zijn schatjes he! Maar krijgen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:51 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als ik nog geen poezels zou hebben, zou ik hem wel met je willen ruilen.
Ik ben verliefd op Raki denk ik.
Klote is dat zeg! Troost: bijna weekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 06:32 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Ben al weer een tijdje wakker
Blegh, wat heb ik kort geslapen, kon de slaap niet vatten.!
Als het vanavond maar droog is, dan is mijn weekend al helemaal goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Klote is dat zeg! Troost: bijna weekend.![]()
![]()
En vertel me nu eens iets dat ik nog niet weetquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Doe is een paar foto's uploaden
@chanty: tegen kietelen kunnen is gewoon een kwestie van mind of matter
Die vind ik altijd sneller dan je lief isquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel net de goede plekken weten te raken natuurlijk
Kom maar hier poetsen. Het schiet voor geen meter op. Ik haat poetsenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef Chanty het volgende:
Bah vakantie is niet leukIk weet ineens weer eens niet wat ik moet doen. Of ja, wel wat ik zou moeten doen maar heb nergens zin in
Slaat nergens op, puur psychisch, alsof die drie uur per week school en wat uurtjes huiswerk meer of minder wat uitmaken
Ik zeg toch dat ik nergens zin in hebquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kom maar hier poetsen. Het schiet voor geen meter op. Ik haat poetsen.
We hebben een overeenkomst zie ik!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kom maar hier poetsen. Het schiet voor geen meter op. Ik haat poetsen.
Ja, daarom maakt het voor jou niet uit om hier te komen poetsen, er zijn namelijk zat andere dingen waar ik wel zin in heb.quote:
welk gedeelte van het woord nergens snap je niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja, daarom maakt het voor jou niet uit om hier te komen poetsen, er zijn namelijk zat andere dingen waar ik wel zin in heb.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
welk gedeelte van het woord nergens snap je niet?
quote:
Wat snap jij er niet aan dat als je toch nergens niets zin in hebt het dan ook niet boeit of je dan aan het poetsen bentquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
welk gedeelte van het woord nergens snap je niet?
ner·gens (bw.)
1 op of in geen plaats
2 met een bijwoord ter vervanging van een voorzetsel met 'niets'
niets2 (onb.vnw.)
1 geen enkel ding, geen enkele zaak => geen bal, geen barst, geen biet, geen bliksem, geen botten, geen donder, geen flikker, geen fluit, geen fuck, geen greintje, geen klap, geen klop, geen kruimel, geen lor, geen mallemoer, geen mieter, geen moer, geen pest, geen reet, geen ruk, geen schijntje, geen sikkepit, geen snars, geen sodemieter, geen spat, geen steek, geen zak, geen zier, nada, niemendal, niet, nihil, niks, noppes, nul komma nul, zero
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wat snap jij er niet aan dat als je toch nergens niets zin in hebt het dan ook niet boeit of je dan aan het poetsen bent. Maar nee laat dat poetsen maar over aan iemand die wel zin heeft om andere dingen te doen
[afbeelding].
Zolang wij jouw vakantie nog ten dele financieren, mogen wij ook wel enige aanspraak maken op jouw tijd...quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang wij jouw vakantie nog ten dele financieren, mogen wij ook wel enige aanspraak maken op jouw tijd...
Hoe financieren jullie mijn vakantie dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang wij jouw vakantie nog ten dele financieren, mogen wij ook wel enige aanspraak maken op jouw tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |