IRL? Waarom was ik daar dan niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Im going there where ian has never been![]()
![]()
Ik had laatst open dag gehouden
Nee de voorselectie op msn, moet eerst checken of ze wel geschoren zijn, maar kennelijk kan je niet zomaar van internet plaatjes op aan is geblekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
IRL? Waarom was ik daar dan niet?
Oh, Ian is niet meer onder ons.
Hè bah, kwam je er wel doorheen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee de voorselectie op msn, moet eerst checken of ze wel geschoren zijn, maar kennelijk kan je niet zomaar van internet plaatjes op aan is gebleken
Ja het ging helemaal volgens plan tot dat ze zijn opgepakt en Talitha ligt nog ergens in een weilandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hè bah, kwam je er wel doorheen?
Ik wil er graag plaatjes bijplaatsen voor een leuk effect maar er starten geen nieuwe pagina's.
Oh ben jij het, ik zag je voor iemand anders aanquote:
quote:
Dat gebeurt wel vaker tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ben jij het, ik zag je voor iemand anders aan![]()
Ik sta anders heul online hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ben jij het, ik zag je voor iemand anders aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |