Het is gewoon ook al bijna half 3.quote:
Ik heb een sidekick nodigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan
Je was net zo lekker bezig
Dus eigenlijk ben jij ingekakt
Ze hadden de hoop eigenlijk al bij de bevalling opgegevenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dus je ouders wisten al dat je altijd te laat zou zijn?
Dat dacht ik al toen ik vanmorgen wakker werdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon ook al bijna half 3.
3 uur geleden dacht ik nog. Goh laat ik vandaag eens op tijd naar bed gaan![]()
Ben net zo ongezellig als wanneer ik in mijn skipak rond loop hoor...quote:
Ben je ook zoveel te laat geboren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden de hoop eigenlijk al bij de bevalling opgegeven
Nou trapt iig tegen ballenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben net zo ongezellig als wanneer ik in mijn skipak rond loop hoor...![]()
![]()
Te vroegquote:
Verrek..quote:
Ja, je kunt het hem niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... is die eend te vroeg geboren... dat verklaart een hoop
Is dat een excuus om oud te zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... is die eend te vroeg geboren... dat verklaart een hoop
Rol je slaapzak dan es uit ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon ook al bijna half 3.
3 uur geleden dacht ik nog. Goh laat ik vandaag eens op tijd naar bed gaan![]()
Ik een maand... en ik vind dat nog altijd een geweldig excuus... als ik maar 5 minuten te laat ben voor een afspraak heeft iemand dan toch een voordeel van 29 dagen, 23 uur en 55 minuten op mijn standaard te laat zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ruim 2 weken te laat geboren...Komt nooit meer goed.![]()
Volgens de laatste planning wordt het trouwens overnachten in een bungalow van het Vennebos, doen we een dagje Efteling en een dagje Bobbiejaanland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |