Bookmark hem en geniet er in stilte van zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef Soury het volgende:
Nooi gezien? Jij staat ook in de clip. Vind um leuk![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
( daarin is wel iedereen naakt en ligt op een tafel) maar ok![]()
Oh dat schaap komt er weer met een sisser vanaf terwijl de muis een marteldood ondergaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toen werd de muis opgevreten door een hongerige kat en het schaap kaalgeschoren voor sokken![]()
Duurt me te langquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom duurde het ook zo lang... Photo editor, Paint.. uploaden naar tinypic... enfin... je bent een halve SC verder voor je grappig kunt zijn, en dan was een ander je (uiteraard) al voor![]()
Op je plaatje heb jij anders een zwarte neusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder ik heb i.p.v. roze oren een roze neus![]()
![]()
Ja, maar dat is pas in deel XI.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toen werd de muis opgevreten door een hongerige kat en het schaap kaalgeschoren voor sokken![]()
Fotoshop (ik schaam me dood)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Op je plaatje heb jij anders een zwarte neus![]()
[afbeelding]
Foto uit 1920 ????quote:
De eerste COS dat wilden jullie tochquote:
quote:
Tja die kat lusten het schaap nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Oh dat schaap komt er weer met een sisser vanaf terwijl de muis een marteldood ondergaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |