Laatste nieuws: LekkerApart gaat samenwonenquote:
Oe, biertjequote:Op maandag 25 juni 2007 20:24 schreef ..zapper het volgende:
Op commando van Robbedoeseos werd het vorige SC dichtgeklapt door Roi. Welke dit niet in de gaten heeft gehad en daarom maak ik een nieuwe aan.
Vorige SC [FOT SC #46] Allemaal duimen!
Laatste reactie:
[..]
Laatste nieuws: LekkerApart gaat samenwonen.
En de eerste post krijgt een biertje.
Goeienavond.
hmmm favo...lastig vind zoveel lekker...Palmpje is wel lekker, of een jupilerquote:Op maandag 25 juni 2007 20:30 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oe jou kom ik het persoonlijk brengen, wat is je favorite brand?
Oh dan doe ik toch allebei, wanneer kom ik ze brengen?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:32 schreef An24 het volgende:
[..]
hmmm favo...lastig vind zoveel lekker...Palmpje is wel lekker, of een jupiler![]()
![]()
Donderdag, in dordt...ik ga dan in een bekende tent voor het eerst concertfotografie doenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:41 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh dan doe ik toch allebei, wanneer kom ik ze brengen?
Oh ik dat vind ik prima hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 20:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Donderdag, in dordt...ik ga dan in een bekende tent voor het eerst concertfotografie doen![]()
Bibelot..daar houden ze leuke avondjes..veel nederlandse bekende bands als bijv de dijk en zo...quote:Op maandag 25 juni 2007 20:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh ik dat vind ik prima hoor. Zijn er bekende tenten dan in dordt? (ik ken helemaal niets in dordt
)
Zal ik anders in jouw plaats wat brengen dan? Ik denk dat ik wel wat bekender ben ik Dordtquote:Op maandag 25 juni 2007 20:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh ik dat vind ik prima hoor. Zijn er bekende tenten dan in dordt? (ik ken helemaal niets in dordt
)
Ziet er erg leuk uitquote:Op maandag 25 juni 2007 20:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Bibelot..daar houden ze leuke avondjes..veel nederlandse bekende bands als bijv de dijk en zo...
Nee :ft:, als het een serieuze uitnodiging is ga ik liever zelfquote:Op maandag 25 juni 2007 20:56 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Zal ik anders in jouw plaats wat brengen dan? Ik denk dat ik wel wat bekender ben ik Dordt
je mag langs komen hoor, ik ga eerst met die gast babbelen over et hoe en wat en daarna mocht ik een beetje gaan schieten....maar ik blijf niet al te lang, want moet vrjidag helaas werkenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nee :ft:, als het een serieuze uitnodiging is ga ik liever zelf.
Oh dat lijkt me erg leuk ende gezellig, als ik dan ook mag schieten kan ik meteen de settings voor mn 200mm even oefenenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef An24 het volgende:
[..]
je mag langs komen hoor, ik ga eerst met die gast babbelen over et hoe en wat en daarna mocht ik een beetje gaan schieten....maar ik blijf niet al te lang, want moet vrjidag helaas werken
ik weet niet of je ook mag schietenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me erg leuk ende gezellig, als ik dan ook mag schieten kan ik meteen de settings voor mn 200mm even oefenen.
benieuwd is ...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:15 schreef freud het volgende:
Zoooooooo. Het is een crime scene-aasappel foto geworden.
quote:
Hij is in ieder geval humorvolquote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef freud het volgende:
[..]
Staat in het discussietopique. Gelijk eerste foto raak(na 15 minuten knutselen als een kleuter)...
Ja met haar, echt nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:31 schreef freud het volgende:
Aloha allen. Gaarne ruilen. Setje niet spierpijnende benen gezocht. Goed gebruikte en sportieve benen aangeboden.
Met PS zie je daar niets vanquote:
Mja, maar jij hebt custom voor jouw lichaam gemaakte benen, die zijn niet compatible met mijn lichaam denk ik.quote:
Ik zou er wel iets langer door wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:35 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, maar jij hebt custom voor jouw lichaam gemaakte benen, die zijn niet compatible met mijn lichaam denk ik.
dat is het "voordeel" van ouder worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef Ynske het volgende:
de tijd vliegt echt voorbij de laatste tijd
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
dat is het "voordeel" van ouder worden.
Hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd lijkt te gaan![]()
Heeft freud zulke mooie lange benen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zou er wel iets langer door wordenMiss dat ik dan de 1.70 haal
Vast ietsjes langer dan de mijnequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft freud zulke mooie lange benen dan?![]()
Dan zou ik ze wel eerst eens op proef nemen.quote:
ach zijn ze meteen gewassenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dan zou ik ze wel eerst eens op proef nemen.
Misschien zijn dit wel van die benen die in 7 sloten tegelijk lopen.![]()
Dat hangt natuurlijk wel af van welke sloot je neemt.quote:
ieuwwwssss dat ziet er vies uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk wel af van welke sloot je neemt.
De sloten hier in de Schermer staan niet echt bekent als lekker fris.
Kijk maar eens hier
BTW ga hier 8 juli weer foto's van maken.
Ja da's echt niet lekker, maar deze mensen doen dit geheel vrijwillig.quote:
Als het mee en tegen zit kan ik `s avonds dat soort plaatjes maken bij een leuk feestje...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk wel af van welke sloot je neemt.
De sloten hier in de Schermer staan niet echt bekent als lekker fris.
Kijk maar eens hier
BTW ga hier 8 juli weer foto's van maken.
Nou kan ik mij niet direct voor de geest halen hoe klein / lang je was, maar ik vraag me af of de benen van freud een groot verschil gaan maken...quote:
1.60, maar met mijn hakken 1.66quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou kan ik mij niet direct voor de geest halen hoe klein / lang je was, maar ik vraag me af of de benen van freud een groot verschil gaan maken...
Ah, dan heb ik er een centimeter of twintig bij gefantaseerd...quote:
1.80? Damn I wishquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik er een centimeter of twintig bij gefantaseerd...
Of ze hebben je goed onder de duim gehadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
1.80? Damn I wishIk was te liev vroegah, ik heb niet genoeg schoppen gehad
Wat fantaseerde je naast die 20 cm nog erbij trouwens?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maat DD, natuurlijk. Hij durft het alleen niet te zeggen
Naar beneden, ze zal met een ontzettende bochel rondlopen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef Chanty het volgende:
[..]Waar gaan die tieten met dat meisje naartoe?
en ik maar denken dat mannen van rondingen houdenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Naar beneden, ze zal met een ontzettende bochel rondlopen..
Nee sorry, ben niet zo'n tietenmensch..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
en ik maar denken dat mannen van rondingen houden
Geeft niet, ik heb toch geen DDquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee sorry, ben niet zo'n tietenmensch..![]()
Netkousen, hoge laarzen, jarretels, corsetje, zweepje... the usual!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef Chanty het volgende:
Wat fantaseerde je naast die 20 cm nog erbij trouwens?
hier gaat je fantasie toch echt weer de mist inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Netkousen, hoge laarzen, jarretels, corsetje, zweepje... the usual!
Dat is dan ook t enige dat in de hand te houden isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:48 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Je bent dus meer een 'handzaam' type, dat is veel prettiger.
Ik ben verheugd dat mijn fantasie erg dicht bij de werkelijkheid ligt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
hier gaat je fantasie toch echt weer de mist in
Over fantasie gesproken... In één keer bekroop mij de gedachte hoe de benen van freud eruit zouden zien met hoge laarzen, netkousen en jarretels...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
hier gaat je fantasie toch echt weer de mist in
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over fantasie gesproken... In één keer bekroop mij de gedachte hoe de benen van freud eruit zouden zien met hoge laarzen, netkousen en jarretels...![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Over pittig gesproken, nooit meer dan 2 druppeltjes tabasco in je Cup-a-soup donderen anders wordt het wel heel pittig..
Ik heb het meisje weer op slechte ideeën gebracht..quote:
Ach, jij woont te ver wegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb het meisje weer op slechte ideeën gebracht..
Wil niet zeggen dat je er niet komt..quote:
checkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je er niet komt..
Ja en??quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:52 schreef Yoni het volgende:
Slecht weer, geen zin in werken, rotbui, moe, gaar, aan vakantie toe. Enzo.
Vuns...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zit nu al de hele avond te wachten op Freud zijn benen die gestoken zijn in kousen.![]()
wat nou vuns? Als ik dat zou doen, zou je anders reagerenquote:
Vraag ik me af welke joy jij daaruit haaltquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Iets met een dirty mind is a ............
leedvermaakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Vraag ik me af welke joy jij daaruit haalt![]()
hey tis de bedoeling dat hij er overeen lult, hij had het over de combi dirty mind....als jij daar leedvermaak onder schaart okayquote:
Een man laten kijken naar mijn benen in een panty is voor Chanty leedvermaakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef An24 het volgende:
[..]
hey tis de bedoeling dat hij er overeen lult, hij had het over de combi dirty mind....als jij daar leedvermaak onder schaart okay![]()
Had een leuk idee geweest voor de FOT wedstrijd van april...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:24 schreef freud het volgende:
[..]
Een man laten kijken naar mijn benen in een panty is voor Chanty leedvermaak. En ik denk dat ik haar toch een beetje gelijk moet geven. Vind het zelf al een enge gedachten
.
Zien is gelovenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:24 schreef freud het volgende:
[..]
Een man laten kijken naar mijn benen in een panty is voor Chanty leedvermaak. En ik denk dat ik haar toch een beetje gelijk moet geven. Vind het zelf al een enge gedachten
.
*naar buiten kijkt* *slash*quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:14 schreef Chanty het volgende:
Eveneens te ruil
Aangeboden:
Setje geschoren vrouwenbenen inclusief spierpijn en kont. Totale lengte circa 94 cm. Ook verkrijgbaar met kousen, laarzen en jarretels.
Gevraagd:
Setje geschoren vrouwenbenen met kont zonder spierpijn. Totale lengte 110 cm.
Anyone?
Ik heb wel oplossingen voor spierpijn, maar geen nieuwe benen liggen, sorry.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:14 schreef Chanty het volgende:
Eveneens te ruil
Aangeboden:
Setje geschoren vrouwenbenen inclusief spierpijn en kont. Totale lengte circa 94 cm. Ook verkrijgbaar met kousen, laarzen en jarretels.
Gevraagd:
Anyone?
Heb je ook foto's van het paar dat je in de aanbieding hebt, inclusief de vermelde accessoires? Ik wil wel even weten wat ik terug krijg natuurlijk...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:14 schreef Chanty het volgende:
Eveneens te ruil
Aangeboden:
Gevraagd:
Anyone?
Die spierpijn boeit me stiekem niet, maar benen van 1.10 lijkt me wel watquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb wel oplossingen voor spierpijn, maar geen nieuwe benen liggen, sorry.
Ja, maar die mag je zelf gaan zoekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van het paar dat je in de aanbieding hebt, inclusief de vermelde accessoires? Ik wil wel even weten wat ik terug krijg natuurlijk...![]()
Dan hou ik 't wel bij die benen van 1 meter 10 die ik op dit moment al ter beschikking heb...quote:
Hoezo luiquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hou ik 't wel bij die benen van 1 meter 10 die ik op dit moment al ter beschikking heb...
quote:
Jij wil andere benen, dan mag je er zelf ook wel wat tijd en moeite in steken om de ruilwaar te promoten!quote:
Ja hé kom je nog? Ik heb geen zin om de hele dag met die twee bloedstaafjes opgescheept te zittenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Jij wil andere benen, dan mag je er zelf ook wel wat tijd en moeite in steken om de ruilwaar te promoten!
Mailadres staat in m'n profiel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:27 schreef Chanty het volgende:
[..]Ja je hebt een punt maar dat wil ik de anderen mensen hier niet aandoen
Dat zou niet passen bij mijn luie instelling...quote:
mooi zo, hoef ik ook niet te mailenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou niet passen bij mijn luie instelling...
... en blijf je zitten met die spierpijn en die korte beentjes!quote:
vind wel andere benenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en blijf je zitten met die spierpijn en die korte beentjes!
Nee ik ben niet zo'n kerkhof fanquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:19 schreef Ynske het volgende:
@chanty, ben jij al eens op t oude kerkhof in Hilversum op de Oude Torenstraat geweest?
is dat wat?
Kan jij dan ook niet wachten tot de iPhone vrijdag uitkomt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef Yoni het volgende:
Is 't al vrijdag?
Is dat zo? Dan ga ik zometeen even iemand helemaal gek maken hier ghehe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Kan jij dan ook niet wachten tot de iPhone vrijdag uitkomt?![]()
Huh? Lijkt mij juist een geweldig vakquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:22 schreef Chanty het volgende:
Wat is sociologie/ antropologie toch een kansloos vak
Ja dat dacht ik ook. Maar in het stadium van droge theorien waarin ik nu nog verkeer is het echt drie keer niets. Het is niet alleen slaapverwekkend, de teksten zijn ook nog eens in het Engels uit 1800 en dus onbegrijpelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Huh? Lijkt mij juist een geweldig vak.
Ik heb maar drie foto's gepost, zaten nog wel andere leuke tussen, maar vond ze verder niet heel bijzonder tegenover de rest met telelensquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef Ynske het volgende:
Hey Chanty, hoe zijn jouw foto's van Blijdorp eigenlijk geworden?
of heb ik ze helemaal gemist
sociologie en antropologie is heel leuk, maar dan moet het over mensen gaan, over dingen die we allemaal kennen, geen droge abstracte materie zoals rationalisering, differentiatie en sociale cohesiequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef ..zapper het volgende:
Hmm dat klinkt als iets dat ook ik absoluutzou vinden ja
.
Nee, ik kan gewoon niet wachten tot ik vakantie hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Kan jij dan ook niet wachten tot de iPhone vrijdag uitkomt?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet wachten tot ik vakantie heb![]()
Ben benieuwd wat er verbeterd is dan. Ik vond het tot nu toe prima op m'n Mac werken..quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef didotcicero het volgende:
Voor de Lightroom-gebruikers onder ons: er is een (gratis) update naar Lightroom beschikbaar
Ik moest zelf even zoeken naar de downloadlink, maar die staat dus in de middelste tekstcolom onder de Lightroom-doos.
Laat even weten of-ie beter is dan de vorige 1.0-versie.
Maar lieverd zonder sociale cohesie zouden we een slechte maatschappij hebben, je moet toch wel begrijpen dat het heel belangrijk is voor onze samenlevingquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
sociologie en antropologie is heel leuk, maar dan moet het over mensen gaan, over dingen die we allemaal kennen, geen droge abstracte materie zoals rationalisering, differentiatie en sociale cohesieMaak me wakker!
Je hebt sociale cohesie in toegepaste zin en sociale cohesie in letters, daar zit m het verschil nou netquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er verbeterd is dan. Ik vond het tot nu toe prima op m'n Mac werken..
[..]
Maar lieverd zonder sociale cohesie zouden we een slechte maatschappij hebben, je moet toch wel begrijpen dat het heel belangrijk is voor onze samenleving
Oja, moet ook weer verder met leren..
Ik zeg altijd van die dinger..quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je hebt sociale cohesie in toegepaste zin en sociale cohesie in letters, daar zit m het verschil nou nethet eerste is leuk om te bestuderen, het tweede niet
JE NOEMDE ME LIEVERD![]()
Whehehe ik heb die teksten verbannen naar de hoek van mijn kamerquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zeg altijd van die dinger..![]()
![]()
En verder mis ik soms de cohesie in het verhaal als ik weer eens een saai artikel aan het doorlezen ben..
Maar goed, is een keer of 2 nog keer doorlezen en dan begint het te dagen..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
Zeg, houd t eens op een niveau waar ik ook over mee kan babbelen
* Ynske zoekt t woordenboek erbijquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Chanty het volgende:
[..]over sociologie kan iedereen meebabbelen: gewoon slap uit je nek lullen met veel dure woorden
Ik wil me best op(p)offerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske zoekt t woordenboek erbij
Iemand poffertjes?
heb er wat teveel gebakken voor t avondeten van vandaag.
Dat wil je niet wetenquote:werkklimaten zijn echt ruk
heb potverdikkie alweer koppijn.
iemand nog spannende dingen gedaan vandaag?
Nope, er stonden wel antwoorden online, maar blijven open vragen en is dus moeilijk te bepalen hoe de docent je antwoord gaat beoordelen. Maar stiekem heb ik er na het lezen van die antwoorden een goed gevoel over, maar durf dat niet te hard te roepen, anders zorgt t straks miss voor een teleurstellingquote:heb je overigens al de uitslag van je tentamen Chanty?
Komt vast wel weer, als mensen weer vakantie hebben, meer inspiratie en mooier weer hebben..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef Ymke het volgende:
Er zijn dit keer niet zoveel foto;s he? . jammer
Hallo daar!quote:
Ugh, half 6, ik ga kapot als ik dat elke dag moet doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hallo daar!
Ik ga zo maar naar bed. Ben van afdeling gewisseld en moet daardoor rond half 6 opstaan elke dag. Op zich geen probleem. Maar de eerste week (deze dus) is altijd zwaar met 't omschakelen.
Ik vind 9 uur smorgens al vroeg genoegquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Half 6? Valt nog mee. Moet deze week om 6 uur beginnen. Is uitslapen, jaren terug moest ik structureel om half vijf beginnen. Een siesta bij het thuiskomen en alles is prima.
Gewoon niet werken is nog beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:23 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb meer iets van beginnen tussen 10 en 11 en naar huis zo rond een uur of 4.
das echt zo stom, wat is t nu ervan dat die mensen dat doen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef ..zapper het volgende:
Bij mij is mijn linkerspiegel van de auto gesloopt. Het zijn van die dingen, als ik zulke gasten bezig zie geef ik ze een volgende keer een optater zonder waarschuwing.
mja maar dan zou er dus iemand achter het paadje in moeten naar het hofje achter ons huis, dat lijkt me eigenlijk sterk. Er ligt vaak glas voor onze poort omdat we tegenover een cafe wonen. Maar aan de andere kant: er is geen glas in mijn band te vinden en het blijft vaag dat die dop ook los zat. Maarja... ik kan me niet voorstellen dat mensen het lef hebben hierachter te komenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef ..zapper het volgende:
Bij mij is mijn linkerspiegel van de auto gesloopt. Het zijn van die dingen, als ik zulke gasten bezig zie geef ik ze een volgende keer een optater zonder waarschuwing.
ik heb na morgen vakantiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker droge kost leren ja.
In Tilburg hadden ze het altijd voorzien op mijn standaard. Een keer lag ie kapot gezaagd in drie stukjes naast mijn fietsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
das echt zo stom, wat is t nu ervan dat die mensen dat doen?
zo zag ik laatst dat er een stapel auto's allemaal de achterruitenwisser miste, allen afgebroken. ook zo ontzettend niet funny
Kloptquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb overigens geen fiets meer omdat die steeds overal gesloopt werd, zelfs hier in dit omhooggevallen dorp.
Werken bij de thuiszorg is overigens best dankbaar werk.
Omdat ik er benquote:
mijn eerste 2 fietsen zijn gejat ... toen een fiets die op was.. toen weer eentje gejat (door de pliessie)quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb overigens geen fiets meer omdat die steeds overal gesloopt werd, zelfs hier in dit omhooggevallen dorp.
Werken bij de thuiszorg is overigens best dankbaar werk.
Ik ben dol op thuiszorg, maar kom er helaas niet voor in aanmerkingquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
KloptPrima als bijbaantje, maar zou het niet mijn leven lang kunnen en willen doen. maar heb er wel weer zin in deze zomer. Es kijken hoe de bejaarden in Hilversum zijn
Tuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omdat ik er ben
Maar ik ga nu douchen en slapen. Morgen om 12 uur iedereen duimen![]()
Whehe, indrukwekkend kwartetspel heb je!quote:
quote:
quote:
Ik heb deze week een weekend van 1 dag en dan gaan we naar het MediaPark (van Kooten en de Bie ding), ben jij daar al wezen kijken? Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen.quote:
wanneer ben je daar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:57 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik heb deze week een weekend van 1 dag en dan gaan we naar het MediaPark (van Kooten en de Bie ding), ben jij daar al wezen kijken? Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen.
Nee, geen opnames, was dat maar waar, daar zou ik een moord voor doen ofzo als die twee nog nieuwe opnames gaan makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer ben je daar?
heb van Kooten en e Bie uitzendingen nog niet gezien, maar heel veel moet je je er nietbij voorstellen
meestal word je opgevangen, naar de tribune geleid, heb je wat irritante camera's voor je neus en worden wat dingen overgedaan. daarna mag je vaak nog even met de mensen daar praten en op eigenkosten wat drinken, en kun je weer gaan.
waar moet je precies zijn?
aaah dat kan ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nee, geen opnames, was dat maar waar, daar zou ik een moord voor doen ofzo als die twee nog nieuwe opnames gaan maken![]()
.
Naar 'En wel hierom', in Beeld en Geluid, de overzichtstentoonstelling.
Mijn oppaskindje van 9 wist anders niet hoe snel ie daar weer weg moest komenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah dat kan ook
stel je er niet teveel van voor, ikzelf vond beeld en geluid zonde van mijn geld
jah tuurlijk is t wel leuk om sommige dingen te zien, maar ik had t al snel gehad en vond de prijs voor het aanbod best duur. denk dat t voor kleine kids leuker is.
nu weet ik niet wat de tentoonstelling precies bied
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:14 schreef ..zapper het volgende:
Hmm, dan zal ik qua prijs maar niet teveel verwachten, overigens vinden ze zelf van niet, want per 1 juli wordt het 2.50 duurder..
Toen jullie zijn geweest was toch zonder Koot en Bie? Enfin, ik ga het wel zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:21 schreef Chanty het volgende:
[..]Ik wilde nog een keer erheen gaan om rustig alles te bekijken maar daar zie ik bij deze van af
Jup dat was in januariquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:23 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Toen jullie zijn geweest was toch zonder Koot en Bie? Enfin, ik ga het wel zien.
Ja ik hoop dat het zaterdag ook koud en vies is, ben niet zo'n binnendingenmens eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jup dat was in januariToen het nog koud en vies weer buiten was
En bedankt he: Heb ik eindelijk vakantie, wil jij slecht weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat het zaterdag ook koud en vies is, ben niet zo'n binnendingenmens eigenlijk.
Gaat vast niet gebeuren, en alvast toitoitoi voor strakjes (tis vandaag toch?)quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
En bedankt he: Heb ik eindelijk vakantie, wil jij slecht weer
Ach ik zit toch binnen die dag
Ik begin nu trouwens toch nerveus te worden voor het tentamen. Alles nog es doorgenomen. Gevoel dat ik het weet maar tegelijkertijd het gevoel dat ik straks alles door elkaar ga gooien
uhuh, ga over twintig minuten de deur uit, ben ik iig op tijd want met die treinen weet je het maar nooitquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Gaat vast niet gebeuren, en alvast toitoitoi voor strakjes (tis vandaag toch?).
Klopt, en er blijven mensen die ontkennen dat dat kan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:35 schreef CocaColaLight het volgende:
edit:Nooit geweten dat je zo simpel je geld terug kan halen. ff de klanten service bellen je rekeningnummer adres en geboortedatum opratellen. En dan zeggen om welke boeking het gaat en morgen zou het terug moeten zijn
Succes!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:53 schreef Chanty het volgende:
Vaarwel menschheidik ga nu naar mijn tentamen
Echt bemoedigend klinkt dit niet:quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Klopt, en er blijven mensen die ontkennen dat dat kan.
Vervoersmiddel:quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:46 schreef LekkerApart het volgende:
wheheh ik ga vanaaf mijn kast voor mijn schildpaddenaqua ophalen
Zondag schildpadden verhuizen, en morgen voorbereidingen treffen.
Mja ik werk ook gewoon drie dagen per week straksquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef CocaColaLight het volgende:
vakantie wasda?
Ik ken wel werk vakantie, das vanaf morgen tm dinsdag nacht
Lekker voelt dat hèquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo ik ben voorlopig ook even een paar weekjes van de studie af. Verder nog genoeg te doen, werken en foto's schieten natuurlijk..
Ja, zullen we samen foto's schietenquote:
Dat durf je nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, zullen we samen foto's schieten![]()
Hoezo niet, ik kan je ideaal als statief gebruiken. Je hebt de goede hoogte toch?quote:
Ze staat of zit alleen geen moment stil kan ik uit eigen waarneming vertellen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik kan je ideaal als statief gebruiken. Je hebt de goede hoogte toch?
Die meid heeft een spanningsboog van 5 secondenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze staat of zit alleen geen moment stil kan ik uit eigen waarneming vertellen...
Ach ja, dan krijg ik "artistieke" foto's zeg maar...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze staat of zit alleen geen moment stil kan ik uit eigen waarneming vertellen...
oppassen jijquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik kan je ideaal als statief gebruiken. Je hebt de goede hoogte toch?
alleen handboeienquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach ja, dan krijg ik "artistieke" foto's zeg maar...
Maar bieden Ty-raps geen soelaas
Ik had het getypt in een vluchtige gedachte, maar ik wilde eigenlijk niet posten..quote:
En wat heb jij met handboeien?quote:
Ik ben helemaal niet hyper, snap eigenlijk niet hoe ze erbij komenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had het getypt in een vluchtige gedachte, maar ik wilde eigenlijk niet posten..
Totdat ik per ongeluk op de invoeren knop drukte..
Maar ben je echt zo'n Hyper ADHD-kind dan dat niet stil kan blijven zitten?![]()
Hoe kun je in godsnaam stabiele foto's maken
[..]
En wat heb jij met handboeien?
Hmm, oke maar nu zit er wel zo'n hupsend, "Weeehh" roepend, klein dwergje met roze beenwarmers in m'n gedachtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet hyper, snap eigenlijk niet hoe ze erbij komenIk ben vrij rustig, hetzij ik heb de slappe lach of een glaasje wijn op dan ben ik ietsjes aanweziger maar de heren overdrijven in het kwadraat
Daar kom je maar op een manier achter
Tsja, moet je me meemaken hequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, oke maar nu zit er wel zo'n hupsend, "Weeehh" roepend, klein dwergje met roze beenwarmers in m'n gedachten(Zeg maar doom-scenario ADHD-kind)
Eerste indruk he?
Hoe ga ik dat nou eraf krijgen
Oké, stel hè? Mocht het binnenkort zo ver komen hè? Ga je dan rondhuppelend rondjes om me heen draaien en in je handjes klappen zoals ze dat bij Happy Feet doen?quote:
nee, ik prik je hooguit tussen je ribben zodat je ter aarde stort en me smeekt te stoppen maar verder ben ik een braaf rustig meisjequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oké, stel hè? Mocht het binnenkort zo ver komen hè? Ga je dan rondhuppelend rondjes om me heen draaien en in je handjes klappen zoals ze dat bij Happy Feet doen?
Ach, wat liev, ze houdt van tussen m'n ribben kietelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee, ik prik je hooguit tussen je ribben zodat je ter aarde stort en me smeekt te stoppen maar verder ben ik een braaf rustig meisje
Jij ook?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, wat liev, ze houdt van tussen m'n ribben kietelen
Ik ontken ten stelligste...quote:
Bon soirquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Terugvindpostje vanuit Normandie9k6 werkt fucking langzaam
Het is hier regenachtig maar wel tof zeg
Een beetje huis van 8 kamers met 3100 m2 aan tuin kost 250.000 eur of zo
Tot zaterdag of zo
Doe is een paar foto's uploadenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Tot zaterdag of zo
veel plezier nogquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Tot zaterdag of zo
Je moet natuurlijk wel net de goede plekken weten te raken natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hè bahals je ertegen kunt is het niet leuk
Als ik nog geen poezels zou hebben, zou ik hem wel met je willen ruilenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:28 schreef An24 het volgende:
[..]
veel plezier nog![]()
Ik heb net "proefgeschoten" in de plaatselijke kroeg voor concertfotografie...gaat weer erg leuk worden, al die bandjes en dordtse festivals af![]()
En de 24-70 2.8 van zapper is echtAlleen zo duur
![]()
zijn schatjes he! Maar krijgen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:51 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als ik nog geen poezels zou hebben, zou ik hem wel met je willen ruilen.
Ik ben verliefd op Raki denk ik.
Klote is dat zeg! Troost: bijna weekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 06:32 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Ben al weer een tijdje wakker
Blegh, wat heb ik kort geslapen, kon de slaap niet vatten.!
Als het vanavond maar droog is, dan is mijn weekend al helemaal goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Klote is dat zeg! Troost: bijna weekend.![]()
![]()
En vertel me nu eens iets dat ik nog niet weetquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Doe is een paar foto's uploaden
@chanty: tegen kietelen kunnen is gewoon een kwestie van mind of matter
Die vind ik altijd sneller dan je lief isquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel net de goede plekken weten te raken natuurlijk
Kom maar hier poetsen. Het schiet voor geen meter op. Ik haat poetsenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef Chanty het volgende:
Bah vakantie is niet leukIk weet ineens weer eens niet wat ik moet doen. Of ja, wel wat ik zou moeten doen maar heb nergens zin in
Slaat nergens op, puur psychisch, alsof die drie uur per week school en wat uurtjes huiswerk meer of minder wat uitmaken
Ik zeg toch dat ik nergens zin in hebquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kom maar hier poetsen. Het schiet voor geen meter op. Ik haat poetsen.
We hebben een overeenkomst zie ik!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kom maar hier poetsen. Het schiet voor geen meter op. Ik haat poetsen.
Ja, daarom maakt het voor jou niet uit om hier te komen poetsen, er zijn namelijk zat andere dingen waar ik wel zin in heb.quote:
welk gedeelte van het woord nergens snap je niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja, daarom maakt het voor jou niet uit om hier te komen poetsen, er zijn namelijk zat andere dingen waar ik wel zin in heb.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
welk gedeelte van het woord nergens snap je niet?
quote:
Wat snap jij er niet aan dat als je toch nergens niets zin in hebt het dan ook niet boeit of je dan aan het poetsen bentquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
welk gedeelte van het woord nergens snap je niet?
ner·gens (bw.)
1 op of in geen plaats
2 met een bijwoord ter vervanging van een voorzetsel met 'niets'
niets2 (onb.vnw.)
1 geen enkel ding, geen enkele zaak => geen bal, geen barst, geen biet, geen bliksem, geen botten, geen donder, geen flikker, geen fluit, geen fuck, geen greintje, geen klap, geen klop, geen kruimel, geen lor, geen mallemoer, geen mieter, geen moer, geen pest, geen reet, geen ruk, geen schijntje, geen sikkepit, geen snars, geen sodemieter, geen spat, geen steek, geen zak, geen zier, nada, niemendal, niet, nihil, niks, noppes, nul komma nul, zero
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wat snap jij er niet aan dat als je toch nergens niets zin in hebt het dan ook niet boeit of je dan aan het poetsen bent. Maar nee laat dat poetsen maar over aan iemand die wel zin heeft om andere dingen te doen
[afbeelding].
Zolang wij jouw vakantie nog ten dele financieren, mogen wij ook wel enige aanspraak maken op jouw tijd...quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang wij jouw vakantie nog ten dele financieren, mogen wij ook wel enige aanspraak maken op jouw tijd...
Hoe financieren jullie mijn vakantie dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang wij jouw vakantie nog ten dele financieren, mogen wij ook wel enige aanspraak maken op jouw tijd...
En daarbij vergeet je gemakshalve al die studiefinanciering die je de afgelopen jaar wel hebt ontvangen en gespaard zodat je nu kunt nietsnutten tijdens je vakantie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe financieren jullie mijn vakantie dan?Ik krijg geen stufi meer hoor
Ik heb idd gespaard, maar niet om te nietsnutten, meer om rond te komen als het wat moeilijker wordtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarbij vergeet je gemakshalve al die studiefinanciering die je de afgelopen jaar wel hebt ontvangen en gespaard zodat je nu kunt nietsnutten tijdens je vakantie?
Overigens heb ik ook wel een vergoeding over voor het schoonmaken hoor...![]()
In dat geval dragen wij graag een beetje bij, mits je een beetje poetst enzo...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb idd gespaard, maar niet om te nietsnutten, meer om rond te komen als het wat moeilijker wordt
Dan bied ik 8.50 per uurquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bij de thuiszorg krijg ik 8.30 per uur
Had je moeten doen voordat ik werk bij de thuiszorg kreegquote:
Een halve dag per week is voldoende hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Had je moeten doen voordat ik werk bij de thuiszorg kreegWas ik de hele vakantie 3 dagen per week, 8 uur per dag bij je komen schoonmaken
Ja maar daar kan ik niet van levenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Een halve dag per week is voldoende hoor.
Volgens mij heb je nog twee dagen per week over momenteelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik niet van levenDan heb ik nog meer vrije tijd
nee want ik ga niet meer dan drie dagen per week werkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog twee dagen per week over momenteel.
Ik ook van jouquote:
Mijn laatste vakantie was januari 2006quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Ik mag ook wel lui zijn, ik heb vorige jaar totaal geen zomer vakantie gehad door dat stomme afstuderen
Dat zijn wel de betere actiesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantie was januari 2006. Dat begint overigens steeds harder te kriebelen, dus ik zal binnenkort wel met een wazige actie komen dat ik ineens met een lastminute er van tussen ben
.
Mocht het zover komen dan kom ik je wel kidnappen en stop ik je in mijn kofferquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere actiesMaar nu geen geld voor (over)
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mocht het zover komen dan kom ik je wel kidnappen en stop ik je in mijn koffer.
... vervolgens gooi je haar bij jou thuis af, zodat zij de planten kan verzorgen en een grote schoonmaak kan houden als jij weg bent?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mocht het zover komen dan kom ik je wel kidnappen en stop ik je in mijn koffer.
Nee zoiets zou Zapper nooit doen, hij is niet zoals jij. Het spreekt natuurlijk voor zich dat ik na een fijne vakantie ff twee handjes meehelp om het huis op orde te krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... vervolgens gooi je haar bij jou thuis af, zodat zij de planten kan verzorgen en een grote schoonmaak kan houden als jij weg bent?![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee zoiets zou Zapper nooit doen, hij is niet zoals jij. Het spreekt natuurlijk voor zich dat ik na een fijne vakantie ff twee handjes meehelp om het huis op orde te krijgenZoiets noem je: elkaar helpen
omdat het regentquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef CocaColaLight het volgende:
Arg, waarom is het nou niet droog....
Nee daar heb ik buuf al voor, behalve die grote schoonmaak dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... vervolgens gooi je haar bij jou thuis af, zodat zij de planten kan verzorgen en een grote schoonmaak kan houden als jij weg bent?![]()
Ach, tuurlijk wel. Je kan alle gemiste series van het afgelopen seizoen nog een keer bekijken, je kan weer gaan sporten, je creativiteit tot uitbarsting laten komen en toffe dingen schieten, concerten bezoeken, you name it. En als je een OV nog hebt dan kun je nog vrij reizen, dus je kan nog altijd andere personen bezoeken die wat verder weg wonen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef Chanty het volgende:
Bah vakantie is niet leukIk weet ineens weer eens niet wat ik moet doen. Of ja, wel wat ik zou moeten doen maar heb nergens zin in
Slaat nergens op, puur psychisch, alsof die drie uur per week school en wat uurtjes huiswerk meer of minder wat uitmaken
Heb jij mijn weblog stiekem zitten lezenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk wel. Je kan alle gemiste series van het afgelopen seizoen nog een keer bekijken, je kan weer gaan sporten, je creativiteit tot uitbarsting laten komen en toffe dingen schieten, concerten bezoeken, you name it. En als je een OV nog hebt dan kun je nog vrij reizen, dus je kan nog altijd andere personen bezoeken die wat verder weg wonen..![]()
en het klinkt gek voor je misschien erbij gaan werken voor een paar dagen in de week
Uh nee, Ik wist niet eens dat je een weblog had johquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb jij mijn weblog stiekem zitten lezen
Moet je voor de grap es op die link onder dit bericht klikkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uh nee, Ik wist niet eens dat je een weblog had joh![]()
nee shrek ga ik binnenkort met vriendinnen kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uh nee, Ik wist niet eens dat je een weblog had joh![]()
Hey en anders ga je vanavond Shrek 3 in de bios bekijken ofzo..
GMTA..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Moet je voor de grap es op die link onder dit bericht klikken
Series: we kunnen Boes hier opvragen
Sporten ga ik vanavond doen
Foto's maken doe ik altijd wel
Concert bezoeken: zondag jamet name hierdoor dacht ik dat je m gelezen had
personen bezoeken die verder weg wonen staat ook op de planning
en werken ga ik eveneens vanaf volgende week
Er waren wat opvallende overeenkomsten
Mwa punt is meer dat ik wel genoeg te doen heb, en ook wel bezig ben, maar eigenlijk gewoon nergens zin in hebquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
GMTA..
Nou dan kan ik niet echt spreken van een vakantiedip, maar meer van een dag zonder iets gepland te hebben. Waar je je eigen ding kan doen.. Dagje vrij is toch niet zo erg?
Ik mag over 2 uurtjes weer gaan werken..![]()
Lieve onschuldige meisjes helpen als ze weer eens geen internet hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mwa punt is meer dat ik wel genoeg te doen heb, en ook wel bezig ben, maar eigenlijk gewoon nergens zin in heb
Wat voor leuk werk doe je?
LOL had ik vanochtend ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lieve onschuldige meisjes helpen als ze weer eens geen internet hebbenMaar hopelijk hebben de mensen thuis nu betere dingen te doen dan te zitten internetten..
![]()
Zomervakantie in aantocht, das altijd wel relaxed, kan ik m'n pokerkaarten naar het werk nemen..
Ja gerust, maar niet onder werktijd dan..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
LOL had ik vanochtend ook niet
Dus volgende keer mag ik jou bellen?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja gerust, maar niet onder werktijd dan..
Je mag me onder werktijd ook wel bellen, maar dan is het de kans van 1 op 525 dat je me aan de lijn krijgt..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]ja maar het gaat toch over je werk dan?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mag me onder werktijd ook wel bellen, maar dan is het de kans van 1 op 525 dat je me aan de lijn krijgt..
Het is wat dat betreft net zo'n irritant belspelletje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:21 schreef Chanty het volgende:
[..]vraag ik wel of ik mr noodle mag spreken
Geef je nummer maarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft net zo'n irritant belspelletje.
Maar goed, ik zei al ik ben waarschijnlijk beter buiten werktijd bereikbaar..
ik ga sporten, dat is niet luiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Anyways, ik ga maar eens richting werk. En verder veel plezier met je vakantie luillakken![]()
sporten... dat heb ik ook al te lang niet gedaan!quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef An24 het volgende:
Godver..eindelijk thuis...door stomme idioot die mijn treinmachinist een trauma bezorgd heeft![]()
Ik zat dus in die trein..het moment van remmen is ook echt bizar...en daarna "doodse" stilte, geen omroep, nix. pas toen ik mensen zag kijken tussen et perron en de trein wist ik wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dus..... weer eentje die zich het leven laat wegwapperen door de voorkant van de trein?
![]()
![]()
![]()
:edit: Zelfdoder op station Rotterdam Blaak
Waar wil je de tijd vandaan halen om ook nog te sporten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
sporten... dat heb ik ook al te lang niet gedaan!
klote blessures
volgende week maar beginnen weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |