quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:14 schreef ..zapper het volgende:
Hmm, dan zal ik qua prijs maar niet teveel verwachten, overigens vinden ze zelf van niet, want per 1 juli wordt het 2.50 duurder..
Toen jullie zijn geweest was toch zonder Koot en Bie? Enfin, ik ga het wel zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:21 schreef Chanty het volgende:
[..]Ik wilde nog een keer erheen gaan om rustig alles te bekijken maar daar zie ik bij deze van af
Jup dat was in januariquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:23 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Toen jullie zijn geweest was toch zonder Koot en Bie? Enfin, ik ga het wel zien.
Ja ik hoop dat het zaterdag ook koud en vies is, ben niet zo'n binnendingenmens eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jup dat was in januariToen het nog koud en vies weer buiten was
En bedankt he: Heb ik eindelijk vakantie, wil jij slecht weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat het zaterdag ook koud en vies is, ben niet zo'n binnendingenmens eigenlijk.
Gaat vast niet gebeuren, en alvast toitoitoi voor strakjes (tis vandaag toch?)quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
En bedankt he: Heb ik eindelijk vakantie, wil jij slecht weer
Ach ik zit toch binnen die dag
Ik begin nu trouwens toch nerveus te worden voor het tentamen. Alles nog es doorgenomen. Gevoel dat ik het weet maar tegelijkertijd het gevoel dat ik straks alles door elkaar ga gooien
uhuh, ga over twintig minuten de deur uit, ben ik iig op tijd want met die treinen weet je het maar nooitquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Gaat vast niet gebeuren, en alvast toitoitoi voor strakjes (tis vandaag toch?).
Klopt, en er blijven mensen die ontkennen dat dat kan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:35 schreef CocaColaLight het volgende:
edit:Nooit geweten dat je zo simpel je geld terug kan halen. ff de klanten service bellen je rekeningnummer adres en geboortedatum opratellen. En dan zeggen om welke boeking het gaat en morgen zou het terug moeten zijn
Succes!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:53 schreef Chanty het volgende:
Vaarwel menschheidik ga nu naar mijn tentamen
Echt bemoedigend klinkt dit niet:quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Klopt, en er blijven mensen die ontkennen dat dat kan.
Vervoersmiddel:quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:46 schreef LekkerApart het volgende:
wheheh ik ga vanaaf mijn kast voor mijn schildpaddenaqua ophalen
Zondag schildpadden verhuizen, en morgen voorbereidingen treffen.
Mja ik werk ook gewoon drie dagen per week straksquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef CocaColaLight het volgende:
vakantie wasda?
Ik ken wel werk vakantie, das vanaf morgen tm dinsdag nacht
Lekker voelt dat hèquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo ik ben voorlopig ook even een paar weekjes van de studie af. Verder nog genoeg te doen, werken en foto's schieten natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |