Ja hé kom je nog? Ik heb geen zin om de hele dag met die twee bloedstaafjes opgescheept te zittenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Jij wil andere benen, dan mag je er zelf ook wel wat tijd en moeite in steken om de ruilwaar te promoten!
Mailadres staat in m'n profiel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:27 schreef Chanty het volgende:
[..]Ja je hebt een punt maar dat wil ik de anderen mensen hier niet aandoen
Dat zou niet passen bij mijn luie instelling...quote:
mooi zo, hoef ik ook niet te mailenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou niet passen bij mijn luie instelling...
... en blijf je zitten met die spierpijn en die korte beentjes!quote:
vind wel andere benenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en blijf je zitten met die spierpijn en die korte beentjes!
Nee ik ben niet zo'n kerkhof fanquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:19 schreef Ynske het volgende:
@chanty, ben jij al eens op t oude kerkhof in Hilversum op de Oude Torenstraat geweest?
is dat wat?
Kan jij dan ook niet wachten tot de iPhone vrijdag uitkomt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef Yoni het volgende:
Is 't al vrijdag?
Is dat zo? Dan ga ik zometeen even iemand helemaal gek maken hier ghehe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Kan jij dan ook niet wachten tot de iPhone vrijdag uitkomt?![]()
Huh? Lijkt mij juist een geweldig vakquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:22 schreef Chanty het volgende:
Wat is sociologie/ antropologie toch een kansloos vak
Ja dat dacht ik ook. Maar in het stadium van droge theorien waarin ik nu nog verkeer is het echt drie keer niets. Het is niet alleen slaapverwekkend, de teksten zijn ook nog eens in het Engels uit 1800 en dus onbegrijpelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Huh? Lijkt mij juist een geweldig vak.
Ik heb maar drie foto's gepost, zaten nog wel andere leuke tussen, maar vond ze verder niet heel bijzonder tegenover de rest met telelensquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef Ynske het volgende:
Hey Chanty, hoe zijn jouw foto's van Blijdorp eigenlijk geworden?
of heb ik ze helemaal gemist
sociologie en antropologie is heel leuk, maar dan moet het over mensen gaan, over dingen die we allemaal kennen, geen droge abstracte materie zoals rationalisering, differentiatie en sociale cohesiequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef ..zapper het volgende:
Hmm dat klinkt als iets dat ook ik absoluutzou vinden ja
.
Nee, ik kan gewoon niet wachten tot ik vakantie hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Kan jij dan ook niet wachten tot de iPhone vrijdag uitkomt?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet wachten tot ik vakantie heb![]()
Ben benieuwd wat er verbeterd is dan. Ik vond het tot nu toe prima op m'n Mac werken..quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef didotcicero het volgende:
Voor de Lightroom-gebruikers onder ons: er is een (gratis) update naar Lightroom beschikbaar
Ik moest zelf even zoeken naar de downloadlink, maar die staat dus in de middelste tekstcolom onder de Lightroom-doos.
Laat even weten of-ie beter is dan de vorige 1.0-versie.
Maar lieverd zonder sociale cohesie zouden we een slechte maatschappij hebben, je moet toch wel begrijpen dat het heel belangrijk is voor onze samenlevingquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
sociologie en antropologie is heel leuk, maar dan moet het over mensen gaan, over dingen die we allemaal kennen, geen droge abstracte materie zoals rationalisering, differentiatie en sociale cohesieMaak me wakker!
Je hebt sociale cohesie in toegepaste zin en sociale cohesie in letters, daar zit m het verschil nou netquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er verbeterd is dan. Ik vond het tot nu toe prima op m'n Mac werken..
[..]
Maar lieverd zonder sociale cohesie zouden we een slechte maatschappij hebben, je moet toch wel begrijpen dat het heel belangrijk is voor onze samenleving
Oja, moet ook weer verder met leren..
Ik zeg altijd van die dinger..quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je hebt sociale cohesie in toegepaste zin en sociale cohesie in letters, daar zit m het verschil nou nethet eerste is leuk om te bestuderen, het tweede niet
JE NOEMDE ME LIEVERD![]()
Whehehe ik heb die teksten verbannen naar de hoek van mijn kamerquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zeg altijd van die dinger..![]()
![]()
En verder mis ik soms de cohesie in het verhaal als ik weer eens een saai artikel aan het doorlezen ben..
Maar goed, is een keer of 2 nog keer doorlezen en dan begint het te dagen..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
Zeg, houd t eens op een niveau waar ik ook over mee kan babbelen
* Ynske zoekt t woordenboek erbijquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Chanty het volgende:
[..]over sociologie kan iedereen meebabbelen: gewoon slap uit je nek lullen met veel dure woorden
Ik wil me best op(p)offerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske zoekt t woordenboek erbij
Iemand poffertjes?
heb er wat teveel gebakken voor t avondeten van vandaag.
Dat wil je niet wetenquote:werkklimaten zijn echt ruk
heb potverdikkie alweer koppijn.
iemand nog spannende dingen gedaan vandaag?
Nope, er stonden wel antwoorden online, maar blijven open vragen en is dus moeilijk te bepalen hoe de docent je antwoord gaat beoordelen. Maar stiekem heb ik er na het lezen van die antwoorden een goed gevoel over, maar durf dat niet te hard te roepen, anders zorgt t straks miss voor een teleurstellingquote:heb je overigens al de uitslag van je tentamen Chanty?
Komt vast wel weer, als mensen weer vakantie hebben, meer inspiratie en mooier weer hebben..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef Ymke het volgende:
Er zijn dit keer niet zoveel foto;s he? . jammer
Hallo daar!quote:
Ugh, half 6, ik ga kapot als ik dat elke dag moet doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hallo daar!
Ik ga zo maar naar bed. Ben van afdeling gewisseld en moet daardoor rond half 6 opstaan elke dag. Op zich geen probleem. Maar de eerste week (deze dus) is altijd zwaar met 't omschakelen.
Ik vind 9 uur smorgens al vroeg genoegquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Half 6? Valt nog mee. Moet deze week om 6 uur beginnen. Is uitslapen, jaren terug moest ik structureel om half vijf beginnen. Een siesta bij het thuiskomen en alles is prima.
Gewoon niet werken is nog beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:23 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb meer iets van beginnen tussen 10 en 11 en naar huis zo rond een uur of 4.
das echt zo stom, wat is t nu ervan dat die mensen dat doen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef ..zapper het volgende:
Bij mij is mijn linkerspiegel van de auto gesloopt. Het zijn van die dingen, als ik zulke gasten bezig zie geef ik ze een volgende keer een optater zonder waarschuwing.
mja maar dan zou er dus iemand achter het paadje in moeten naar het hofje achter ons huis, dat lijkt me eigenlijk sterk. Er ligt vaak glas voor onze poort omdat we tegenover een cafe wonen. Maar aan de andere kant: er is geen glas in mijn band te vinden en het blijft vaag dat die dop ook los zat. Maarja... ik kan me niet voorstellen dat mensen het lef hebben hierachter te komenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef ..zapper het volgende:
Bij mij is mijn linkerspiegel van de auto gesloopt. Het zijn van die dingen, als ik zulke gasten bezig zie geef ik ze een volgende keer een optater zonder waarschuwing.
ik heb na morgen vakantiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker droge kost leren ja.
In Tilburg hadden ze het altijd voorzien op mijn standaard. Een keer lag ie kapot gezaagd in drie stukjes naast mijn fietsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
das echt zo stom, wat is t nu ervan dat die mensen dat doen?
zo zag ik laatst dat er een stapel auto's allemaal de achterruitenwisser miste, allen afgebroken. ook zo ontzettend niet funny
Kloptquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb overigens geen fiets meer omdat die steeds overal gesloopt werd, zelfs hier in dit omhooggevallen dorp.
Werken bij de thuiszorg is overigens best dankbaar werk.
Omdat ik er benquote:
mijn eerste 2 fietsen zijn gejat ... toen een fiets die op was.. toen weer eentje gejat (door de pliessie)quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb overigens geen fiets meer omdat die steeds overal gesloopt werd, zelfs hier in dit omhooggevallen dorp.
Werken bij de thuiszorg is overigens best dankbaar werk.
Ik ben dol op thuiszorg, maar kom er helaas niet voor in aanmerkingquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
KloptPrima als bijbaantje, maar zou het niet mijn leven lang kunnen en willen doen. maar heb er wel weer zin in deze zomer. Es kijken hoe de bejaarden in Hilversum zijn
Tuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omdat ik er ben
Maar ik ga nu douchen en slapen. Morgen om 12 uur iedereen duimen![]()
Whehe, indrukwekkend kwartetspel heb je!quote:
quote:
quote:
Ik heb deze week een weekend van 1 dag en dan gaan we naar het MediaPark (van Kooten en de Bie ding), ben jij daar al wezen kijken? Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen.quote:
wanneer ben je daar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:57 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik heb deze week een weekend van 1 dag en dan gaan we naar het MediaPark (van Kooten en de Bie ding), ben jij daar al wezen kijken? Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen.
Nee, geen opnames, was dat maar waar, daar zou ik een moord voor doen ofzo als die twee nog nieuwe opnames gaan makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer ben je daar?
heb van Kooten en e Bie uitzendingen nog niet gezien, maar heel veel moet je je er nietbij voorstellen
meestal word je opgevangen, naar de tribune geleid, heb je wat irritante camera's voor je neus en worden wat dingen overgedaan. daarna mag je vaak nog even met de mensen daar praten en op eigenkosten wat drinken, en kun je weer gaan.
waar moet je precies zijn?
aaah dat kan ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nee, geen opnames, was dat maar waar, daar zou ik een moord voor doen ofzo als die twee nog nieuwe opnames gaan maken![]()
.
Naar 'En wel hierom', in Beeld en Geluid, de overzichtstentoonstelling.
Mijn oppaskindje van 9 wist anders niet hoe snel ie daar weer weg moest komenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah dat kan ook
stel je er niet teveel van voor, ikzelf vond beeld en geluid zonde van mijn geld
jah tuurlijk is t wel leuk om sommige dingen te zien, maar ik had t al snel gehad en vond de prijs voor het aanbod best duur. denk dat t voor kleine kids leuker is.
nu weet ik niet wat de tentoonstelling precies bied
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:14 schreef ..zapper het volgende:
Hmm, dan zal ik qua prijs maar niet teveel verwachten, overigens vinden ze zelf van niet, want per 1 juli wordt het 2.50 duurder..
Toen jullie zijn geweest was toch zonder Koot en Bie? Enfin, ik ga het wel zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:21 schreef Chanty het volgende:
[..]Ik wilde nog een keer erheen gaan om rustig alles te bekijken maar daar zie ik bij deze van af
Jup dat was in januariquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:23 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Toen jullie zijn geweest was toch zonder Koot en Bie? Enfin, ik ga het wel zien.
Ja ik hoop dat het zaterdag ook koud en vies is, ben niet zo'n binnendingenmens eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jup dat was in januariToen het nog koud en vies weer buiten was
En bedankt he: Heb ik eindelijk vakantie, wil jij slecht weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat het zaterdag ook koud en vies is, ben niet zo'n binnendingenmens eigenlijk.
Gaat vast niet gebeuren, en alvast toitoitoi voor strakjes (tis vandaag toch?)quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
En bedankt he: Heb ik eindelijk vakantie, wil jij slecht weer
Ach ik zit toch binnen die dag
Ik begin nu trouwens toch nerveus te worden voor het tentamen. Alles nog es doorgenomen. Gevoel dat ik het weet maar tegelijkertijd het gevoel dat ik straks alles door elkaar ga gooien
uhuh, ga over twintig minuten de deur uit, ben ik iig op tijd want met die treinen weet je het maar nooitquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Gaat vast niet gebeuren, en alvast toitoitoi voor strakjes (tis vandaag toch?).
Klopt, en er blijven mensen die ontkennen dat dat kan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:35 schreef CocaColaLight het volgende:
edit:Nooit geweten dat je zo simpel je geld terug kan halen. ff de klanten service bellen je rekeningnummer adres en geboortedatum opratellen. En dan zeggen om welke boeking het gaat en morgen zou het terug moeten zijn
Succes!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:53 schreef Chanty het volgende:
Vaarwel menschheidik ga nu naar mijn tentamen
Echt bemoedigend klinkt dit niet:quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Klopt, en er blijven mensen die ontkennen dat dat kan.
Vervoersmiddel:quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:46 schreef LekkerApart het volgende:
wheheh ik ga vanaaf mijn kast voor mijn schildpaddenaqua ophalen
Zondag schildpadden verhuizen, en morgen voorbereidingen treffen.
Mja ik werk ook gewoon drie dagen per week straksquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef CocaColaLight het volgende:
vakantie wasda?
Ik ken wel werk vakantie, das vanaf morgen tm dinsdag nacht
Lekker voelt dat hèquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo ik ben voorlopig ook even een paar weekjes van de studie af. Verder nog genoeg te doen, werken en foto's schieten natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |