quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij nader inzien het wordt al laat, toch niet zo zin meer in telefoonsex, ben gisteren als een wilde eend tekeer gegaan, ben nog steeds een beetje schor
Zoiets moet je voor tv een beetje rekken, een vinger heeft hij al gebrokenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef doka het volgende:
Is Huub al ritueel geslacht door zijn medebewoners?
Fake jequote:
Dan ben ik zeer beniewd hoe jij dan wel niet klinktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat ik het van mijn stem moet hebben?
Al het goede komt in beetjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets moet je voor tv een beetje rekken, een vinger heeft hij al gebroken![]()
Zou eigenlijk van onderaan af moeten beginnen... beetje gehaktmachine-idee maar dan in slóóów motion... teentjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets moet je voor tv een beetje rekken, een vinger heeft hij al gebroken![]()
Van jou heb ik de allergeilste MSN logsquote:
Ik word al gebruikt op Huubs logquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van jou heb ik de allergeilste MSN logs![]()
![]()
Je moest eens weten hoe populair je wordt als ik die logs ooit plaats![]()
O jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als we het nooit hebben gedaan![]()
OMG, heb je haar weerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zou eigenlijk van onderaan af moeten beginnen... beetje gehaktmachine-idee maar dan in slóóów motion... teentjes.
Maar dat iemand zo snel met haar benen wijd op bed haar poes laat zien heb ik maar zelden gezienquote:
Zo ben ik gewoon...... ik ken je toch ook al een half uur op msn ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat iemand zo snel met haar benen wijd op bed haar poes laat zien heb ik maar zelden gezien![]()
Echt iets voor huub ja![]()
Huub gebruikt jou ook..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat iemand zo snel met haar benen wijd op bed haar poes laat zien heb ik maar zelden gezien![]()
Echt iets voor huub ja![]()
't Heb ik gedaanquote:
Kolere dat gaat wel snel tegenwoordig, hou je er wel rekening mee dat ik maar isdn hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo ben ik gewoon...... ik ken je toch ook al een half uur op msn ofzo?![]()
Vooral doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kreeg net een mailtje, zou het wat zijn ?![]()
Hi! I am bored tonight. Interested in chatting to pretty girl? Email me at 'spamemailadres' only. Will send some of my pictures
isdnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kolere dat gaat wel snel tegenwoordig, hou je er wel rekening mee dat ik maar isdn heb![]()
Heb jij heul de SC in je lijst? SCHNOLL!! Doe je goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kolere dat gaat wel snel tegenwoordig, hou je er wel rekening mee dat ik maar isdn heb![]()
Niks, maar mijn engeltjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
't Heb ik gedaan. Of nou ja
. Wat heb ik gedaan bij jóu?
![]()
Im going there where ian has never beenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Heb jij heul de SC in je lijst? SCHNOLL!! Doe je goed![]()
.
Ik wou dat ik een beertje voor je hadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
Ik duik me nestje in.
Ja, dat zou je inmiddels toch moeten weten hèquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks, maar mijn engeltjehad weer van die lugubere gedachtes
![]()
IRL? Waarom was ik daar dan niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Im going there where ian has never been![]()
![]()
Ik had laatst open dag gehouden
Nee de voorselectie op msn, moet eerst checken of ze wel geschoren zijn, maar kennelijk kan je niet zomaar van internet plaatjes op aan is geblekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
IRL? Waarom was ik daar dan niet?
Oh, Ian is niet meer onder ons.
Hè bah, kwam je er wel doorheen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee de voorselectie op msn, moet eerst checken of ze wel geschoren zijn, maar kennelijk kan je niet zomaar van internet plaatjes op aan is gebleken
Ja het ging helemaal volgens plan tot dat ze zijn opgepakt en Talitha ligt nog ergens in een weilandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hè bah, kwam je er wel doorheen?
Ik wil er graag plaatjes bijplaatsen voor een leuk effect maar er starten geen nieuwe pagina's.
Oh ben jij het, ik zag je voor iemand anders aanquote:
quote:
Dat gebeurt wel vaker tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ben jij het, ik zag je voor iemand anders aan![]()
Ik sta anders heul online hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ben jij het, ik zag je voor iemand anders aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |