Van jou heb ik de allergeilste MSN logsquote:
Ik word al gebruikt op Huubs logquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van jou heb ik de allergeilste MSN logs![]()
![]()
Je moest eens weten hoe populair je wordt als ik die logs ooit plaats![]()
O jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als we het nooit hebben gedaan![]()
OMG, heb je haar weerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zou eigenlijk van onderaan af moeten beginnen... beetje gehaktmachine-idee maar dan in slóóów motion... teentjes.
Maar dat iemand zo snel met haar benen wijd op bed haar poes laat zien heb ik maar zelden gezienquote:
Zo ben ik gewoon...... ik ken je toch ook al een half uur op msn ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat iemand zo snel met haar benen wijd op bed haar poes laat zien heb ik maar zelden gezien![]()
Echt iets voor huub ja![]()
Huub gebruikt jou ook..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat iemand zo snel met haar benen wijd op bed haar poes laat zien heb ik maar zelden gezien![]()
Echt iets voor huub ja![]()
't Heb ik gedaanquote:
Kolere dat gaat wel snel tegenwoordig, hou je er wel rekening mee dat ik maar isdn hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo ben ik gewoon...... ik ken je toch ook al een half uur op msn ofzo?![]()
Vooral doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kreeg net een mailtje, zou het wat zijn ?![]()
Hi! I am bored tonight. Interested in chatting to pretty girl? Email me at 'spamemailadres' only. Will send some of my pictures
isdnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kolere dat gaat wel snel tegenwoordig, hou je er wel rekening mee dat ik maar isdn heb![]()
Heb jij heul de SC in je lijst? SCHNOLL!! Doe je goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kolere dat gaat wel snel tegenwoordig, hou je er wel rekening mee dat ik maar isdn heb![]()
Niks, maar mijn engeltjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
't Heb ik gedaan. Of nou ja
. Wat heb ik gedaan bij jóu?
![]()
Im going there where ian has never beenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Heb jij heul de SC in je lijst? SCHNOLL!! Doe je goed![]()
.
Ik wou dat ik een beertje voor je hadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
Ik duik me nestje in.
Ja, dat zou je inmiddels toch moeten weten hèquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks, maar mijn engeltjehad weer van die lugubere gedachtes
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |