolgens was ik met een sudoku bezig![]()
Zo'n 6 sterren.. kloteding![]()
Dan kenne weh miskien ets vun elker lerre ?quote:
Heb je scheerapparaat meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mijn slaapzak uitrollen in het dichtsbijzijnde weiland.![]()
![]()
![]()
Gooit een warmwater kruik naar Talitha... Voor als het vannacht koud word.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
![]()
Ik ga mijn slaapzak uitrollen in het dichtsbijzijnde weiland.![]()
![]()
![]()
moeten ze met jou ook es doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
easy <--> hard
En hard was ie... tot ie eruit vloog.
En volgens mij was hij in diezelfde COS alweer terug.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
easy <--> hard
En hard was ie... tot ie eruit vloog.
Okee, ik heb je een herkansing gegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
moeten ze met jou ook es doen![]()
Sorrylaten we het over iets anders hebben
![]()
Zou er iets zijn wat ik van jou zou kunnen leren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef kleinzusje het volgende:
Dan kenne weh miskien ets vun elker lerre ?
Dank je namens me zuster die is er aan verslaafd. Heb de link opgeslagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ken je deze site al?
http://www.conceptispuzzles.com/index.htm
Elke week gratis goeie sudoku's![]()
Daarom vul ik ze altijd in met een potlood, dan kan ik het uitgummen wanneer het fout isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De 5***** zijn idd geen probleem... maar op die 6****** loop ik iedere keer vast... en ik wil er nou een keer 1 netjes ingevuld hebben ipv doorhalen en er "bagger" boven zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |