Wat heb je met hem gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh, Ian is niet meer onder ons.
[afbeelding]
quote:
Die geile pedo sexchat die ik met jou heb hou ik liever onder de petquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik sta anders heul online hoor.
Wil je mijn msn?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die geile pedo sexchat die ik met jou heb hou ik liever onder de pet![]()
Alleen als we geile nerdtalk gaan doenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen als we geile nerdtalk gaan doen![]()
![]()
Oops opeens staat ze niet meer onlinequote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die geile pedo sexchat die ik met jou heb hou ik liever onder de pet![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oops opeens staat ze niet meer online![]()
![]()
![]()
Voeg ik je toe, ben je ook opeens weg.... ik begin sterk de indruk te krijgen dat ik iedereen hier wegjaagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Vertel ik ondertussen wel hoe gratis streams kunt kijken![]()
![]()
Heb ik je toch verteld? "Mark my words," zei ik nogquote:
Ik moest overnieuw opstarten, wat denk jij nouquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oops opeens staat ze niet meer online![]()
![]()
![]()
Heb je ian tot gemacht?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Heb ik je toch verteld? "Mark my words," zei ik nog.
Dat niemand met me wou praten en als ik een poging doe vertrekken ze hier ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik moest overnieuw opstarten, wat denk jij nou.
Edit dat eens gauw, ik wil niet naar het gevangquote:
Dus nooit geen ian meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Edit dat eens gauw, ik wil niet naar het gevang.
[afbeelding]
Gewoon niets over Het Voorval.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus nooit geen ian meer![]()
Het grote Ian_Niks zegmaar?
Vet coole master skillsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:09 schreef TherAngelina het volgende:
[afbeelding]
Oh ohhhh, check die skillz.
Nee, da's Sid, God hebbe zijn zielquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vet coole master skills![]()
Jij Pwned![]()
Maar ik snap de diepere betekenis niet, die rat dat is ian?
OK dan snap ik hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, da's Sid, God hebbe zijn ziel.
* para kijktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:46 schreef TherAngelina het volgende:
Succes ochtendploeg!!1!!1!!!!!!!1!einz!!1!!!
moggûh Talitha!quote:
Hierzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
moggûh Talitha!![]()
Goeiemorgenook voor de rest...
![]()
anyone?
quote:
Dat heb ik nodig ja vandaag. Doe beetje suffe dingenquote:
vertelvertel...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat heb ik nodig ja vandaag. Doe beetje suffe dingen![]()
Ik ga vanmorgen de hond uitlaten trek ik de deur uit... Zit de sleutel nog aan de binnenkant.quote:
en je weet zeker dat er niet 'iemand' anders in je huis 'woont'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga vanmorgen de hond uitlaten trek ik de deur uit... Zit de sleutel nog aan de binnenkant.
Ben ik eindelijk weer binnen. Komen ze met een pakje.
Ik betaal per pin... 3x foute code. Kom ik er pas daarna achter dat de nummers 'verkeerd' om lopen. Nou kan ik 2 dagen niet pinnen.
Vervolgens loop ik heel nijdig naar boven. Stuur ik 3 rekeningen naar 3 personen. Vul ik op 2 de verschillende namen bij de verkeerde bedrag...
Stom gedoe... Ik ben er maar mee gestopt voor vandaag, dat gaat niks worden![]()
heeft ie losgeld gevraagdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, da's Sid, God hebbe zijn ziel.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:50 schreef Polonium-120 het volgende:
en je weet zeker dat er niet 'iemand' anders in je huis 'woont'![]()
Je moet niks natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
tjemig. het is weer bijna vakantie. "we" moeten de hele school weer uitsoppen...![]()
nee da's waar. maar ja...quote:
WAt is dat voor een verplichte onzin. Als je niet wil wil je niet. Klaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
nee da's waar. maar ja...
had ook al een menigsverschil met de peuterjuf. die gaan de hele klas opknappen. en daarvoor moet ik in de vakantie (!) komen opdraven...![]()
en ik vind het niet eens nodig. klasje is prima zo. en ze gaan er ook nog een soort van snoezelruimte van maken. alsof mijn kind zwakzinnig is, ipv drie...![]()
oké, me lang genoeg kwaad gemaakt. dat doe ik dus echt niet. Ter compensatie neem ik van de basisschool wel spullen mee om schoon te maken..![]()
zoiets als kwade geesten van de doden die vertrokken zijn naar de onderwereld, waarvan eentje nu in je huis dooltquote:
alle zogenaamde rlsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben jullie wel eens bij bepaalde dingen dat je geen flauw idee ehbt wat je ervan vindt.?
Volgens mij geloof ik daar niet in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef Polonium-120 het volgende:
zoiets als kwade geesten van de doden die vertrokken zijn naar de onderwereld, waarvan eentje nu in je huis doolt![]()
Zo vaak, meestal is het ook gewoon niet boeiend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben jullie wel eens bij bepaalde dingen dat je geen flauw idee ehbt wat je ervan vindt.?
oh nee,... vanavond maar weer onder je bedje kijkenquote:
Dat kan heul nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:35 schreef Polonium-120 het volgende:
oh nee,... vanavond maar weer onder je bedje kijken![]()
heb je een kelder?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat kan heul niet
Daar ligt al 10 km rommel en boeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |