quote:
Ik dacht dat ik die al gezien had, maar je hebt een nieuwe gemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://video.tinypic.com/player.php?v=4m049hw
Dank ik stond in de startblokken om mijn eerste topic te showen .. Maar ik ben zooooooooo langzaamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
Ga u gang.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die al gezien had, maar je hebt een nieuwe gemaakt![]()
Mooi hoor, en wat lief dat je mij er ook in hebt gezet![]()
![]()
Het lukt mij ook maar nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank ik stond in de startblokken om mijn eerste topic te showen .. Maar ik ben zooooooooo langzaam
quote:
Voor ons is het altijd zondag toch, lieverdquote:
Geupdatequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die al gezien had, maar je hebt een nieuwe gemaakt![]()
Mooi hoor, en wat lief dat je mij er ook in hebt gezet![]()
![]()
egoist, weer alleen jij en de rest niet ( zonder webicoon )quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
egoist, weer alleen jij en de rest niet ( zonder webicoon )![]()
quote:
Het is Talitha of Thalhitha.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Voor Thalitha , mn prinsesje![]()
![]()
![]()
Copyright heel netjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
egoist, weer alleen jij en de rest niet ( zonder webicoon )![]()
Thatieta ?quote:
Dus ik hoef me icons niet meer aan te zetten voor een nieuwe cap?quote:
Ja zal niet Leandra heeft weer es de maling aan copyright en plaatst gewoon persoonlijke gegevens ...quote:
De SC?? Welke SC??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
Ga u gang. Smacht gerust naar oude tijden. Maar denk wel... Ook toen waren de SC leuk![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Fuck... heb ik dezelfde foute humor als HiDiHo
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Nu wel tochquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
is het wel deze Sc ???
Gewoon rechtsboven op nieuw topic klikken. Titel er in knallen, iets onzinnigs type en bevestigen. Ik tik niet zo snel dus dat moet te halen zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
Dank ik stond in de startblokken om mijn eerste topic te showen .. Maar ik ben zooooooooo langzaam
Mooi... wanneer kan ik de ban verwachten??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zal niet Leandra heeft weer es de maling aan copyright en plaatst gewoon persoonlijke gegevens ...
Is al doorgegeven![]()
Alleen jij maakt er een kunstwerk vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Geeft niet hoor, ik ben toch niet zo'n fan van rode rozen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thatieta ?
Thatieta
Thtatieta ?
thaaaaaathieta ?????
[afbeelding]
quote:
Wil je beertjes ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben toch niet zo'n fan van rode rozen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi... wanneer kan ik de ban verwachten??
Daarom duurde het ook zo lang... Photo editor, Paint.. uploaden naar tinypic... enfin... je bent een halve SC verder voor je grappig kunt zijn, en dan was een ander je (uiteraard) al voorquote:
Yvonnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, grijp dit monsterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi... wanneer kan ik de ban verwachten??
Neuhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben jullie trouwens mn SC filmpje al gezien ?
Maakt niet uit, ik vond hem wel voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom duurde het ook zo lang... Photo editor, Paint.. uploaden naar tinypic... enfin... je bent een halve SC verder voor je grappig kunt zijn, en dan was een ander je (uiteraard) al voor![]()
quote:
De nieuwste vast nog niet en dat wou ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef kleinzusje het volgende:
Met zondag ?quote:
he shit, ben hem kwijtquote:
Ahhh das lief ...quote:
Ik heb de link ongeveer 200x voor bij zien komen en ik heb hem 200x weten te weerstaan... Dus nee... En wat dan nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:10 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
De nieuwste vast nog niet en dat wou ik graag zo houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |