Ik doe meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Modern he, je moet toch met de tijd meegaan![]()
Bij nader inzien het wordt al laat, toch niet zo zin meer in telefoonsex, ben gisteren als een beest tekeer gegaan, ben nog steeds een beetje schorquote:
Foto's willen wequote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat ik het van mijn stem moet hebben?
Ze had al zoveel moeite met gewoon haar foto plaatsenquote:
Men, dit lijkt raarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef HiDiHo het volgende:
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=beer2.gif]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij nader inzien het wordt al laat, toch niet zo zin meer in telefoonsex, ben gisteren als een wilde eend tekeer gegaan, ben nog steeds een beetje schor
Zoiets moet je voor tv een beetje rekken, een vinger heeft hij al gebrokenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef doka het volgende:
Is Huub al ritueel geslacht door zijn medebewoners?
Fake jequote:
Dan ben ik zeer beniewd hoe jij dan wel niet klinktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat ik het van mijn stem moet hebben?
Al het goede komt in beetjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets moet je voor tv een beetje rekken, een vinger heeft hij al gebroken![]()
Zou eigenlijk van onderaan af moeten beginnen... beetje gehaktmachine-idee maar dan in slóóów motion... teentjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets moet je voor tv een beetje rekken, een vinger heeft hij al gebroken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |